Empik i praktyki sklepu w czarny piątek

Saper86
Saper86

Z powodu #blackfriday zrobiło się głośno o kilku sklepach, więc może i ja dorzucę jak zostałem potraktowany przez Empik.


Z powodu fajnej obniżki cen na empik.com zamówiłem z konta mojego różowego drona Mavic Pro, Empik przyjął moje zamówienie do realizacji i wyznaczył dostarczenie paczki na 21-22.11 w wyznaczonym przeze mnie punkcie odbioru. 

Po braku informacji ze strony sklepu 21.11 o wysyłce poszedł do nich mail, na który mój różowy dostał odpowiedź pod koniec wczorajszego dnia - Empik tłumaczył się kompletowaniem mojego zamówienia.


Następnego dnia moje zamówienie zostało anulowane 



wb5dXpXLoKUZjL1l480530sivLMIBBET41GpULC.jpg


wb5dXpXLoKUZjL1l480530sivLMIBBET21GpUKz.jpg


wb5dXpXLoKUZjL1l480530sivLMIBBET11GpUK5.jpg



wb5dXpXLoKUZjL1l480530sivLMIBBET31GpUL3.jpg