Nie rzucił korpo, nie przestał studiować, aby tworzyć Sci-Fi Arcade Shooter

klocus
klocus
Kolega z roku poprosił mnie o pomoc, więc wklejam jego wiadomość. Jest to pasjonata tego co robi. Na razie wszystko tworzy sam od dwóch lat i całkowicie się temu poświęca. Nie rzucił korpo i nie przestał studiować.

Witam.

Jestem studentem Informatyki. Od dwóch lat w wolnym czasie robię grę Sci-Fi w Unity 5. Gra jest w bardzo wczesnym stadium, anglojęzyczna.
Mam do opowiedzenia ciekawą historię, więc będzie silnie fabularna.

Niedawno postanowiłem zająć się nią na poważnie. Sam wszystkiego nie zrobię ;)

Do tego POTRZEBUJĘ:

GRAFIKÓW 3D:
- Modele statków kosmicznych (ok. 30 sztuk, tekstury, medium-poly / low-poly, 2 rasy - ludzie/kosmici).
- Modele krążowników (duże, z hangarem).
- Modele planet (ok. 10 sztuk, głównie tekstury, high-res).
- Modele asteroid.
- Inne mniejsze modele (rakiety, lasery).

GRAFIKA GUI:
- Animowany interface, w stylu sci-fi, podobny do Star Citizen, Elite Dangerous, high-res.
- Projekt ogólnego UI (Buttons, InputFields, TickBoxes, Sliders, Backgrounds itp.).

MUZYKA:
- Lekko filmowa, w stylu Sci-Fi, żwawa, szybka, do bitwy, utrzymana w jednym "theme".

VOICE ACTORS:
- At least 7 different voices. For main characters, AI and aliens. English or American.

PROGRAMISTĘ:
- Do pomocy, konsultacji. (Większość programowania sam załatwię)

Mogę zaoferować rozsądne wynagrodzenie zależne od wkładu (podzał zysków). W przyszłości założenie własnego studia.

Contact me at: mikolajbystrzynski@gmail.com

Gameplay z prototypu: