Odszkodowanie z Poczty Polskiej - 20 groszy

Japanski
Japanski

Poczta Polska :/

Klient zamówił towar ekspresem, bardzo mu zależało. Staję na głowie, wysyłam towar priorytetowym poleconym - po 12 dniach klient robi mi koszmarną awanturę - przesyłka nie doszła. Śladu po niej w systemie pocztowym nie ma. Zamawiam drugi raz towar u dostawcy, wysyłam do klienta - przesyłka nie doszła. 
Piszę reklamację do Poczty. Po tygodniu przesyłki się odnajdują. Jednak klient kupił towar gdzie indziej.
Straty... spore. Dwie przesyłki, dwa razy kupiony dość specyficzny towar, który nie wiem kiedy sprzedam, stracony klient.

Na szczęście żyjemy w cywilizowanym kraju! Poczta Polska uznała moją reklamację!
Na wskazane konto, w terminie 30 dni zwrócą mi... 20 groszy :)

436c5946426e395858546b3d_cA9Is1gx4D9VGZ3ixb4gM6O3WEigoql7.jpg