@drzeworyt: Co oczywiście jeśli chodzi o informatykę nie ma nic wspólnego. Ludzie pracujący nad technologiczną częścią tej maszyny, nie decydują o tym, że składka jest tak niska.
Osobiście odcinając się od logiki ekonomicznej zusu powiem tylko od siebie co mi się podoba z informatycznego punktu widzenia, a właściwie podam przykład, bo nie miałem czasu testować ich portalu dłużej.
Mają np. naprawdę interesująco rozwiązany system generowania formularzy dokumentów i wniosków oparty na
@qwertyu: to był tylko przykład, jednej z technologii platformy, za którą zostali wyróżnieni. A kto mówił coś o innowacyjności i niespotkanych technologiach, wystarczy w odpowiedni sposób użyć tego co już wymyślono i można osiągnąć dobry efekt i nagrodę lidera informatyki.
A w makro skali biorąc pod uwagę ilość klientów użycie nawet banalnej technologii - nawiasem mówiąc ta do takich nie należy, niesie ze sobą sporo problemów.
Dostali nagrodę? Masa nagród jest płatna (pod PIAR), więc może należy zapytać ile dali za nagrodę?
Firmy kupują masy nagród, aby o nich pisano.
Robi się to tak: Firma potrzebuje reklamy, polepszenia wizerunku i aby o niej mówiono/pisano - na rynku są firmy które za odpowiednią kasę przyznają statuetkę, tytuł, certyfikat i artykułu sponsorowane (takie pakiety). Masa firm kupuje takie pakiety i mają na ścianach masy papierków i statuetek... no i tyle.
Po kiego $!#a zusowi PR? Przecież i tak jesteśmy na niego skazani i nie możemy przejść do konkurencji. Nie lepiej gdyby na wakacje się wysłali czy co to tam teraz w modzie wśród państwowych zarządów?
W ZUSie jestem kilka razy w roku, podobnie w US. Załatwienie czegokolwiek w US wymaga wniosku, podania do wniosku, wniosku o podanie do wniosku. Na odpowiedź czeka się najczęściej kilka dni roboczych i często jest problem z załatwieniem czegokolwiek korespondencyjnie, bo dopiero po wystawieniu dokumentu US potrafi wyliczyć koszt jego wystawienia (zależny od liczby stron). Więc trzeba udać się osobiście, wpłacić pieniądze w kasie (część na konto US, część na kontu Urzędu
@cheslavv: Mam całkowicie odmienne doświadczenia, tj. w US często załatwiam coś od ręki, za to w ZUSie każą czekać i nie trzymają się żadnych terminów. A wnioski muszę wypełniać tu i tu. Jak widać, jeżeli chodzi o podejście do klienta, wiele zależy od oddziału.
Komentarze (82)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Dla mnie to i tak będzie zwykła banda oszustów i złodziei.
Osobiście odcinając się od logiki ekonomicznej zusu powiem tylko od siebie co mi się podoba z informatycznego punktu widzenia, a właściwie podam przykład, bo nie miałem czasu testować ich portalu dłużej.
Mają np. naprawdę interesująco rozwiązany system generowania formularzy dokumentów i wniosków oparty na
A w makro skali biorąc pod uwagę ilość klientów użycie nawet banalnej technologii - nawiasem mówiąc ta do takich nie należy, niesie ze sobą sporo problemów.
Zastosowanie łopaty do wykopania koryta
2. Zostań Liderem Informatyki 2012
Firmy kupują masy nagród, aby o nich pisano.
Robi się to tak: Firma potrzebuje reklamy, polepszenia wizerunku i aby o niej mówiono/pisano - na rynku są firmy które za odpowiednią kasę przyznają statuetkę, tytuł, certyfikat i artykułu sponsorowane (takie pakiety). Masa firm kupuje takie pakiety i mają na ścianach masy papierków i statuetek... no i tyle.
@yorar: "tę nagrodę"
TVP - nagroda branży dekarskiej za promocję dachu Wedla
Poczta Polska - tytuł najlepszego usługodawcy listów <50gr (bezkonkurencyjnie!)
PZPN - nagroda za rozwój polskiej piłki
Wykop - tytuł lidera wdrożeń rzeczy zbędnych
od 1 stycznia 2013 - FREEEEEEEEEEEEEEEDOM
@DwaKolory: a może za rozwój polskiej wsi? : >
Klienci AmberGold też mogli sprawdzać stan konta.