Jak LINK4 wyciąga dane od konsumentów

nolnejm

Krótka historia o tym, jak Link4 w sprytny sposób aktualizuje sobie bazę mailingową.

Dostałem dzisiaj maila zatytułowanego Wypełnij ankietę i zgarnij kod rabatowy na polisę w LINK4.


436c63454458465356546b3d_VBFKeBqICbIhIdnZxYTTY7ztBcpR47RN.jpg


W styczniu kończy mi się OC, także skuszony rabatem wszedłem w link i wypełniłem ankietę. Wystarczyło podać dwie informację - płeć oraz datę urodzenia. Ucieszony faktem, że ankieta pomimo obietnicy trwania 20 minut zajęła jedynie dwie, czekałem na przeładowanie strony i informację o obiecanym kodzie rabatowym. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem poniższą informację.


436c63454458465356546b3d_VMdRopmhWgtslvYERVcV6QUSaCggMpcf.jpg


Pomyślałem, że nie zauważyłem gdzieś informacji drobnym druczkiem, że ilość kodów jest ograniczona, jednak nigdzie takiej adnotacji nie znalazłem.

Jest to dla mnie jawne wprowadzanie w błąd konsumenta i wyciąganie dodatkowych składowych danych osobowych.


Szapoba Link4 - dokładnie tak się robi marketing.