AMA- praca nad wysokobudżetowymi filmami jako matte painter/concept artist
Cześć,
Kilka dni temu wrzuciłem tutaj wpis dotyczący mojej pracy jako matte painter/concept artist w wysokobudżetowych filmach. Nie spodziewałem się, że temat tak się spodoba i zaciekawi więc korzystając z chwili wolnego postanowiłem zorganizować ama, by odpowiedzieć na pytania związane z pracą w postprodukcji.
W skrócie matte painting polega na tworzeniu fotorealistycznych elementów scenerii/planu filmowego.
Od czterech lat mieszkam i pracuję w Londynie, obecnie nad Assasins Creed. Poprzednie filmy, nad którymi pracowałem to Passengers, Jungle Book, The Martian, Exodus i Guardians of the Galaxy.
Jeśli kogoś interesują szczegóły pracy, warunki, od czego zacząć proszę śmiało pytać.
Kilka dni temu wrzuciłem tutaj wpis dotyczący mojej pracy jako matte painter/concept artist w wysokobudżetowych filmach. Nie spodziewałem się, że temat tak się spodoba i zaciekawi więc korzystając z chwili wolnego postanowiłem zorganizować ama, by odpowiedzieć na pytania związane z pracą w postprodukcji.
W skrócie matte painting polega na tworzeniu fotorealistycznych elementów scenerii/planu filmowego.
Od czterech lat mieszkam i pracuję w Londynie, obecnie nad Assasins Creed. Poprzednie filmy, nad którymi pracowałem to Passengers, Jungle Book, The Martian, Exodus i Guardians of the Galaxy.
Jeśli kogoś interesują szczegóły pracy, warunki, od czego zacząć proszę śmiało pytać.