Cześć Mirki i Mirabelki!
Mój wykop będzie o tym jak Rainbow Tours podchodzi do klienta, który nie jest zadowolony z wykonanej usługi i złożył reklamację.


Pewnie nie jeden z Was jeździł na wycieczkę zorganizowaną przez biuro podróży. Ja też.

Dotychczas zawsze wracałem zadowolony z wycieczek z różnych biur, przeważnie było tak jak w ofercie, ogólnie zapłaciłem i było jak należy.

Do czasu... w tym roku pojechałem na wycieczkę na Rodos do hotelu Lymberia z moją Lubą zorganizowaną przez Rainbow Tours. Wcześniej jeździliśmy do hoteli w Grecji 3 i 4*, więc jakieś odniesienie mieliśmy.

Hotel w ofercie ładny, pokój również, lokalizacja do zaakceptowania, opinie z reguły dobre. Jedziemy na tydzień z nastawieniem na zwiedzanie. Płacimy zaliczkę, potem resztę, nadchodzi sierpień, na lotnisku wylot o 4:00 i lecimy. 


Odbiór z lotniska OK, to Grecja więc miejscowi się z niczym nie śpieszą. Dojeżdżamy w końcu na miejsce około 10:00. Meldujemy się, jesteśmy wcześnie więc trzeba poczekać na pokój 4h, nie ma problemu, szkoda, że hotel nie ma zamkniętego pomieszczenia na bagaż, tylko walizki stoją przy ulicy.

Basen w porządku, leżaków i parasoli mogłoby być więcej, są animatorzy, pierwsze wrażenia pozytywne, choć trochę zmęczeni podróżą.


Dostajemy w końcu pokój, pani z recepcji mówi, że jest na ostatnim piętrze, nr 300. Świetnie, będą fajne widoki, nikt z góry nie będzie przeszkadzał, na balkonie można będzie rozwiesić mokre ubrania.


Idziemy z walizkami na samą górę, przekręcamy klucz i kicha...


Pokój w ofercie miał być taki:


Pokój w ofercie


A był taki:

666d4e3345525a6c5a7a673d_yA1RG5PqCNCxedLIQD3hXk8yMyioNr0t.jpg

666d4e3345525a6c5a7a673d_uGregWM5z10qbSWklKzHTEBBg9C3VPNr.jpg

666d4e3345525a6c5a7a673d_7k2bzjVajBeIScyft9ozNcS9Wc5ZkTDX.jpg

666d4e3345525a6c5a7a673d_N2bdaSp2AawdQvQsSnNkVNv0jqJZrekW.jpg

666d4e3345525a6c5a7a673d_15cvAaSeCQbi3hkxJaIZzzrRDK3yN1mM.jpg


No, nie jest za dobrze. Hostele mają lepsze standard, jeśli można to w ogóle nazwać jakimś standardem. 

To może chociaż widok z pokoju trochę to wynagrodzi. Nie.


666d4e3345525a6c5a7a673d_xgAeUeKJZmL4KmlELTvL6z0mwoUc8vVn.jpg

666d4e3345525a6c5a7a673d_OJpGzbDXLePNYtiFNEIzhqjTBUplcBBR.jpg

666d4e3345525a6c5a7a673d_JKLZmvrlb7U69YFDzwWF5Q2IocH9nxyh.jpg


A jak wyglądał pokój z zewnątrz? O, tak:

666d4e3345525a6c5a7a673d_SI70i02lzpK8triApiSkCNrIIrmzOvIm.jpg



W pokoju były mrówki, zadomowiły się we wnęce w ścianie, do przechowywania ubrań. Na dodatek w pokoju można było też spotkać trochę nieśmiałych kolegów:

666d4e3345525a6c5a7a673d_rWnzixCeHqYyQQQaeBnYdliOlysTGOLV.jpg



Trudno, nie przyjechaliśmy po to, żeby za długo w pokoju przebywać i już pierwszego dnia psuć sobie wakacje. Realizujemy swój plan i postanawiamy napisać reklamację po powrocie. Tak też uczyniliśmy. Wróciliśmy 5 września, reklamacja wysłana razem ze zdjęciami 7 września, biuro podróży otrzymało ją 11 września:


666d4e3345525a6c5a7a673d_SUcpagDPdNb32hmpWzbQeT50BE1bXwtU.jpg



666d4e3345525a6c5a7a673d_7YiP6vOO3Q4okWLQwbkQJRkD0erDiOUs.jpg



Biuro miało 30 dni na rozpatrzenie i powiadomienie mnie o decyzji. Spóźnili się 1 dzień. Odpowiedź dostałem 12 października, która oczywiście była odrzucająca moją reklamację w całości, bez żadnej chęci polubownej załatwienia sprawy. OK, czyli piszemy wezwanie do zapłaty:


666d4e3345525a6c5a7a673d_cML09KZeS5dcqWYzb4Kh0yDaAStUyosq.jpg


Po tych 7 dniach byłem jeszcze w salonie, w którym kupiłem wycieczkę, przedstawiłem spokojnie całą sprawę, ale całkowicie mnie olano. 

Została tylko droga sądowa.


Jeśli planujecie właśnie swoje wakacje, to nie polecam biura podróży Rainbow Tours. Wcześniej jeździłem z TUI i z Itaka - wróciłem zadowolony i nawet nie myślałem o pisaniu jakiejkolwiek reklamacji.




Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl