Pół godziny wcześniej miałem identyczną sytuacje.
Całe szczęście, udało sie wyhamować. ps Kierowcy! Myślcie! W szczególności o zmroku.
kamil-glazewski z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 107
Całe szczęście, udało sie wyhamować. ps Kierowcy! Myślcie! W szczególności o zmroku.
kamil-glazewski z
Komentarze (107)
najlepsze
Dziewczynkom za kierownicą, które nie są w stanie zauważyć różnicy między "stop'ami", a światłami drogowymi, oraz dodatkowo tłumaczącym to oślepiającym światłem reflektorów mijanych samochodów, polecam nie jeździć po zmroku. Też was spotykam (z reguły przede mną)i za każdym razem dziwie się że popełniając tak drastyczne błędy za kółkiem nadal jeździcie po drogach.
Światła stopu są dość mocne, a nawet pozycje są widoczne pomimo oślepiania z naprzeciwka.
Przed chwilą wróciłem z trasy i przy dobrych warunkach da radę to zobaczyć.
Mnie przerażają czarne postacie nieśmiertelnych (w ich mniemaniu) którzy chodzą sobie po pasie awaryjnym niczego sobie...
Już raz bym takiego kretyna zabił, w kompletnej szarudze, mgła, deszcz... Szedł sobie przez pasy (tak, wiem) spacerkiem.
Jechałem ok 40km na
jeździłem oplem vectrą, golfem II, golfem III, daewoo nubirą, renault megane i jakimś busem marki vw, nie pamiętam. nigdy nie miałem problemu z dostrzeżeniem pojazdu, który stoi na moim pasie naprzeciwko mnie na prostej drodze. ale pewnie jestem trollem i wogóle powinni mnie odstrzelić.
ciekawostka. Za ustawienie się do lewoskrętu ze skręconymi kołami w USA jest pokaźny mandat za stwarzanie zagrożenia takie jak tu widać.
Zasada jest jedna i bardzo prosta: jeśli Twoje światła oświetlają kabinę auta przed Tobą i widzisz co ktoś ma w środku, to znaczy, że masz źle ustawione światła. Twoje światła nie mają prawa świecić wyżej niż dolna krawędz tylnej szyby auta przed Tobą.
Zastanawiam się nad instalacją dodatkowego halogenu dalekosiężnego... z tyłu.