Dzień dobry Mirki,

Taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy więc pomyślałem, że opiszę :)
W dniu 08-01-2019 miała być dostarczona do mnie paczka z DHL. Przewidywane godziny, które otrzymałem w emailu, były ustalone na 12:00-14:00. Czekałem cały czas grzecznie w domu. Jak wybiła 14:00 zadzwoniłem na infolinię uzyskać jakieś informacje. Pani powiedziała mi, że kurier jest na zastępstwie i nie ma do niego kontaktu ale żeby dalej czekać bo na pewno się pojawi. Czekam czekam i nic więc kolejny telefon o 17:00. Tym razem Pani powiedziała, że przełączy mnie do kuriera. "Przełączyła" i spędziłem 5 minut słuchając jakiejś muzyczki ale nikt nie odebrał. Pod koniec dnia otrzymałem sms, że kurier nie zastał nikogo w domu!! Siedzieliśmy z żoną cały czas :)


W dniu 10-01-2019 sytuacja się powtórzyła. Wyznaczone godziny doręczenia były takie same i byliśmy z żoną cały dzień w domu. Wykonałem mnóstwo telefonów na infolinię jednak nikt nie był w stanie udzielić jakiejkolwiek informacji. Wszyscy mówili, że kurier jest na zastępstwo i nie mają z nim jakiegokolwiek kontaktu. Pod koniec dnia zadzwoniłem jeszcze raz i powiedziano mi, że kurier próbował dzwonić do mnie (nie mam żadnych połączeń).


Wystawiłem skargę przez formularz DHL i otrzymałem taką odpowiedz (jak się można domyśleć nic z niej nie wynikło):


Szanowni Państwo,

w imieniu Zespołu Zarządzającego DHL Parcel dziękuję za wiadomość i jednocześnie przepraszam za niedogodności związane z opóźnieniem doręczenia przesyłki. Zapewniam, że tego typu sytuacje nie są standardem obsługi w DHL Parcel i jest to jednorazowy incydent.

Niezwłocznie przekażę Państwa zgłoszenie do odpowiedniego Działu Obsługi Klienta DHL. Zapewniam, że w zaistniałej sytuacji potraktujemy Państwa sprawę priorytetowo. Wkrótce skontaktuje się z Państwem  jeden z naszych pracowników.

Z wyrazami szacunku,


DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

ul. Osmańska 2

02-823 Warszawa


Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl