Firma Perfect Bus oszukała pasażera i nie chce zwrócić pieniędzy

SupreminTHC
SupreminTHC

Witam,


Dnia 21.06.2019 miał przyjechać do mnie bus firmy Perfect Bus o godzinie 17:35. Pan kierowca był o godzinie 13:57 pod moim domem i wysłał smsa o treści "Jestem pod adresem zero odzewu jadę dalej" - nie mogłem odebrać, ponieważ byłem w pracy do 16 gdzie nie można używać telefonów. Zadzwoniłem więc na infolinie spytać się o zwrot pieniędzy gdzie poinformowano mnie, że to jest z mojej winy i nie zostaną mi zwrócone pieniądze, ani kierowca nie podjedzie po mnie mimo, że ma 60km w chwili gdy dzwoniłem.


Co mogę zrobić w tej sytuacji? Napisałem do pośrednika - e-podróżnik.pl gdzie powiedziano, że będą rozmawiać z przewoźnikiem w sprawie zwrotu pieniędzy. Mam teraz problem, ponieważ nie dotrę na spotkanie co pociągnie za sobą kolejne konsekwencje. 


Doradźcie proszę!

Pozdrawiam

6YM95DC7ha5fnB0K1VIv4SkPhH26kYml01HEkVZ.jpg