holenderska firma unika kontaktu

Shultzss
Shultzss

na wstępie chciałbym się z wszystkimi przywitać - wypok przeglądam już w sumie pewnie z 6 latek, ale nie logowałem się, samo przeglądanie wystarczyło, aż do dziś:)

postaram się szybciutko nakreślić temat, może uda się nakręcić małysza i jakoś pchnąć sprawę dalej.

mam firmę handlującą bakaliami, nasionami itp. jakiś czas temu kupiłem od nowego klienta z Holandii towar na podstawie próbki (kontrakt spisany), próbka została zaakceptowana, zapłaciłem grzecznie za towar, odebrałem i dostarczyłem klientowi. I tu zaczęła się inba, bo towar nie jest zgodny z próbką. w przypadku nasion każde zanieczyszczenie ma niestety duże znaczenie, a tutaj domieszane były inne ziarna, których nie sposób odczyścić..

Mój klient chce redukcji ceny albo zwrotka towaru, co w sumie rozumiem i popieram - kłopot polega na tym, ze kontrahent holenderski ma wszystko gdzieś, sprawa zamknięta, mój telefon został zablokowany, każdy inny numer z którego dzwonię też blokuje, na maile nie odpowiada, mam związane ręce...

wiem, ze od strony prawnej mało mogę zrobić, transakcja się odbyła i po zawodach. bardziej chodzi mi o to, ze gdyby tak kilkanascie osób dziennie przez jakiś czas podzwoniło do gościa, spowodowałoby to znaczne utrudnienie roboty, a co za tym idzie ułatwiłoby mi odzyskanie chociaż części kasy...

oczywiście, zeby nie być gołosłownym mogę powklejać skany faktur, korespondencję mailową itp. jeśli zdecydujecie się mi pomóc, wrzucę numer telefonu Holendra i zagramy w grę...;)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)