Pyszne.pl - znikające punkty lojalnościowe i nieaktywne kody zniżkowe

borkovski
borkovski

TL;DR: Pyszne.pl odebrało mi punkty lojalnościowe, zamieniając je bez mojej wiedzy na kody rabatowe. Kodów nie mogę jednak użyć - widnieją jako wykorzystane. Po ponad miesiącu od zgłoszenia nie otrzymałem zwrotu punktów, ani żadnego wyjaśnienia o przyczynie błędu. Na moją ostatnią wiadomość nie raczono już nawet odpisać. Wykop ku przestodze, straciłem 100zł.


Sprawa ma swój początek prawdopodobnie 01.03.2019r., kiedy to anulowano jedno z moich licznych zamówień z wykorzystaniem kodu zniżkowego -20zł w aplikacji mobilnej. Poniżej wiadomość jakją otrzymałem po anulowaniu (sic!):


Witaj <Borkovski>

Dziękujemy za złożenie zamówienia na Pyszne.pl. Twoje zamówienie zostało anulowane z powodu nieprzewidzianych okoliczności. Prosimy o przyjęcie naszych przeprosin. Pieniądze za niezrealizowane zamówienie zostały już nadane na Twoje konto i zasilą je w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie anulowania tego zamówienia, prosimy o odpowiedź na tą wiadomość - wrócimy do niej tak szybko jak to możliwe. Z góry dziękujemy za Twoją cierpliwość w okresie wzmożonej liczby zapytań.

Pozdrawiamy,

Urszula

Obsługa Klienta Pyszne.pl


Pieniądze do mnie wróciły, jednak nie odzyskałem kodu. Postanowiłem się o niego upomnieć:


Witaj Urszula,

Chciałbym się dowiedzieć czy w związku z anulowanym zamówieniem zwrócony zostanie również kod zniżkowy, którego użyłem podczas zamówienia?

Pozdrawiam,

<Borkovski>


Na powyższą wiadomość otrzymałem odpowiedź (już nie od Urszuli, ale z poprawną stroną kodową):


Witamy serdecznie,

dziękujemy za zgłoszenie.

Uprzejmie informujemy, że Państwa kod rabatowy powinien być możliwy do ponownego użycia w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu anulowania zamówienia.

Jest to forma zabezpieczenia, która chroni kody rabatowe przed wielokrotnym użyciem.
Przypominamy, że zniżki są możliwe do zrealizowania tylko przy płatności online. W przypadku korzystania z aplikacji mobilnej pole na kod kuponu pojawi się dopiero po wcześniejszym wybraniu odpowiedniej formy płatności.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Czy nasza odpowiedź była pomocna? Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety satysfakcji: //bit.ly/pysznepl-ankieta
Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klienta Pyszne.pl


Kod faktycznie wrócił na moje konto, niestety w wyniku tego zwrotu wszystkie moje punkty (wtedy ok. 1200pkt - 6 kodów po 20zł) zostały pierwszy raz zmienione na wykorzystane kody. Ponownie skontaktowałem się więc z działem obsługi:


5958397a5a674d4141785578_on88SyPA5ZitS2P6T4blAbbNyNGFf4wy.jpg


Szanowni Państwo,

Po anulowaniu zamówienia <XXXX> został mi zwrócony również kod rabatowy, którego wówczas użyłem. Niestety, prawdopodobnie w wyniku błędu w Państwa systemie, wszystkie zgromadzone przeze mnie punkty w strafie premium zostały zamienione na kody rabatowe -20zł przez aplikację mobilną. Nie byłoby w tym jeszcze nic złego, ponieważ i tak planowałem wykorzystać je w ten sposób. Problem w tym, że po wykorzystaniu jednego (lub dwóch) z nich, reszta przestała działać. Otrzymuję komunikat, że kody zostały już wykorzystane, co nie jest prawdą (przynajmniej nie przeze mnie).

Proszę o informację co jest przyczyną błędu i czy kody rabatowe lub punkty, które błędnie zostały na nie zmienione, zostaną mi zwrócone.

Pozdrawiam,

<Borkovski>

Na co otrzymałem odpowiedź:

Witamy,

dziękujemy za odpowiedź.

Prosimy o przesłanie informacji, ile kodów rabatowych/punktów lojalnościowych zostało przez Państwa utracone. Prześlemy zgłoszenie do naszego Działu IT, który zajmie się jego weryfikację.

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klienta Pyszne.pl


Przesłałem więc informację o którą proszono:

Szanowni Państwo,

Po anulowanym zamówieniu został mi zwrócony jeden kod, natomiast moje punkty zostały wymienione nieprawidłowo na 7 dodatkowych kodów. Jeden z nich wykorzystałem, ale reszta (6) jest oznaczona jako nieaktywne. Przekładając to na punkty lojalnościowe, straciłem 1200 PL.

Pozdrawiam,

<Borkovski>

I informacja zwrotna:

Witamy,

dziękujemy za wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że przekazaliśmy informację o liczbie utraconych Punktów Lojalnościowych do odpowiedniego działu, który zajmie się przywróceniem ich na Państwa konto.

Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu.

Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klienta Pyszne.pl


Na tym etapie (ok. 01.04.2019r.) odzyskałem swoje punkty i mogłem ponownie z nich korzystać. Mimo braku informacji o przyczynie błędu uznałem, że sprawa faktycznie została załatwiona i błąd więcej się nie pojawi. Niestety, na początku czerwca sytuacja się powtarza. Wymiana punktów na kody bez mojej wiedzy, kody widnieją jako wykorzystane. Pora więc na kolejną wiadomość:


Szanowni Państwo,

Niestety ponownie utraciłem zebrane dotychczas punkty lojalnościowe. 1000PL zostało bez mojej wiedzy zamienione na 5 kodów zniżkowych -20zł w aplikacji mobilnej i nie jestem ich w stanie wykorzystać. Otrzymuję komunikat, że kody zostały wykorzystane lub minął ich termin ważności.

Proszę o weryfikację historii moich zamówień i informację o przyczynie błędu.

Pozdrawiam,

<Borkovski>

Tym razem Karol poprosił o zrzuty ekranu (?):

Cześć <Borkovski>,
dziękujemy za zgłoszenie.

Prosimy o zrzut ekranu z widoczną ilością Twoich punktów lojalnościowych po przejściu do strefy premium oraz Historią Strefy Premium oraz podanie pełnych numerów kodów, które zostały wykupione. Dopiero na tej podstawie będziemy w stanie to zweryfikować. W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Czy nasza odpowiedź była pomocna? Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety satysfakcji: //bit.ly/pysznepl-ankieta

Pozdrawiamy,
Karol
Zespół Obsługi Klienta Pyszne.pl


Odpowiedziałem więc:


Załączam zrzut ekranu z historią strefy premium. Niewykorzystane kody to prawdopodobnie:

XXXXX

XXXXX

XXXXX

XXXXX

XXXXX

Ostatniego nie jestem pewny, zakładam że możecie to Państwo zweryfikować.

Pozdrawiam,

<Borkovski>


5958397a5a674d4141785578_COXIDx1n5Gu3bOwywrO8yffHncxsxMtd.jpg


Karol potwierdził przyjęcie zgłoszenia:


Cześć <Borkovski>,

dziękujemy za wiadomość.

Informujemy, że Twoje zgłoszenie zostało przekazane do Działu IT, który zajmie się przywróceniem utraconych punktów lojalnościowych. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia.

Czy nasza odpowiedź była pomocna? Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety satysfakcji: //bit.ly/pysznepl-ankieta
Pozdrawiamy,
Karol
Zespół Obsługi Klienta Pyszne.pl


Była to ostatnia wiadomość od zespołu pyszne.pl. Nie odzyskałem punktów ani kodów. Po kolejnym miesiącu zebrałem się na napisanie pożegnalnego maila:


Cześć Karol,

Minął kolejny miesiąc i nadal nie otrzymałem żadnej informacji o rozwiązaniu problemu. Nie odzyskałem również punktów lojalnościowych. W związku z tym kończę z zamawianiem na pyszne.pl, a sprawę postaram się nagłośnić.

Pozdrawiam,

<Borkovski>

Podsumowując - nie polecam pyszne.pl. Punkty lojalnościowe mogą zniknąć z Waszego konta, kontakt może się urwać, a sprawa może zostać zamieciona pod dywan. Ja straciłem 100zł. Nie dajcie się nabrać na ich promocje. Przyjaźń z pyszne skończona, teraz pizzaportal jest moim przyjacielem.