Gwarancja 3 lata pro support na laptopy Dell Inspiron 7746

orzechsw

U klienta  z którym współpracuję zobaczyłem że laptop przy otwieraniu matrycy dziwnie się ugina, dosyć ciężko chodzą zawiasy matrycy oraz digitizer matrycy odchodzi odklejony od obudowy. Klient ma 5 takich laptopów, sprawdziłem wszystkie i okazało się że 4 mają taki problem tylko 1 jest sprawny. Wszystkie laptopy na gwarancji pro support naprawa na następny dzień roboczy.

Zostały zgłoszone telefonicznie, na maila wysłane filmy jak poniżej



 



 

Odpowiedź della (2018-12-03):

„Po konsultacji z Pzrełozonym Technicznym, chcielibysmy Państwu zaproponowac zabranie wszystkich czterech urządzeń do naszego serwisu stacjonarnego na oględziny – numery Service Tagów:

Proszę o informację, czy akceptuje Pan takie rozwiązanie. Gdy otrzymam od Pana potwierdzenie, przygotuję zlecenie wyjazdu Kuriera po odbiór komputerów.”

 

Nasza odpowiedź (2018-12-03)

„Niestety nie możemy ich wysłać, z tych laptopów korzysta cała dyrekcja naszego oddziału. (specjalne oprogramowanie, certyfikaty do różnych banków itp.)

Specjalnie też zapisujemy w przetargach że cały sprzęt ma być serwisowany u nas na miejscu oraz w razie awarii dyski twarde zostają u nas.

 

Oględziny mogą się odbyć u nas na miejscu, lub jeżeli byśmy taki model dostali jako zastępczy możemy wysłać nasz egzemplarz…”

 Odpowiedź della (2018-12-03):

„Po konsultacji z Przełożonym Technicznym i po dokładnej analizie problemu z Państwa komputerami, jestem zmuszony odmówić wykonania oczekiwanej przez Państwa usługi serwisowej. Biorąc pod uwagę wersję laptopów, które Państwo użytkują, jak również ich wiek, przedstawione przez Państwa usterki wynikają z naturalnego procesu eksploatacji sprzętu i nie wpływają one na działanie komputerów. W związku z powyższym niemożliwe jest zarówno serwisowanie tych laptopów w naszym serwisie stacjonarnym, jak i wizyta Technika u Państwa w celu wymiany części i dokonania napraw.”

 

Polecam wszystkim produkty della, które normalnie się zużywają po 3 latach, w biurowych warunkach raz dziennie otwierane i zamykane.

A jak się wyłamują zawiasy to odrzucenie reklamacji że człowiek wcześniej nie zgłosił problemu.