Orange znów ma klientów głęboko w dupie !

wowo06
Witajcie. Ostatnimi czasy chciałem sobie kupić powerbank'a. Szukałem na Aliexpress i już byłem gotów go z tamtąd kupić. Jednak dowiedziałem się, że za akcesoria w Orange można płacić punktami PayBACK, a że trochę je zbierałem i chciałem je w końcu wykorzystać oraz cena powerbanka byłaby niższa niż na aliexpress to zadecydowałem, że kupię to akcesorium od Orange. Wszystko poszło gładko, ale gdy paczka z powerbankiem przyszła kurierem trochę się zdziwiłem. Zamiast ~16 zł miałem do zapłaty 39zł. No ok trochę zlamiłem i to zapłaciłem, bo myślałem, że to drobna pomyłka i po kontakcie z biurem skorygują tę kwotę. Tutaj byłem w błędzie. Po zgłoszeniu reklamacji czekałem miesiąc, powtarzam MIESIĄC na odpowiedź. Wiecie co mi odpisali ? Napisali mi, że mogą mi zwrócić te punty payBACK na konto. No śmiech na sali. Po co mi te punkty, skoro użyłem ich, aby zmniejszyć kwotę do zapłaty, a one same były mi zbędne na koncie. Wiem, że ta kwota jest śmiesznie niska, żeby robić gównoburze, ale tu chodzi o sam fakt jak Orange traktuje klientów.

ORANGE - kilo mułu i gówna

Dzięki za wysłuchanie Cumple

PS. Powerbank nawet nie działa.