Gwarancja 3 lata pro support na laptopy Dell Inspiron 7746
U klienta z którym współpracuję zobaczyłem że laptop przy otwieraniu matrycy dziwnie się ugina, dosyć ciężko chodzą zawiasy matrycy oraz digitizer matrycy odchodzi odklejony od obudowy. Klient ma 5 takich laptopów, sprawdziłem wszystkie i okazało się że 4 mają taki problem tylko 1 jest sprawny. Wszystkie laptopy na gwarancji pro support naprawa na następny dzień roboczy.
Zostały zgłoszone telefonicznie, na maila wysłane filmy jak poniżej
Odpowiedź della (2018-12-03):
„Po konsultacji z Pzrełozonym Technicznym, chcielibysmy Państwu zaproponowac zabranie wszystkich czterech urządzeń do naszego serwisu stacjonarnego na oględziny – numery Service Tagów:
Proszę o informację, czy akceptuje Pan takie rozwiązanie. Gdy otrzymam od Pana potwierdzenie, przygotuję zlecenie wyjazdu Kuriera po odbiór komputerów.”
Nasza odpowiedź (2018-12-03)
„Niestety nie możemy ich wysłać, z tych laptopów korzysta cała dyrekcja naszego oddziału. (specjalne oprogramowanie, certyfikaty do różnych banków itp.)
Specjalnie też zapisujemy w przetargach że cały sprzęt ma być serwisowany u nas na miejscu oraz w razie awarii dyski twarde zostają u nas.
Oględziny mogą się odbyć u nas na miejscu, lub jeżeli byśmy taki model dostali jako zastępczy możemy wysłać nasz egzemplarz…”
Odpowiedź della (2018-12-03):
„Po konsultacji z Przełożonym Technicznym i po dokładnej analizie problemu z Państwa komputerami, jestem zmuszony odmówić wykonania oczekiwanej przez Państwa usługi serwisowej. Biorąc pod uwagę wersję laptopów, które Państwo użytkują, jak również ich wiek, przedstawione przez Państwa usterki wynikają z naturalnego procesu eksploatacji sprzętu i nie wpływają one na działanie komputerów. W związku z powyższym niemożliwe jest zarówno serwisowanie tych laptopów w naszym serwisie stacjonarnym, jak i wizyta Technika u Państwa w celu wymiany części i dokonania napraw.”
Polecam wszystkim produkty della, które normalnie się zużywają po 3 latach, w biurowych warunkach raz dziennie otwierane i zamykane.
A jak się wyłamują zawiasy to odrzucenie reklamacji że człowiek wcześniej nie zgłosił problemu.