Patostreamer (Pajalock) który prawie rozjechał ludzi na pasach i łamał zasady ruchu drogowego, bierze udział w tworzeniu serialu "Miasto Tigera" marki energetyków Tiger.


Chyba trzeba spytać czy firma Maspex Wadowice, chce mieć z kimś takim współpracę?


Koncepcja i realizacja kampanii: Gameset. 

Działania na YouTube prowadzi Talent Media. Ostateczna fabuła powstała we współpracy z zespołem marki Tiger. 

Serial w pierwszym sezonie miał cztery odcinki emitowane do końca czerwca. 



Producent napojów energetycznych Tiger jest sponsorem całego przedsięwzięcia. Bohaterowie są personifikacją różnych aspektów i wartości marki, a łączy ich wszystkich energia do działania. Jako dodatkowy element placementu zapewniono influencerom możliwość wypicia tigera w świecie rzeczywistym w celu uzyskania dodatkowej czasowej przewagi w rozgrywce.


– Gry komputerowe to obszar, gdzie liczy się refleks, energia i charakter – idealny świat dla realizacji hasła „Power is Back!” marki Tiger. Innowacyjny projekt „Miasto Tigera” daje nam świetną możliwość, żeby autentycznie zaangażować naszych użytkowników w świat marki Tiger – mówi Jarosław Knapek z działu marketingu marki.



źródło https://marketingprzykawie.pl/...


Sfjgc2dxpqkZC1ONd4NGhYRhIgA2ucNS01HLFeq.jpg


Wersje

Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl