Zagrajmy w przeszłość
Przyszłość gier w akademickim programie nauczania, ich rola w propagowaniu historii - te i inne tematy poruszono na konferencji naukowej studentów UAM.
thecastiel z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 41
Przyszłość gier w akademickim programie nauczania, ich rola w propagowaniu historii - te i inne tematy poruszono na konferencji naukowej studentów UAM.
thecastiel z
Komentarze (41)
najlepsze
Bardzo mi się podobają ta "mityczna otoczka" i "całun nietykalności". Ładne określenia na "omówiliśmy po łebkach" bo "nie starczyło czasu". Przynajmniej w większości szkół tak to wydaje się funkcjonować.
Wiem, że to niezupełnie o to chodziło, ale jakoś mi się to skojarzenie narzuciło.
Na początku roku szkolnego powiedziałem, że starsze roczniki twierdzą, iż nie zdążyli przerobić czasów powojennych i skończyli na II WŚ oraz bezpośrednich jej skutkach krótkofalowych. Więc zaproponowałem, by materiał już wcześniej przerabiany w gimnazjum zrobić w skrócie jako przypomnienie, bo zarówno ja jak i inni w klasie chcieliby dowiedzieć się więcej o np latach 60+.
Dostałem odpowiedz: lata 60+ to mogą wam opowiedzieć rodzice.
Tak.. na
- Być bogatym w uj
lub:
- Posiadać umiejętność programowania oraz ekipę składającą się tak +/- 20 ludzi którzy znają się na grafice itp.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora