Już w najbliższy czwartek, 6 kwietnia około godziny 19:00 czasu polskiego, odbędzie się drugi Darmowy Weekend w taktycznej grze Squad.


Ponadto w czasie trwania wydarzenia, cena Squad zostanie obniżona o 50% do poziomu ~ 18,50€.

Tak jak to było podczas poprzedniego Darmowego Weekendu w listopadzie ubiegłego roku, ekipa z NaszSquad.pl oraz klanu |HSR| Husaria pomoże wprowadzić w tajniki gry nowych graczy.
Ze swojej strony zapewnimy 2x80-osobowe, polskojęzyczne serwery, doświadczonych graczy służących radą, odpowiedni balans, aktywnych administratorów oraz przede wszystkim świetną zabawę i miłą atmosferę.

Zapraszamy na poniższe fora, by dowiedzieć się więcej organizowanej przez nas wspólnej rozgrywce.
http://forum.naszsquad.pl
http://hsrsquad.com
a także na kanał Discord:
http://www.discord.me/naszsquad

Oba serwery będą zahasłowane. Hasło będzie dostępne na powyższych forach. Taka forma ograniczenia dostępności bardzo ułatwia administrowanie serwerem (mniej trolli, teamkillerów i innego "elementu"). Zachęcam także do dołączenia na "whitelistę", dzięki której będziecie mogli skorzystać z 2 wolnych slotów zazwyczaj zarezerwowanych dla administratorów. Wpisujemy się tutaj:
http://hsrsquad.com/thread-685.html

Link do podglądu serwerów na PlaySquad.xyz
https://playsquad.xyz/servers/?q=naszsquad




Ale co to do cholery jest Squad i jak w to grać?

Wprowadzenie do gry. Dostępne napisy po polsku.


Poniżej znajdziecie również krótką charakterystykę Squad i najważniejsze elementy, o których warto pamiętać wchodząc na serwer.
http://naszsquad.pl/2017/04/05/warto-wiedziec-o-squad-i-darmowym-weekendzie/




Co zmieniło się w Squad od czasu poprzedniego Darmowego Weekendu?

I. Zupełnie nowa mapa Al Basrah

We środę miała miejsce także oficjalna premiera nowej, prawdziwie miejskiej mapy Al Basrah. Jest to remake mapy znanej z poprzednika Squad - modyfikacji do Battlefielda 2 o nazwie Project Reality. Jest to już dziesiąta, grywalna mapa w grze.



Al Basrah przytłacza swoim rozmachem. Budynki sięgające 6 piętra, możliwość wejścia do niemal każdego z nich. Taki pustynny Stalingrad. To nie jest miejsce na spokojną przejażdżkę konwoju Armii USA. Zagrożenie czaić się będzie w dziesiątkach okien na raz. Jest to oczywiście pierwsza iteracja mapy i zostały już zapowiedziane przyszłe usprawnienia oraz rozbudowy, mające polegać głównie na "zaśmieceniu" mapy detalami oraz zagospodarowaniu pustych terenów wokół miasta.

Aktualne wersje Al Basrah (linki do minimap):
- AAS v1
- PAAS v1

Oprócz samej mapy w wersji V9.2 pojawił się system kolejkowania do serwerów - jeden z najbardziej brakujących elementów w grze, o który upominali się nowi gracze podczas poprzedniego Darmowego Weekendu.

II. Aktualizacja V9

Wprowadziła ona szereg nowych pojazdów: od motocykli przez KTO Stryker aż po pojazdy gąsienicowe. Mapa Gorodok urosła do rozmiaru 16km^2, a Yehorivka została rozbudowana o nowe obszary, w których możemy siać chaos i pożogę. Nie zapomnijmy także o wprowadzonej penetracji dla pocisków broni ręcznej. Teraz niemal każda główna broń może przestrzelić cienkie ściany, płotki etc. Koniec z ukrywaniem się za drewnianymi przeszkodami.

Więcej o samej aktualizacji przeczytacie na portalu NaszSquad.pl:
http://naszsquad.pl/2017/03/04/oficjalna-zapowiedz-alpha-9/

lub na oficjalnej stronie gry:
http://joinsquad.com/readArticle?articleId=147




Zapisy rozgrywek z aktualnej wersji gry na zajawkę.

Pancerne starcie (dostępne napisy angielskie)



Walka piechoty



Klasyczne "Combined Arms" czyli walka piechoty ze wsparciem pojazdów. W tym przypadku nawet przydrożny rów może okazać się nieocenioną osłoną przed różnego rodzaju pociskami. Ahh to udźwiękowienie...



Poniżej prawdziwa gratka dla hardcorowców spod znaku ArmA. Z góry napisany scenariusz, wysoki poziom na szczeblach dowodzenia i walka o miasto Al Basrah. Pełny zapis rozgrywki.






Przyszłość Squad

Jak zapewniają twórcy ze studia Offworld Industries, Squad ma wyjść z wczesnego dostępu w połowie 2017, a premiera pełnej wersji zapowiedziana jest na końcówkę tego roku.

Głównym elementem następnej aktualizacji okraszonej numerem Alfa 10, spodziewanej na przełomie maja i czerwca, będzie totalnie przerobiony system animacji. Oprócz nowego wyglądu umożliwi on obrót kamery niezależnie od broni, przeskakiwanie przez murki a'la Battlefield, w pełni funkcjonalne dwójnogi oraz znaczną poprawę wydajności klientów.



Niepotwierdzonym jeszcze oficjalnie, aczkolwiek całkiem prawdopodobnym elementem Alfa 10 będzie nowy system broni i ekwipunku, roboczo nazwanym CoreInventory. Dzięki niemu możliwym będzie zrzucanie skrzyń amunicji z pojazdów, delikatne modyfikowanie broni, wprowadzenie nowego rodzaju uzbrojenia jak strzelby i improwizowane ładunki wybuchowe (IED).

Jest możliwe, że również Brytyjskie Siły Zbrojne dołączą do walki, z totalnie nowym uzbrojeniem i pojazdami. Byłaby to piąta z kolei frakcja po Armii USA, Rosyjskich Siłach Lądowych, bliskowschodnich powstańcach i wschodnioeuropejskiej partyzantce.



Jeśli chodzi o ostateczną wersję gry to zostały zapowiedziane jeszcze 2 oficjalne mapy: Fallujah oraz bliżej nieokreślone tereny zurbanizowane we wschodniej Europie. W kwestii pojazdów ciągle czekamy na pierwsze zdjęcia śmigłowców, czołgów i "rasowych" IFV.

W tym roku ma pojawić się także pełne wsparcie dla modyfikacji, poprzez Steam Workshop. Już teraz scena moderska okazuje się niebywale pomocna dla twórców: w końcu mapy Al Basrah i Kokan pochodzą od jednego zapaleńca - niejakiego ChanceBrahh'a.

To wszystko jeśli chodzi o znalezisko. Dziękuję serdecznie za uwagę i poświęcony czas. Widzimy się na polu bitwy.

Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl