@Analfighter: stosunek mocy do masy w zakręcie nie ma żadnego znaczenia. Ten motocykl mógłby mieć dwa razy więcej mocy (co za tym idzie kW/kg również) a przejechałby ten zakręt z taką samą prędkością, bo ogranicza go przyczepność opon do nawierzchni. Motocykl jest szybszy na prostej, samochód góruje w zakręcie.
@zigiscrew: Po tym klipie nie możesz. Podczas trackday istnieje zasada, że jeśli widzisz za sobą pojazd, który jedzie szybciej MUSISZ pozwolić się dać wyprzedzić (zostawić miejsce), podobnie jak na wyścigach długodystansowych (Le Mans), gdzie samochody z niższej grupy muszą zostawić miejsce dla szybszych aut z wyższej grupy.
Zważywszy na wejście w Galgenkopf, raczej spóźnione i po mało optymalnej linii, to podejrzewam, że kierowca 599 był bardzo daleki od wykorzystania całej mocy swojego pojazdu. Nie żeby to coś miało zmienić, porównanie motocykla, który pewnie od wyścigowego różni się może wydechem, do auta drogowego zawsze tak wygląda. Jakoś dziwnym trafem nikt nie porównuje motocykli do aut budowanych do szaleństwa na torze...
Komentarze (7)
najlepsze