Hej
Mam wielka prośbę o wykop efekt.
Tematem są dwie historie pobytu laptopów ( moja i przyjaciela) w serwisie MSI Polska.

Moja historia z serwisem MSI Polska zaczęła się w Lutym 2018. Pacjent to laptop MSI GT80S kupiony za 16000,-. Po roku bezproblemowej współpracy z projektorem zaczynają się problemy z wejściem HDMI w laptopie: szukanie obrazu, zakłócenia, drgania obrazu co uniemożliwiało normalne użytkowanie sprzętu.
Przed pierwszym serwisem pomoc techniczna MSI próbowała pomoc standardowymi procedurami czyli sterowniki, aktualizacja biosu itp. Wyeliminowałem całkowicie usterki softwarowe sprawdzając laptopa na Ubuntu.
Od lutego 2018 dokładnie sprawdziłem też swój sprzęt czyli projektor oraz kable. Każdy inny laptop z wejściem HDMI działa bezproblemowo z moim projektorem oraz kablami. Natomiast na każdym innym projektorze laptop nie wyświetla poprawnie obrazu przez port HDMI. W czasie tych 8 miesięcy przesłałem serwisowi wiele filmów z widoczna usterką oraz prośby o: wykrycie usterki i konkretna naprawę, niestety bez skutku.
Od Lutego 2018 laptop był już 4 razy w serwisie MSI Polska i nadal usterka nie została wykryta ani naprawiona. Dodatkowo serwis przestał odpowiadać na moje meile.
Niestety przegapiłem czas gwarancji sprzedawcy licząc że serwis w końcu naprawi lub wymieni sprzęt. Mam przedłużona gwarancję w serwisie także zostaje mi tylko batalia z serwisem MSI polska.


Historia wizyt laptopa w serwisie MSI:
1 serwis MSI Polska, Marzec 2018 – komentarz serwisanta: " naprawa płyty głównej". Po naprawie laptop obrazuje kilkanaście godzin, później problem powraca. Serwis odsyła laptopa z nieprzyklejonymi gumkami przy klawiaturze. W zasadzie ta naprawa potwierdza usterkę płyty głównej / wejścia HDMI, która do tej pory nie została naprawiona.

436c554341485a5556546b3d_sJcTCrF7ramcCHiVWs1Qri9gxCnap8Xu.jpg

436c554341485a5556546b3d_ihoKqK0hBCE9zm1PxMyx65UnckJPRyIz.jpg

 2 serwis MSI Polska, Kwiecień 2018 - komentarz serwisanta:  "nie stwierdzono usterek", wymieniają gumki przy klawiaturze, jednak po serwisie dostaje laptopa z uszkodzonym pudełkiem.

436c554341485a5556546b3d_JmNGxVKCFhGogPoIf4OM1Lg3Tks4YTVr.jpg


Po zwróceniu uwagi na stan pudełka oraz prośbą o konkretny pomysł naprawy:

436c554341485a5556546b3d_0BbH643ozEurJMDlis9m0DndpRVjOyCS.jpg


„pudełko nie jest elementem objętym gwarancją”…
To znaczy że można je uszkodzić…?!

3 serwis MSI Polska, Czerwiec 2018 - komentarz serwisanta:  " nie stwierdzono usterek"
Przed wysłaniem laptopa do serwisu MSI Polska po raz 4 napisałem żeby sprawdzili wejście HDMI na monitorze, TV oraz projektorze.


4 serwis MSI Polska, Wrzesień 2018 - komentarz serwisanta:  " nie stwierdzono usterek"  sprzęt niby przeszedł testy obciążeniowe ale nie dostałem konkretnej informacji czy był testowany na projektorze i raczej już jej nie uzyskam. Drugi raz dostaje laptopa z uszkodzonymi gumami klawiatury.
Po 4 nieudanej naprawie kontaktuję się przez fb z marketingiem MSI i po raz kolejny opisuje problem:

436c554341485a5556546b3d_86mwPfOy3x1gptSOZQQlAMBwTYsHByLK.jpg



Moje ostatnie prośby meilowe do serwisu MSI Polska o przekazanie sprawy i kontakt z konkretną osobą, z którą załatwię sprawę polubownie po raz kolejny zostały zignorowane czyli bez odp. Po wykonanym tydzień później telefonie, pani poinformowała mnie że naprawią mi gumy oraz wymienią pudełko jeśli wyślę go po raz 5-ty...

W ostatnim @ do serwisu MSI Polska z 9 października 2018, w zasadzie już nie prosiłem tylko ostatecznie zażądałem zwrotu pieniędzy lub wymiany laptopa oraz o nie unikanie odpowiedzi, oczywiście bez skutku.
Serwis MSI Polska jedynie odpowiedziało pod moim niepochlebnym komentarzem na Google.

436c554341485a5556546b3d_yqI4HV0lj2D18qe1fKUcsfOLI2TLqmwB.jpg

Brak sił, nerwów i słów. Więc na tym zakończę historię serwisu mojego laptopa.


Historia laptopa MSI GL72 mojego przyjaciela:
Niefortunnie (dla serwisu MSI) historia pobytu w serwisie tego laptopa jest też dość ciekawa. Sprzęt zostaje oddany do sprzedawcy na gwarancję z niedziałającym przyciskiem. Serwis MSI Polska stwierdza ze ma zalaną klawiaturę z winy użytkownika i przesyła wycenę naprawy.


436c554341485a5556546b3d_So2y0CgTreqN00oyN9QMUw4yW38V8bLT.jpg


Zalania to temat dość śliski ale jak się okaże finalnie jest nieistotny.
Po wymianie zdań z serwisem (laptop ma pół roku, przyjaciel dbał o niego i zapewnia w @ że go nie zalał):

436c554341485a5556546b3d_m0HXz3sdHUi5otDrjJSQQuZ3GgSjaUzr.jpg


” W trakcie prac montażowych doszło do uszkodzenia klawiatury, więc została ona wymieniona na koszt MSI”

Przy odbiorze laptopa, po otwarciu (z obudowy klawiatury znikły naklejki) i na raporcie serwisowym okazało się że serwis MSI Polska oprócz klawiatury uszkodził i wymienił także całą obudowę klawiatury?!

436c554341485a5556546b3d_hdLtjJfknvoMjHTaMd25bRjdBQihdUEW.jpg


Wnioski nasuwają się same ale to zostawiam Wam. Na tym zakończę historię serwisu laptopa mojego przyjaciela.

Tekst napisałem przede wszystkim dla przestrogi przed serwisem MSI Polska oraz ich działaniami. Serwis MSI Polska to strata czasu, nerwów oraz pieniędzy. Zdecydowanie lepiej będzie wybrać laptopa innego producenta niż MSI.
Wysoki poziom amatorki z jaką Serwis MSI Polska podchodzi do laptopów za 4k czy 16k przeraził mnie.
Przez 8 miesięcy czekałem, prosiłem, testowałem, nagrywałem i wysyłałem filmy oraz chciałem polubownie załatwić tą sprawę, lecz przy tym poziomie ignorancji i obojętności MSI po prostu się nie da.
Wiem że bywają i gorsze przypadki z różnymi producentami, ale totalnie w głowie mi się nie mieści jak marka MSI może tak postępować z klientami.
Może serwis MSI Polska w końcu się obudzi, bo ja już dawno wstałem i będę walczył o swoje.
MSI Wake Up!!


Statystyki zobacz

© copyright 2018 by Wykop.pl