Niekończące się wyimaginowane dopłaty z salda 0 zł na -26.000 zł


Wersja skrócona:

Współpraca z serwisem zlapkuriera.pl i wysyłka tych samych przesyłek. Kilka tygodni  wszystko ok (mechanizm przyzwyczajania do serwisu) przesyłki są odbierane, płatności za wysłany towar regulowane i jest brak dopłat.

Nagle pojawiają się wyssane z palca i bez żadnych potwierdzeń ze stron przewoźnika informacje o dopłatach.

Prośby o udokumentowanie skutkują telefonami i pojawianiem się kolejnych natychmiastowych kar do kar

Z salda wynoszącego 0 zł obecnie jest kwota -26.152 zł

Nie jesteśmy jedyni których oszukują

Reklamacja nie może zostać złożona i nie odpowiedzą, póki nie zostanie uregulowane saldo ujemne, które ciągle się powiększa

Groźby i straszenie sądami (mimo że pisma nie przychodzą, telefonami z ich windykacji)

*Firmy transportowe typu UPS, Geiss i inne nie potwierdzają tego rodzaju weryfikacji i dopłat!

** Niżej także wersje skrócone innych firm, które po tygodniach albo miesiącach dowiadują się, że niby przesyłka została zweryfikowana i dane niby były błędne na liście przewozowym.


Metoda działania [u każdego niżej taka sama]: nadajesz paczkę/paletę ---> kilka tygodni ciszy ---> informacja na maila o weryfikacji przesyłki i zaniżonych gabarytach = dopłata. Brak zapłaty = kara, brak kary + kolejne opłaty lub brak zwrotu pobrań za kolejne przesyłki jeśli były lub ich wstrzymanie w doręczaniu!


Prosimy o wsparcie bo nasz sklep został zablokowany i jesteśmy na krawędzi bankructwa, nie mamy już pieniędzy. W UOKIK nie da się NIC zrobić. 


436c634144583557567a6b3d_85Mt8jufQXFucIL8dk80fvxAC5SIXmrn.jpg



436c634144583557567a6b3d_CGWpjCbIOPT8x8qzzwNL9aaYowF3JMla.jpg


436c634144583557567a6b3d_mbk57WtIjnA2tN0tNuMq7k2LyWulWMKN.jpg




Wersja rozszerzona + inne firmy:

Jak się okazuje mechanizm działania tej firmy zlapkuriera jest taki sam: przyjmowanie wysyłek jako pośrednik, po kilku - kilkunastu wysyłkach aby klient sądził że jest wszystko ok zaczynają się powiadomienia że albo przesyłka miała inne wymiary niż na liście albo inną wagę. Losowo! Nie ma to nic wspólnego z prawdą, protokołu weryfikacji nie przesłano jeszcze nikomu!


436c634144583557567a6b3d_Cp6BytHCR0jxSIU3zlgSiJmN4TB5pcih.jpg



Dopłaty u innej osoby:


436c634144583557567a6b3d_RcjvF4LfZyhLhQf0HyUrpitNCEJszJ55.jpg


436c634144583557567a6b3d_mXSUsoETBUa2mAsxhGuU2So4l3jMxm5n.jpg


436c634144583557567a6b3d_ITa5VpxkfW07MN5xUn4ucF0YnotNXYmy.jpg



436c634144583557567a6b3d_POGBzBU5gcAQbRcq65FzXVK312CiacUl.jpg



436c634144583557567a6b3d_AIocMh1oRb1g7Au3eYCrf9oMIcroZY6w.jpg


436c634144583557567a6b3d_sKGtaJwFpFbW3V9y69r3fwpXXm8AG9sK.jpg

436c634144583557567a6b3d_xI15TjgEC7f4N0qKXrzlOLPvzm5mVzlO.jpg

436c634144583557567a6b3d_l58G94IoHO19AEYWKlUpwMNDkrhMQdgm.jpg

436c634144583557567a6b3d_AD5Rvw2ZS4EA95C4Hsl4VXo9LCPhYNI4.jpg




Więcej tego rodzaju sytuacji tutaj: facebook


O nas:

Współpracowaliśmy jako sklep z wysyłką opon od 19.04 2018 cały czas wysyłka opon jeden rozmiar waga do 30 kg. Wysyłane geisem od wrzesnia kurierem UPS do grudnia 4 nie było żadnych problemów aż przyszły dopłaty do paczek z października wysłanych Upsem. Bez potwierdzeń ze strony przewoźników, bez faktury czy rachunku. Potwierdzenia jak twierdzą u każdego są niemożliwe! Nie prześlą nie przekażą, ale zadzwonią i wyślą maile że dodają nas do BIK, KRD, do eSądu itp. 


Obecnie zadłużenie 26000 zł z 4 grudnia

Mimo że wysyłki były robione takie same - ich rzekome zawiadomienia mówiły a to o przekroczonej wadze albo rozmiarze co jest NIE MOŻLIWE.

UPS pakowane po 2 szt. do 18 cali paczki standardowe

opony mają inne miary inny cennik wiec mam wpisywać na liście 50x50x50

itak tez były wysyłane od kwietnia bez dopłat

tak jak w ich ofercie do 18 cali opony każdy rozmiar wpisany a tu
niespodzianka weryfikacje opony takie same a tu paczki np 4 takie same
opony o jednym rozmiarze całkiem inne w zał.

dopłaty np tych samych opon

Weryfikacja zamówienia nr: 1447414 przesyłka została zakwalifikowana
jako przesyłka niestandardowa, której waga wymiarowa wynosiła 37 kg
(68 x 66 x 41 cm), dopłata: 300 zł (przesyłka niestandardowa) + 80 zł
(przesyłka do 50 kg) + 20 zł (weryfikacja przesyłki) - 19,90 zł
(kwota, która została zapłacona za przesyłkę)
1447414
2018-10-01 08:18:46
2018-10-02

Zawartość: 205/65r16

Weryfikacja zamówienia nr: 1486688 przesyłki ważyły 35,6 kg (68 x 67 x
39 cm) oraz 36 kg (67 x 67 x 40 cm) z wagi wymiarowej, dopłata: 80 zł
x2 (przesyłka do 50 kg) + 20 zł x2 (weryfikacja przesyłki) - 39,80 zł
(kwota, która została zapłacona za przesyłki)

1486688
2018-10-15 11:12:25
2018-10-16

Zawartość: 205/65r16

jest to raczej nie możliwe te same opony o tym samym rozmiarze a waga
i wymiar inny

inna przesyłka z września bez dopłaty
1435101
2018-09-25 11:18:06
2018-09-26
(09:00 - 17:00)
Zawartość: 205/65r16


e-maile:


"Protokoły z weryfikacji możliwe są do uzyskania na drodze
reklamacyjnej. Z tego co mi wiadomo to Państwa reklamacje zostały
przekazane do przewoźnika i czekają na rozpatrzenie. Proszę
przypomnieć się za kilka tygodni, powinna być już decyzja od
przewoźnika.

Naliczone dopłaty są zgodne z zaakceptowanym przez Państwa cennikiem.

Pozdrawiam
[RODO na wszelki wypadek Było tu Imie i Nazwisko]
Specjalista ds. windykacji
Tel. 795 055 856
Pon. - pt. 8:00 - 16:00
biuro@zlapkuriera.pl
www.zlapkuriera.pl - złap kuriera w najlepszej cenie! wysyłki"



kilka maili
Protokoły z weryfikacji możliwe są do uzyskania na drodze
reklamacyjnej. Z tego co mi wiadomo to Państwa reklamacje zostały
przekazane do przewoźnika i czekają na rozpatrzenie. Proszę
przypomnieć się za kilka tygodni, powinna być już decyzja od
przewoźnika.

Naliczone dopłaty są zgodne z zaakceptowanym przez Państwa cennikiem.

Pozdrawiam
[RODO na wszelki wypadek Było tu Imie i Nazwisko]
Specjalista ds. windykacji
Tel. 795 055 856
Pon. - pt. 8:00 - 16:00
biuro@zlapkuriera.pl
www.zlapkuriera.pl - złap kuriera w najlepszej cenie!

Dziękujemy za przesłaną korespondencję oraz poświęcony czas.
Pobranie zostało wstrzymane, ponieważ Państwa saldo konta w naszym
serwisie jest ujemne.
Powód ujemnego salda w serwisie można sprawdzić, logując się na swoje
konto i wchodząc w zakładkę „Historia płatności”.

Proszę uregulować ujemne saldo, aby pobranie zostało zwrócone.

W razie pytań służę pomocą i życzę miłego dnia.

 


Dodatkowe info:


Heuristic

Opineo

Inny

Inny2

Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl