Powiązane (22)

  pokaż (17) 
  • Reklamy Google

  • bennja +4  

    To się nazywa tolerancja -.-

    pokaż komentarz
    bennja
  • -1972-kz +3  

    Nie wiem czy dobrze napisałem [ Dzi chad ] to dzisiaj też święta wojna prowadzona przez muzułmanów,a to co było dawno dawno temu święte inkwizycje prowadzone przez kościół.Nasz Papież przeprosił wszystkich za te krzywdy zrobione dawno temu.Myślę że wytykanie sobie tych brudów do niczego nie prowadzi,będziemy dobrzy dla innych to może coś się zmieni.Mentalności ludzi na świecie na pewno nie zmienimy.A jeśli chodzi o dawniejszych papieży proszę przeczytać sobie książkę {życie Watykanu }tam są wszystkie brudki.

    pokaż komentarz
    -1972-kz
  • zoozl +3  

    Nawet w "Faktach" reportaż o tym się pojawił, i to wcale nie krótki.

    pokaż komentarz
    zoozl
  • GeBo +160  

    Szkoda że modlitwa nie rozjaśnia umysłów.

    pokaż komentarz
    GeBo
  • bulzaj +71  

    To byłoby trochę bezcelowe - modlić się tylko po to, żeby po pewnym czasie mieć umysł rozjaśniony na tyle, żeby zdać sobie sprawę z bezsensowności modlitwy :-)

    pokaż komentarz
    bulzaj
  • Szatan_vel_diabel +6  

    Ja tam się ciesze z tego!
    W końcu trzeba z czegoś żyć

    pokaż komentarz
    Szatan_vel_diabel
  • Reakcjonista +6  

    bulzaj doceniam poczucie humoru :-) jednak w moim przypadku było inaczej długo myślałem i wymyśliłem że trzeba uwierzyć. Każdy niechaj robi po swojemu, a "po owocach ich poznacie".

    Pozdrawiam.

    pokaż komentarz
    Reakcjonista
  • bulzaj +9  

    Doceniam Twoje docenienie mojego poczucia humoru i szanuję Twój wybór...
    Ależ się, kur**, kulturalnie zrobiło ;-)

    pokaż komentarz
    bulzaj
  • czeslavo +4  

    Muszę powiedzieć, że też was doceniam.

    pokaż komentarz
    czeslavo
  • barteks7r -1  

    Też chciałbym poczuć się doceniony... pomoże ktoś?

    pokaż komentarz
    barteks7r
  • rybomar +18  

    Znam styl tego rysownika, on ma takie trudne żarty :)
    Szkoda tylko, że korekta to przepuściła.

    A tak poza tym to to nie jest ulotka tylko tzw. obrazek dla dzieci.

    pokaż komentarz
    rybomar
  • don_jaro +79  

    Czarny gardzi czarnym.

    pokaż komentarz
    don_jaro
  • ogryzek +36  

    Bycie murzynem oznacza bycie gorszym ? To młody Michael Jackson ?

    IMO bardzo rasistowskie, ew. komuś nie wyszedł żart w co raczej wątpię.
    Wyobraźmy sobie zdjęcie polaka w Golfie mówiącego "Szkoda że jazda Golfem nie czyni mnie Niemcem".

    pokaż komentarz
    ogryzek
  • zychu69 -4  

    chyba "na szczęście nie czyni mnie Niemcem".

    co do obrazka: brak słów. I w ogóle skąd się komuś wziął pomysł na tego murzynka? Niech krzyż wstawią, albo zdjęcie kościoła j!#ani egoiści!

    pokaż komentarz
    zychu69
  • krzysiekw -4  

    Ja pindole, gdzie w tym widzicie rasizm. Gdyby była sytuacja odwrotna - biały chciałby mieć ciemniejszą skórę od modlitwy - czulibyście się urażeni? Ja nie. Czarni na widok tego obrazka też nie powinni być.

    pokaż komentarz
    krzysiekw
  • dedleys +2  

    nie powinni? pewnie, ale kiedy dochodzi do absurdów takich, że jakiś czarnoskóry działacz w sądzie dochodzi tego aby zakazać używania wyrażeń typu: czarna owca, bo są rasistowskie, to nie dziw się, że problem nie tolerowania innego koloru skory niż "mój" nie zniknie.

    pokaż komentarz
    dedleys
  • magyk +8  

    43 tysiące takich ulotek wydrukował "Mały Gość Niedzielny".
    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article263875/Kosciol_rozdaje_dzieciom_rasistowska_ulotke.html

    pokaż komentarz
    magyk
  • Chudy_ +6  

    Ktoś, kto to dodawał, chyba nie rozumie, po co są tagi.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tag_(znacznik)#Bazy_danych

    A później się dziwicie, że wyszukiwarka nie działa najlepiej... Tak trudno wpisać tagi "religia, ulotka, rasizm, modlitwa, kościół..." itd.?

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • immortal-hunter +94  

    O zgrozo! Kościół pokazał, że ma skłonności do rasizmu. No cóż polski klecha potrafi wszystko, a to że JP2 walczył o równość narodów, to ma już w dupie.

    pokaż komentarz
    immortal-hunter
  • westsiderr +69  

    Nie jestem wierzący, ale dla dobra jakiejkolwiek religii wykopię w przekonaniu że to śmieszny fejk. To jest fake, prawda?

    pokaż komentarz
    westsiderr
  • JarekM +31  

    W radiu Zet mówili o tym w poniedziałek. Raczej fejk to nie jest.

    pokaż komentarz
    JarekM
  • wujekdaro +25  

    Reakcjonista skoro nie widzisz to znaczy że jesteś "ślepy" bo dlaczego czarne dziecko miało by chcieć zmienić kolor swojej skóry?

    pokaż komentarz
    wujekdaro
  • tamlinek +13  

    Reakcjonista - oczywiście ze wykopiemy. to jest pokaz polskiej katolickiej moralności i patriotyzmu. wszystko co obce, inne, czym za młodu cię nie indoktrynowali jest gorsze, głupsze i nic nie warte. generalnie, co inne to złe. jak masz czarną skórę, toś głupi i prymitywny, i łaska boska (a kto to ten bosek?) na ciebie nie zstąpi, więc modlic się trzeba za ciebie, nawracać na jedynie słuszną wiarę itd.

    już zresztą sam bombowiec b16 stwierdził, że pokoju na świecie nie będzie bez Chrystusa. a skąd on to wie? moze bedzie? a może nie będzie bez Mahometa? kto wie? nikt nie jest nieomylny (oj przepraszam, bombowiec z zasady jest)

    pokaż komentarz
    tamlinek
  • wujekdaro +1  

    Reakcjonista - A jesteś murzynem? Co innego jak sam byś o sobie takie coś napisał (mając dystans do siebie), a co innego jak białas (w dodatku kler) sugeruje że lepsza jest biała, a nie czarna skóra.

    pokaż komentarz
    wujekdaro
  • wujekdaro -4  

    Reakcjonista: przeczytałem rozjaśnia zamiast zaciemnia :) sorki. Masz trochę racji ale białasy nie były tak uciskane jak czarni.

    pokaż komentarz
    wujekdaro
  • Reakcjonista -1  

    wujekdaro nie chcę rozmywać dyskusji, ale ja naprawdę nie przykładam uwagi do takich kwestii jak kolor skóry. Ważniejsze jest co za nim idzie i jak się ją wykorzystuje. Doszło do tego, że w stanach czarni rywalizują z żydami o to kto bardziej jest prześladowany\poszkodowany, bo za tym idą pieniądze. Czego tłumaczyć nie muszę.

    Wracając do tematu To niechaj będzie inny białas z tym samym tekstem. Z mojego poprzedniego wpisu. Jak to nazwiesz?

    Tamlinek przepraszam ale odmawiam komentowania Twojego wpisu, prawdopodobnie jesteś niedojżały/zatwardziały ideologicznie, albo coś innego przesłania Ci możliwość odłączenia od tej rozmowy własnych emocji. Co powoduje także takie zjawiska jakie piętnujesz.

    pokaż komentarz
    Reakcjonista
  • Reakcjonista -6  

    Tu nie chodzi o to co było kiedyś bo tego już nie ma, nie żyją już nawet dzieci prześladowców i prześladowanych. Poczucie winy i krzywdy jest sztucznie podsycane. Jeśli chcesz piętnować rasizm, musisz wyeliminować oba te stany świadomości. Może dlatego receptą może być Kościół? Ze swoim chrześcijańskim przebaczeniem i pokutą?

    pokaż komentarz
    Reakcjonista
  • wujekdaro +3  

    Ja uważam że ten napis jest nie na miejscu i tyle ode mnie.
    Pozdrawiam ;)

    edit: jakby Twoja twarz z takim tekstem pokazała się w czarnym kościele to była by to podobna sytuacja. Najlepiej jakbyś podyskutował o tym z jakimś czarnym który mieszka w naszym kraju.
    Jak to nie chodzi o to co było kiedyś, skoro przeszłość ma wpływ na teraźniejszość.

    pokaż komentarz
    wujekdaro
  • tamlinek -2  

    Reakcjonista, jeśli tylko jesteś w stanie poprawnie nazwać ta moją zatwardziałość ideologiczną, to gratulacje. Może i jestem niedojrzały, jeszcze wiele rzeczy mi zostało do zrobienia/zobaczenia/zrozumienia w życiu. Ale nigdy nie zrozumiem, jak można przymykać oczy na polską mentalność, która jest taka a nie inna. Jeśli nie widzisz nic złego w przyrównaniu obcej Polakom karnacji skóry i wyznania do głupoty, to składam broń.

    Sam jestem Polakiem, więc mnie to boli, nie obchodzą mnie mentalności innych narodów - wspomniałeś chrześcijańskie przebaczenie i pokutę. czy coś takiego jeszcze istnieje? A może wystarczy poprostu przebaczenie i przyznanie się do własnych błędów, i przestańmy wreszcie mieszać w to jakąkolwiek ideologię (chrześcijańską lub inną), wręcz je odrzućmy, i postepujmy poprostu DOBRZE? bez władcy dusz, który nam mówi co dobre.

    bo widać ten władca dusz który włada autorem tego obrazka uważa, że jest głową lepszej części ludzkości, i takie również pomysły zaszczepia swoim duszyczkom.

    mimo że do ateizmu mi daleko, zacytuję:

    "Religia jest obrazą godności ludzkiej
    Bez niej mamy dobrych ludzi czyniących dobre rzeczy
    i złych ludzi czyniących złe rzeczy
    Żeby jednak dobrzy ludzie czynili złe rzeczy,
    potrzeba religii"

    pokaż komentarz
    tamlinek
  • M461K -9  

    A plujecie się o kult JPII , jak widać jest potrzebny.

    pokaż komentarz
    M461K
  • tamlinek +11  

    @czikken88: twój własny. wypnij się na władców dusz jakiegokolwiek wyznania, zajrzyj wgłąb siebie i rób tak, jak serce Ci mówi. jesli z natury dobry jesteś, to i dobrze będziesz czynić :) przeważnie wymaga to brania pod uwagę wszystkich następstw swoich czynów, i rozważenia czy będzie to dobre czy nie.

    i tego właśnie nikt nie uczy, bo wtedy Ci na szczycie praktycznie z własnej woli musieliby się zrzec władzy nad duszyczkami. bo każdy sam w sobie byłby w stanie decydować, czy jego postepowanie jest dobre czy złe.

    problemem jest to, że najpierw trzeba się uwolnić od naleciałości którymi nasiąknelismy za młodu, bo od małego nasze poczucia moralności są totalnie wypaczane, żeby pasować do jedynie słusznej idei, jaka akurat obowiazuje na obszarze, na którym się urodziłeś.

    jednym słowem, walka z wiatrakami. ucieszy mnie jedynie, jak ktoś po przeczytaniu tego usiądzie i pomyśli, że zabijanie nie jest dobre, bo tak kościół katolicki mówi, ale dlatego, że tak on czuje wewnatrz siebie. to początek :) drugim krokiem jest pomyślenie, że ktoś inny może uznać zabijanie za dobre. i znowu rozważanie, co z nim zrobić. i tu już się zaczyna głębokie myślenie, które pozostawiam wam :)

    a różnica jest taka, że teraz nie musisz myśleć. wszystko masz jak na tacy :) i tak samo jak ja nie jestem nieomylny, tak samo Ci którzy tą tacę podają mogą się mylić. i to Ty decydujesz.

    pokaż komentarz
    tamlinek
  • Reakcjonista -4  

    Kończąc naszą polemikę, całą afera, wpisuje się w szerszą falę ataków na kościół. Powodem jest to, ze nie da się go wpisać nijak w postępowy świat. Bo po co komu tradycja i doświadczenie 2000lat kiedy wizje nowego ładu są tak majestatyczne. wujekdaro, z rzadka wdaje się w tego typu polemiki bo zazwyczaj kończą się bluzgami. Dziękuję za miłą polemikę :-)

    tamlinek przepraszam, że odrzuciłem polemikę z Tobą. Jednak kontekst Twej pierwszej wypowiedzi nie wróżył nic dobrego w dalszej polemice. Nie chciałem obrzucać się błotem, jednak wygląda, że coś z tego będzie :-)
    Mówisz o Polskiej mentalności, zatem wyjaśniam z jakiego założenia wychodzę. Wszystko jest takie jakie sami je tworzymy, tzn. jeśli mówisz, że coś jest "fu, be kaka" (powiedzenie mego kolegi:-) to powodujesz, że to takie się staje. Kładziesz nacisk na to co jest złe, widzisz sprawy nie koniecznie takimi jakie one są. Raczej patrzysz na nie przez własny pryzmat. Co powoduje uogólnianie, pojedynczych przypadków, rozdmuchiwanie incydentów etc. Ja na ten przykład wolę akcentować to co dobre poprzez to tworząc pozytywny(choć to nie najlepsze słowo) obraz. Przez co przedmiot obserwacji, tu mentalność, zaczyna się zmieniać. Oczywiście przy większej liczbie podobnie widzących sprawę osób. Pragnę również zwrócić Toją uwagę na produkt jakim jest "polska mentalność" skąd się to wzięło? Upraszczając sprawę dość znacznie, tego rodzaju opinie produkuje "gazeta dla polaków" jak pisał felietonista S. Michalkiewicz, czyli GW. Proszę wziąć sobie trochę literatury Michnika i przejrzeć sobie co ta mądra głowa ma o nas do powiedzenia. Jeśli jesteś trochę leniwszy to pisał o tym troche np. R. Ziemkiewicz. Pamiętaj, że uogólniając krzywdzisz.

    Co do odrzucenia ideologii, pamiętasz Rewolucję Antyfrancuską? Oni też wymyślili sobie nowy świat, do tej pory mimo wielu prób nie udało im się go osiągnąć, mamy już V Republikę, pamiętasz Komunę Paryską? Po nich byli jeszcze Komuniści, Trockiści, Naziści, Faszyści, Socjaliści innej maści. Wszystkie te dzieci Rewolucji Antyfrancuskiej, od ponad 200 lat nie osiągnęli niczego co było by bezwzględnie dobre! Mimo to pojawiają się kolejni z hasłami odrzucenia tego co jest bo jest złe i budowania nowego (oczywiście lepszego) ładu. W mojej opinidalej niczego nie osiągną, tylko że nam przyjdzie za to płacić, gdy trzeba nawet krwią. Mówisz, byśmy postępowali po prostu dobrze . Jednak podłóg czego masz zamiar mierzyć dobro jeśli zabraknie ci moralności chrześcijańskiej? Przecież dla plemienia kanibali nie ma nic złego w zjedzeniu człowieka, być może uważają to nawet za dobre. Właśnie moralność chrześcijańską uważam za prawdziwy skarb którego musimy bronić. Bez niej będziemy musieli przyjąć jakieś inne zasady (oczywiście lepsze), jednak nie sprawdzone, jesteś na to gotów?
    Na koniec jeszcze o "władcach dusz", pamiętaj, że natura nie znosi próżni, przyjdą nowi bądź tego pewien. Jeśli poczytujesz sobie Kościół za wroga, to jak mówi przysłowie lepszy stary wróg niż nowy. Starego znasz i wiesz czego się po nim spodziewać po nowym nie. Po zniszczeniu Kościoła, nastąpi coś co mogliśmy już zaobserwować na "zgniłym zachodzie" gdzie zamiast boga masz: Tolerancje Prawa Człowieka, antysemityzm(rasizm) czy New Age. Z nowym Bogiem pojawia się jego kapłani. Tyle że takiego przejścia możemy nie zaobserwować, a zanim ludzie się połapią może być za późno.

    Serdecznie pozdrawiam.

    pokaż komentarz
    Reakcjonista
  • fiorello -1  

    Gdyby czarnych ludzi nie było, nikt nie mówił by że ta ulotka jest niemoralna. Tu nie chodzi o kolor skóry tylko o przedstawienie czegoś tam w jakiś sposób. A to że wybrali murzyna to u was odrazu p#%$!%!onego polaka budzi co to o wszystko sie klucic musi.

    pokaż komentarz
    fiorello
  • tamlinek +6  

    @reakcjonista: wg mnie tzw. "polska moralność" bardziej bierze się w długiego czasu, kiedy naród polski był prowadzony. a to przez naczelnika, a to przez partię/kościół, teraz kosciół/populistów. poprostu Polacy jako naród nie mieli warunków żeby wykształcić w sobie poczucie niezależności, poczucie samostanowienia. Zawsze był "ktoś" kto robił to za nas. A prawda taka, że jak już mogliśmy, to mielismy liberyum veto...To co mówi wybiórcza to jedynie echa przeszłości, to nastepny "ktoś" kto chce nam mówić, co dobre a co złe. Ale to samo mówi obecny kosciół katolicki.

    "Właśnie moralność chrześcijańską uważam za prawdziwy skarb którego musimy bronić. Bez niej będziemy musieli przyjąć jakieś inne zasady (oczywiście lepsze), jednak nie sprawdzone, jesteś na to gotów?" - uważam, że żaden z nas nie wie dokładnie, co to jest ta moralność chrześcijańska. Nikt nas nie uczy jak odróżnić dobro od zła, nam się mówi co JEST dobre a co złe. Nikt nie daje nam prawa wyboru, żadna religia. Zawsze jest kasta "uczonych w pismie" którzy mogą takie sądy stanowić, ale nam szarym owieczkom, nie można na to pozwolić, bo nie jesteśmy nauczeni. Dlaczego? Dlaczego nie nauczyć nas, jakie są cechy dobra a jakie cechy zła, i pozwolić nam samemu wybrać, czy dana rzecz jest dobra albo zła? Ale takiego wychowania nie ma kto przeprowadzić, bo i tak potencjalni nauczyciele juz dawno zapuścili korzenie w lokalnym sposobie myślenia i to przekażą dalej.

    Własnie dlatego wojna z wiatrakami. Bo jest nie do wygrania. Nie jestem rewolucjonistą, przynajmniej nie na skalę francuską. Wolałbym, żeby rewolucja rozegrała się w nas, a nie na zewnątrz. I dlatego piszę. Aczkolwiek jeśli będę jedynym tak myślącym na świecie, nie będzie mi to też zbytnio przeszkadzało, bo jestem dumny, że to moje. Uznaję swoją omylność, ale przynajmniej żyję w zgodzie ze swoim sumieniem, i nie pójdę wysadzić niewiernych w PKiNie, bo wiara mi powie, że to dobre. Sam uznam że to złe i tego nie zrobię :)

    a na sam koniec:

    2000 lat doświadczenia... totalnie się z tym nie zgodzę. Chrześcijaństwo było obiecującą religią póki Konstantyn się nie wmieszał. Od tego czasu jest tylko gorzej.

    "Jeśli poczytujesz sobie Kościół za wroga, to jak mówi przysłowie lepszy stary wróg niż nowy. Starego znasz i wiesz czego się po nim spodziewać po nowym nie." Jeśliby tak było, to do dziś na ból głowy najlepsze byłoby upuszczanie krwi. i na wszystko inne. Dążmy do doskonałości, nie spoczywajmy na laurach ze strachu przed nowym. Może być gorsze. Ale może być i lepsze. i dopóki jest szansa na lepsze, doputy trzeba o to walczyć

    pokaż komentarz
    tamlinek
  • rog1201 +6  

    Czepianie się całego Kościoła o tą ulotkę jest trochę nie w porządku. Ok ja rozumiem, że jest ona rasistowska, bo jest. Ale Kogo jak kogo ale Gościa Niedzielnego o rasizm trudno posądzić (przecież co druga zbiórka idzie na biedne dzieci w Afryce itp) Wydaje mi się, że Gość przyjął jakiegoś nooba, który chciał się popisać, ale mu niezbyt wyszło. Albo znalazł się jakiś taki drugi jak ten poseł PIS i powiedział co wiedział :)
    To, że kilka osób ma skłonności rasistowskie, nie oznacza, że wszyscy są rasistami!
    PS mój komentarz bazował pokrótce na materiale z "Wydarzeń" Polsatu

    pokaż komentarz
    rog1201
  • woodlot -1  

    A Rydzyk zbierał na stocznię i co? Poza tym, jaka to musi być banda kretynów, żeby dać wydrukować tyle ulotek i druga banda kretynów, żeby to dopuścić do obrotu? Pospiechem się tłumaczą? To niech odpowie za to redaktor naczelny. Konsekwencje muszą być. Ale w tym kraju "czarni" trzymają władzę i są nietykalni.

    pokaż komentarz
    woodlot
  • wh00kiers +1  

    Ktoś tu napisał, dlaczego czarne dziecko chciałoby wybielić skórę - to jasne, czarne dziecko mieszkające w Polsce może być ofiarą rasizmu ze strony rówieśników i niechęci i może chciałoby być białe by zostać zaakceptowane.
    Nie ja nic nie popieram, po prostu czasem mnie aż śmieszy te wasze węszenie wszystkiego, co złe, w Kościele itp. :)

    pokaż komentarz
    wh00kiers
  • Pan_Kierownik -3  

    Ulotka na wskroś trąci rasizmem, a fe! ;)

    pokaż komentarz
    Pan_Kierownik
  • Mackowiec +2  

    http://www.wykop.pl/link/111633/oskarzenie-o-rasizm-to-nieprawda-gosc-niedzielny

    a co ma Kościół do tego? nie uogólniaj, bo przesadzasz

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • TheMan_ +5  

    W TVN dziś o 13 nawet było ;)

    pokaż komentarz
    TheMan_
  • przeo +5  

    Troche przegieli pale

    pokaż komentarz
    przeo
  • eooo +42  

    O ja p#%!#$!e.. Aż wstyd być katolikiem.

    pokaż komentarz
    eooo
  • M461K -2  

    W czym problem dokonać Apostazji ?

    pokaż komentarz
    M461K
  • krzysiekw +2  

    Dokładnie. Wyjaśnij nam dlaczego nadal uważasz się za katolika, skoro Ci wstyd

    pokaż komentarz
    krzysiekw
  • Qminator -6  

    Ja bym na twoim miejscu wstydził się być kretynem

    pokaż komentarz
    Qminator
  • Soren +15  

    Nie wstyd być katolikiem, wstyd za część katolików którzy nie rozumieją nic... dosłownie nic z nauki Jezusa na której opiera się Kościół Katolicki. Wstyd za część hierarchów mówiących jedno a robiących drugie, wciskających się tam gdzie nie powinni. Wstyd za ludzi, którzy odchodzą od Kościoła myśląc, że wszyscy katolicy są tacy! Nie jest mi wstyd, że jestem katolikem, wstyd mi jednak że muszę znosić ataki na moją wiarę i społeczność katolicką, przez tę bandę zaślepionych bezmyślnych jełopów psujących wizerunek mojego Kościoła.

    pokaż komentarz
    Soren
  • wojtekToJa +6  

    jak pisałem w wykopie z Kaczyńskim i jego matką, nie przekonają nas,ze białe jest białe, czarne jest czarne :)

    pokaż komentarz
    wojtekToJa
  • kyob +2  

    gdzie reszta artykułu?

    pokaż komentarz
    kyob
  • miklosz +2  

    http://img232.imageshack.us/my.php?image=666ulotkavj5.jpg
    Ładnie to wygląda, nie?

    pokaż komentarz
    miklosz
  • marias +1  

    mój czarnoskóry kolega z uczelni wybacza, ale czemu kolejny raz musimy się wstydzić ? wiadomo, że świat jest wyczulony na rzekomo olbrzymi rasizm u nas, nie dawajmy im pożywki, bo większość Polaków to tolerancyjni, otwarci ludzie!

    pokaż komentarz
    marias
  • Martwy +1  

    Dużo jest mowy o tolerancji, niestety niewiele jest jej w realnym życiu.

    pokaż komentarz
    Martwy
  • jurii +3  

    Dlaczego się dziwicie? To, że Polski Kościół to ciemnogród, to raczej każdy od dawna wie...

    pokaż komentarz
    jurii
  • sziszi +2  

    A ja mam takie pytanie ilu z was bylo ostatnio w niedziele w kosciele!!
    niech zgadne malo!!
    wiec na cholere sie przejmujecie jakimis durnowatymi ulotkami o modlitwie!!
    przeciez to jest dla emerytow lub rencistów ewentualnie dla dzieci!!
    Ja was do ku***wy nie kojaze!!!

    pokaż komentarz
    sziszi
  • marias +1  

    sziszi, ja chodze do Kościoła i wiem, że w jego nauce nie ma miejsca na rasizm, tym bardziej boli, że jakaś osóbka (podkreślmy, że nie duchowna)chce zaistnieć i projektuje taką żałosną ulotkę do rozdawania dzieciom w Kościołach.
    czemu nikt tego nie kontroluje??? teraz ten "artysta"powinien się gęsto tłumaczyć w mediach i u biskupa!

    pokaż komentarz
    marias
  • lexter +1  

    Stare jak świat. Kiedy k. katolicki nie prześladował ludzi o odmiennych poglądach?
    święta inkwizycja w imię Chrystusa
    potajemne mordy papieży, ludzi sprzeciwiających się ich władzy
    błogosławienie wojny przez duchownych, słynne GOTT MIT UNS, po obu stronach frontu
    antysemityzm r. maryja

    żeby wymienić tylko niektóre
    Obłuda i zakłamanie, szkoda słów....

    pokaż komentarz
    lexter
  • Mackowiec -5  

    czytałeś co pisałem powyżej ? "ikwizycja, która była wymysłem jakichś idiotów w czasach ciemnoty i upadku umysłowego."
    Poza tym przekreślamy dzisiaj Niemcy za to, że kiedyś mieli Hitlera i spowodowali wojnę?

    Więcej rasistów to ja widzę w społeczeństwie, wśród młodych ludzi, w szkole, w młodzieżówkach, wśród kibiców, a nie w Kościele!

    "Obłuda i zakłamanie, szkoda słów...." - tak bym określił Ciebie i ludzi z Twoim zdaniem

    Co do Radia Maryja, to one nie szerzy antysemityzmu, tylko Rydzyk w swoich wypowiedziach/wykładach! słyszałeś żeby w czasie modlitwy czy wiadomości coś godziło w Żydów??? to tylko jak Rydzyk się wypowie?

    Masz dalej jakieś argumenty? Mogę dyskutować.

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • Tavaro 0  

    ikwizycja, która była wymysłem jakichś idiotów w czasach ciemnoty i upadku umysłowego.
    Inkwizycja została udokumentowana historycznie. Skoro Tobie wolno kwestionować historyczne fakty (!), to dlaczego innym nie wolno robić tego samego z tymi mniej-historycznymi, np. podawanymi w Biblii?

    Poza tym przekreślamy dzisiaj Niemcy za to, że kiedyś mieli Hitlera i spowodowali wojnę?
    Hitler był jednostką, jak np. Napoleon. Jedni nie lubią jednego, inni drugiego, jeszcze inni obu (tzw. relatywizm moralny). Napek też nie był święty, gwoli ścisłości.

    Więcej rasistów to ja widzę w społeczeństwie, wśród młodych ludzi, w szkole, w młodzieżówkach, wśród kibiców, a nie w Kościele!
    Mają do tego prawo. Ale zaraz zaraz, bo coś nam tu umyka. Spróbuję to złapać, parafrazując: Więcej tolerancji to ja widzę w społeczeństwie, wśród młodych ludzi, w szkole...

    "Obłuda i zakłamanie, szkoda słów...." - tak bym określił Ciebie i ludzi z Twoim zdaniem
    Pytasz innych, czy mają jakieś argumenty. Jeśli Ty masz, to OK, jednakże ad personam sobie daruj.

    pokaż komentarz
    Tavaro
  • Mackowiec 0  

    _kwizycja, która była wymysłem jakichś idiotów w czasach ciemnoty i upadku umysłowego.
    Inkwizycja została udokumentowana historycznie. Skoro Tobie wolno kwestionować historyczne fakty (!), to dlaczego innym nie wolno robić tego samego z tymi mniej-historycznymi, np. podawanymi w Biblii?

    Poza tym przekreślamy dzisiaj Niemcy za to, że kiedyś mieli Hitlera i spowodowali wojnę?
    Hitler był jednostką, jak np. Napoleon. Jedni nie lubią jednego, inni drugiego, jeszcze inni obu (tzw. relatywizm moralny). Napek też nie był święty, gwoli ścisłości._
    tak w ogóle to w książkach od Historii (jest to udokumentowane- nawiązując do Twoich słów) jest podane wywołanie wojny, napaść na Polskę nie przez jedną osobę, tylko przez państwo

    a tak w ogóle to jak popełnisz w życiu błąd (czy wiele błędów) to znaczy, że jesteś złym człowiekiem? że trzeba Ciebie zgnoić? tak samo z Kościołem; poza tym teraz jest inaczej w Kościele

    dodam też, że pierwsi Chrześcijanie byli zabijani za wiarę, męczennicy, widzisz, więc, że są za i przeciw ; tak jak u każdego człowieka

    poza tym niektórzy z powodu błędów KK obrażają naszą religię i wiarę (patrz na posty pod wykopem ze zdjeciem Biblii na półce podpisanej po ang. CHristian Fiction...)

    Pytasz innych, czy mają jakieś argumenty. Jeśli Ty masz, to OK, jednakże ad personam sobie daruj.
    dobrze, nie będę zwracał się proste do osoby jak mówisz, ale kiedy ktoś mówi źle o Kościele to znaczy, że mówi tak o wszystkich katolikach, bo to oni tworzą kościół

    Mają do tego prawo. Ale zaraz zaraz, bo coś nam tu umyka. Spróbuję to złapać, parafrazując: Więcej tolerancji to ja widzę w społeczeństwie, wśród młodych ludzi, w szkole... nie mają prawa pokazywać tego publicznie, bo to rasizm, poza tym dobrze się rozejrzyj, ja jestem młody i widzę co się wokół mnie dzieje.

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • forlog 0  

    Trochę o inkwizycji bez stereotypów: http://mateusz.pl/ksiazki/js-pn/js-pn_54.htm

    pokaż komentarz
    forlog
  • dzej -1  

    W biblii nie było słowa o murzynach, a to wiele tłumaczy, co nie w biblii = zło, tak rozumuje większość 'katolików'.

    pokaż komentarz
    dzej
  • FrontemDoKlienta +2  

    Odbiło ci? A co to są "wszystkie narody"?

    pokaż komentarz
    FrontemDoKlienta
  • koniczynek +2  

    Przez głupotę jakiegoś indywiduum niekoniecznie bezpośrednio związanego z Kościołem Katolickim wyciągacie wnioski i wszystkich chrześcijanach w Polsce a może i na całym świecie? Trochę pomyślunku może...

    pokaż komentarz
    koniczynek
  • Hosz +11  

    Wbrew pozorom winę można zrzucić na wielu "wysokopostawionychdobrychludzizwiązanychzkościołem".
    To nie tylko wina indywiduum. Dlaczego? Dlatego że to nie jeden człowiek wymyślił, zrobił, zatwierdził, wydrukował nakład i rozdał dzieciom.
    jak można ludziom wpajać poglądy od dzieciństwa? Czyżby kk bał się o wyginięcie moherów, dlatego wychowuje od młodu?
    Poza tym - to łamie prawo.
    plugawe słowa aż same cisną się mi na język, kiedy widzę takie ograniczanie wolności ! Bo to jest ingerencja w światopogląd. Ktoś, kto się nad tym nie zastanawia (czyli osoby, do których jest kierowany obrazek - dzieci), po prostu to przyjmie... Murzynki chcą mieć białą skórę, bo biała skóra jest zaje*!%&a

    pokaż komentarz
    Hosz
  • hakunnin +2  

    Ja osobiście nie wyciągam na podstawie takich incydentów wniosków na temat chrześcijan, a tylko na temat kleru.

    pokaż komentarz
    hakunnin
  • agatkaaa -1  

    moge byc jedynie wdzieczna za ustawiczne, niczym nie zmącone utwierdzanie mnie w przekonaniu ze apostazja byla najlepsza decyzja jaka podjelam

    pokaż komentarz
    agatkaaa
  • tamlinek +1  

    @GeBo: raczej je zaciemnia. jak opium. dla mas.

    pokaż komentarz
    tamlinek
  • Falcon 0  

    Kiedy tak było? :)

    ;-)

    pokaż komentarz
    Falcon
  • tamlinek +6  

    niedawno :P jakies 150 lat temu. tlumaczone tez jako "religia to opium dla ludu".

    zebym nie wyszedl za bardzo na lewo, to uwazam, ze rodzajow tego opium jest bez liku dzisiaj, tyle ze religia akurat bardziej mi doskwiera niz pare innych. religia to zbiorowe oddawanie swojej woli w rece jakiegos szamana plemiennego/kacyka/papieza/pasterza, ktory pociaga za sznurki i mowi jak mamy myslec. kto nie potrafi sam myslec, to ma problem :)

    najgorsze, ze wielu ludzi nie wie, ze mozna samemu myslec, ze nikt nie musi nam mowic ze bog nam tak i tak nakazal i tak robic mamy - nikt ich nigdy tego nie nauczyl, za to uczono ich strachu przed gniewem bozym (podobno milosierny jest :))

    pokaż komentarz
    tamlinek
  • forlog +2  

    Tak to chyba Stalin mówił - bardzo dobry człowiek, oświecony ateista...

    pokaż komentarz
    forlog
  • tamlinek +2  

    Karor Marx

    pokaż komentarz
    tamlinek
  • xenage -2  

    Nie od dziś wiadomo że kościół katolicki to źródło nietolerancji, nienawiści, głupoty i zacofania, dlatego też czym prędzej się stamtąd wypisałem. Polecam http://www.apostazja.pl

    pokaż komentarz
    xenage
  • o_40855 0  

    Powiedz to chrześcijanom w Indiach.

    pokaż komentarz
    o_40855
  • fman 0  

    Współczuje im ich cierpień, ale Kościół jest jaki jest...

    pokaż komentarz
    fman
  • o_40855 +3  

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że to własnie dzięki Kościołowi ci przesladowani ludzie pomału wychodzili z zacofania i nędzy, zyskując przy tym poczucie własnej wartości i równości wobec innych?

    Ale jasne - łatwiej powtarzać slogany, bo to nie wymaga myślenia.

    pokaż komentarz
    o_40855
  • Mackowiec +1  

    lepiej powtarzać to co "masa"? popieram o_40855

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • glowa-na-tranzystorach -2  

    Kościół pokazał...
    Katolicka moralność.
    Rasistowskie skłonności Koscioła Katolickiego...
    Kościół twierdzi...
    Jak można być tak naiwnym żeby być chrześcijaninem.
    Kościół niczym mni nie zaskoczy.
    Kościół katolicki pokazał...
    Religia pokoju i tolerancji.
    Kościół to ciemnogród.
    Większośc katolików...

    Ulotke wymyslił jakiś pojedynczy kretyn a dostaje się oczywiście komu ? Kościołowi Katolickiemu, złożonemu z 1.130.000.000 ludzi.

    pokaż komentarz
    glowa-na-tranzystorach
  • ogryzek +2  

    W kościele istnieje system feudalny to znaczy że każdy ksiądz odpowiada przed kimś wyższym od niego, proboszczem, biskupem, kardynałem czy w końcu papieżem (lista zapewne niepełna). Tylko wyższy rangą może dać władzę niższemu, np. w niektórych parafiach ksiądz może mieć więcej władzy (o ile się nie mylę zwykły ksiądz może nawet dostać "moc" bierzmowania) bo biskup mu akurat tyle przekazał.
    Ale do czego zmierzam. Kościół to nie jest (przynajmniej w teorii) zbiór przypadkowych osób którzy chcieli do niego wstąpić i mieć swoją parafię z własną doktryną. Oni mają być wierni doktrynie głoszonej przez najwyższe władze w Watykanie, a ona zabrania takich przejawów rasizmu. Jeśli więc księża rozdawali takie ulotki to kładą cień na całą organizację, która ich tam umieściła oraz wykształciła.

    pokaż komentarz
    ogryzek
  • aberazioon -2  

    pieprzysz 3x3.

    pokaż komentarz
    aberazioon
  • DolceGabbanaZabrze -3  

    Błąd. Mafii złożonej z milionów Thief-Men in Black i kilkuset milionów naiwniaków, którzy płacą haracze dla nich :)

    pokaż komentarz
    DolceGabbanaZabrze
  • Mackowiec -1  

    w którym miejscu Kościół jest rasistowski?! Kościół głosi ekumenizm, czyli ogólnie rzecz biorąc tolerancję. Czy misjonarze mają rasistowskie zachowania w stosunku do czarnoskórych ?
    Nie myl Kościoła z Rydzykiem!

    Nic nie wie, a plecie bzdury...!!! :/

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • forlog +1  

    W każdej grupie "zawodowej" są idioci:
    strażacy, którzy podpalają, żeby się wykazać przy gaszeniu
    policjanci łapówkarze
    lekarze, którzy zabijają pawulonem
    naprawiający sprzęt, naciągający (okradający) klientów
    nauczyciele sadyści
    pijani kierowcy
    wszyscy inni, którzy nie płacą podatków, oszukując wszystkich
    ...

    Jakoś się nie słyszy, że któraś z powyższych grup jest "zła".

    pokaż komentarz
    forlog
  • atheist -3  

    Widać rasistowskie skłonności KK.

    pokaż komentarz
    atheist
  • woodlot +31  

    KK, KKK co za różnica?

    pokaż komentarz
    woodlot
  • alecc +6  

    czy kościół katolicki ku klux klanu jest oznaczany jako KKKKK? :)

    pokaż komentarz
    alecc
  • nybble +23  

    KKK = Katechizm Kościoła Katolickiego
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Katechizm_Ko%C5%9Bcio%C5%82a_Katolickiego

    KKK = Ku Klux Klan
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan

    perfidna zbieżność nazw.

    pokaż komentarz
    nybble
  • Sondokan -1  

    [nie tu]

    pokaż komentarz
    Sondokan
  • alecc +3  

    [Jak nie tu, to gdzie? Jak nie ty, to kto? Jak nie teraz, to kiedy?]

    pokaż komentarz
    alecc
  • Sondokan 0  

    [w sumie pomyliłem wykopy, my fault]

    pokaż komentarz
    Sondokan
  • superbzyku -4  

    "Niedługo zrobienie czarnej kupy bedzie miało wydźwięk rasistowski."

    pokaż komentarz
    superbzyku
  • superbzyku +6  

    co nie oznacza, że ulotka jest dobrym pomysłem.

    pokaż komentarz
    superbzyku
  • Mackowiec 0  

    żal mi Was, Wy tylko byście szukali jakiś sensacji żeby jeszcze bardziej dosrać Kościołowi i katolikom, jesteście po prostu fanatykami (jak większość antyteistów w internecie) - fanatycznie obrażacie innych i za wszelką cenę wciskacie swoją rację, gorzej niż mohery!

    tutaj nie ma rasizmu, ciemnoskóre dziecko wypowiada te słowa (w dymku), bo czuje się dyskryminowane i np. wolałoby być białe. "Lampa bez oliwy jest ciemna. Człowiek bez modlitwy też." Tu nie chodzi o ciemny kolor skóry, tylko ciemność umysłu.
    Tak ja to widzę.

    doszukujecie się jakiegoś ukrytego, swojego sensu jak świadkowie Jehowy

    Pozdrawiam
    Maciek

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • Mayron -5  

    Jak ludzie mogą być tak naiwni i być chrześcijanami? Śmiechu warte...

    pokaż komentarz
    Mayron
  • kolargol 0  

    Ja tam uważam, że powszechnie promowana obecnie tolerancja dla wszystkiego i wszechobecna poprawność polityczna to nic dobrego ale akurat w tym przypadku KK przegiął. Co innego powiedzieć czarnemu, że jest czarny a co innego, że jak czarny to głupi.

    pokaż komentarz
    kolargol
  • ludzik21 +2  

    Taki mały OffTop: Ale On ma troche racji, jeśli chodzi o poprawność polityczną np.
    Pobij Cygana, albo kogoś z mniejszości narodowej to pójdziesz do pierdla za pobicie na tle rasowym na jakieś 3 lata lub więcej, nie pamiętam.
    Natomiast jeżeli Ciebie pobije np. Cygan, albo przedstawiciel jakiejś tam mniejszości narodowej to będzie odpowiadał tylko za naruszenie nietykalności cielesnej czyli pewnie na grzywnie by się skończyło. (oczywiście zależy w jakim to stopniu było pobicie, ale powiedzmy, że "lekkie": art 217 Kodeksu Karnego)
    To tak samo jak nie można śmiać się z Muzułmana ale z Katolika już można.
    Nie można krzywo spojrzeć na osobę o Ciemnym zabarwieniu skóry bo to rasizm, a na Białego można itd.

    pokaż komentarz
    ludzik21
  • DolceGabbanaZabrze -1  

    Pieprzycie 3 po 3. Siedzicie w cieplutkich domkach na jakichś zap#$!!%iuchach i nie wiecie co to zycie. Mam nadzieje, że jak kiedyś jakiś brudas - cygan - rom czy inna pół-rasa okradnie i pobije Wam matkę, zgwałci siostrę (na szczęście mnie to omija ale są tu u nas takie przypadki, wiele). Tego Wam zyczę :) Wtedy wróćcie tu i napiszcie raz jeszcze komentarz o TOLERANCJI :))))

    pokaż komentarz
    DolceGabbanaZabrze
  • forlog +1  

    Biali też biją, kradną, gwałcą, generalizują na forach...

    pokaż komentarz
    forlog
  • Mackowiec -1  

    no a jeśli już będziecie na 100% pewni, że to rasizm, to nie jest to wina Kościoła, tylko pojedynczej osoby, czy parafii, wydawnictwa czy czegokolwiek innego

    to, że mamy wśród ludzi morderców, to znaczy, że wszyscy ludzie są mordercami???

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • woodlot -1  

    Potencjalnie KAŻDY może być mordercą.
    No i jeszcze jedna sprawa, zawsze gdy jestem ZMUSZONY rozmawiać z (jakimkolwiek) księdzem i tłumaczę mu że jestem innego/bez wyznania nagle zmienia ton, staje się nieuprzejmy, zaczyna się denerwować, złości się na mnie a jeśli to już jakiś bardziej "lajtowy" ksiądz zaczyna mnie dyskryminować i traktować z góry.
    I wiecie co? :D Raz nie zostałem zdyskryminowany przez księdza, zgadnijcie przez którego?!

    pokaż komentarz
    woodlot
  • Dinth +1  

    woodlot: sa księża i "księża" :) Nie możesz tego co robi jeden/kilku/czy nawet wszyscy ktorych ty spotkales ksiezy, przenosic na caly ogol.

    To tak jak ja bym powiedzial ze wszyscy informatycy po studiach sa nietolerancyjni, bo ja nie mam wyzszego wyksztalcenia i jak mowie o tym takiemu to mnie zaczyna z dystansem i z gory traktowac, a jak dodam ze mimo tego pracuje w IT i zarabiam wiecej niz on po studiach to wogole zlosci sie i jest nieuprzejmy :)

    pokaż komentarz
    Dinth
  • woodlot -2  

    @Dinth
    Ok wszyscy księża z którymi rozmawiałem byli "źli" (szkoda że było ich tak wielu [bo nie kilku])
    A teraz powiedzmy że jeden taki "ksiądz" to jedna parafia. Ile więc ludzi uczęszczających do tych parafii jest uczone o uprzedzeniach i nietolerancji? WIEM (sam słyszałem) że im się NIE mówi że inna wiara czy brak wiary to po prostu wybór innych, tylko że jest to ZŁO, które trzeba tępić. A kto jest inny, wytykany jest palcem tak by wszyscy widzieli (kogo należy szkalować). Nic dziwnego że na zadupnych wioskach ludzie się boją, bo "ksiądz" może wszystko a przede wszystkim obrócić ludzi przeciw tym, którzy mu się nie podobają. I nie jestem przeciwko księżom tylko "księżom" i nie oszukując się, jest ich duży odsetek.

    pokaż komentarz
    woodlot
  • Mackowiec 0  

    szkalowani są wierzący np. wśród młodzieży, bo to nie jest na topie,
    a ten stereotyp z wsią to weź przestań, chyba nie znasz współczesnych realiów

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • marias 0  

    Bardzo niefortunna ulotka,
    ale przecież za błędy jakiejś paniusi, która to wymyśliła,
    (o autorce pomysłu jest mowa w Gościu Niedzielnym)
    nie musi odpowiadać cały Kościół...
    Trzeba było cofnąć nakład, jednak i mimo wszystko.

    pokaż komentarz
    marias
  • -1972-kz 0  

    Nie popieram rasizmu a może to miało być wyróżnienie dla kolorowych,jeśli jest to obrażliwe i rasistowskie to gdzie cenzura.

    pokaż komentarz
    -1972-kz
  • gargulec1982 -3  

    Myślałem ze kościół już mnie niczym nie zaskoczy a tu proszę następne zdziwko :D

    pokaż komentarz
    gargulec1982
  • Mackowiec 0  

    zobaczcie to: http://www.wklej.org/id/18161/
    tutaj napisałem wszystko co myślę

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • l6q -4  

    Religia pokoju i tolernacji

    pokaż komentarz
    l6q
  • Colicab -3  

    ktory ch*j to wymyslil? Dawac go

    pokaż komentarz
    Colicab
  • cendre -2  

    ciekawe kto podbije wykop z 666 na wyższy :P

    pokaż komentarz
    cendre
  • wojtwp -5  

    Chociaż dla wielu z was chu.j w dupę,to niewątpliwa przyjemność i rozkosz.

    pokaż komentarz
    wojtwp
  • agatkaaa -5  

    Ulotka, ktora wymyslil pojedynczy kretyn to jeden z posrod miliona dowodow na zaklamanie i glupote tejze szumnie nazwanej 'instytucji'. Kościół Katolicki ze wspomnianymi 1.130.000.000 ludzi, to takze ok 99% procent tych ludzi nie majacych pojecia o bibli, jej pochodzeniu, ledwo potrafiacych przywolac z pamieci 10 przykazan. Hey ho! Zyjmy wg nauki tej wiary, bo przeciez tak powiedzial mama i tata, a ksiadz wylal mi wode na glowe jak plakalam w spioszkach

    pokaż komentarz
    agatkaaa
  • glowa-na-tranzystorach 0  

    Analogicznie, to że nasz rodak w Wielkiej Brytani zgwałcił kilka kobiet jest dowodem na to, ze wszyscy jesteśmy zboczeńcami. W dodatku takich typów zdarzyło się na świecie pewnie kilku, więc dowód jest conajmniej koronny. Mamy w Polsce także grupki nacjonalistów, które śpiewają "Tak jak Adolf Hitler niszcz żydowski stan" i jest to niewątpliwy dowód na wszechobecny nazim w naszym narodzie.

    pokaż komentarz
    glowa-na-tranzystorach
  • bromb -4  

    "...Religia nie opiera się o fakty ani logikę..." Przesada z tym obrazkiem a o tolerancji i pokoju chrześcijaństwa przekonujemy się w średniowieczu czasie krucjat i inkwizycji...

    pokaż komentarz
    bromb
  • wojtwp -9  

    A ja odpowiem wam tak- chu.j wam w dupę CZARNUCHY w kieckach i koloradkach!

    pokaż komentarz
    wojtwp
  • bekkouche +4  

    A co ty masz kolo do Radków???

    pokaż komentarz
    bekkouche
  • Mackowiec -5  

    a tak poza tym chrześcijaństwo to zło? chrześcijanie też są dyskryminowani i gnębieni... , słyszeliście o sytuacji w Indiach ( http://www.google.pl/search?q=chrze%C5%9Bcijanie+Indie&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a ) ??? chrześcijanie są mordowani, prześladowani a świątynie chrześcijańskie są niszczone i palone, ludzie boją się przyznać do swojej religii, to jest straszne.
    więc nie patrzcie na Naszą wiarę i religię przez pryzmat jakichś księdzów zboczeńców, bogatych rydzyków czy ikwizycji, która była wymysłem jakichś idiotów w czasach ciemnoty i upadku umysłowego. Wiecie tylko o nich bo to jest sensacja, bo to jest w tv, tylko o tym trąbią w mediach.

    pokaż komentarz
    Mackowiec
  • fman +1  

    Każdy jest gdzieś prześladowany. Nawet sataniści ;)

    pokaż komentarz
    fman
  • westsiderr +1  

    Napisz sprostowanie jak już się dowiesz jakie bzdury wypisujesz.

    pokaż komentarz
    westsiderr
  • Godlike_Atheist +1  

    Faszyści nie byli rasistami, nie prześladowali innych ze względu na pochodzenie, wygląd, wyznanie. Wychodzili z założenia, że tak długo jak oddają przysługi krajowi są dobrymi obywatelami. Jak nauczysz się odróżniać nazizm od faszyzmu - to wróć.

    pokaż komentarz
    Godlike_Atheist
  • Suchy_ -4  

    Z każdym takim "kwiatkiem" co raz bardziej nie mogę uwierzyć. że istnieją jeszcze tacy, którzy ufają kościołowi. Nie będę się na ich temat wypowiadał.

    pokaż komentarz
    Suchy_
  • Arkadian +18  

    To, że Kościół twierdzi, że jak się nie modlisz to jesteś tępakiem to ich pogląd i nie mam nic do tego. Ich sprawa.
    Ale pokazywanie czarnych ludzi z prośbą do Boga żeby byli biali to już jest rasizm w wykonaniu tych co się tolerancyjnymi chcą nazywać.

    pokaż komentarz
    Arkadian
  • gh0stie -3  

    @informatyk,
    otóż to, bo KK to tylko sposób na zarabianie pieniędzy pod przykrywką "wiary". Może była to wiara zanim została przyjęta jako nakazana w Cesarstwie Rzymskim. Potem to już tylko polityka. Wszystkie narody zostały siłą zmuszane do wyznawania tego "boga". Polacy też, Mieszko zrobił to ze względów politycznych, a nie dlatego, że uwierzył w bajeczkę o zmartwychwstaniu. Ludzie wtedy musieli udawać, że wierzą, bo inaczej by zginęli. Potem na tyle zakorzeniło się to w kulturze, że teraz wyleźć nie może paskudztwo... I rodzą się takie mutanty jak nasz wielebny ks. Muchomorek czy jak mu tam.

    pokaż komentarz
    gh0stie
  • informatyk 0  

    Po prostu tłumaczę dlaczego ten wykop dostał się na główna. Przecież nawet sami duchowni to potępiają:
    " "To przesłanie popiera segregację rasową" - komentuje dominikanin, ojciec Paweł Kozacki."
    Tych ulotek nie kazał przecież wydrukować biskup tylko zrobiła to jakaś niezależna gazeta. Ale oczywiście jak się uogólni i napisze, że "Kościół tylko kradnie pieniądze i nawołuje do rasizmu" to dostanie się masę plusów i wykop na główną.

    pokaż komentarz
    informatyk
  • gh0stie -1  

    A nie kradnie? Przestudiuj dokładnie historię kościoła od najdawniejszych czasów. Zobacz, ile zabili ludzi, ile majątków nakradli i ilu osobom zniszczyli życie.Tak jest po dziś dzień, popatrzmy na Ojca Wszechmogącego z Torunia czy księży współpracujących z tajnymi służbami. I za co oni zarabiają te kilka tys. miesięcznie? (mówię tutaj o tych najniższych rangą bo taki proboszcz czy biskup mają już dużo więcej)

    pokaż komentarz
    gh0stie
  • IsI +4  

    A jednak to prawda... właśnie usłyszałem w radiu o tej całej sytuacji. Niesamowite jak ciemni są Ci niektórzy księżulka

    pokaż komentarz
    IsI
  • -1972-kz -1  

    Brak odpowiedzi.

    pokaż komentarz
    -1972-kz
  • sziszi -1  

    DolceGabbanaZabrze
    no ale dales przyklad gwaltu a nie ogolnie co to zycie!! heh
    stary pocwicz troche rozumowanie dopiero pozniej pogadamy!!

    pokaż komentarz
    sziszi
  • Dinth -1  

    Dobre :)

    pokaż komentarz
    Dinth
  • sziszi -2  

    mackowiec zgadzam sie z toba !!!
    DolceGabbanaZabrze jak mozesz nas pouczac o zyciu swoimi przkaladmi z swojego zycia jak nigdy ci matki nie zgwalcili itd (na szczęście mnie to omija ale są tu u nas takie przypadki, wiele) nie mozesz poniewaz nie przezyles tego wiec nie wiesz jednak do konca co to zycie wedlug twojej teorii!!

    pokaż komentarz
    sziszi
  • DolceGabbanaZabrze 0  

    Jakbyś mieszkał przy gettcie gdzie całą poprzeczną ulicę zajmują pół-rasy-romy, to byś zrozumiał.

    pokaż komentarz
    DolceGabbanaZabrze
  • sziszi -2  

    marias zgadzam sie w pełni ze nie ma miejsca na rasizm!!
    ale wydaje mi sie ze my mlodzi swoj rozum mamy i takich ideologi nie uznajemy czy nie tolerujemy.
    Przeciez dzieci lub ludzie w podeszlym wieku raczej nie wzracaja uwagi na podteksty tylko szukaja w takich ulotkach jakby kolejnego "rozkazu" do wykonania!!
    wiec uwazam ze nie powinnismy robic z tego sensacji dla ludzi ktorzy taka sytuajca sa obrazani i podludzani do oszczerstw i nie potrzebnych aktow!!

    pokaż komentarz
    sziszi
  • wieniula -3  

    NADZIEJA TYLKO W OCIECU Z TORUNIA

    pokaż komentarz
    wieniula
  • zi3lony -4  

    Są księża mądrzy i głupi, widać ten, który to zrobił był wyjątkowo tępy.

    pokaż komentarz
    zi3lony
  • ludzik21 +1  

    A Ty chyba Górnik jesteś ;)
    Z tego co pamiętam tu nawet nie było powiedziane, że to ksiądz zrobił, równie dobrze mogła to zrobić jakaś agencja reklamowa itp. :D

    pokaż komentarz
    ludzik21
  • zi3lony -1  

    ludzik21 - zanim napiszesz coś yntelygentego i dasz niesłusznie minus pomyśl kto wydał tę ulotkę. Myślenie nie boli Kolego :)

    Otóż był to Mały Gość Niedzielny, dodatek do Gościa Niedzielnego którego red naczelnym jest ks. Marek Gancarczyk! i w GN pracuje wielu księży.

    pokaż komentarz
    zi3lony
  • o_40855 +2  

    Nie tylko nie ksiądz to wymyślił, ale w dodatku kobieta.

    pokaż komentarz
    o_40855
  • zi3lony -4  

    A skąd masz pewność, że była to kobieta?

    Powninienem był napisać są ludzie mądrzy i głupi btw, my bad guys.

    pokaż komentarz
    zi3lony
  • ludzik21 +2  

    Po pierwsze:
    Redaktorem naczelnym „Małego Gościa Niedzielnego” jest Gabriela Szulik
    Po drugie w linku poniżej masz przeprosiny tejże Pani, z wyjaśnieniem jak do tego doszło i kto to zrobił:
    Cytuję: "Szulik wyjaśniła, że jedna z kobiet pracująca przy przygotowaniu obrazków zaproponowała, by zamieścić tekst sugerujący uzdrawiające duchowo właściwości modlitwy."
    Po trzecie masz tu link (jest w powiązanych):
    http://info.wiara.pl/index.php?grupa=4&art=1226514499

    Mam nadzieję, że już wystarczająco Cię doinformowaliśmy.

    pokaż komentarz
    ludzik21
  • zi3lony -1  

    Ok moj blad, sorry :)

    pokaż komentarz
    zi3lony
  • marias -4  

    http://www.wykop.pl/ramka/111633/oskarzenie-o-rasizm-to-nieprawda-gosc-niedzielny

    Redaktor naczelna „Małego Gościa Niedzielnego” Gabriela Szulik wyjaśniła, że to jedna z kobiet pracująca przy przygotowaniu obrazków zaproponowała, by zamieścić taki tekst, który jej zdaniem traktuje o uzdrawiających właściwościach modlitwy.

    Szulik mowi w rozmowie z KAI: „To był wypadek przy pracy i pomyłka, nie mamy takich poglądów. Są natomiast dziesiątki dowodów na to, że myślimy inaczej, niż sugeruje ten obrazek”.

    pokaż komentarz
    marias
  • -1972-kz 0  

    Nie miałem i nie mam nic do kościoła,a jeśli chce się mówić prawdę to nie w nerwach i nie przypominam sobie abym odpowiadał na jakaś pana argumentacje panie MACKOWIEC i nie myślę z panem dyskutować to nie jest Gadu-Gadu ja czytam wszystkie wypowiedzi i nie myślę z kim kolwiek polemizować indywidualnie,wypowiadam się ogólnikowo.Pana argumentacje mnie nie interesują i niech tak zostanie .A kim ja jestem to nie pańska sprawa,ja pana nie oceniam bo jest to nieładnie.

    pokaż komentarz
    -1972-kz
  • Mackowiec -2  

    a czy ja się do Ciebie zwracałem ? :) tak po prostu napisałem, a raczej wyrzuciłem, nie musisz do mnie mówić per pan, mam dopiero 18 lat

    pokaż komentarz
    Mackowiec
pokaż 

Wykopali i zakopali (864 / 26)