Spróbowałem ominąć strefę czystego transportu w Warszawie. Na prostej trasie mus
Zamiast 17 kilometrów, przejechałem sporo ponad 40. Nie było innej drogi, bo Warszawa ma tak rzadką sieć ulic, że wyznac
adminek84 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 569
- Odpowiedz
Zamiast 17 kilometrów, przejechałem sporo ponad 40. Nie było innej drogi, bo Warszawa ma tak rzadką sieć ulic, że wyznac
adminek84 z
Komentarze (569)
najlepsze
@deeprest: A czym tankujesz ten rower odprowadzając jednocześnie opłatę drogową?
Komentarz usunięty przez moderatora
@Helix: No bardzo proszę, obwodnicą autostradową która jest przecież w całości wybudowan... aaa, nie, czekaj... (・へ・)
@enron: Pisowiec pewnie by nie odrzucill, ale o ile kojarze, to tam tez startowal Korwin. Więc gdyby (hipotetycznie) wygral Korwin, to znajac Korwina.... niczego nie bylbym wcale taki pewien ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@typ53B: Zawsze można mieć EkoSUV
Jakie jeszcze z czapy przykłady wymyślisz?
Minuta googlania
Strefę wykluczenia komunikacyjnego
Zakazy powinny obowiązywać wszystkich, albo nikogo. Dlaczego warszawa dyskryminuje biednych ludzi jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe.
To jest problem całkowitej degrengolady I bezczynności w zakresie planowania przestrzennego i komunikacyjnego.
Warszawa jest podzielona na pół nie tylko przez Wisłę, ale i linię kolejową.
O ile po zachodniej stronie Warszawy przejazdy nad/pod linią kolejową są sprawne, bo są liczne wiadukty i trasy z północy na południe, a w centrum linia jest w tunelu, to po praskiej stronie Warszawy jest DRAMAT.
Niemal nie ma
Brak wiaduktów wzdłuż linii kolejowej w stronę Rembertowa to też ogromny problem.
Podobnie jak fatalnie zaprojektowane przejazdy kolejowe wzdłuż ul. Patriotów.
Jest to ulica, która tak naprawdę składa się z dwóch ulic dwukierunkowych, które biegną równolegle do siebie po obu stronach torów.
Przejazd wygląda tak, że na obu drogach, po obu stronach torów są dwa ronda połączone właśnie przez tory przejazdem.
Gdy tory przejazd zostaje zamknięty - chcące