436c6741416e4a5a557a6b3d_1gCCCURaq3XgpsIzKjvjKx4sPGDvie0h.jpg


Korzystając z ograniczonych zasobów wolnego czasu postanowiłem pomóc marce Biedronka bardziej odwzorować jej aktualną naturę.


Uważam, że aktualny branding (z aktualnym logo na czele) jest niespójny z filozofią firmy oraz jej wizerunkiem.


Dlatego w ramach akcji #wolontariat_brandingu stworzyłem alternatywną, nową propozycję logo dla firmy Jeronimo Martins (właściciela marki Biedronka)


Nowe logo moim zdaniem bardziej odpowiada aktualnemu stanowi rzeczy i bardziej pasuje do marki. Starałem się nie przeprowadzić rewolucji dlatego zachowałem podobną formę do istniejącego znaku. Zmieniłem dosłownie kilka elementów. Dlatego ten rebranding jest raczej liftingiem niż rewolucją. Biedronka jako sklep nie kojarzy mi się z owadem. Kojarzy mi się raczej ze świnką, a precyzyjnie mówiąc: z miejscem jej bytowania. Stąd zmiana nazwy.


Wydaje mi się, że marka Biedronka zasługuje na logo które bardziej odzwierciedla jej podejście do kwestii czystości, ewakuacji, podejścia do klienta i ułożenia towarów na półkach. Sklepy Biedronka nieustannie mnie inspirują, a to zmobilizowało mnie do stworzenia tego nowego logo. W sklepach za każdym razem jest coś innego: zmieniający się kolor podłogi za sprawą brudu, nieszablonowe rozstawienie produktów, zabawa w omijanie przeszkód (kochane palety z towarem na środku alejek) Uwielbiam takie atrakcje. Nowe logo powinno być zachętą dla klientów którzy jeszcze nie znają marki Biedronka, a którzy powinni mieć informację Czego spodziewać się w środku naszych ulubionych sklepów.


Obecne logo nie pasuje do tego w żadnym stopniu! W związku z tym uważam, że moje zmiany są jak najbardziej na miejscu. Mam oczywiście nadzieję, że zarząd firmy skorzysta z mojej bezpłatnej propozycji oraz wykorzysta moje logo w swoich działaniach marketingowych.

Żywię nadzieję, że już niedługo na frontach budynków będziemy mogli podziwiać znak mega autorstwa.


Pozwoliłem sobie również na zmianę hasła reklamowego. Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie mogę się zdecydować które jest lepsze.

“Codziennie jak w chlewie”

Czy
“Codziennie brudu sceny” - Nad tym długo myślałem. Bardzo gładko może zastąpić aktualne “Codziennie niskie ceny”. Nad rymem pracowałem kilka tygodni.


Wydaje mi się, że firma taka jak Biedronka powinna pozwolić sobie na wydatek niezbędny do przeprowadzenia rebrandingu jednak moją pracę udostępniam za darmo. Wszystkie pliki dostępne są pod linkiem:
http://s000.tinyupload.com/ind...


Korzystając z dobrych praktyk w projektowaniu graficznym przygotowałem logo w wersjach wektorowych jaki JPG i PNG. Dzięki temu nie powinno być problemów z używaniem.


Pewnie zainteresowane będą mirki z tagów:

#biedronka #ewakuacjaboners #reklamakreatywna @heheszki


436c6741416e4a5a557a6b3d_SmXbK8NHsrQYGWj5HlqWzgRMaFH5vaTC.jpg

436c6741416e4a5a557a6b3d_c6wFuPCgzcYsCMigNsoL9ThuZ2BPtQtH.jpg



436c6741416e4a5a557a6b3d_9dv9EDQVMuMwOBG4qpmTLs19CfgciAC2.jpg



436c6741416e4a5a557a6b3d_SNRMBy9QRrNBSBwOt59AexCxT2COxgCm.jpg


436c6741416e4a5a557a6b3d_HD3QLWq4WsleZMrYO817v5vbz28LCeSC.jpg


436c6741416e4a5a557a6b3d_lzKo5GVWlW6cuKIGciq910e796QX5SGW.jpg

Wersje

Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl