Nie wiem na ile można wierzyć w to co piszą na sfora.pl. Dobrze, że chociaż podają swoje źródla, ale nich ktoś oceni czy są to odpowiedniki sfory ft.com dailymail.co.uk
Statystyki są na korzyść Ryana. Ponad 1600 lotów dziennie, co daje ponad 500 000 rocznie! 28 lat działania. Liczba katastrof 0!
@TzK: Chodzi o to, że Ryan lata na rezerwie żeby w razie czego wymusić priorytet lądowania. Druga sprawa, że samolot z prawie pustym bakiem jest lżejszy, więc i spalanie mniejsze. Ryzyko jest takie, że jak naprawdę nie będzie się dało wylądować np. z powodu jakiejś katastrofy czy ekstremalnie złej pogody, to może nie dolecieć na inne lotnisko.
Powoływanie się na DailyMail, czyli angielski odpowiednik Faktu to głupota.
Ryanair lata już od 28 lat. Wykonują ponad 500.000 lotów rocznie. Po za kilkoma groźnymi awariami nie było żadnej katastrofy. Gdyby latali tak, jak to podaje DM Ryanair to w ciągu tych lat niemożliwe by było uchowanie się przed katastrofami.
Artykuł z dupy. Raz zdarzyło mi się robić kółeczka Ryanairem nad miastem, bo nie mógł przez 15 minut wylądować i jakoś nie spadł na rynek z braku paliwa. Nie raz się zdarzało, że Ryanairy były odsyłane np. z Krakowa do Rzeszowa z powodu za dużej mgły czy coś i żaden też nie zarył w ziemię. Szukanie sensacji na siłę. Poza tym wszystkie samoloty obowiązują te same przepisy jeśli chodzi o paliwo i
Sama czesto korzystam z Ryana, bo ma dobra siatke polaczen i lata do mniejszych lotnisk, a nie tylko glownych.
Czasem piloci sa dobrzy, czasem sa mniej dobrzy, ale poki co, mialam tyle bezpiecznych ladowan, co startow.
Moze nie traktuja swojego personelu dobrze - dziewczyny czasem sa przemeczone, samoloty nie sa najczystsze, zwlaszcza po calym dniu kursow, ale dla mnie to taki samolotowy autobus:
Komentarze (87)
najlepsze
Statystyki są na korzyść Ryana. Ponad 1600 lotów dziennie, co daje ponad 500 000 rocznie! 28 lat działania. Liczba katastrof 0!
Komentarz usunięty przez moderatora
To ma jakieś znaczenie jak często się tankuje?
Bo w regularnym transporcie (i charterach!) potrzeba:
- paliwo na kołowanie PRZED startem,
- paliwo na trasę,
- dolot na zapas (lotniska zapasowe - w przypadku złej pogody, itd)
- rezerwa trasowa (contingency), jako najmniejsza wartość z:
- 5% paliwa na trasę ,
- 3% - JEŻELI jest wybrane lotnisko zapasowe trasowe (enroute alt),
Ryanair lata już od 28 lat. Wykonują ponad 500.000 lotów rocznie. Po za kilkoma groźnymi awariami nie było żadnej katastrofy. Gdyby latali tak, jak to podaje DM Ryanair to w ciągu tych lat niemożliwe by było uchowanie się przed katastrofami.
Sama czesto korzystam z Ryana, bo ma dobra siatke polaczen i lata do mniejszych lotnisk, a nie tylko glownych.
Czasem piloci sa dobrzy, czasem sa mniej dobrzy, ale poki co, mialam tyle bezpiecznych ladowan, co startow.
Moze nie traktuja swojego personelu dobrze - dziewczyny czasem sa przemeczone, samoloty nie sa najczystsze, zwlaszcza po calym dniu kursow, ale dla mnie to taki samolotowy autobus:
http://www.orlen.pl/PL/CentrumPrasowe/Strony/PKN-ORLEN-w%C5%82ascicielem-spo%C5%82ki-PETROLOT.aspx