Jak ja dawno nie widziałem tak czytelnej strony w Internecie. Żadnych flashy, gówien, migawek, reklam, niczego, tylko ładna, czytelna, elegancka, duża czcionka i treść. Jaka miła odmiana.
@Lord_Blizzard: tylko musi poprawić interlinię, bo leży. No i mógłby zmienić na jakąś mniej toporną typo, a tak to chyba strona poprawnie się wyświetla nawet w pralce ;).
@code_art: no przestańcie... dla jednego t-mobile, dla innego play, plus albo orange to syf... prawda natomiast jest taka, że każda sieć ma swoje plusy i minusy...
jeśli zaś chodzi o podejście do klienta i jego traktowanie to przy tak dużych korporacjach, może być zarówno bardzo dobrze jak i bardzo źle, zależy na jakich pracowników natrafimy. Tak jest wszędzie, nie tylko w sieciach komórkowych.
Bezsensowne moim zdaniem jest toczenie wojenek, który to
@martin607: Masz rację, na wszystko narzekają, w tym kraju chyba nie ma dobrego dostawcy Internetu, dobrego sklepu Internetowego, ani dobrego operatora telefonii komórkowej. Tylko jakoś korzystam z tych usług i wszystko jest git, wszystko zależy od pojedynczych przypadków, wszędzie może się coś trafić.
Wszędzie syf, niech najlepiej wywalą wszystko i nie będzie niczego :P.
@Oskarek89: Jeżeli zadzwonią do Ciebie z jakąś nową ofertą, powiedz im że chcesz zrezygnować bo warunki umowy są nieorzystępne. Jednocześnie poproś z biurem utrzymania kilenta (lub Orangowym odpowiednikiem takiego biura) - goście z takiego biura mają trochę większe pole manewru i da się od nich wydębić całkiem sensowne promocje.
@pawelm8: przykład z innego podwórka - operator "3" (UK) - 6 lat u tego samego operatora ... 2 miesiące do wygaśnięcia kolejnego 18to miesięcznego kontraktu. Sprawdzamy stronę i ... jest - najnowszy model telefonu, który chcesz mieć, ale kurde ... 35 miesięcznie, a gdzie indziej reklamują ze za 25 tez się da jeżeli nie potrzebujesz pierdyliona minut / sms'ów w pakiecie. Dzwonisz i się pytasz kiedy trzeba wypowiedzieć umowę, żeby automatycznie
Ciesz się, że o zaległościach w ogóle powiadomili i to teraz a nie po 4 latach - bo w sumie to mogli jeszcze poczekać aż odsetki urosną stąd do Syberii :)
p.s. niestety na rynku polskim operatorom "nie opłaca" się inwestować w istniejącego klienta, wolą przyciągać nowych - chyba ponoszą mniejsze koszty z tego tytułu ... a efekty tego wszyscy znamy ... ja już jestem na prepaid i tego nie żałuję.
@ibajka: Zaraz zaraz, to chyba im powinno zależeć na zapłacie za oferowane usługi i to oni powinni rzetelnie poinformować klienta ile się za co należy.
@Lord_Blizzard: nie zrozumiałeś ironii mojego komentarza ;) od 30zł teraz nie zbiednieją, a po 4 latach z takich 30zł zrobiłoby się 300zł (czysty strzał) - zarobek nie wielki ale zawsze ;)
p.s. kiedyś mateczka wzięła coś tam na raty, płacąc ostatnią ratę zapłaciła o jakiś grosz mniej niż wynikało z umowy - dzwoniła do banku by się dowiedzieć co zrobić z tym fantem, na co jakaś uprzejma pani powiedziała, że nie
Przestańcie traktować osobowo i emocjonalnie swoich operatorów komórkowych. Przecież gościu dostał generowane automatycznie wezwania do uregulowania zaległych należności. Przez jakiś głupi błąd w systemie dostał wezwanie dwukrotnie. Cóż wielkiego się stało? Wystarczy zadzwonić, dopytać i zapłacić, a nie robić wielkie halo z powodu dwudziestu kilku złotych.
@cheslavv: Nie. Tekst jaki dostajesz ma formę zastraszającą. To oni wpierw powinni zadzwonić i się dowiedzieć a dopiero potem zastanawiać się nad wysłaniem tekstu szantażującego.
@cheslavv: operator sam chce abym traktowal go osobowo i emocjonalnie. inaczej pod wezwaniem do zaplaty nie trudzil by sie by dodac wygladajacy jak odreczny podpis Pani Doroty :)
inna sprawa: uwazasz ze jesli raz wyslal by grozbe ze mnie gdzies wpisza byloby juz wszystko ok?
Hmm, jeśli były opóźnienia nawet 2 tygodnie w zapłacie za usługi to może po prostu te 21zł wyszło jako karne odsetki? I jeśli były dwa identyczne listy to znaczy, że dwa razy im się wysłało i tyle. Żaden operator nie wysyła sam listów tylko zleca to firmom zewnętrznym, które drukują faktury/listy, a potem wysyłają, więc to że dostałeś dwa takie same listy to nie oznacza, że zostało zrobione to specjalnie, a po
@kulisz: TP S.A. wysyła samodzielnie. Mają jedną z lepszych drukarni w tej części Europy. Obsługują druk faktur dla swoich 10 000 000 abonentów oraz inne firmy. Samo drukowanie comiesięcznych faktur trwa kilka dni.
Jego zdaniem pewnie na kolanach powinni przyjść i jeszcze go przeprosić za to że ma zaległości. Żale frustrata który nie rozróżnia zwykłego komunikatu o możliwości wprowadzenia do rejestru od faktycznych gróźb.
@yarson: pojecia nie mam. i nie chce sie zastanawiac. co miesiac splacalem faktury, byly na nich od razu kwoty za spoznienie z zaplata faktury poprzedniej, wg mnie bylo ok, ale jak napisalem przez 80 miesiecy moglo faktycznie cos sie zdarzyc. (jak bylem w Rwandzie telefon zostawilem koledze, ktory wtedy z niego korzystal i jak mowil faktury oplacal)
20 zl to jednak nie jest dla mnie jakas kwota o ktora chcialbym dzwonic
Komentarze (146)
najlepsze
Bo ona była zatrudniona do podsłuchiwania Twoich rozmów, rezygnując z usług T-Mobile wysyłasz Panią Dorotę na bruk.
jeśli zaś chodzi o podejście do klienta i jego traktowanie to przy tak dużych korporacjach, może być zarówno bardzo dobrze jak i bardzo źle, zależy na jakich pracowników natrafimy. Tak jest wszędzie, nie tylko w sieciach komórkowych.
Bezsensowne moim zdaniem jest toczenie wojenek, który to
Wszędzie syf, niech najlepiej wywalą wszystko i nie będzie niczego :P.
mam 9 lat numer w Idea/Orange i teraz już chyba lepiej wziąc nowy abonament bo nowa osoba dostanie lepsze zniżki i promocje niż ja po tylu latach
p.s. niestety na rynku polskim operatorom "nie opłaca" się inwestować w istniejącego klienta, wolą przyciągać nowych - chyba ponoszą mniejsze koszty z tego tytułu ... a efekty tego wszyscy znamy ... ja już jestem na prepaid i tego nie żałuję.
p.s. kiedyś mateczka wzięła coś tam na raty, płacąc ostatnią ratę zapłaciła o jakiś grosz mniej niż wynikało z umowy - dzwoniła do banku by się dowiedzieć co zrobić z tym fantem, na co jakaś uprzejma pani powiedziała, że nie
inna sprawa: uwazasz ze jesli raz wyslal by grozbe ze mnie gdzies wpisza byloby juz wszystko ok?
Jego zdaniem pewnie na kolanach powinni przyjść i jeszcze go przeprosić za to że ma zaległości. Żale frustrata który nie rozróżnia zwykłego komunikatu o możliwości wprowadzenia do rejestru od faktycznych gróźb.
20 zl to jednak nie jest dla mnie jakas kwota o ktora chcialbym dzwonic