Komentarze (107)

  • kendi +21  

    W wielu promocjach Orange jest duzo niezgodności, jak sie kończą jakieś promocje to nie powiadamiają o tym ze będziemy teraz za ni dodatkowo płacić więcej.

    pokaż komentarz
    kendi
  • krzyfiej +12  

    ja tez napotkalem kilka takich "niezgodnosci". konsultant namawiajacy mnie na przedluzenie umowy (po dwoch latach korzystania z oferty "twoj plan") zaoferowal mi dodatkowo co miesiac polowe kwoty deklarowanej do wygadania do wszystkich (wychodzilo ladnie 25+12.50). pan dzwonil 2 razy, a ja po 2 razy podczas kazdej rozmowy upewnialem sie czy ta kwota dodatkowa jest NAPEWNO do WSZYSTKICH
    -tak tak alez oczywiscie, przeciez zapewnialem pana juz o tym wczesniej
    jak sie okazalo w przyslanej umowie dodatkowy kesz byl do wypaplana jedynie w orange i na stacjonarne, czyli moglem smialo dzwonic do mojej mamy (tylko) :P

    pokaż komentarz
    krzyfiej
  • deevee +38  

    WYKOPOWICZE! To musi się znaleźć na głównej! Ktoś musi wreszcie zrobić z tą firmą porządek. Osobiście też zostałem oszukany przez panią z BOK! Zamówiłem internet przez komórkę za 120zł/m-c z tym, że 2 m-ce za 1zł. Dokładnie się panią wypytałem czy na pewno to mnie obowiązuje, czy będę mógł zrezygnować po 2 m-cach bo kończy mi się abonament itd, żadnych problemów i przeciwwskazań. (żona była świadkiem rozmowy). Jak się później okazało ta promocja mnie nie obowiązywała, bo miałem za niski abonament, zamiast 2zł zapłaciłem 240. Pisałem odwołanie, nic to nie dało, bo w BOK powiedzieli "tej rozmowy nie nagraliśmy". Nie wspomnę już, że pierwsze pismo jakie od nich dostałem było czysto z "automatu" zero sensu i nawiązania do mojego pisma. Po drugiej odmowie nie naliczania takiej kwoty zrezygnowałem. ORANGE to jeden wielki SYF.

    pokaż komentarz
    deevee
  • Duri +2  

    Niestety te niedopowiedzenia przez telefon (np. przy podpisywaniu nowej umowy) to niestety standard. Także, najlepiej wybrać się do salonu, ew. zdecydowanie nie podpisywać umowy kurierowi przed dokładnym jej przeczytaniem.

    A z Orange faktycznie przydało by się zrobić porządek. Ale co się dziwić, w końcu dowodzi nimi nie kto inny a TPSA.

    pokaż komentarz
    Duri
  • Reklamy Google

  • G.......e +14  

    Taaa... Jak znajdzie się na głównej Wykopu, to w Orange od razu zapanuje porządek...

    pokaż komentarz
    G.......e
  • Wendkan +4  

    No dobra, to ja tez napisze swoją historie w skrocie:
    skorzystalem z tego ze orange wysylalo swoje startery za darmo w dogodnej dla mnie taryfie i do tego z bonusami. Dostalem SIMa, korzystam, korzystam, po czym orientuje sie ze taryfa jest nie ta i nie mam bonusów. Ide do punktu w moim miescie i pani zdziwiona patrzy na swoj monitor i oświadcza mi ze moj numer zostal zablokowany pare miesiecy przed tym jak go do mnie wyslano, sweet, nie moglem korzystac z zadnych uslug, oprocz dzwonienia i wysylania smsow i to bez zadnych znizek czy promocji...
    Przenioslem sie do Play'a i mi dobrze i taniej :)

    pokaż komentarz
    Wendkan
  • Yatmai +4  

    Sam też miałem z tym problemy. Banda naciągaczy i sk!%%ysynów :/

    pokaż komentarz
    Yatmai
  • hek4te +1  

    Orange to jeden wielki syf, z ktorego niestety rowniez ja korzystam. Wiekszosc ludzi korzystajacy z tej sieci maja do niej pretencje. Orange to niekompetentna firma, ktora naciaga ludzi i niszczy nam nerwy. Bledy na stronie, bledy z promocjami, przeklamania przy przedluzaniu umowy i wieele innych.

    pokaż komentarz
    hek4te
  • michal2323 +1  

    Ktoś tu nie umie załatwiać spraw a nie syf... jak sie jest mało wytrwałym to was spławią konsultanci a jak się powierci im dziurę w brzuchu trochę to sami zaczną dzwonić do boku i załatwiać, ja tak miałem z moim problemem w Orange który rozwiązałem i nawet dostałem minuty gratis

    pokaż komentarz
    michal2323
  • sfizykus +1  

    Rozumiem sfrustrowanie tego człowieka, ale... czy wy wszyscy się urodziliście dzisiaj? Tak działa marketing, zawsze działał i działać będzie nikt ani nic tego nie zmieni... bo za darmo to można dostać po mordzie, za wszystko inne się płaci.
    A promocje zawsze są oszukane to tak jak z komórkami za złotówkę, bierzesz taką a oni i tak wychodzą na swoje. Naiwni Ci co myślą inaczej, bo w końcu dostali coś gratis, a operator to nie święty mikołaj - musi zarabiać - i zrobi wszystko by zarobić jak najwięcej - wliczając w to nabijanie w butelkę klientów (naiwniaków), którzy wieżą że ktoś im da coś za darmo.

    pokaż komentarz
    sfizykus
  • nicho -2  

    Play rządzi :)

    pokaż komentarz
    nicho
  • Yatmai +2  

    @sfizykus oki, jest sobie telefon za złotówkę, do tego mi dowalą kosmiczny abonament, albo inną formę cyrografu - ale sam się na to godzę. A jak obiecują i się nie wywiązują, albo trzeba walczyć o swoje, to nie marketing a jawne oszustwo.

    pokaż komentarz
    Yatmai
  • sfizykus -1  

    @Yatmai wiesz od kand pamiętam marketing zawsze polegał na oszukiwaniu ludzi, począwszy od reklam na których proszek za 2zł/kg pierze wszystkie plamy i nie niszczy tkanin po obsługę klienta.
    A o ile pamiętam mamy wybór nie podoba Ci się firma x to idź do y lub z. O ile wiem przy telefonie na kartę nie jesteś związany żadną umową.

    pokaż komentarz
    sfizykus
  • don_jaro +59  

    I tak nic nie przebije "Promocji Świątecznej", która nie obowiązywała w... święta :/

    pokaż komentarz
    don_jaro
  • ezoteryka +11  

    Też czułam się oszukana gdy kupiłam Orange Go. Opisy oferty i wszystkie reklamy są tak skonstruowane, że wynika z nich że masz darmowe rozmowy z wybranym numerem do oporu. No a niestety masz jedynie pakiet 600 minut ważny 14 dni... ale o tym przeczytasz dopiero w regulaminie. :]
    Aktywowanie usługi "Pogadaj Sobie" poprzez sms to kolejna makabra. System przeważnie nie działa, dostajesz sms-a zwrotnego żeby spróbować później... Każdy sms którego tam wysyłasz kosztuje.

    Najlepiej włączać wszystkie usługi poprzez stronę orange.pl...
    Ale też jest w tym wałek. Zawsze gdy aktywuję należny mi pakiet, dostaję od nich sms-a że zlecenie zostało przyjęte do realizacji i otrzymam osobne potwierdzenie sms gdy pakiet będzie aktywny. Powiem wam, że NIGDY jeszcze takiego potwierdzenia nie otrzymałam. Pakiet działa niemal od razu, ale oni żadnego potwierdzenia nie wysyłają, więc można nie wiedzieć że usługa jest włączona.

    Co do tego gościa - nie musiał łazić po salonach Orange, wystarczyło wejść na ich stronę, założyć profil i tam bez problemu aktywować usługę. :) Wiem, bo miałam tak samo. Tym sms-em to chyba się chyba w ogóle nie da....

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • ezoteryka +24  

    Tym sms-em to chyba się chyba w ogóle nie da....

    Ale mi się powiedziało się. :) Od razu widać że jestem z Białegostoku.

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • ezoteryka 0  

    Ostatecznie jedyne co mnie jeszcze trzyma przy Orange, to to że przy wszystkich tych wałkach jednak ciągle mają o niebo lepsze bonusy niż Era Tak-tak. W Tak-taku jestem z siedem lat, nigdy nie dostałam nic za darmo. Od czasu do czasu bywa tylko promocja typu podwojenie drugiego doładowania... Pakiety dodatkowych minut albo sms-ów można sobie co najwyżej wykupić, ale to dziadostwo zwykłe, bo oczywiście działa tylko na Erę i masz limit czasowy na wykorzystanie (później przepada choć za to dodatkowo zapłaciłeś!). ...uj nie promocja. :]

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • cray +7  

    napisałbym coś, ale nie chciałem Ci przerywać w konwersacji : P
    a na poważnie (uwaga przekaz podprogowy ) zmień na Plus or sth. Play teraz kusi mocno. póki co to słyszałem tylko jedno narzekanie ( z bliskiego otoczenia, nie z neta ) na Plus - jakoby uzupełnienie konta kwotą 30 zł nie miało miejsca, ale po telefonie do biura obsługi użytkownika sytuacja się wyjaśniła.

    pokaż komentarz
    cray
  • FrAnSiS +5  

    Ja Plusa strasznie sobie chwale. Mam mixa i raz nie byłem wstanie się wyrobić z doładowaniem sobie konta (trzeba doładowywać co 30 dni co najmniej 30zł) czasowo, no i zadzwoniłem do BOK i od strzału mi przesuneli termin o miesiąc. Po za tym nie ma żadnych wałków i ciężko sobie nabić dodatkowe koszty, np. przez przypadek kupując dwa te same pakiety, jak to można w orange:P I maja też tyle promocji że kusi mocno i ogólnie dopracowana sieć:P jestem w Plusie już 5 lat jakoś, a jeszcze nie zdażyło mi się zobaczyć czegoś w stylu "usługa chwilowo nie dostępna". Polecam:P

    pokaż komentarz
    FrAnSiS
  • ezoteryka +3  

    Cray, spoko ale nie lubię ciągle zmieniać numeru. :) A i do Plusa nie mam przekonania, zostały mi uprzedzenia ze starych czasów gdy Plus był najgorszą siecią.

    Na pewno Orange postępuje nieuczciwie, zawsze wprowadza w błąd i trzeba o tym głosno mówić. Np. ta oferta "Pogadaj sobie". Tam nigdzie oprócz regulaminu nie ma mowy o pakietach minut! (w powiązanych linkach jest strona tej promocji, więc nie będę tu wklejać). W opisie usługi jest tylko wyszczególnione przez ile czasu są darmowe rozmowy (14 dni przy doładowaniu za 25 zeta, etc).
    Zarówno w "jak to działa" jak i w tej tabelce obok kwot doładowania i czasu powinno być także trzecie pole informujące że chodzi o pakiety 600min lub 1200.
    Nie wspominając o tym wprowadzają w błąd.

    Twierdzą łaskawie, że "liczba dni, w czasie których możesz rozmawiać za darmo zależy od wartości ostatniego doładowania", ale zapomnieli dodać " i od wielkości pakietu minut".

    Z tego co wiem zgodnie z prawem każda oferta musi być tak przedstawiona, aby było od razu jasne co dostajesz i na jakich warunkach. Klient nie ma obowiązku ślęczeć nad regulaminami, dlatego takie szczegóły powinny być widoczne od razu.

    Albo nowa promocja "Wolny weekend". Na pierwszej stronie oferty czytamy, że za doładowanie dostaniesz min. dwie darmowe godziny do wykorzystania podczas weekendu. Super, nie? :)
    Ale... hehehe, oczywiście że znowu nie wspomnieli tu o "drobnym" detalu, który widać dopiero w regulaminie:

    Warunkiem przyznania Bonusu jest doładowanie konta poprzez SMS kwota nie mniejsza niz 25 zł. od godz. 00:00 w
    poniedziałek do godz. 23:00 w piatek


    Tak więc jeśli doładujesz swoje konto płacąc przez internet lub kupisz klasyczną zdrapkę to się zdziwisz, bo g...wno ci się należy.

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • khad 0  

    numery można przenosić :P

    pokaż komentarz
    khad
  • Kmieciu11 0  

    "Z tego co wiem zgodnie z prawem każda oferta musi być tak przedstawiona, aby było od razu jasne co dostajesz i na jakich warunkach. Klient nie ma obowiązku ślęczeć nad regulaminami, dlatego takie szczegóły powinny być widoczne od razu."

    To źle Ci się wydaje. W Polsce obowiązuje wolny rynek i zasada "widziały gały co brały", zakłada się, że jak ktoś podpisał umowę to ją najpierw przeczytał i zrozumiał.

    Jak czegoś nie rozumiesz to tego nie podpisuj, a nie wypłakuj się później na forach, że zostałeś wykiwany przez przedstawiciela handlowego jak małe dziecko.

    "Mowa trawa, papier grunt" jak mawiają prawnicy, "obiecanki cacanki" jak mawiają przedszkolaki, liczy się umowa na piśmie a to co ktoś Ci naobiecywał nie jest warte funta kłaków.

    No ale szkoda pikseli na wypisywanie, takich rzeczy. Gdyby ludzie czytali to co podpisują to połowa prawników w Polsce zajmujących się prawem cywilnym musiałaby się przekwalifikować.

    pokaż komentarz
    Kmieciu11
  • pendrajw +30  

    Następnego dnia idę do najbliższego salonu ORANGE.. dostaję informację że oni nie mogą mi pomóc bo są tylko końmi :P

    pokaż komentarz
    pendrajw
  • Warax +1  

    Ja z Orange rozstałem się w grudniu zeszłego roku. Czekałem na interesującą ofertę przedłużenia umowy, ale się nie doczekałem. W salonie usłyszałem to samo co od konsultantki, a na stwierdzenie, że Orange do najtańszych nie należy i niezbyt dobrze traktuje klientów przy przedłużaniu umowy, spotkał mnie sarkastyczny uśmiech pracownika i stwierdzenie "że można się nasłuchać ofert innych sieci" i że "wcale nie jest [w konkurencyjnej sieci] taniej i że trzeba sobie przeliczyć", a także "moja mama ma telefon w tej sieci i wcale nie jest taniej". W ten wyrafinowany sposób stracili jeszcze jednego klienta...

    pokaż komentarz
    Warax
  • WhiteWolf +2  

    Taaaaa uwielbiany tekst konsultanta "moja mama cośtam", ściema i tyle ;)

    Orange = złodziejstwo w biały dzień. I tyle na ten temat. Kto nie wie o co chodzi, radze przeszukać Wykop, było kilka podobnych wrzutów. W jednym z nich opisywalem sytuację jak to Orange podkrada sobie pieniążki abonentów... ;)

    pokaż komentarz
    WhiteWolf
  • Bartholomew +11  

    1,5 roku temu poszedłem do salonu Orange aby jak zwykle od 7 lat przedłużyć sobie umowę na jakichś ludzkich warunkach (poprzednio brałem aparat zamiast minut i już się nie mogłem doczekać kiedy mi cena minuty spadnie bo płaciłem jak za zboże). Niestety Orange okazał się bezradny - tak finezyjne i wyszukane potrzeby miałem! A chodziło mi mianowicie o taryfę: BEZ darmowych numerów, BEZ tańszych godzin po 22giej, weekendów i świąt, BEZ preferencyjnych cen do sieci, BEZ promocji, BEZ dodatkowego startera "dla rodziny" i w ogóle BEZ żadnych pierdół - chciałem mieć po prostu JASNOŚĆ, że płacąc 100 zł miesięcznie mam tyle i tyle minut do wygadania bez żadnych kombinacji. Nie dało się. Mogłem mieć tysiące minut "za darmo" na jeden numer (o ile będzie w sieci), mogłem sobie gadać niby do woli ze znajomymi (pod warunkiem że mają aparat z kabla tepsy lub słuchawkę z Orange), mogłem sobie gadać ile wlezie (o ile kogoś wyrwę z łóżka po 22giej) itd. itp. No to powiedziałem: "Odchodzę... do Playa". Pan w pomarańczowym krawacie zaiskrzył spojrzeniem i triumfalnie mówi: "Mooooże i Play ma tańsze rozmowy i smsy, ale nie ma tak fajnego portalu WAPowego jak Orangeee!!!" po czym, widząc że nie wzbudził tym mojego wzruszenia, dorzucił: "A! A, a Play, to się niedługo SKOŃCZY!!!" i pożegnał moje plecy :]

    Orange zabił Ideę. Boleję nad tym szczerze, chociaż w Play'u mi na razie całkiem fajnie.

    pokaż komentarz
    Bartholomew
  • xduchux +13  

    A ja wciąż słyszę 5 głosów... Obawiam się że mam simplusa...

    pokaż komentarz
    xduchux
  • Dwiks +14  

    Orange kiedyś jeszcze jako Idea było naprawdę poważaną firmą, jednak jej ostatnie promocje i oferta są z pogranicza dennego żartu i groteski. W tym wypadku to użytkownik musi się starać na 100 sposobów aby móc uruchomić promocję, która w zasadzie powinna mu zostać przyznana w chwili doładowania konta. Narażenie klienta na dodatkowe koszty jak w tym przypadku, powinne być odebrane jako niezgodność z ofertą i te pieniądze powinne być mu zwrócone. Niestety, pomarańcza jakoś nie kwapi się by poprawić wizerunek firmy, strzelając sobie w stopę, bo naprawdę siła telefonii jest liczba jej użytkowników. Ktoś po takim incydencie raczej Orange'u nie poleci znajomym a być może i sam z niego zrezygnuje.

    pokaż komentarz
    Dwiks
  • tilldaw -1  

    http://img21.imageshack.us/img21/2344/orang.jpg

    pokaż komentarz
    tilldaw
  • nexodg +9  

    Ja na szczescie juz nie jestem posiadaczem orange zmienilem na inna konkurencyjna firme i wcale nie zaluje. Zrezygnowalem z kilku powodow m.in te promocje ktorych jest tyle nie scislosci ze glowa boli do tego zeby to wlaczyc to ja pierdziu.

    Glowna przyczyna odejescia z tej firmy byl "serwis". Podpisalem umowe na 2 lata na "mixa" dawali do tego nokie 5200. Mysle sobie telefon mam stara 3510i (klasyk do tej pory działa bezzarzutu) wymienie. Po powrotu do domu i zabawie telefon juz godziny wieczorne stwierdzilem ze mam "zwarcie?" w przyciskach zamiast ok wyskakiwala "6" zamiast "0" "9". Rano idac pelen dobrej mysli zanioslem go w ramach gwarancji Po kolo 3 tygodniach czeka dostaje piekne pismo w ktorym jest napisane, ze telefon zostal zalany i nie przysluguje mi naprawa gwaranacja i rownoczesnie narusza to zasady gwarancji, ktora jest automatycznie zrywana. Na nic sie zdaly odwolania etc. ze telefon był u mnei raptem kilka h. Przebolalem umowe do konca i jak najszybciej zmienilem operatora i jak narazie nie narzekam.

    pokaż komentarz
    nexodg
  • dune +1  

    Yyyyyy a od kiedy to operator serwisuje tel. ? Chyba producent serwisuje tel. i to on wystawia jakakolwiek expertyzę a nie te popierdółki z salonu. Jak masz taką wiedze to sie nie dziw ze ma SHIT. Napisałeś że teraz nie narzekasz ale nie narzekasz na co na telefon czy operatora ? Bo wcześniej narzekałeś na telefon nie na operatora. Więc teraz rozumiem że PLUS,ERA

    pokaż komentarz
    dune
  • Zizii +9  

    Szczerze, myślałem, że artykuł jest dłuższy ;]

    Współczuję walki. Ale pamiętaj, że na rynku istnieją także inni operatorzy oferujący pre-paidy. Nawet o jednym z nich ostatnio był wykop na głównej chyba... Jeśli Cię rozczarowali, podziękuj im. Niestety, czasami równie mało lojalnie traktują abonentów. Proponując mniej atrakcyjne warunki niż gdyby zrezygnować i przyjść po nowa umowę.

    W Orange był kiedyś darmowy numer, nielimitowany [!]. Potem się zmądrzyli i w nowym planie taryfowym ustalili limit na 1200 minut :D . Muszę się pilnować przy przedłużaniu. Nie mogę teraz zmieniać planu taryfowego, bo stracę ten ich archaiczny, cudowny wynalazek :D . Jeden koleś chciał mnie przekręcić bo myślał że się nie znam i że "zmieni mi abonament na tańszy, da nowy aparat tel. i nie usunie darmowego numeru". Jak mu się roześmiałem w twarz to przyznał, że nic ciekawszego zaoferować nie może.

    pokaż komentarz
    Zizii
  • ezoteryka +2  

    W orange drażni mnie jeszcze jedno - nie da się telefonicznie sprawdzić stanu konta bez wysłuchania minutowego ględzenia o ich nowych oszukańczych promocjach. :/ Chamstwo.

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • p....h +4  

    *#124# i nie trzeba słuchać o żadnych promocjach.

    pokaż komentarz
    p....h
  • ezoteryka +2  

    Pooshh, dzięki ale ten kod nie działa. :( Wyskakuje "operacja zakończona przez sieć".

    EDIT: już wiem czemu. :) Bo ma być * 124 *#
    Ale dzięki że mnie uświadomiłeś, myślałam że w Orange nie ma tych kodów ekspresowych. :)

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • mitchumi +5  

    Widzisz ten magiczny przycisk GG trochę niżej ?
    Taaak to mój numer GG ... służy do kontaktu ze mną.. np. gdy chcesz umieścić reklamę na forum , albo masz jakiś genialny pomysł związany z forum... no ewentualnie jak chcesz mi dać kilkaset zł z dobrego serca... ale nie pisz do mnie z prośbą o pomoc z telefonem .... od tego jest forum... napiszesz... wkurzysz mnie.... dostaniesz warna ... po co Ci to ?


    Dobiło mnie to... Czuć tą władzę.

    pokaż komentarz
    mitchumi
  • LifelessLife +1  

    Zakopać takich buraków od reklamy. Prawda ?

    pokaż komentarz
    LifelessLife
  • Matello +5  

    ja np. nie mogę przelać swoich środków z doładowania na inny numer. Mam ten sam komunikat co w opisywanej sytuacji. Przepraszamy usługa chwilowo nie dostępna prosimy zrobić 32 szybkie przysiady i 4 pompki może w końcu zadziała.

    pokaż komentarz
    Matello
  • blackdog +2  

    mam wrażenie, ze autor wykopu to jakiś półgłówek, sorry, ale przecież jak byk na stronie jest napisane że SMSa aktywującego tą promocje trzeba wysłać po 24 godzinach ale nie później niż 5 dni po doładowaniu !!!!! nawet nie trzeba czytać regulaminu !!!

    Dla autora podaje instrukcje znalezienia tej cennej informacji:
    1.wchodzimy na stronę orange.pl
    2.z menu po lewej stronie wybieramy "na kartę"
    3.wybieramy "Nowe orange Go" (pierwsza "kratka")
    4. Wybieramy Promocje->Rozmowy i smsy-> Pogadaj Sobie, w wyniku czego wyświetla się strona :
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_promo?rp=prepaid_go_promo&articleId=2942995&rc=PREPAID_GO_PROMO
    a tam prawie u samej góry jest sekcja "jak to działa " - ja tu nie widzę żadnych niejasności co do terminu w jakim należy uruchomić promocje - dosłownie jest to napisane czarno na białym !!!

    zawsze aktywuje ta usługę i jeszcze nigdy nie miałem problemów z uruchomieniem - autor wykopu jest jak widać "inny" tak jak Cygan - oszukali go, banda dysydentów :)

    zdecydowany ZAKOP za:
    1. informacja nieprawdziwa
    2. głupota
    3.promowanie własnej stronki pod płaszczykiem wielkiego spisku korporacji :)

    pokaż komentarz
    blackdog
  • ezoteryka +1  

    Jasne, tu się gościu zbłaźnił, bo jak wół jest napisane od kiedy do kiedy może aktywować usługę. Ale czy widzisz gdzieś informację że dostajesz limitowany pakiet minut? :] Nie, tego nie ma nawet w paczuszce startera! Ze wszystkich materiałów reklamowych wynika jakoby chodziło o 14, 30 lub 60 dni gadania non stop. Regulamin w którym zawarto całą prawdę znajduje się tylko na ich stronie. To ma być uczciwe?

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • blackdog 0  

    to jest marketing :)

    pod tym zgrubnym opisem promocji do którego link można bez problemu można znaleźć znajduje się link do szczegółowego regulaminu, gdzie na pierwszej stronie umieszczone są dokładnie wszystkie informacje zarówno o sposobie i terminie uruchamiania promocji oraz w sporej, rzucającej się naprawdę w oczy tabelce limity ilości minut - nie jest to jakiś prawniczy bełkot jak zazwyczaj w regulaminach tylko po prostu sprecyzowanie warunków promocji :) nie wiem, czego można więcej wymagać od operatora :
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2874/2943460.pdf

    dalej twierdzę że autor wykopu to półgłówek :) bo każdy normalny człowiek bez problemu namierzy informacje o sposobie uruchomienia promocji, a potem nawet z ciekawości zerknie w regulamin, żeby zobaczyć, czy czasem nie ma tu jakiegoś kruczka typu samoczynne pobieranie opłaty co miesiąc z konta doładowań czy tego typu numery :) a jak już zerknie w ten regulamin nawet pobieżnie to na 100% natknie się na tabelkę z limitami :)

    a autor nie dość, że nie potrafi powyższych rzeczy , to jeszcze wydzwania do biura obsługi :) i żali się że mu 4 złote zjedli - myślę, żę to naprawdę nikła rekompensata krzywd moralnych i psychicznym poniesionych przez pracowników BOK w spotkaniu z takim osłem jak autor powyższego wykopu.

    sam w orange jestem odkąd powstało, bo wcześniej byłem w idei i nieraz im się zdarzają wpadki typu zniknięcie z konta jakiejś kwoty, ale po reklamacji w BOK zawsze środki zostają przywrócone - ŁĄCZNIE Z KOSZTEM ROZMOWY Z BOK a jeszcze mi się nie zdarzyło , żeby w takim wypadku reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie i od reki - pani w BOK sprawdza gdzieś u siebie na komputerku i "przywraca" mi te utracone środki w sposob natychmiastowy :)

    pokaż komentarz
    blackdog
  • ezoteryka +2  

    Blackdog, wyobraź sobie, że marketing nie jest wolną amerykanką. :) Z resztą, Orange za taki "marketing" już parę razy dostał wysoką karę.
    Nie mają prawa wprowadzać ludzi w błąd, a zawarcie jednego z najważniejszych detali tylko w regulaminie to za mało.

    Już tu pisałam o ich super zaj$!istej nowej promocji dotyczącej weekendów. http://tnij.org/nowa_oszukancza_promocja

    Dzwoniąc pod *500 usłyszysz dzisiaj: "blablabla... wystarczy że doładujesz konto kwotą minimum 25 złotych a otrzymasz darmowe rozmowy w weekendy... blablabla".
    Ani słowem nie wspominają, że premiowane jest tylko i wyłącznie doładowanie poprzez sms. Jak ktoś nie ma internetu i nie sprawdzi regulaminu, bardzo się zdziwi kiedy doładuje sobie konto i dowie się że nie należą mu się żadne darmowe minuty...
    Na stronie promocji znowu nie ma ani słowa że nie każde doładowanie jest premiowane.
    W ulotkach dostępnych w salonach też niczego takiego nie wyczytasz.
    W reklamach usłyszysz owo magiczne "wystarczy że doładujesz...", "za każde doładowanie".

    JAWNE OSZUSTWO.

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • blackdog 0  

    ale o co ty się bulwersujesz - przecież takie ukrywanie pewnych szczegółów to podstawa marketingu właśnie - równorzędne działanie to reklamy w telewizji gdzie mówią "kup wypasiona komórę za 1 zł" ale nie mówią już , ze 1zl to kosztuje ona dopiero w ABO np. 120 zł :) a raczej każdy jest w stanie dowiedzieć się za ile faktycznie będzie kosztowała ta komórka w danym abonamencie, ale tego już nie podają w reklamie - bo to właśnie jest reklama, która ma wyglądać atrakcyjnie, a kapitalizm przecież polega na tym, ze jeden chce orznąć drugiego :) i naszym zadaniem jest się nie dać :)

    ktoś kto nie ma internetu to raczej nie będzie korzystał z tych promocji :) bądźmy szczerzy - a nawet jeżeli będzie chciał skorzystać to się osobiście pofatyguje do salonu bo nie będzie wiedział jak to włączyć (starsi ludzie)

    każdy z operatorów stosuje takie chwyty wiec nie ma co akurat psów na Orange wieszać :)

    pokaż komentarz
    blackdog
  • ezoteryka 0  

    Mimo wszystko uważam, że jest różnica pomiędzy ukryciem szczegółu, a jawnym wprowadzaniem w błąd. To tak samo jak było z ich świąteczną promocją, która nie obowiązywała w święta.

    Nie jest prawdą, że wszyscy operatorzy tak robią. Od lat korzystam z Ery Tak-tak i tam zawsze od razu wiesz co dostajesz, bo oferty są uczciwie przedstawione. Ba, gdy coś aktywujesz zawsze włączają to w ciągu kilku minut. Solidna firma i tyle.
    Gdy zdecydowałam się na kartę w Orange byłam po prostu zaskoczona ich kombinatorstwem i wadliwym systemem, przez myśl mi nie przechodziło że operator może tak robić w wała.

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • p.....i 0  

    @ezoteryka: chociaż, że w Orange mam dość długi staż (jeszcze była Idea), to nigdy nie zdarzyło mi się czekać, żeby pakiet SMSów aktywowali mi więcej niż po kwadransie od momentu zamówienia pakietu. Była taka promocja, że 200% gratis za co drugie doładowanie i jakoś od razu po doładowaniu konta za 50 złotych dostałem od nich 100 złotych gratis.

    pokaż komentarz
    p.....i
  • echelon +1  

    Trzeba bardzo uważnie czytać regulaminy, wszystkie są dostępne na stronach, to jedyna rada. A swoją drogą Orange ma w swoim systemie niemożebny wręcz bałagan. Moje przejście z karty na abonament, wykonywane poprzez ich sklep internetowy trwało miesiąc, nie wspomnę ile wydzwoniłem do nich upraszając się aby móc wpłacać im cholerny abonament, a później prosząc o aktywacje wszystkiego co mi przysługuje.

    pokaż komentarz
    echelon
  • ezoteryka +2  

    Echelon, ale zgodnie z prawem konsumenckim nie masz obowiązku wnikać w regulamin, bo dostawca usługi jest zobowiązany precyzyjnie przekazywać zasady promocji nie tylko w regulaminie ale i w materiałach reklamowych. Orange jak widzę już z zasady pomija najważniejsze kwestie i jeśli nie chcesz niemile się zaskoczyć najlepiej nie wierz im na słowo, od razu szukaj haczyków. To najbardziej niewiarygodna firma z jaką się spotkałam.

    pokaż komentarz
    ezoteryka
  • lukas2401 +3  

    "niestety w opisie promocji na www.orange.pl nie ma ani słowa o tym że usługę trzeba aktywować po upływie 24 godzin doładowania, ale nie później niż do 5 dni od doładowania"
    Jak nie ma jak jest ?
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2874/2943460.pdf - punkt numer 2.
    Swoją drogą też miałem problem z uruchomieniem tej usługi. Wysłanie smsa nie działało. Przez Orange On-line też nie, jak i *500. Dopiero pani z BOKu mi pomogła.

    pokaż komentarz
    lukas2401
  • ch4ron 0  

    zgadza się, wystarczy przeczytać warunki promocji

    jedyne co można zarzucić Orange, to to, że w promocjach zawsze mają jakieś haczyki i trzeba czytać, to co jest 'drobnym drukiem'

    pokaż komentarz
    ch4ron
  • flik +2  

    Tu chyba nie chodzi o porównywanie ofert tylko o to ze pojawił sie problem. Wiec nie zabardzo rozumiem komentarze zachwalające operatorów. Generalnie cały opis tego przypadku moim zdaniem troche bezsensu bo takie rzeczy sie zdarzają i nie ma co robić afery.

    pokaż komentarz
    flik
  • watabe +1  

    Co mnie wkurzało jeszcze w orange telefony po 10 -13, "Witam mamy dla Pana nowy fajny wypasiony telefon tylko proszę wykupić do niego abonament za 50zł z umowa na 2 lata "

    Średnio co pół roku, cholera niektórzy pracują do 5 rano i wstają dość późno. Byli gorsi niż Jechowi dopóki nie przykleiłem koło dzwonka kartki "Jecho Wyper***"

    pokaż komentarz
    watabe
  • khad +3  

    najkorzystniejszą opcją w orange jest rozwiązanie umowy, już dawno to uczyniłem, to samo zrobił mój ojciec, którego swego czasu potraktowali jak klienta gorszej kategorii - chciał przedłużyć umowę i wziąć pewien telefon, za który on, jako przedłużający, musiałby zapłacić prawie 200 zł, a nowy klient - złotówkę. Tak właśnie orange traktuje swoich klientów, trzymam się jak najdalej od tego dziadostwa

    pokaż komentarz
    khad
  • p.....i +3  

    Wolałem Ideę. Orange is a shit! W Idei chociaż jak miałem na kartę telefon, to SMSy do wszystkich sieci (czyli łącznie z zagranicznymi) komórkowych miałem po 20 groszy (taryfa Nowy POP). Nie trzeba było jakichkolwiek pakietów, po prostu 20 groszy w standardzie. Teraz? Niestety musiałem kupić kartę Orange POP (tamtą startówkę zgubiłem wraz z telefonem ;/), wysyłam SMSa na norweski numer i co się okazuje? Że w tarychach pre-paid, które wprowadził Orange SMS za granicę kosztuje 0,61 zł O.o Najgorsze jest to, że nie było już i tak opcji przejścia na plany taryfowe Idei (Nowy POP). Teraz tylko mogę wybrać jeden kraj i dzwonić lub SMS-ować do swoich bliskich i znajomych mieszkających w tym kraju po niższych stawkach, czyli po 30 gr/SMS i złotówka za minutę. Żal. ;/ Mogliby SMSy zostawić po 20 gorszy (bo były do wszystkich państw), a zamiast tego badziewnego pakietu Minuty/SMSy mogliby dać same minuty.

    Idea była taką dobrą siecią, a te France Telecom wszystko popsuło. Shit.

    pokaż komentarz
    p.....i
  • feuerfest +3  

    włączyła mi tą usługę, i w ciągu 30 minut dostanę sms z potwierdzeniem ....

    po 20 minutach dostaje sms :
    Kod:
    Przepraszamy, usługa Pogadaj Sobie jest chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować w późniejszym terminie.

    padłem

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • jacekp +3  

    uciekać z orange, mnie też w balona zrobili, koniec umowy, myśle sobie mam 400 minut uzbieranych to przejde na niższy pakiet, a minuty i tak mi na rok starcza.
    - Czy minuty mi na pewno przejdą proszę pani?
    - tak oczywiście

    i nie przeszły :)

    teraz mam plusa i polecam.

    pokaż komentarz
    jacekp
  • wachmistrz 0  

    Mi napisali w umowie, że nie przejdą, na stronie było napisane, że nie przeszły, a w automatycznym biurze obsługi jednak przeszły i w rzeczywistości z nich ściągało najpierw kasę :D

    Bałagan to mają niezły, ale ja miałem jakieś szczęście i na tym bałaganie zwykle wychodziłem do przodu.

    pokaż komentarz
    wachmistrz
  • dixx 0  

    @wachmistrz: ta, to mi się skończyła umowa, dzwonie po nową ofertę. "Nie mamy nowej oferty, idz do salonu Orange". Idę do salonu i tak: umowa mi wygasła,ale uległa automatycznemu przedłużeniu (norma), nie ma mnie w systemie, więc nie mogę wypowiedzieć umowy! (dziwnym trafem mogę dzwonić).
    Pół dnia i pół miasta schodziłem, ale w końcu się udało.

    pokaż komentarz
    dixx
  • Pumar +2  

    A ja tam mam heyah i sobię chwalę:P Minus to że mało ludzi jest w heyah (w sieci wszystko jest cholernie tanio) no a poza sieć już nie tak wesoło:P A inna sprawa ze 100kb - 2gr a ja lubie sobie po necie pochodzić jak mi się nudzi:)

    pokaż komentarz
    Pumar
  • endl3ss 0  

    Jak dla mnie na kartę to chyba najlepiej Play, tylko wkurza mnie 10 smsów dziennie, że stracę możliwość wykonywania połączeń. No ale wideorozmowy działają bez problemu w moim mieście, mogę doładować konto za 10zł z ważnością 10 dni, te 200 smsów miesięcznie też się przydaje choć mało piszę. Na promocje nie zwracam uwagi (promocja - nowa religia).

    Teraz miałem heyah pierwszy raz - zdecydowanie najgorzej.

    Włożyłem znowu Play, wychodzące już nieaktywne, ale po próbie połączenia pojawia się informacja:
    "Nie możesz ywkonywać połączeń, ale prześlemy do wybranego numeru informację o próbie kontaktu :)"

    No i właśnie mam nowy telefon i nie wiem co włożyć, czy Play którego lubię, czy Orange gdzie mam fajny numer :)

    pokaż komentarz
    endl3ss
  • remul +2  

    Przenieś sobie numer i przestań biadolić. ;)

    pokaż komentarz
    remul
  • Sesiva +2  

    Powiem tak, gdyby nie to, ze kartę orange dostałam w prezencie i jeszcze nie zarobiłam wystarczajaco dużo by przejśc na cos innego to bym od reki zmieniła.
    Orange kradnie kasę. Kupuje doładowanie za 5 zł (biedny student jestem) wygaduje 3 zł. 2 zł mi blokują. i mam tylko 5 dni by je odzyskac. To kpiny jakieś ;/.
    Albo promocje które trzeba doładować Płatnym sms, ale nawet o tym słowem nie powiedzą. Ba! gdyby powiedzieli chociaż pod jaki numer słać ten sms to półbiedy.... a tak żerują i jeszcze z TP maja jakieś układy...
    Uciekać mówie Wam, uciekać daleko....

    pokaż komentarz
    Sesiva
  • learc +2  

    A może ktoś wie jak wypisać się z wszechobecnych reklam przesyłanych od Orange?

    pokaż komentarz
    learc
  • alecc 0  

    W salonie jak się poprosi to wyłączają,
    nie chce opisywać n-tej tutaj nieprzyjemności z orange, ale też takowe miałem i przeszedłem do konkurencji.

    pokaż komentarz
    alecc
  • informatyk +2  

    " straciłem 4 zł na rozmowy z BOK-iem"
    Kiedyś dzwoniłem do BOKu Ery w jakiejś sprawie, to później zwrócili mi te pieniądze (doładowali te ~2zł).

    pokaż komentarz
    informatyk
  • gosciu -1  

    Jak by autor wykopanego tekstu poświecił 5 min na przeczytanie regulaminów promocji albo chociaż je pobieżnie przejrzał to zapewne unikną by większości problemów, a w orange najlepiej wszystkie promocje włączać bezpośrednio na swoim koncie przez ich stronę.

    pokaż komentarz
    gosciu
  • Marcinucha +2  

    Najlepiej Orange omijać szerokim łukiem. Jedyne co potrafią robić to przysyłać po 5 reklam dziennie z bzdurnymi promocjami, konkursami czy innymi wróżbami.

    Dawno bym z nich zrezygnował, gdyby nie to, że jestem z natury leniwy a po za tym mam u nich "złoty" numer.

    pokaż komentarz
    Marcinucha
  • majko +1  

    Zgadzam się dość primitywna forma reklamy swojego forum. Wiadomo że jak sie ładnie opisze problemy z dużą firmą to znajdą sie ludzie co chętnie wyleją swoje żale. A przecież wiadomo że zawsze może pojawić sie jakiś błąd w systemie bez niczyjej winy... Nie zależnie od operatora

    pokaż komentarz
    majko
  • watabe +1  

    U tych dupków mam telefon na abonament 2900 darmowych minut do wykorzystania i jakoś nie mogę ich wykorzystać zapewne jakaś głupia gwiazdka pod opisem oferty :p

    Tak więc przeszedłem ostatnio do Plusa na kartę i jak biorę "Stan salda" to mam stan salda a nie jakąś głupia informacje iż zostało mi tyle i tyle darmowych minut* chociaż wiem za co płacę

    Co do Playa kiedyś było naprawdę dobrze dziś padaka i muszą wreszcie zarabiać. Przykładowo na stronie Orange bez problemu można wydrukować fakturę et cetera na stronie Playa nie, tak samo nie dostane jej nawet w biurze obsługi klienta więc jak się zgubi to po zaworach :0

    pokaż komentarz
    watabe
  • mossak +1  

    Mam orange na abo. Zadowolony jestem bardzo, dostaje w tym momencie okolo 300 minut miesiecznie za 75 zlotych, plus weekendy w sieci i na stacjonarne za free, plus jeszcze jakies tam dodatki.

    Jedyny raz, kiedy sie poczulem oszukany, to jak na orange on-line sobie wlaczylem usluge 1000 esemesow za 10 zlotych, jak tam bylo napisane "do wszystkich". Oczywiscie, ze do wszystkich, ale posiadajacych numer Orange ;). Ale nie chcialo mi sie juz o to wyklocac, po prostu wylaczylem te usluge na ten miesiac i tyle.

    Zamiast sie skarzyc na forum, ja bym po prostu wysmazyl reklamacje i juz.

    pokaż komentarz
    mossak
  • Chudy_ +1  

    Używam Orange od lat, od samego początku, usługi na kartę. Raz miałem tak, że wysłałem SMS, by wykupić pakiet SMS-ów i system nie reagował. Spróbowałem 2 raz i to samo. Później jeszcze raz poprzez stronę. I czekałem... I co? Przyszły 3 pakiety na raz i zapłaciłem 3x więcej, niż chciałem. Później też przez pomyłkę wysłałem SMS zamiast do kumpla, to na numer, na który się wykupuje pakiety... I nie zgadniecie... Zamówiło mi 4 pakiet... 2400 SMS-ów do wykorzystania w miesiąc, fajnie, co :)? A tak ogólnie to jakoś specjalnie nie narzekam na Orange, bo i tak głównie piszę SMS-y, a jako że większość znajomych ma tę sieć, no to wiecie...

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • Tabriss +1  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    Tabriss
  • feuerfest 0  

    Jak do mnie dzownią z Ery żeby mi zaproponować jakąkolwiek ofertę, zawsze mówię że jedyne minuty jakie mnie interesują to do wszystkcih sieci w całej Polsce o każdej porze. Żadne wewnątrz sieci, żadne wieczory, żadne darmowe do jednej osoby. Do wszystkich albo GTFO. To samo z SMSami i internetem.

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • Chudy_ -1  

    Proponują Internet tylko wewnątrz sieci? A to ciekawe.

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • feuerfest 0  

    Nie, ale gdyby np proponowali internet taniej w pakietach poza godzinami szczytu. Czaisz czy mam ci narysować.

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • Chudy_ +3  

    Narysuj.

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • remul -1  

    Nie, ale gdyby np proponowali internet taniej w pakietach poza godzinami szczytu. Czaisz czy mam ci narysować.

    Chyba jeszcze na to nie wpadli, bo nie kojarzę żadnej tego typu promocji. Ale ciiiiii!!! Bo jeszcze zobaczą tego posta i zrobią coś takiego.

    pokaż komentarz
    remul
  • slonmaz 0  

    Do końca sie z tym nie zgadzam. Dla chcącego nic trudnego. Sam byłem tego przykładem, miałem ten sam problem co kolega. Ale wystarczyło zadzwonić do BOKu i "przycisnąć" troche Panią po drugiej stronie i usługa zostala automatycznie aktywowana, co więcej zamiast 1200min dostalem z przeprosinami 2400min. Fakt wykonałem takich 3 telefony ale przy trzecim byłem nie ugięty i problem jakoś dał się naprawić. Orange nie oszukuje swoich klijentów specjalnie tylko mają problem z systemem. Tak wiem, to czemu my musimy za to cierpieć...

    pokaż komentarz
    slonmaz
  • szucio 0  

    Nie wiem czemu żali się o to 4 zł. Jak ja dzwonię do BOKu to nawet jeśli czegoś nie mogą mi naprawić to i tak zwrócą tą złotówkę za połączenie.

    pokaż komentarz
    szucio
  • dream3r 0  

    Problem jaki może spotkać każdego i to w różnych sieciach, a tu takie wielkie halo.
    Sam niejeden raz miałem jakieś problemy z Orange, czegoś mi tam nie aktywowali, źle policzyli, etc. Niemal zawsze w takiej sytuacji składam reklamację drogę e-mailową, i jak dotąd zawsze przyznawano mi rację (stracona kasa wracała na konto, czasem był jeszcze jakiś bonus).
    Z doświadczenia wiem, że załatwianie tego typu spraw telefonicznie z konsultantami, nie zawsze zdaje egzamin. Przy wysyłaniu e-maila pozostaje nam przynajmniej jakiś ślad złożenia reklamacji.

    pokaż komentarz
    dream3r
  • majko 0  

    a czy na stronie Orange po zalogowaniu na konto abonenckie nie ma możliwości wypełnienia formularza kontaktowego, który także zostawia "ślad" ?Czy wtedy nie jest wysyłane potwierdzenia na maila? To też jest jakieś rozwiązanie.

    pokaż komentarz
    majko
  • alterego 0  

    Ja za to zgłaszałem orangeowemu BOKowi, że mają wyłączyć mi smsy/mmsy reklamowe (tak, jest taka możliwość). Chyba już ze trzy razy dostałem maila z zapewnieniem, że więcej nie dostanę i nadal spamują ;/

    pokaż komentarz
    alterego
  • spekulancik 0  

    Właśnie odebrałem pocztę z działu windykacji Orange. Wezwanie do zapłaty 120 zł za Orange Freedom. Taki prezencik na święta.
    Widocznie zapomnieli, że rozwiązałem już z nimi umowę po 2 letnim okresie. Na piśmie było napisane, że rozwiązuję umowę z dniem wygaśnięcia 2-letniej umowy.
    Druga rzecz to taka, że wszelkie płatności oni sami regulują poprzez obciążenia karty kredytowej, więc skąd zaległość? Na to też mam stosowną umowę.
    Napisałem do działu windykacji i BOK. Ciekawe co odpowiedzą. Jeśli się nie wycofają to oficjalna reklamacja za potwierdzeniem odbioru.
    Jeśli to nie pomoże to idę na noże. Jestem w bojowym nastroju. Tak się świetnie składa, że mam podpisaną umowę z Allianz na ubezpieczenie "Ochrona prawna" w zakresie "obronę interesów prawnych z tytułu umów". Jak będą podskakiwać, to z przyjemnością przekażę sprawę do kancelarii prawniczej i udzielę im wszelkich pełnomocnictw do zajęcia się sprawą i dodatkowo bez kosztów. Niech powalczą za mnie :) Zobaczymy jak sobie z tym Orange poradzi.

    pokaż komentarz
    spekulancik
  • annaojles 0  

    Jeśli by sądzić po komentarzach, to połowa użytkowników Wykopu to także użytkownicy Play. Ciekawe. Prawda?

    pokaż komentarz
    annaojles
  • fuzer 0  

    Każdy operator robi przewały, taki fakt.
    Ja kupiłem na stronie internetowej play, modem usb + karta pamięci gratis.
    Przyszedł sam modem, a odpowiedź na reklamację była taka, że informacja na stronie internetowej nie jest ofertą, i nie maja obowiązku dać mi tej karty :)

    pokaż komentarz
    fuzer
  • J......n 0  

    Też uciekłem z Orange, nie dość że po pierdyliard reklam dziennie na komórkę dostawałem, to jeszcze nie znalazłem żadnego sposobu, żeby choć trochę obniżyć sobie koszt smsów poza sieć i doili mnie jak mogli. Miałem akurat starter Play z 30 pln na start - oferta nie jest idealna, ale płacę teraz dużo mniej i żadnego spamu :)

    pokaż komentarz
    J......n
  • Szczajurka 0  

    A może i ja zabiorę głos w tej dyskusji. W każdej sieci występują takie problemy, nie ma operatora idealnego. Faktem jest że orange ma najwięcej klientów, ale proporcjonalnie problemy występują na taką samą skalę. Posiadam abonament w plusie od 5 miesięcy i dzięki Bogu jeszcze nie miałem żadnych nieprzyjemności, wczesniej w simplusie kilkukrotnie jakieś problemy większe czy mniejsze występowały, ale jeśli się skontaktuje z bok wszystko można załatwić. I nie prawdą jest, że (jak tu parę razy się pojawiło) jeśli się przyciśnie konsultanta to dopiero coś się zdziała. Pracuję w BOK orange, co prawda obsługuję abonament, ale i na ofertach prepaid też co nie co się znam, i z doświadczenia wiem, że jeśli ktoś zadzwoni i rozmawia ze mną jak człowiek z człowiekiem, to wówczas naprawdę osobiście chcę by klient był zadowolony i sprawa jest załatwiana "od ręki" Zajmuję się właśnie reklamacjami i nawet kiedy taka reklamacja jest niezasadna to i tak robię wszystko by klient nie był stratny. A problemy występowały, występują i będą występować i nie tylko w orange ale wszędzie, gdyż nie ma rzeczy idealnych.... Dziękuję za przeczytanie mojego komentarza i sory że aki długi:)
    Pozdrawiam i do usłyszenia;)

    pokaż komentarz
    Szczajurka
  • j4q 0  

    A ja miałem taki przypadek, przy podpisywaniu umowy na dwa lata w zestawieniu kwot abonamentowych(30,50,100,200) były darmowe minuty do orange odpowiednio 2 razy wiecej, po upewnieniu sie w punkcie ze co miesiac bede otrzymywał taką podwojoną kwote podpisałem umowe i wszystko poieknie ładnie. dostałem telefon na koncie kwota abonamentu +podwujna kwota do orange, po miesiącu płace abonament a kwoty do orange juz nie ma... (nie bede opisywał toku wyjasniania bo za długo by to trwało).

    Bogu dzieki jeszcze tylko 2 miesiace ...

    A i jeszcze pytanie: Czy w kazdej sieci jest tak że za kwote z abonamentu nie mozna kupowac pakietów? czy tylko w zaj%!istym orange? przykładowo placac 50 zł abonamentu mesze co miesiac doladowac jeszcze za 10 zł zeby sobie kupic pakiet jakis...

    pokaż komentarz
    j4q
  • Smartek 0  

    Nie pocieszyliście mnie.
    Prawdopodobnie jutro albo w poniedziałek podpisuję z nimi umowę abonamentową. Wczoraj "zamówiłem" kuriera. Przy podpisywaniu umowy z kurierem można brać dodatkowe promocje, telefon kosztował 50zł mniej, więc mi było wygodniej i korzystniej niż jakbym miał gnać do salonu.

    pokaż komentarz
    Smartek
  • WhiteWolf 0  

    Nie musisz przyjmować kuriera- na słowo umowy się nie podpisuje ;)
    I pamiętaj- jak nie chcesz, to W OGÓLE nie przyjmuj paczki. A nuż okaże się, że Orange robi tak jak tele2- czyli podpisując odbiór paczki, podpisujesz umowę.

    pokaż komentarz
    WhiteWolf
  • rafihackero -1  

    Urzekła mnie Twoja historia :D Nie no żart :p
    Ja już dawno zrezygnowałem z orange... właściwie to jeszcze z idei, od kilku lat mam tel na abonament w plusie i nie mam takich problemów... wszystko jest jasno opisane itd.

    pokaż komentarz
    rafihackero
  • chutch -1  

    A ja miałem właśnie podobną sytuację jak autor wykopu. Niemal ku##a identyczną.

    pokaż komentarz
    chutch
  • don_kamil -1  

    A ponoc wejscie Orange na rynek mialo byc zbawieniem i rewolucja u operatorow. Mialy spasc ceny rozmow roamingowych, rozmow krajowych, sms.. Sami przeanalizujcie co sie sprawdzilo. Jeszcze Ci marnej promocji odmowia.

    pokaż komentarz
    don_kamil
  • krecik77 -1  

    To mi się podoba wreszcie ktoś zaczął mówić głośno o tej pseudo sieci-tel. Ja od prawie 2 lat jestem w PLAY. I mogę go wszystkim polecić z całego serducha :-) Jedynym minusem PLAY jest to że nie wygadane minuty nie przechodzą na przyszły miesiąc.

    pokaż komentarz
    krecik77
  • mhopjr -1  

    Era FTW !

    pokaż komentarz
    mhopjr
  • wachmistrz -2  

    Hmm... a ja jestem z Orange zadowolony. W poprzednim roku miałem problem z promocyjną usługą (darmowe rozmowy przez 3 miesiące do wybranego numeru), która po miesiącu się wyłączyła i potem nie chciała włączyć. Pani w BOK włączyła ją bez problemu i w ramach rekompensaty dała na konto 15 zł - mniej-więcej tyle, ile straciłem na wcześniejszych rozmowach z tym numerem. Potem chyba coś im się w tym systemie pomieszało, i do końca umowy miałem tę usługę aktywną za darmo :)

    Aktualnie w nowej umowie po prostu dali mi na cały rok darmowe rozmowy z tym numerem i jeszcze kilka innych bonusów. Płacę 35zł miesięcznie (mix) a rozmawiam ile potrzebuję (nawet SMS-ować przestałem, bo bardziej mi się opłaca zadzwonić). No ale to głównie dlatego, że nie brałem od nich telefonu, które mają cholernie drogo.

    No ale ostatnio mnie lekko wkurzyli - pomyliły mi się usługi przy włączaniu i zamiast według umowy darmowej, kazałem włączyć płatną - myślałem, że jak mam mixa i brak kasy z dodatkowych doładowań, to się najwyżej nic się nie włączy, a okazało się, że włączyli i doliczyli opłatę do faktury... Tak więc zaczynają cwaniakować :/

    pokaż komentarz
    wachmistrz
  • hyper -4  

    miltr – a widzisz aby było to czymś więcej niż drobna awarią musiało by się coś poważnego stać a nie że po prostu ktoś sobie nie potrafił poradzić ze zmianą taryfy... Ludzie opanujcie się, nie obchodzi mnie orange, ale nie jest to na tyle poważne aby robić z tego taką aferę – nie oznacza to że od razu operator oszukuje ludzi...

    pokaż komentarz
    hyper
  • woocash -8  

    Ci to jest w ogóle za portal ? mysymbian.pl ?
    Żerują na popularności słów kluczowym "my symbian" i tym, że Michał Jerz - administrator najstarszego (i najbardziej rzetelnego) forum o symbianie (my-symbian.com) zlikwidował na swojej stronie polskie fora.. Jeszcze zamieszczają na forum warezy, z którymi my-symbian zawsze walczył! I to właśnie przez popularność takich mysymbian.pl merytoryczność polskich for smartfonowych jest żenująca
    ZAKOP

    pokaż komentarz
    woocash
  • hyper -9  

    Dla mnie drobna awaria. Po prostu. W każdej sieci tak jest że pojawiają się problemy i trzeba z nimi walczyć. Nie tylko w Orange tak jest.

    pokaż komentarz
    hyper
  • mitr +4  

    O drobnej awarii mówimy, gdy przez około 30 minut masz Ograniczoną Usługę Sieciową i nie możesz przez ten czas wykonywać połączeń...

    pokaż komentarz
    mitr
  • dune -7  

    Do mitr - no tak o drobnej awarii. A ilu jeszcze użytkowników miało taki problem jak ty ? Na kilka-kilkadziesiat użytkowników ty jedne nie mogłeś włączyć i co ?!!! Myśl człowieku MYŚL !

    pokaż komentarz
    dune
  • cray +2  

    Reklama nie reklama - whatever. w pierwszej chwili pomyślałem jak Ty, że reklama własnego 4um, że historyjka naciągana. ale po komentarzach na wykopie zmieniłem zdanie co do operatora. Przeczytaj, usiądź, pomyśl. I nie krzycz, to boli ;F
    http://media1.guzer.com/pictures/caps-lock.jpg

    pokaż komentarz
    cray
  • mossak -4  

    a ja sie zgadzam z jednym -- dziecko, ochlonij. sa wieksze problemy niz twoje z prepaidem...

    pokaż komentarz
    mossak
  • Thunderstorm 0  

    norma. Ja kupilem nowiusienki telefon Nokii N95 kt okazal sie byc zepsuty. W serwisie powymieniali mi polowe bebechow z tego niby nowego telefonu. Miesiac bez telefonu. Po powrocie pieknie naprawiony nowy telefon z wielka jak grzyb plomba gwarancyjna. Po prostu zenada

    pokaż komentarz
    Thunderstorm
  • szejtanik -8  

    Srry ale od kiedy to Orange, Plus, Era itd. itd. produkuje telefony komórkowe? Hmm? iPhone jest z tego co wiem od Apple, tak jak i iPod`y i Safari...
    No i co masz do nokii ? Nokia to porządna firma, ja w swoim życiu miałem 4 nokie i nigdy na nie nie narzekałem, teraz jedynie używam SE bo mi się podobał. Jakieś wyjaśnienie?

    pokaż komentarz
    szejtanik