Netflix w Play za darmo.. ale czy na pewno? Historia prawdziwa.

..............

.

Witam 

.

..............

Jestem wieloletnim użytkownikiem usług Play (od co najmniej 10 lat) - po tym jak firma potraktowała moją reklamację chciałem wszystkich przestrzec i podzielić się historią którą zafundował mi Play.


A oto historia:


W styczniu przedłużyłem ofertę telefonu + karta do Internetu w play, dodatkowo otrzymałem dostęp do platformy Netflix przez 6 miesięcy za darmo.

Niestety okazało się, że na fakturze za luty był uwzględniony koszt netflix za 1 miesiąc na kwotę 43zł co oczywiście nie powinno mieć miejsca.

Po kontakcie telefonicznym z Play 1 marca powiedziano mi że Netflix powinienem był założyć na karcie do internetu a nie karcie telefonicznej jak to zrobiłem.

Jednak nigdy wcześniej nie poinformowano mnie o tym, po czym zgłosiłem reklamację  mailowo.

Po tym mailu sprawa została rozpatrzona negatywnie gdyż przedstawiciel Play przez telefon w niezbyt miły sposób poinformował mnie, że nie handlowiec oferujący mi ofertę nie był zobowiązany do przekazywania informacji o warunkach neftlix i że powinienem był przeczytać regulamin...

Jednak w regulaminie nie ma o tym wzmianki, więc wysłałem kolejnego maila do Play w dniu 12 marca:

"Chciałbym przekazać ponownie zgłoszenie reklamacyjne.
Nie zgadzam się z Państwa odmową mojej reklamacji na netflix.
Przeczytałem regulamin usługi Netflix w Play i nie ma tan zapisu który mówi o tym, że usługa musi być założona na numer do internetu.

Nie zostałem o tym również poinformowany telefonicznie ani mailowo podczas przedłużania umowy, co zresztą już Państwo potwierdzili podczas zamykania mojej przedniej reklamacji mówiąc że nie muszą Państwo o tym informować...(pomijając fakt że Pan który dzisiaj ze mną rozmawiał był niemiły i zakończył rozmowę przedwcześnie mimo ze chciałem jeszcze coś powiedzieć - to jest niedopuszczalne!!!)

W regulaminie jest:

 " 4. Promocję Netflix w Play możesz aktywować tylko jeśli zawarłeś/aś Umowę lub aneks do Umowy dla następujących taryf: ... BIZNES BOX Ultra  "

Ja posiadam taryfę  BIZNES BOX Ultra i nie ma nigdzie wzmianki ze musi to być na karcie do internetu.

Regulamin dodatkowo mówi:

 " Żeby aktywować Promocję Netflix w Play musisz włączyć Usługę i Usługę Netflix nie później niż 28 lutego 2019 roku. "


W związku z tym proszę o informację jak w takim przypadku mogę aktywować darmowy netlfix który miał być dodatkiem do mojej umowy? 

Proszę o przekazanie reklamacji osobie kompetentnej na wyższym szczeblu - czuję się oszukany przez państwa firmę i mocno zdenerwowany całą sytuacją i jeszcze bardziej zdenerwowany Państwa obsługą tej reklamacji !!"


Na tym przykładzie widać jak Play traktuje swoich klientów - oczekiwanie na odpowiedź na pierwszą reklamację to 12 dni .. w międzyczasie otrzymywałem informacje które jak mniemam miały mnie zniechęcić do dalszego dochodzenia sprawy (np informacja ze sprawa została zakończona gdyż Play nie może znaleźć konta na którym jest aktywowany netflix..jak to możliwe skoro play ma dostęp do mojego konta? ), dodatkowo niemiły telefon przerwany przedwcześnie przez przedstawiciela Play, jak widać firma Play robi wszystko aby uznać reklamację za niezasadną.

I taką też otrzymałem odpowiedź w dniu 13.03.2019:

„Podsumowanie zgłoszenia:
Zgodnie z dyspozycją przekazaną w zgłoszeniu zweryfikowałam sytuację na Pana koncie. Uprzejmie informuję, że usługa Netflix w promocji na 6 miesięcy za darmo, jest promocją, która obowiązuję tylko na karcie internetowej. Ponadto powołuję się Pan na zapis regulaminu, w którym jest informacja, że promocja jest dostępna w taryfie BIZNES BOX ULTRA: „ 4. Promocję Netflix w Play możesz aktywować, tylko jeśli zawarłeś/aś
Umowę lub aneks do Umowy dla następujących taryf: ... BIZNES BOX Ultra„. Nadmieniam, że promocja BIZNES BOX ULTRA jest promocją stricte internetową i nie jest tożsama z taryfą telefoniczną SIM BIZNES BOX ULTRA. W związku z tym nie mogę zwrócić kosztów naliczonych za tą usługę ani udostępnić możliwości aktywowania jej na karcie internetowej. Można to było zrobić do 28 lutego 2019 roku. „


 
W związku z powyższym uważam że zostałem wprowadzony w błąd przy oferowaniu usługi wraz z netflix za darmo na 6 miesięcy (co się obecnie wiąże z wyższymi rachunkami) dodatkowo nie udzielono mi możliwości darmowej aktywacji Netflix mimo, że miałem to obiecane przy przedłużaniu umowy.

Wprowadzenie w błąd polegało na niedoinformowaniu o koniecznym warunku jakim jest aktywacja usługi na karcie do Internetu.

Opis w regulaminie też nie jest jasny, nie miałem świadomości że posiadam dwie oferty tym bardziej że różnią się jedynie dopiskiem „SIM” 

  • SIM BIZNES BOX ULTRA 
  •         BIZNES BOX ULTRA   (dla karty sim do Internetu)


Prawda że podobne? – taka nazwa również wprowadza w błąd bo przecież SIM to standard kart również tych do internetu.. stąd moje zaskoczenie.

Nie odpuszczę tej sprawy mimo że wartość usługi jest relatywnie niewielka i podejmę wszelkie możliwe środki aby uzyskać swoje prawa. 


W związku konsekwencją Play w odrzucaniu reklamacji, wysłałem wniosek o pomoc w tej sprawie do Miejskiego Rzecznika Konsumentów m.st. Warszawy.


Jak tylko otrzymam odpowiedź podzielę się nią na wykopie.


Ale jak już pewnie widzisz Play robi wszystko aby odrzucić reklamację i to jeszcze w niemiły sposób, takie traktowanie sprawia że jest to moja ostatnia umowa podpisana z tą firmą i zdecydowanie nie będę jej polecać.


Pozdrawiam 

Dominik

Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl