NEO24.pl kupuje opinie na Ceneo.pl
Przedstawiam Wam jak sklep internetowy NEO24.PL próbuje handlować opiniami na Ceneo.
Kupiłem w #blackfriday Fifę 2020 na PC, super cena, tylko 75 zł. Był to zakup bezpośrednio przez Ceneo jednak to tylko pośrednik i produkt dostarczył sklep NEO24.PL.
Przyjechał kurier, sama gra była kiepsko zapakowana, w kopertę,po otworzeniu okazało się, że plastikowe pudełko gry jest połamane.
Olałem to, potrzebowałem tylko kodu który był w środku. Ceneo poprosiło mnie o opinię i oczywiście nie omieszkałem jej dodać:
3/5 to raczej nie tak źle jak na zniszczony produkt, podobna ocena dla kuriera czyli DB Schenker.
Po kilku dniach odezwała się do mnie Pani ze sklepu NEO24.PL:
Najmocniej przepraszam za zaistniałe komplikacje, które miały miejsce podczas realizacji zamówienia nr XXXXXXXX Dołożymy wszelkich starań, aby tego typu sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. W ramach rekompensaty chciałabym zaproponować bon w wysokości 20zl do wykorzystania na dowolny asortyment z naszej oferty. W przypadku zainteresowania przedstawioną propozycją, zwracam się z prośbą o wycofanie opinii. Pozdrawiam, AXXXXX BXXXXX X.XXXXXX@neo24.pl
Myślę sobie spoko, porządny sklep, dali ciała i chcą grzecznie przeprosić, napisałem więc do miłej Pani:
Dzień dobry,
ja w sprawie bonu, dziękuję bardzo.
Odpowiedź mnie zszokowała:
Dzień dobry, dziękuję za wiadomość, gdyby zmienił Pan zdanie zachęcam do kontaktu.
Czyli mam zmienić opinię na Ceneo na pozytywną, chociaż prawda była inna za 20 zł xDDDD. Zgniłem totalnie i w zasadzie tutaj historia by się zakończyła gdyby nie fakt, że jestem wykopkiem i przekazuję Wam tę wieść:
UWAŻAJCIE NA OPINIE SKLEPU NEO24.PL NA CENEO, MOGĄ BYĆ NIEPRAWDZIWE
Ja swojej nie zmieniam.
Pozdro 600 i dobrego wieczoru Wam życzę