Dlaczego nie warto karmić trola?



18 maja, na forum bodybuilding.com pojawił się wątek pod tytułem "I'm tired of seeing losers with hot chicks" "Jestem zmęczony oglądaniem gorących lasek z przegrańcami" (Kopia w Google). W pierwszym poście autor ElliotRodger napisał:

Poważnie, dzisiaj na uczelni widziałem tego niskiego i brzydkiego Hindusa jadącego Hondą civic, a obok niego siedziała gorąca blondynka. Do czego zmierza ten świat?!?!? Wspiołbym się 10 razy na górę Mount Everest żeby mieć taką dziewczynę obok siebie. Ja jeżdzę BMW coupe i przez całe życie męczę się aby zdobyc dziewczynę. Co jest nie tak z tym światem? Czy ktoś jeszcze czuje się obrażony gdy widzi coś takiego? Czy ktoś widzi sens w tej głupocie?

Wybrane Odpowiedzi:
puremb pisze:

Kup BMW
Oczekuj podziwu ze strony świata.


lightsarefallin pisze:

Prawopodobnie bym Ci pomógł ElliotRodger, gdybyś nie wyglądał jak gość z podstawówki.

ElliotRodger odpisuje użytkownikowi lighsarefallin:

lightsarefallin, jesteś zazdrosny ze względu na moje piękne oczy i kości policzkowe.

dtugg pisze:

ElliotRodger, widzę, że usunąłeś ze swojego kanału filmiki w stylu "Seryjny Zabójca"
ElliotRodger odpisuje użytkownikowi dtug

Moi rodzice odkryli te filmy, więc je tymczasowo skasowałem. Za kilka dni znów je wrzucę, razem z nowymi, które nakręciłem.

dtugg odpisuj:

Nie staram sie być niegrzeczny, ale dziwna energia płynąca z Twoim filmików jest pewnie głównym powodem, dla którego nie możesz znaleźć dziewczyny.

MightyBroYoung pisze:

(...)
Wygląda na to, że masz w sobie trochę nienawiści do Hindusów


ElliotRodger odpisuje użytkownikowi MightyBroYoung:

Dla mnie jest to dzwine, że biała dziewczyna wybrała go, zamiast mnie.

ElliotRodger odpisuje innemu użytkownikowi:

Staram się przekonać siebie samego, że oni byli tylko przyjaciółki, dzięki czemu będe mógł dzisiaj zasnąć.
Nawet jesli oni są tylko przyjaciółmi, to wciąż jestem zły, że ona wybrała go, a nie mnie.


TheRealMewt pisze:

ElliotRodger, podnosisz sobie ciśnienie pierdołami, które tak naprawdę nic nie znaczą. Dorośnij. Może to pomoże Ci znaleźć dziewczynę.

SlootMcGee pisze:

jego jajka są już pewnie głęboko w niej. dużo zabawy z trakcie masturbacji ElliotRodger hahaha

MJC321 pisze:

ElliotRodger, jesteś przegrańcem, przestan się oszukiwać.
Jest powód, dla którego jesteś sam i jeśli dalej będziesz zachowywac się tak jak wyżej, to nic się nie zmieni.


MightyBroYoung pisze:

ElliotRodger, jesteś młody. Musisz zdecydować co chcesz od życia. Jeśli naprawdę chcesz bzykać najostrzejsze dziewczyny, musisz dowiedzieć się czego one chcą od gościa i dać im to. Każdy może się czuć trochę zazdrosny, ale czy jesteś gotów zrobić wszystko co możliwe aby dostac to, co chcesz? Nie hejtuj tego Hindusa, ucz się od niego.
Moja rada. Ostre laski lubią kolesi, którzy są bogaci i mają hajs. Skup się na edukacji, abyś zdobył dobrze płatną pracę. Bądź mądry jeśli chodzi o pieniądze. Oprócz tego ostre laski lubią kolesi, którzy się dobrze ubierają. Jeśli Twój styl kuleje, to poszukaj pomocy. Idź do stylisty i na Boga - nie bądź zbyt napalony. Laski wyczuwają desperację. Miej cierpliwość i patrz na duży obraz, czekaj i dostaniesz to, czego chcesz.


ElliotRodger odpisuje MightyBroYoung:

MightyBroYoung, nigdy nie obrażaj mojego stylu. Jestem jedną z najbardziej stylowych osób na świecie. Zobacz na moje zdjęcie profilowe. To tylko jedno z moich wielu stylowych ubrań. Sweter, który mam na sobie kosztował $500

Originally pisze:

ElliotRodger
wzrost 175


ElliotRodger odpisuje Originally:

Co w tym złego? Nienawidzę wysokich facetów, którzy myślą, że są lepsi tylko dlatego, że urodzili się wyżsi. Kim do jasnej cholery myślisz, że jesteś? Ten Hindus miał 172 wzrostu.

FrenchDutchBrah odpisuje ElliotRodger:

Hahaha Twój wygląd ElliotRodger nie jest Twoim problemem. Masz osobowość zdesperowanego zazdrośnika-idioty z chorym nastawieniem, który myśli, że tylko dlatego że wygląda lepiej i jeździ drogim samochodem, to powinieneś dostać od świata więcej niż ten Hindus.

dtugg pisze:

To kanał ElliotRodger
www.youtube.com/user/ElliotRodger
Usunął filmiki, w których w dziwaczny sposób narzekał, że jest nieakceptowany.


Janato pisze:

Haha nie widziałem tych filmików ale wygląda na to, że mamy to przyszłego psychopatę.

ElliotRodger odpisuje Janato:

Janato, CO? Ja jestem piękny. Jak śmiesz. Dziewczyny powinny latać obok mnie.
Jesteś zwyczajnie zazdrosny.


trueAlpha pisze:

ElliotRodger, prawdopodobnie jesteś trollem, który śmieszkuje w dziale o wszystkim
Jeśli tak nie jest, to Twoja zbyt wysoka pewnośc siebie nie idzie w parze z Twoją psychiką i wyglądem. Pamiętaj, niektóre dziewczyny są zmęczone cwaniakami i wybierają zwyczajnych facetów.


Cfitz717 pisze:

ElliotRodger to potwierdzony troll.

ElliotRodger odpisuje Cfitz717:

Cfitz717, czemu?

dtugg pisze:

Jeśli ElliotRodger jest trolem, to całkiem niezłym. Jego filmiki, a specjalnie te, które skasował, przyprawiają mnie o dreszcze.

Actonspur pisze:

ElliotRodger, trolling 2.0

jakobi78 pisze:

ElliotRodger, wyglądasz jak geek, zachowujesz się jak geek, nie dziwie się, że jesteś przegrańcem.

ElliotRodger odpisuje jakobi78:

jakobi78, nie wyglądam na tym filmiku jak geek. Wyglądam mega przystojnie, zauważyłeś jak światło podkreśla moje piękne i egzotyczne oczy? A ten sweter, który mam na sobie to Prada. Kujony nie noszą Prady.

brah123 pisze:

ElliotRodger, lol trolling wchodzi na wyższy poziom

nextyearsharks pisze:

ElliotRodger, lol jesteś najzabawniejszym trollem na tym forum, lubię ten fragment ze "ślicznymi i egzotycznymi oczami".
Eedytowane: Patrząc na jego profil na facebooku i biorąc pod uwagę to, że postuje samojebki od 2012 roku, sprawia że wątpie, że jest trollem ... musi być strasznie zaangażowany.


Heych1995 pisze:

Silne wibracje seryjnego morderca w tym filmiku.
ElliotRodger, pierdolę Twoje negatywą energie.


braj123 dodaje:

Heych1995, lol szkoda, że nie widziałeś tych skasowanych, pojebane gówno.

DwyaneWheyde pisze:

Heych1995, on (ElliotRodger) ma nawet filmik gdzie jeździ po mieście i słucha "Walking on Sunshine" - przypomina fragmenty z filmu "American Psycho"

Wątek został skasowany w dniu 18 maja 2014 roku (niecały tydzień temu). Czego się dowiedzieliśmy o autorze?



Po postach ElliotRodger można wywnioskować, że jest zakompleksionym, młodym facetem, który nie może sobie znaleźć dziewczyny. Jego narcyzm i samoocena jest tak wysoka, że nie potrafi zrozumieć, czemu nie może mieć każdej dziewczyny - ma sportowe BMW, ciuchy od Prady etc. Większość użytkowników wzięła go za zwykłego trolla i urozmaicała sobie niedzielny poranek odpowiadając na jego posty. Wątek został jednak zgłoszony jako "rasistowski" i usunięty ...

Na drugi dzień



19 maja użytwkonik dtugg stworzył wątek "Why do girls hate me so much? (ElliotRodger)(Youtube)" "Dlaczego dziewczyny mnie tak bardzo nienawidzą? (ElliotRodger)(Youtube)", którego głównym celem było dalsze kontynuowanie wątku "I'm tired of seeing losers with hot chicks" "Jestem zmęczony oglądaniem gorących lasek z przegrańcami"

Pewno pamiętacie go - ElliotRodgera - z tego wątku "I'm tired of seeing losers with hot chicks" "Jestem zmęczony oglądaniem gorących lasek z przegrańcami"
Znów dodał filmiki, które wcześniej skasował.


dtugg wkleił filmik z kanału Elliota, w którym ten narzeka na brak zainteresowania kobiet jego osobą i dziwi się, że kobiety wybierają facetów, którzy są gorsi od niego.

ElliotRodger pisze:

Wow ... Wiedziałem, że ktoś polubi moje filmiki. Mogłem sam je wrzucić, gdybym miał wymagana ilośc 50 postów.
Dlaczego mój wcześniejszy wątek został zamknięty?




confusedbrah10 pisze:

ElliotRodger, rób nowe filmiki
masz suba




JD805 pisze:

Wtf ElliotRodger, to jest bardzo dzwine.



dtugg pisze:

Dałem Ci suba ElliotRodger i widziałem, że wgrałeś stare filmiki.
Mam nadzieję, że wziąłeś do serca moje rady z wczesniejszego wątka. Nie trollowałem Cię.


RiceBrah93 pisze:

Wygląda na to, że popełniłeś błąd obierając dziewczyny jako priorytet, goniąc za nimi za wszelką cenę. ElliotRodger, zadbaj o siebie i laski będą Twoje. To co zauważyłem to fakt, że lubimy kobiety, które nie są nami zainteresowane i odrzucamy te, które są.

ElliotRodger odpowiada na post RiceBrah93:

To co dzisiaj widziałem sprawiło, że wrzuciłem stare filmiki do sieci. To, co powiedziałem w filmiku, musiało być powiedziane. Jestem niezłe ciacho, ale dziewczyny tego nie widzą i oddają się kolesiom, którzy są ich nie warci. Hipokryzja
Tak wiele osób dało mi podobne porady jak wy. Wezmę je sobie do serca i spróbuję cos zmienić. Nie zasługuję, żeby tak cierpieć.


jd805 pisze:

Z całą powagą ElliotRodger - wyglądasz na dziwaka z niską samooceną, zawsze taki byłeś?

ElliotRodger odpowiada na post jd805:

Dobra uwaga jd805. Całe życie starałem się zdobyć piekną, białą dziewczynę i mi się nie udało, a ten Hindus zrobił to z taką łatwością - to ja zasługuję na nią bardziej. Ona powinna być w moim samochodzie.

Bro_montana odpisuje:

I właśnie dlatego jej nie masz ElliotRodger.

jd805 odpisuje:

Coś mi mówi, że to ma coś współnego z wątkiem o Azjatach nienawidzących swojej rasy. Patrz ElliotRodger, odbieram od Ciebie dzwiną energie i kobiety pewnie też. Zawsze byłeś samotny?

dazzoDJT pisze:

Ten wątek powinien się nazywać "płaszczęnie się ElliotRodgera". ElliotRodger, zrób coś z sobą pedale. Idź na siłownie i wyhoduj mięśnie. Do kurwy nędzy ogarnij się - widzieć dorosłego faceta, nawet nie nastolatka, który jest tak żałosny - boli mnie to. Piszę to tylko dlatego, żebyś był lepszy ElliotRodger. Życie to nie disney, kobiety nie szukają księcia z bajki na koniu. Fakt, że traktujesz je jak małe księżniczki mówi wiele o Tobie.

ElliotRodger odpowiada:

Ja ćwiczę dazzoDJT. Nie widzisz tego przez mój styl ubierania się. Zresztą, dobry styl robi więcej niż mieśnie. To nie jest pierdolona epoka kamienia. Faceci, aby zdobyć kobietę, nie muszą się zachowywać jak wielkie bestie. Fakt, że kobiety lubią takich typów świadczy o tym, że ich mózgi nie są dobrze rozwnięte.

grnfy pisze:

Nie wiem czemu, ale ElliotRodger przypomina postać Patricka Batemana z filmu "American Psycho". Narcystyczny, powierzchowny, zły i strasznie niespełniony.

gunshow101 pisze:

Hahaha co za pierdolony samiec beta żyjący w urojenaich z tego ElliotRodgera.

W międzyczasie ElliotRodger wrzuca nowy filmik:

"Moja poranna droga do szkoły"

THUNDERGOOSE pisze:

ElliotRodger to proste. Denerwujesz się widząc dziwnych facetów z laskami, bo sam jesteś dziwny i nieźle pojebany. Mogę to powiedzieć patrzać na Ciebie przez pryzmat Twoich filmów. Twój styl i sposób mówienia, a także maniery mówią mi, że jesteś dziwakiem. Stawiam wszystko o zakład, że nie możesz z nikim nawiądać długiej rozmowy.
Następne pytanie ... Czy masz jakiś przyjaciół albo ziomków, z którymi możesz gdzieś wyjść? Pytam, bo nie wygląda na to. Wygląda na to, że masz autyzm.


gunshow101 pisze:

ElliotRodger, może zmianę zacznij od wyjęcia głowy z dupy. Twoje przerośnięte ego wyrwało się spod kontroli. Chcesz wiedzieć czemu nie możesz zdobyć kobiety? Tu masz pełną listę:
- Myślisz, że jesteś lepszy od tego kim naprawdę jesteś.
- Jesteś zdesperowany.
- Masz niską samoocenę.
- Jesteś samotnikiem.
- Jesteś pretensjonalny.
- Wydaje Ci się, że kobiety Ci się należą (lol)
- Jesteś gorzki.
- Jesteś płaczliwy.
- Jesteś beta.
Teraz wejdź w buty kobiety i zadaj sobie pytanie "czy to jest gość, którego szukam? czy jest zabawny i sprawim, że ja będę uśmiechnięta?"




AlexisRay pisze:

ElliotRodger, mam nadzieję, że to co właśnie czytam i oglądam jest żartem.

ivanamisk pisze:

ElliotRodger, masz osobowość Patricka Batemana (bohater filmu "American Psycho"), ale nie masz intelektu, który pozwoliłby Ci manipulować ludźmi tak jak on.To przejebane.

mirinbigtime pisze:

ElliotRodger, Twoje nastawienie jest złe. Myślisz, że kobiety Ci się należą, bo jesteś zajebisty. Zamiast tego, powinieneś myśleć jak być naprawdę lepszym sobą. Przestań zachowywać się jak pedał. Po Twoim głosie słysze, że jesteś zakompleksiony. Zachowujesz się jak płaczliwy samiec beta.

gunshow101 pisze:

Mam nadzieję, że ElliotRodger to dobrze przygotowany troll. Przeraża mnie myśl, że tacy ludzie jak on istnieją. Stąd właśnie biorą się wszystkie masakry.

JD805 pisze:

gunshow101, zgadzam się z Tobą. ElliotRodger mi przypomina gościa, który kiedyś oszalał i zamordował kilkanaście osób, ale nie mogę sobie przypomnieć teraz.



BetaKnight pisze:

Ta postura, te gesty. Naprawde myślę, że ElliotRodger nas wszystkich trolluje.

n4evar06 pisze:

ElliotRodger, jesteś zniewagą dla męskiej populacji.

Nickdude13 pisze:

Olać go! Przecież to troll.

uwotm7plus1 pisze:

hahahahahahaha, ElliotRodger jest pierdolonym trollem, te filmiki nie mogą być prawdziwe

BrosPeace pisze:

ElliotRodger to bankowo troll. Samo BMW wystarczy, żeby znalazł sobie dziewczynę, nawet jeśli jest dziwakiem.



dtugg pisze:

BrosPeace, nie wydaję mi się, żeby on w ogóle rozmawiał z dziewczynami. On czeka, żeby ode podeszły do niego pierwsze.

StevieSparkZ pisze:

Nie dałem rady obejrzeć jego wszystkich filmików. Całość wygląda w chuj dziwnie.

SpartacusNYC pisze:

ElliotRodger to troll.

ElliotRodger pisze:

To, że te "suki" nie lgną do mnie, jest główną inspiracją dla moich filmików. One powinny latać obok mnie, a Wy, nie macie prawa oceniać mnie i mojego życia, bo mnie nie znacie i nic o mnie nie wiecie. Nic Wam więcej nie powiem. Jesteś ignorantem obrażając kogoś, kto jest od Ciebie 10 lat młodszy. Ja jestem piękny, a Wy nie.



Ronceoir pisze:

Wybitnie haha ... dawno nie było na tym forum tak dobrego trollingu.

arn710 pisze:

ElliotRodger powinien być dodany do listy obserowanych przez FBI.

Nicklol pisze:

Oh ... a więc bycie "forever alone" sprawiam że jesteśmy kryminalistami? Nieźle, jakby i tak już było mało tu osądzania i gnębienia.

gottalooksharp pisze:

ElliotRodger, wyglądasz całkiem ok i jesteś przystojny, ale masz najdziwniejszą osobowośc jaką kiedykolwiek widziałem.

LackingNLoyalty pisze:

ElliotRodger, to byłby wybitny trolling, gdybyś byl lepszym aktorem

brah123 pisze:

LackingNLoyalty, i tak idzie mu całkiem nieźle, może powinien spróbować sił w komedii?

JRJester pisze:

Ten gość jest wybitnym trollem - klasa!

ChernobylResist pisze:

Jednen z lepszych trollingów na tym forum!

confusedbrah10 pisze:

Dziwne to wszystko, jego posty na facebooku pasują do filmików.

Dlaczego nie warto karmić trolla?



pokaż spoiler Wczoraj, Elliot Rodger jeźdząc swoim sportowym BMW po kampusie Isla Vista w Sant Barbera, zastrzelił 6 przypadkowych osób, a kolejne 7 ciężko ranił. Gdyby użytkownicy forum bodybuilding.com powiadomili policję zamiast brać go za trolla, prawdopodobnie to tej tragedii by nigdy nie doszło. Na dole więcej info.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Elliot Rodger to syn producenta filmowego Petera Rodgera.

Po lewej obok ojca i matki.



Źródło: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2638049/7-dead-drive-shooting-near-UC-Santa-Barbara.html
Komentarze pochodzą z wątków "I'm tired of seeing losers with hot chicks" "Jestem zmęczony oglądaniem gorących lasek z przegrańcami" (Kopia w Google) i "Why do girls hate me so much? (ElliotRodger)(Youtube)" "Dlaczego dziewczyny mnie tak bardzo nienawidzą? (ElliotRodger)(Youtube)"

Wersje

Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl