Aferka o której możecie przeczytać na głównej o Willi Tatarzanka to nie pierwszy raz kiedy goście mają poważne problemy z właścicielkami obiektu. Poniżej zamieszczam kilka screenów z bookingu gdzie możecie zobaczyć jakie podejście mają właściciele do klientów. 

Oczywiście przy praktycznie wszystkich negatywnych komentarzach mamy informacje o bardzo niemiłej obsłudze ale pojawia się też pewien smaczek: sugerowanie, że klienci... załatwiają się we własne łóżko ( ͡° ͜ʖ ͡°) 
 

595839795941514742426378_H7gA1QqrKJIgqRTooAssdPlt9lH8nzyk.jpg

 


595839795941514742426378_Fnhvq5nfU2J2JS8QVUz3F5MT0pwTwFnR.jpg


595839795941514742426378_t56OkT19J4YUkJjmAD0bkgeMKmS2etVa.jpg




ps. Z jednej strony dziwie się ludziom którzy nie zaglądają do internetu i nie zapoznają się z opiniami innych gości na temat miejsca do którego jadą i gdzie będą żyć przez kilka/kilkanaście dni. Z drugiej strony widzę, że  ten obiekt ma ocenę  na bookingu 8.4/10 i rozumiem, że to na pierwszy rzut oka może wprowadzać w błąd. 

Z wypowiedzi które dziś czytam wynikają dwie rzeczy które wpływają na tak wysoką ocenę obiektu: 

- booking moderuje opinie zamieszczane na ich serwisie i te negatywne nie zawsze znajdują się na ich stronie

- Właściciele Willi Karpatia v2 jeśli mają konflikt z klientem i domyślają się, że może pojawić się negatywna opinia to na bookingu zaznaczają, że klient nie przyjechał i przez to taki klient nie może zamieścić opinii


Dlatego pamiętajcie następnym razem przed wyjazdem (szczególnie w nasze góry ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), że warto zapoznać się z opiniami z innych stron i przede wszystkim zapoznać się z treścią komentarzy, a nie tylko oceną ogólną która jak widać może wprowadzać w poważny błąd. 


Statystyki zobacz

© copyright 2019 by Wykop.pl