Morele uniemożliwia zwrot towaru do netpunktu!
Morele po raz kolejny mnie zawiodło, to są moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
Produkt zamówiony przez internet odebrany i opłacony w netpunkcie, chciałem skorzystać z 14 dniowego prawa do zwrotu i według informacji na stronie mogę produkt zwrócić najbliższym netpunkcie:
Natomiast po wygenerowaniu formularza zwrotu i po kontakcie z obsługą klienta okazuje się, że zwrot do netpunktu jest niemożliwy, można tylko produkt odesłać.
Kontaktowałem się w tej sprawie z rzecznikiem praw konsumenta, który utwierdził mnie w przekonaniu, że skoro taka informacja widnieje na stronie, to powinienem mieć możliwość zwrotu do netpunktu. Ale co z tego, skoro pójdę tam i mi nie przyjmą zwrotu?
Napisałem odwołanie do morele w tej sprawie, ale nie mam odpowiedzi, a czas leci...
Co radzicie wykopki?