Większość Polaków uznała smak produktów Lidla za lepszy od konkurencji. Czyżby?

sthlm58
  • Większość Polaków uznała smak produktu Lidla za tak samo dobry lub lepszy od konkurencji - mówią słowa reklamy...


Czyżby?

Gazetka ofertowa Lidla co prawda nie podaje szczegółów, ale odsyła do strony firmy GfK, która przeprowadziła badanie opinii publicznej i przedstawia wyniki tutaj: LINK. Żeby daleko nie szukać, zrzuty co ciekawszych części poniżej.

Dla mnie wynika z nich, że produkty Lidla były obiektywnie gorsze od produktów konkurencji! Wykonano jednak sprytną manipulację, łącząc głosy mówiące "tak samo dobry" razem z tymi przemawiającymi za Lidlem. Wtedy, owszem, mamy przewagę nad całą resztą, ale przecież chcąc zachować obiektywizm należałoby porównywać się z sumą głosów "tak samo dobry" i tych oddanych na konkurencję.





Uważam to za nadużycie, tym bardziej, że reklama telewizyjna była całkiem spoko, i pozwalała myśleć, że rzeczywiście produkty Lidla są lepsze.

Dla mnie wyniki badań mówią jednak, że nie.