Ja z tego miejsca pragnę przypomnieć wszystkim kombajnistom, że przy przejeździe po drogach publicznych heder ma być złożony! Ja wiem, że się nie chce, ale przykład filmiku, gdzie facet bez przerwy zjeżdża i inne cuda wyczynia, powinien dać do myślenia...
@Webster666: tego sie nie d złożyć. Odczepia się i przewozi na wózku za kombajnem. Tylko że w bizonie jest to tak kłopotliwe i pracochłonne, ze jak sie jedzie do kilku km i to po drogach gdzie natężeie ruchu nie jest duże, to nikt nie zdejmuje, bo to nie zajmuje 5-10 min jak w nowoczesnych kombajnach, tylko grubo ponad pół godziny
@Ptysiu: Tam jest odbitrol, więc luzów jako takich być nie może. To wynika z samej jego konstrukcji.
A to, że pomimo skręcania kierownicą kombajn skręca jakby z opóźnieniem jest w tego typu maszynach normalne. Bo tam skręcają koła tylne (tak, jakbyś normalnym pojazdem cały czas jechał na wstecznym)
Trzeba na to bardzo uważać, sam w pierwszym moim sezonie jak wsiadłem na kombajn ze dwa razy zachaczyłem tyłem o krzaki, raz o
Komentarze (23)
najlepsze
A głowica to był po prostu heder :D
Ta wysokość! Ta władza! Prawie jak Elfik na tronie moderatora!
Równie dobrze mógł ci niespodziewanie jakis dzieciak wyskoczyć z polnej drogi na rowerze, dzik z lasu etc.
Do czego zmierzam: Trzeba czasami troche pomyśłeć a nie tylko zap@%#!##ać byle prędzej
Właśnie spojrzałem do ustawy i B też daje prawo do poruszania się pojazdami wolnobieżnymi. T rozszerza tę możliwość o przyczepę.
A to, że pomimo skręcania kierownicą kombajn skręca jakby z opóźnieniem jest w tego typu maszynach normalne. Bo tam skręcają koła tylne (tak, jakbyś normalnym pojazdem cały czas jechał na wstecznym)
Trzeba na to bardzo uważać, sam w pierwszym moim sezonie jak wsiadłem na kombajn ze dwa razy zachaczyłem tyłem o krzaki, raz o