MEDIA MARKT Polska wabi klientów promocjami, których nie realizuje

Wirtuoz

tl;dr 

Media Markt anulował moje zamówienie podając jako przyczynę brak towaru w sklepie. Okazało się, że towar na półkach był, więc zaczął się festiwal kombinowania przez pracowników sklepu. Na koniec dostałem odpowiedź na reklamację typu kopiuj wklej, bez odnoszenia się do moich zarzutów + nawet data na piśmie była sprzed złożenia mojej reklamacji, a nawet zamówienia. 


Złożyłem zamówienie w sklepie Media Markt. Zamówienie utworzyłem około 11 rana. Towar był dostępny od ręki w pobliskim sklepie w Gdańsku, więc tam też wybrałem jego odbiór. Tego samego dnia udałem się do sklepu po towar. Na półce było wiele sztuk modelu słuchawek które zamówiłem. Niestety przy kasie dostałem informację że sklep nie sprzeda mi ich w cenie w jakim je zamówiłem. Tutaj pierwsze kłamstwo, informacja w zamówieniu mówi o braku towaru którego fizycznie już po prostu nie ma. Jednak jest. Dzięki infolinii Media Markt dowiedziałem się, że sklep podał informacje, że sztuki dostępne w sklepie są zarezerwowane przez klientów. Kolejne kłamstwo. W sklepie mogłem słuchawki dostać od ręki (leżały na półkach) tylko sklep chciał je sprzedać w innej cenie niż ta z mojego zamówienia. Zmarnowałem tylko swój czas, więc i pieniądze. Dodatkowo moja reklamacja (na odpowiedź czekałem 5 dni) została dosłownie przyklejona z jakiegoś wzoru, a osoba za nią odpowiedzialna nawet nie zmieniła na niej daty (data sprzed dwóch miesięcy). 


Nie miałbym problemu, gdyby sklep otwarcie przy promowaniu okazji napisał, że w niższej cenie dostępnych jest x sztuk, ale gdyby okazało się, że to promocja na 5 sztuk, to sklep nie wzbudziły takiego zainteresowania. Lepiej później reszcie osób wysyłać powiadomienie o anulowaniu zamówienia. Ale nawet tam mogłaby się pojawić uczciwa wiadomość, że w tej cenie już więcej przedmiotów nie sprzedadzą i się nie załapałem. To zamiast tego jest kombinowanie i kręcenie. 


Uważam, że taka praktyka jest nie do końca fair wobec klientów i powinno się ją piętnować, a ostatnio wiele osób ma/miało podobny problem, więc nie jest to odosobniona sytuacja. Telefony na infolinie czy próby kontaktu przez maila, formularz, czy facebooka z sklepem MEDIA MARKT okazały się daremne, więc tutaj zamieszczam swoje żale. 



https://imgur.com/a/rgsMec4