Plus GSM i jego rekompensata

s.....k

Witam,

Chciałbym zwrócić uwagę na sposób traktowania klienta oraz kompetencje pracownika firmy Polkomtel, który dał swój popis w redagowaniu odpowiedzi na moją reklamację dotyczącą bezpodstawnego naliczania opłat za ruch wap. Sprawa wygląda następująco: dezaktywowałem transfer danych oraz włączyłem usługę BIS (Blackberry Internet Service; szczegóły: //en.wikipedia.org/wiki/BlackBerry_Internet_Service), aby korzystać w pełni z BlackBerry. BIS w Plus, to tzw. BIS-B, czyli rozszerzony, gdzie korzystać z internetu można bezpłatnie (w ramach usługi) za pomocą APN blackberry. Wszelkie inne APN w telefonie wyłączyłem, oraz, jak wspomniałem wcześniej wyłączyłem u operatora transfer danych, korzystam z BlackBerry od ponad roku, natomiast klientem Plus jestem od blisko czterech lat przy czym płacę średni rachunek 170 zł, jak łatwo policzyć zostawiłem u nich już ponad 6000 PLN. I wszystko było pięknie do dnia, kiedy zalogowałem się do internetowego biura obsługi i tam zauważyłem, że naliczają mi kasę za transfer WAP, pomimo, że jest wyłączony, a korzystając z BIS najzwyczajniej nie potrzebuję z WAP korzystać. Wkurzony tym napisałem reklamację z prośbą o przeanalizowanie moich usług itd. Dziś dostałem odpowiedź na moją reklamację, którą pragnę Wam zaprezentować. Proszę, abyście zwrócili uwagę, jak kompetentnych pracowników posiada Plus GSM oraz, jaką wysokość rekompensaty mi zaproponowano. Osobiście uważam to za żenujące i traktuję to pismo, jako kompletny brak zainteresowania klientem, a nawet stosunek "olewający". Staram się wierzyć, że osoba podpisana pod pismem podjęła tę decyzję samodzielnie.