O procederze oszustwa przez "tanią" linie lotniczą

matek4363
matek4363

O procederze oszustwa przez "tanią" linie lotniczą Wizzair.

Witam,
chciałbym każdego przestrzec przed linią Wizzair i ich sposobie wyłudzania pieniedzy. 


Kwiecień 2018r moja dziewczyna dzwoni do mnie z zapytaniem co sądzę o grudniowym weekendzie we Lwowie, lot z wrocławia w cenie 110pln osoba, bez wiekszego namysłu zgodziłem sie po czym dokonaliśmy zakupu (w razie zmiany planów koszt utraconych biletów niewielki).

Pierwotny termin 08.12.2018r, jednak linia lotnicza Wizzair anulowała lot tego dnia. (możliwość odzyskania pieniedzy/ bon 120% ceny biletu na przyszły lot/ zmiana terminu lotu do 30dni) wybieramy opcje "zmiana terminu lotu do 30dni" termin padł na okres sylwestrowy 30.12.18-02.01.19r. (po zsprawdzeniu regularych cen na ten okres 970pln/ osoba- nas obowiązywała cena 110pln/osoba) 
Lot z lotniska Wrocław, wszystko zgodnie z planem, lot terminowy, krótka podróż bez problemów.
Okrs zwiedziania Lwowa również bez żadnych nieprzyjemnych sytuacji, piękne miasto, mili ludzie, genialne jedzenie.  

Przyszedł czas powrotu do Polski, odprawa zrobiona zgodnie z zasadami Wizz, jednak wystąpił problem z generowaniem kart pokładowych(odprawa zrobiona fotele przydzielone) w aplikacji mobilnej widniał komunikat "Na tym lotnisku nie są jeszcze akceptowalne mobilne karty pokładowe" postanowiliśmy jechać na lotnisko nieco wcześniej aby poprosić kogoś o wygenerowaniem kart pokładowych. 
We Lwowie znaleźliśmy punkt Wizzair udajemy sie tam i mówimy o powstałym problemie, Pani z okienka nie była jakoś specjalnie zaskoczona, wręcz wyglądała, że zna sytuacje, kazała nam odejśc i spróbować wygenerować karty ze strony Wizzair, co zrobiliśmy lecz bezskutecznie, wróciliśmy z problemem do okienka jednak owa Pani rozkładała rece i robiła smutną mine informując nas, że prawdopodobnie bedziemy musieli zapłacić za odprawe. 

Podczas check in bagażu po kłótni z panią która obsługiwała zostaliśmy odesłani z kwitkiem do punktu wizzair, Pani z którą próbowaliśmy rozwiązać problem kart pokładowych, tam po raz kolejny nie dostaliśmy żadnych konkretnych informacji, Pani z okienka nie mogła nigdzie zadzwonić, jedyne co mogła to wypisać nam rachunek na 2440 UAH !!! (kosz 351,68 PLN).

Reasumując: Błąd aplikacji, strony czy też celowe zagranie? Wydrukowanie kart pokładowych przez wizzair kosztowało nas 351PLN pomimo odprawy dokonanej zgodnie z zasadami Wizzair przy pomocy aplikacji (przydzielono nam takie same fotele jakie otrzymaliśmy podczas odprawy przy pomocy aplikacji) 

Na stronie Wizz brak informacji odnośnie braku możliwości obsługii kart mobilnych. 
W punkcie Wizz we Lwowie zero checi pomocy,

Reklamacja złożona na Stronie Wizzair nie została uznana...

Sądząc po zagrywce to Wizzair w ten sposób zrekompensował sobie tanie bilety które zdążyliśmy kupić podczas promocji w Kwietniu, nie byliśmy jedynymi pasażerami oszukanymi w ten sposób, oprócz nas były conajmniej 4 osoby z taką samą sytuacją.