Jak polska firma Motgum traktuje swoich klientów

szoorstki
szoorstki

Często na Wykop.pl lądują znaleziska o tym jak jakaś firma potraktowała swoich klientów - pomyślałem że wrzucę tutaj historię z kupnem wycieraczek polskiej firmy Motgum. Otóż 2 szt. wycieraczek, które miały w sobie adaptery do różnych modeli samochodów okazały się po zamontowaniu mieć mocny luz, nie dało się tego używać. Napisałem do nich maila i uzyskałem odpowiedź, że musiałem pomylić adaptery... Wydawało mi się że tylko te pasowały, reszta dawno była w śmietniku.


Prawdopodobnie popełniłem błąd, adaptery można chyba zamówić, ale konsultant z Motgumu napisał że już wysyłają nowe, odpowiednie do modelu auta. Przyszły 3 sztuki, pewnie dorzucili na wszelki wypadek jedną gdybym znowu wyrzucił ;)

Szczerze, to pozytywnie mnie zaskoczyli w dobie #januszebiznesu z każdej strony. Spodziewałem się że w najlepszym wypadku będę mógł zwrócić wycieraczki do sklepu. Z racji tego, że zostałem potraktowany miło, profesjonalnie, a wycieraczki sprawują się bardzo dobrze, chcę odwdzięczyć się pozytywnym PR - szczególnie że firm dobrze traktujących swoich klientów wcale nie jest tak dużo.



TLDR:

1. Kupiłem wycieraczki Motgum

2. Zamontowane źle działają
3. Zgłoszenie do producenta i oczekiwanie na jakąś odpowiedź #januszebiznesu

4. Producent mailowo i telefonicznie wyjaśnił że musiałem pomylić adaptery, a że wyrzuciłem opakowania, to wysyłają nowe adaptery do auta

5. Listonosz przyniósł adaptery, wycieraczki działają, jest profit.


 

436c6742416e4254557a6b3d_c31daE2MOvkUKiKXHDVsUGz5NaGsZgha.jpg