Jak LINK4 wyciąga dane od konsumentów
Krótka historia o tym, jak Link4 w sprytny sposób aktualizuje sobie bazę mailingową.
Dostałem dzisiaj maila zatytułowanego Wypełnij ankietę i zgarnij kod rabatowy na polisę w LINK4.
W styczniu kończy mi się OC, także skuszony rabatem wszedłem w link i wypełniłem ankietę. Wystarczyło podać dwie informację - płeć oraz datę urodzenia. Ucieszony faktem, że ankieta pomimo obietnicy trwania 20 minut zajęła jedynie dwie, czekałem na przeładowanie strony i informację o obiecanym kodzie rabatowym. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem poniższą informację.
Pomyślałem, że nie zauważyłem gdzieś informacji drobnym druczkiem, że ilość kodów jest ograniczona, jednak nigdzie takiej adnotacji nie znalazłem.
Jest to dla mnie jawne wprowadzanie w błąd konsumenta i wyciąganie dodatkowych składowych danych osobowych.
Szapoba Link4 - dokładnie tak się robi marketing.