@kopytko1234: Powiem ci jeszcze nieco więcej o rynku. Panowie z KSW chyba chcieliby nową doktrynę ekonomiczną stworzyć, a jeden ekonomista już to zrobił i nie miał racji - Say i jego "prawo rynków". Znawcy chcieliby, żeby popyt się dostosował do podaży. W rzeczywistości we wszystkich strukturach rynkowych producenci muszą dostosowywać swoją podaż do popytu konsumentów na rynku. Także nie ma popytu na PPV to niech sprawdzą na co jest popyt, w
Jak ja idę do kina to płacę, więc jak oglądam widowisko sportowe to płacę
Jak ide do kina to ide na dobry film ktory wczesniej widzialem na trailerach....A po KSW moge sie tyle spodziewac ze czasem reklamy dluzej trwaja od samych walk i są o wiele ciekawsze
@nunusmani: Co za #%!!#ielec z tym kinem. Nie dość, że płacisz połowę za bilet, to jeszcze oglądasz produkcje często za setki milionów złotych i jeszcze do tego siedzisz na rufie u nich w kinie w fotelu, oglądając wszystko na ich ekranie. A tu bździągwa 40 zł za puziana przed telewizorem w chacie. Sk!$!iały manipulant
Ta gala nie jest warta tych pieniędzy po prostu więc nie ma co się dziwić że ludzie siedzieli na streamach. Dużo lepiej wyszliby na tym żeby wrzucić reklamy ale dostęp był bezpłatny, na pewno oglądalność byłaby większa a i oni wyszliby na swoje na pewnych zyskach z reklam.
Cena jak na polskie warunki z kosmosu, a facet narzeka, że się nie sprzedało. Czy ktoś mu obiecał, że kupi PPV? Równie dobrze mogą to puścić w kanale otwartym, obejrzą miliony ludzi, choćby z czystej ciekawości i ma kasę z reklam, konkursów sms i cholera wie czego jeszcze.
Od kiedy to klient ma się martwić o kondycję finansową oferenta? Poza tym 40zł z 4 minuty sapania koksów to chyba nienajlepszy układ. Do kogo właściwie te żale są skierowane?
@bociano: Maciej Kawulski po 20 gali KSW się cieszył i miał w rufie niezainteresowanych systemem PPV, a teraz Martin Lewandowski stęka, że ludzie tego nie kupują?
Absurdalna sytuacja. To trochę tak jakby sprzedawczyni z warzywniaka płakała w mediach, że ludzie nie chcą buraków kupować po cenie mięsa wołowego.
Jak się nie umie dobrać modelu biznesowego adekwatnego do rynku, to później się płacze, że winna jest cała reszta a nie sprytni właściciele federacji. Brak PPV nie jest darmowy - prawdopodobnie obejżałbym galę, zobaczył kilka reklam (przypuszczam, że kilka groszy wpadłoby do kieszeni KSW).
Komentarze (302)
najlepsze
nie chce nie place i zaden ziemniak nie ma prawa mnie za to krytykowac
ppv nie jest dobrym rozwiazaniem na polskie realia i sadze, ze przez dlugi czas nie bedzie
zachcialo im sie ameryki, kurde
swoich walk za 40zł. Skoro walki nie chcą się za tyle sprzedać to nie są tyle warte.
Proste prawa rynku. Możliwe że przy cenie 10zł za PPV zarobiliby więcej.
Rostowski też myślał, że jak dowali większe podatki i akcyzy to zarobi więcej,
ale nic mu z tego nie wyszło i wpływy spadły. Innym przykładem jest NC+.
Pazerność szkodzi.
kg cebuli w tv - 40 zł
Jak ide do kina to ide na dobry film ktory wczesniej widzialem na trailerach....A po KSW moge sie tyle spodziewac ze czasem reklamy dluzej trwaja od samych walk i są o wiele ciekawsze
@piasek43: Zgodzę się, chociaż trzeba przyznać, że walka Michała Materli na ostatniej gali była bardzo dobra.
Komentarz usunięty przez moderatora
Absurdalna sytuacja. To trochę tak jakby sprzedawczyni z warzywniaka płakała w mediach, że ludzie nie chcą buraków kupować po cenie mięsa wołowego.
Czyli gdyby nie PPV, to reklamy zostałyby wyemitowane, a co za tym idzie - mógłbym obejrzeć galę wraz z nimi.