Pranie brudów z RTV EURO AGD - połowiczny sukces

w.....y
Pranie brudów z RTV EURO AGD - połowiczny sukces

Cześ wszystkim Wykopkom po raz drugi. Mieliśmy się okazję spotkać już kilka dni temu, a Wasza aktywność przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Dziękuję. Na czas kiedy tworzę to znalezisko mamy 1914 wykopów i blisko 80 tysięcy wyświetleń. To wielki sukces nie tylko mój ale i Wasz w walce o prawdę i logiczne myślenie. Już po godzinie znalezisko weszło z płomieniem na główną. To chyba o czymś świadczy.

Sukces jest niestety tak jak mówi tytuł połowiczny. Nie ze względu na to, że nie osiągnąłem celu, ale przez to że RTV EURO AGD zbytnio znaleziskiem się nie przejęło i wykop chyba nie jest dla nich żadnym wiążącym medium. Mam wrażenie, że po prostu nie doceniają jego siły, a z zaistniałej sytuacji nie wyciągnięto wniosków. Pomimo poruszenia sprawy zarówno tu jak i na fanpage ton rozmów ze strony firmy zbytnio się nie zmienił.

Wczoraj na facebooku, z którego kontaktowałem się z firmą otrzymałem wiadomość



Wydaje mi się tutaj ważnymi słowami "ostatecznej decyzji". Nikt już do mnie nie zadzwonił, nie mediował, nikt nie pozostawił mi wyboru, a przedstawiono przede mną fakt, z którym nie wolno mi było polemizować co będzie widać niżej.

Po pewnym czasie otrzymałem maila od Pana od "100 złotych" czyli dalej tą sprawę załatwia ktoś z najniższego szczebla, a żaden meneger czy kierownik nie pofatygował się by się odezwać. Dla zainteresowanych to ten sam Pan, który napisał do mnie ostatnie pismo, w którym stwierdził "telefon wrócił w stanie co najmniej nie gorszym...". Z maila dowiedziałem się że:

"Pragniemy poinformować, że w toku prowadzonego postępowania ponownie zweryfikowaliśmy wszystkie aspekty przedmiotowej sprawy."

Łał super, jak by nie można było tego załatwić przed dodaniem znaleziska. Musiałem rozwlekać sprawę na internet, żeby ktoś w końcu to przeanalizował.

"Niniejszym zawiadamiamy, że odstępujemy od wcześniej zajmowanego stanowiska i przychylamy się do roszczenia naprawy, poprzez wymianę zarysowanego elementu (ekranu). Kierujemy więc towar do stacji serwisowej celem realizacji postanowień. "

To nie było roszczenie tylko prośba. Zawsze zwracałem się z "prośbą" o czym świadczą dokumenty (ale klient roszczeniowy!!! uuu bójmy się). Szkoda, że sprawa dopiero zostaje rozwiązana "prawidłowo" po 1,5 miesiąca (które mija dokładnie dzisiaj) szarpania się i wcześniej nie była do przeskoczenia.

Oczywiście nie omieszkałem odpisać. Moim zdaniem takie stanowisko nie do końca jest satysfakcjonujące. Gdyby nie wykop, to nic by nie zrobiono z tą sprawą, a mi kazano spadać na szczaw i zajadać się mirabelkami. Sprawa nie była popchnięta poza wykopem, dlatego na próżno oczekiwać oficjalnego działania tej firmy i chęci poprawy. Ostatecznie nie ma żadnej rehabilitacji ze strony sklepu i bardziej robi on łaskę i leci po najmniejszej linii oporu. Sprawa zostaje zamieciona pod dywan i chyba wszyscy wycofali się do bunkra w celu przeczekania bombardowania.

Ze względu na wiele negatywnych komentarzy konsumentów pod moim znaleziskiem na temat RTV EURO AGD stwierdziłem, że dam im jeszcze szansę wyrównać teraz problemy i zaproponowałem by odpokutowali charytatywnie.

Niestety nie przyjęliby takiej zniewagi na klate i w odpowiedzi otrzymałem



Już nie prosiłem o gadgety dla najbardziej aktywnych w temacie bo to bez sensu. Sklep wie lepiej, a ja głową muru nie przebiję.

Także drogi kliencie. Jeśli masz problem i masz rację to nie masz racji. To dział reklamacji zawsze będzie wiedział lepiej.

Niemniej jednak nie poddawajcie się kiedy walczycie i pamiętajcie, że zawsze możecie mnie zawołać kiedy sami będziecie mieli problem. Ja o zobowiązaniach nie zapominam.

Dalej z tym syfem, ktory ma własną rację walczyć nie chcę. Moja noga postanie ostatni raz w sklepie tej firmy kiedy pójdę odebrać telefon z naprawy. No chyba, że znowu się popsuje...




Jeszcze ważna sprawa. Prawo wstecz nie działa, ale sejm uchwalił nową ustawę o prawach konsumenta. Mam nadzieję, że kiedy wejdzie w życie nie będziemy musieli czytać na wykopie, aż tyle o problemach z postępowaniami reklamacyjnymi.

tagi: #buldupy #gorzkiezale #wykopefekt #rtveuroagd #telefony #elektronika #bojowkawindowsphone #lumia820 #nokia #windowsphone