Siłownia Pure - czyli jak działa w Polsce duża sieć siłowni.

marys87
marys87
Cześć,

Aż specjalnie zarejestrowałam się na Wykopie, żeby opisać mój przypadek i przestrzec innych przed popełnieniem podobnego błędu.

Moja historia dotyczy wielkiej sieci siłowni Pure oraz sposobu naciągania przez nich klientów i traktowania ludzi w ogóle.

Strona Pure

Generalnie chodzi o to, że od dwóch miesięcy nie mogę się od nich doprosić zwrotu moich pieniędzy.
Wczoraj na ich profilu na facebooku opisałam dokładnie moją sprawę oraz wysłałam maila do ich PR managera - miałam nadzieję, że to cokolwiek pomoże.. ;]

Poniżej mój post:




Witam,
Jak widzę nie jestem jedyną osobą ordynarnie oszukiwaną przez tą sieć siłowni. Wydawało by się, że to duża i poważna firma, a zachowują się gorzej niż podrzędny cwaniaczek spod budki z piwem. Moja historia wygląda tak: 03.04.2013 r. podpisałam formularz aplikacyjny do siłowni w przy Galerii Kazimierz w Krakowie. Pan o imieniu Sebastian zwyczajnie mnie oszukał - poprosiłam go o przygotowanie dla mnie oferty na 3 miesiące. Pan o imieniu Sebastian wypełnił za mnie formularz aplikacyjny i zaznaczył na nim minimalny okres członkostwa 12 miesięcy mówiąc, że w systuacji, gdy nie będę chodzić na siłownię, to opłata będzie zawieszana. Na całe szczęście wpisałam na aplikacji datę rozpoczęcia członkostwa na 05.04.2013 r. - jeszcze tego samego dnia dowiedziałam się od znajomych koleżanek, że to stała praktyka tej siłowni i że opłata członkowska jest formą abonamentu. Gdy zadzwoniłam na siłownię i poprosiłam o rozmowę z Panem Sebastianem, ten najpierw nie chciał ze mną rozmawiać, a potem wszystkiego się wyparł i jeszcze powiedział, że nie mam prawa do rezygnacji z umowy. Niemniej następnego dnia (tj. 4 kwietnia, na dzień przed rozpoczęciem członkostwa) udałam się do tej siłowni i poprosiłam o rozwiązanie umowy - i teraz jeden z lepszych kwiatków - na drugiej stronie formularza aplikacyjnego są ogólne warunki członkostwa, w których nie ma ani słowa o możliwości rezygnacji, natomiast formularz rezygnacji powołuje się na punkt 3.4 warunków członkostwa - no fatamorgana normalnie... Nieważne zresztą - po godzinie oczekiwania na Panią Natalię Ruszoł (kierownik siłowni) udało mi się podpisać formularz rezygnacji (był 04.04.2013 r.), w którym Siłownia Pure Health zobowiązuje się do zwrotu całych 124 złotych pobranych z mojej karty. Minęły dwa miesiące i pieniądze nadal nie wróciły na moje konto - dzwoniłam tam już kilkanaście razy i słyszę od Pani Natalii Ruszoł coraz bardziej bzdurne wymówki - najpierw okazało się, że nie podałam im numeru konta (jakby nie można było zwrócić pieniędzy bezpośrednio na rachunek karty, z której zostały pobrane), po dosłaniu numeru rachunku słyszałam (dwa tygodnie temu), że pieniądze zostały już wysłane - musieli chyba karawaną przez pustynię je słać. A obecnie Pani Kierownik (z wielkiej litery koniecznie) nie raczy odbierać ode mnie telefonów.
W ten sposób wygląda obsługa klienta w dużej sieci siłowni - swoją drogą to ciekawe, czy w ten sposób postępuje tylko siłownia w Galerii Kazimierz w Krakowie, czy też to mają wpisane w swój ład korporacyjny. Sądząc po tym, jak skonstruowane są ogólne warunki członkostwa na formularzu aplikacyjnym mam podejrzenia, że raczej to drugie.
Nie pozdrawiam i przestrzegam wszystkich.

ps. Gdyby ktoś miał wątpliwości, co do wiarygodności przedstawionych powyżej faktów, to służę skanami formularza aplikacji i rezygnacji oraz ogólnych warunków członkostwa.




Dzisiaj po południu oczywiście mój post i komentarze pod nim był sprawnie usunięty - szkoda, że tak samo sprawnie nikt nie raczył odpisać mi na mojego maila w sprawie zwrotu moich pieniędzy.

Najciekawsze jest to, że to jest duża firma i to podobno międzynarodowa, a ich polski personel psuje im opinię.

Publikuję ten wykop, żeby przestrzec przed korzystaniem z usług z tej firmy - dla każdego chętnego opinii o tej firmie proponuję wpisać w googla hasło "pure oszuści" - to nie jest jednorazowy przypadek - oni zwyczajnie tak działają.

Zachęcam do wykopywania, żeby wykop znalazł się na stronie głównej i dotarł do jak największej liczby klientów tej sieci.

Pozdrawiam
Marysia.