Pękające Apple Watch. Apple gwarancji nie uznaje

kol
kol

436c6741416e4a5a58546b3d_PVAxrUOON7kA01LSxmk91585pcDJEXPf.jpg

Ekrany w Apple Watch pękają same. Apple nie wie dlaczego


Szanowni,

Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z Apple Watch v.3 

Kilka miesięcy temu kupiłem zegarek tej zacnej firmy. Kupiłem, bo wierzyłem, że to jakość i sprzęt na lata.....

Niestety. Po jednym z treningów biegowych zegarek pękł....sam

Odskoczył mu ekran, jakby ktoś wokół wyciął go żyletką. Zegarek cały czas działał.

Wściekły zawiozłem go do iSpot, gdzie zegarek kupiłem.

Po 17 dniach nadeszła odpowiedź:

Apple nie uznało gwarancji.

Dlaczego zegarek pękł?

Ani słowa wyjaśnienia.Centrum Serwisowe Apple nie uznało gwarancji...
Zgodnie z sugestią iSpot dzwonię na infolinię Apple. Po dwóch dniach dostaje odpowiedź:

Nie wiemy jak do tego doszło, ale nie napiszemy tego Panu i nie uznajemy gwarancji. 

Ispot zaproponował płatną naprawę za ponad tysiąc złotych. Czyli ze 200 złotych mniej niż niż kosztuje nowy zegarek.

Reasumując:

Apple ma w dupie użytkownika

Sprzedaje sprzęt z wadą fabryczną i nie chcę się do tego przyznać

iSpot też ma gdzieś klienta, bo nikt nie potrafi wytłumaczyć dlaczego ekran oddzielił się od zegarka.

Efekt jest taki, że nie odpuszczam. Może się skończyć w sądzie.

Wyleczyłem się z miłości do Apple i ich niezawodności i traktowania klienta uczciwie.


436c6741416e4a5a58546b3d_vntlwj5j5N9wRwZimWsaBmlVEdQm87FL.jpg