:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    pokaż komentarz

    Fajna taka solidarność tych naszych jutubowych sław ;-)

  •  

    pokaż komentarz

    Ta gra aktorska na początku mnie uwiodła.

  •  

    pokaż komentarz

    Ad Buster śpiewa prawie tak źle jak ja. Sądołów Hujdysem firm spożywczych.

  •  

    pokaż komentarz

    Genialne! ...ale mam nadzieję, że Ad Buster już nie będzie śpiewał :-)

  •  

    pokaż komentarz

    Obsrały sie blogaski, że oni nie są jednak święte krowy.. Zapłaci typ nawet te 10% to następnym razem dwa razy się zastanowi zanim po czymś pojedzie. A Sokołów c$$$! na tym straci.

    •  

      pokaż komentarz

      @DejwiD: Dokładnie. Ludzie nie rozumieją, że są firmy, dla których wizerunek w necie ma marginalne znaczenie. Taki Sokołów walczy o klientów nie na Facebooku, tylko w chłodziarce i przy kasie w Biedronce, gdzie ceną i ładnym opakowaniem zapewnia sobie większą siłę rażenia, niż wszyscy polscy blogerzy razem wzięci.

    •  

      pokaż komentarz

      @iosnin: Użytkownicy wykopu to prawie 4% społeczeństwa, do tego dochodzą wszyscy czytelnicy jak to określiliście "blogasków". Do tego dojdzie z 2x tyle które rozejdzie się pocztą pantoflową. Będąc zarządem Sądołowa raczej bym się 2x zastanowił zanim bym porzucił taką liczbę klientów.
      To że sokołów walczy cenami, ładnymi opakowaniami, nie oznacza że ich zepsuty wizerunek w sieci nie będzie mieć wpływu na potencjalnego internautę, który robi zakupy w Biedronce.

    •  

      pokaż komentarz

      @komw: Dobra i tak większość internetów kupi tanie jedzenie z Sokołowa pod marką biedronki bo za 2-3tyg nikt nie będzie już o tym tak pamiętać, więc cut the crap.

    •  

      pokaż komentarz

      Użytkownicy wykopu to prawie 4% społeczeństwa

      @komw: jebłem.

    •  

      pokaż komentarz

      Dokładnie. Ludzie nie rozumieją, że są firmy, dla których wizerunek w necie ma marginalne znaczenie. Taki Sokołów walczy o klientów nie na Facebooku, tylko w chłodziarce i przy kasie w Biedronce, gdzie ceną i ładnym opakowaniem zapewnia sobie większą siłę rażenia, niż wszyscy polscy blogerzy razem wzięci.

      @iosnin: jeśli wizerunek w necie nic dla nich nie znaczy to po co srali się o jakiś głupi filmik?

    •  

      pokaż komentarz

      Ludzie nie rozumieją, że są firmy, dla których wizerunek w necie ma marginalne znaczenie.

      @iosnin: Więc po co ten raban? To jest wręcz zaskakujące jak wielkie firmy nie maja pojęcia o podstawowej zasadzie - internet jest śmietnikiem gdzie zdaniem jakiegoś blogera przejmie się garstka ludzi, a ciągnięciem tego po sądach niestety rozejdzie się to w przyroście wykładniczym po innych. Dlatego jak internet dla firmy ma marginalne znaczenie to się takie rzeczy zostawia bez komentarza. A tak ziarnko do ziarnka.

      Więc jeszcze raz, skoro wizerunek w necie ma marginalne znaczenie po co ta cała szopka?

      Zapłaci typ nawet te 10% to następnym razem dwa razy się zastanowi zanim po czymś pojedzie.
      A co to ma być? Nikt nie może mieć swojego zdania, tym bardziej krytycznego? Co za różnica czy będę opowiadał jak porzygałem się po czyimś tatarze wśród znajomych czy nagram filmik i powiem to samo przez internet. Ma być cacy i ani złego słowa? A ponoć nie ważne jak mówią, byle z nazwiskiem.

    •  

      pokaż komentarz

      @komw: Zakładasz, że wszyscy na Wykopie zrezygnowali z Sokołowa po tej akcji, co jest bardzo optymistyczne. Do tego widzowie tych blogasków - jaki % z nich to osoby, które robią zakupy, jaki % z nich zrezygnowało z Sokołowa, jaki % z nich po miesiącu będzie jeszcze pamiętać o całej akcji.

      A co do samego incydentu, jest różnica między konstruktywną krytyką a pluciem i zwykłym oszukiwaniem. Jakby ktoś w necie powiedział, że Twój produkt szkodzi zdrowiu lub/i zagraża życiu (zakładając, że jest to nieprawdą), to co, wysłałbyś mu pismo z przeprosinami, czy może raczej poprosił o sprostowanie informacji?

    •  

      pokaż komentarz

      @slipstream: Bo prezes zobaczył i kazał usunąć. Będziesz podważał zdanie prezesa? Poza tym, co innego zostać konstruktywnie zjechanym, a co innego nie reagować, kiedy oskarżają o trucie.

    •  

      pokaż komentarz

      @slipstream: zdanie można mieć własne, np. Ja uważam, że nie masz racji i mogę to napisać. Natomiast nie mam prawa pisać, że np. jesteś idiotą i zadawanie się z Tobą szkodzi inteligencji, bo jest to zwyczajne pomówienie, za które narażam się na odpowiedzialność karną i cywilną..
      @komw: odejmij całą gimbazę, którym jeszcze mamy robią zakupy, później tych, którzy i tak nie jedzą parówek/mięsa i jeszcze tych, którzy i tak nie kupowali sokołowa. Okaże się, że zostało 30 osób i paczka ludzi związanych z SM, którzy na takich gównoburzach udowadniają pracodawcy, że są potrzebni.

    •  

      pokaż komentarz

      @slipstream: Następnym razem jak mi coś nie zasmakuje to nawet nie pomyślę o tym, ba nawet się nie wykrzywię. Za drogi interes ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      @Para_Dygmat: > Zakładasz, że wszyscy na Wykopie zrezygnowali z Sokołowa po tej akcji

      A ja wręcz przeciwnie z ciekawości zacząłem kupować ich produkty. "Kocham gotować" nie lubie, gostek jest irytujący a film c#?@?wy. Skokołów do boju !

      Swoją drogą na wykopie panuje tendencja do wydawania śmiesznych osądów. Państwo narzuca podatek na firme - biedny przedsiębiorca. Duża firma broni się przed durnymi pomówieniami w internecie - biedny blogger.

      W innych tematach jest jeszcze śmieszniej. Z jednej strony nikt nie chce płacić na socjal, z drugiej strony wykop mówiący o biednej rodzinie która potrzebuje sprzętu do leczenia/rehabilitacji to narzekanie ze państwo i NFZ jest c#?@?wy i nie chce im pomóc. Wtf ?

      Zależnie kto pierwszy się poskarży ten dostaje wykopową aprobatę.

    •  

      pokaż komentarz

      "Kocham gotować" nie lubie, gostek jest irytujący a film chujowy.

      @Rezor: No i o to w tym chodzi. Gostek coś powie w internecie, wyświetli to może i kilak tys. ludzi z czego ledwo kilkaset się przejmie. A tak dając pozew firma sama sprawia że liczba wyświetleń takiemu blogerowi rośnie bo wielu chce "z ciekawości" zobaczyć o co chodzi i z kim walczy korporacja. Dodatkowo w mediach idzie info że "firma pozywa bo jakiś bloger powiedział" i już info o tym że Sokołów truje trafia do odbiorców wyrażonych w milionach.

      Nie, tu nie chodzi o prawo do obrony swojego wizerunku, a kompletnie niezrozumienie "jak działa" internet. Z błahej opinii kogoś tam która trafiała do garstki oglądających tego bloga sama firma (Sokołów czy jakakolwiek inna pozywająca) powoduje, że z mało istotnej opinii rozdmuchuje się ją do niebotycznych rozmiarów, a koledzy blogerzy jeszcze dodatkowo zadbają "w imię wolności internetu" o zupełnie zbędny rozgłos. I tak jest już od lat, i od lat wielkie korporacje oderwane od realnego świata liczące tylko słupki w exelu robią ten sam błąd... Czym innym wygłaszać takie opinie w mediach mających wielomilionową oglądalność czy nakłady, czym innym nawet kiedy powie coś takiego choćby Makłowicz albo jakiś Okrasa, a czym innym na byle blogu anonimowy dla wielu koleś który choć w teorii poprzez internet ma nielimitowany nakład nawet miliardów potencjalnych odbiorców, z czego realnie trafia ledwo do marnej garstki widzów.

    •  

      pokaż komentarz

      @slipstream: bo to wyglądało tak;

      siedzą sobie dumni Panowie w zarządzie Sokołowa. Ktoś nagle wpada z i pokazuje im nagranie. Na początku pojawia się szok, później niedowierzanie ,że jakiś pedał krytykuje nasz produkt? Kim on k@%#a jest żeby krytykować nasz produkt? Zap!@?@##my go! I tak zrobili.

      A tak na serio; to chodzi o dumę i arogancje, innego powodu nie widzę. Gdyby myśleli racjonalnie to albo by to ignorowali albo dogadali się z tym vlogerem

    •  

      pokaż komentarz

      @slipstream:

      Nie, tu nie chodzi o prawo do obrony swojego wizerunku, a kompletnie niezrozumienie "jak działa" internet.

      Być może masz racje, jednak moim zdaniem wszystko zostało załatwione tak jak powinno i na ich miejscu zrobiłbym to samo.

      Nie ma sensu czekać aż ktoś z swoją "opinią" trafi do milionów ludzi i dopiero z nim walczyć. Gdyby cała sprawa zaistniała w telewizji, to konsekwencje i tak były by pewnie o wiele wieksze. A co do rozgłosu to kto filmik zobaczył sam go ocenił, kto przeczytał o aferze również ma na to szansę, a i tak najwięcej w całej sprawie mają do powiedzenia inni pożal się boże "blogerzy" którzy myślą o sobie jako o głosie ludu, albo ludzie którzy jak to ktoś żartobiliwie to określił "Kupują to co jest w promocji w biedronce".

      Firma zareagowała dość szybko i stanowczo (co nie dziwi biorąc pod uwagę że mają racje).

      Za 3 miesiące nikt o aferze pamiętać nie będzie (może poza tym blogerem który przegrał w sądzie, ale dla niego to może i lepiej będzie miał nauczkę).

    •  

      pokaż komentarz

      @Rezor: Jeszcze TV tego nie podchwyciła jak się zrobi większy szum to i pewnie będzie w TV. Spokojnie ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      @Magnez76: O solarisie pamiętamy ;)

    •  

      pokaż komentarz

      To że sokołów walczy cenami, ładnymi opakowaniami, nie oznacza że ich zepsuty wizerunek w sieci nie będzie mieć wpływu na potencjalnego internautę, który robi zakupy w Biedronce.

      @komw: Nie wiem jak tam w biedronce, ale ja dzisiaj byłem w kauflandzie i stwierdziłem, że dawno parówek nie było w domu, więc czas coś skonsumować, przy półce parskłem śmiechem, bo w głowie od razu wyświetliły mi się te żale płaczków na facebooku jak to już nigdy sokołwa nie kupią, itp :D
      Generalnei sytuacja na półce wyglądała tak:
      http://oi39.tinypic.com/2n8zz9x.jpg
      Ja w sumie zazwyczaj kupuję berlinki, ale dzisiaj specjalnie wziąłem sokołowa, żeby sprawdzić, czy faktycznie są takie c@#$#we, że nie nadążają ich dokładać na półkę :D

    •  

      pokaż komentarz

      @slava: Ta, jasne, i czekając 15 minut na autobus nie wsiadamy do Solarisa tylko czekamy następne 15 minut na Mana ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @iosnin: już ten koment kiedyś widziałem - thief alert!

    •  

      pokaż komentarz

      @thuia: Poproszę o link albo przeprosiny. Choć nie, na przeprosinach mi nie zależy - zapodaj linka, albo żyj z piętnem oszczercy.

    •  

      pokaż komentarz

      @iosnin: no chyba że to ty pisałeś wtedy, sorry kolego mam swoje życie i nie będę nic szukał, sam sobie poszukaj było pod artykułem gdy pani od kryzyzysów w social mediach wypowiadała się w tej sprawie..(było na wykopie)

    •  

      pokaż komentarz

      @thuia: Aha, czyli rzucamy gównem, a gdy ktoś prosi o konkrety aby móc się obronić przed niesłusznymi zarzutami to wycofujemy się chyłkiem. Nieładnie.
      Zastanów się, zanim zarzucisz komuś kradzież, bo to nie jest ani przyjemne, ani w porządku z Twojej strony.

      Co do komentarza dotyczącego kryzysu w SM to niewykluczone, że napisałem tam coś podobnego, bo opinię w kwestii wojny blogerów z Sokołowem mam wyrobioną i jej nie zmieniłem.

    •  

      pokaż komentarz

      @iosnin: wyluzuj to tylko internet...jeżeli się przejmujesz takimi pierdołami to serio współczuję..

    •  

      pokaż komentarz

      Użytkownicy wykopu to prawie 4% społeczeństwa

      @komw: Półtora miliona wykopków? Hahaha, chyba ci się pomyliło z 0,04%.

    •  

      pokaż komentarz

      @Desperated: Poszukaj, poczytaj, wróć, przeproś :)

  •  

    pokaż komentarz

    Imo lepszy filmik Wardęgi odnoszący się do sytuacji.

    pokaż spoiler seksistowskie, ale Wy takie lubicie :)

    źródło: youtube.com

  •  

    pokaż komentarz

    Hejt Fest uważam za rozpoczęty, a tak na poważnie, to gdzie sokołów szuka klientów to jedno, a to gdzie klienci często przebywają (czytaj na fejsie i na jutubie) to już inna sprawa, robią zakupy w sklepach, ale też szukają informacji o produktach, i wystarczy ta grupa która wie o zamieszaniu z sokołowem, dalej to już poczta pantoflowa rozmowa przy piwku, albo w sklepie, i klientela odpada, to jaki firma ma profil i gdzie kieruje swoje działania marketingowe ma tutaj znaczenie niewielkie, bo z tej całej sytuacji wychodzi jeden obraz. Firmy która obraża się na blogera za to że powiedział że mu ich żarcie nie pasuje.

    •  

      pokaż komentarz

      @sorbiq: Tak, w koncu 13-latkowie ogladajacy vlogosfere slyna z tego, ze robia zakupy dla calej rodziny podczas gdy ich matki farmią Minecrafta

      Och, wait...

    •  

      pokaż komentarz

      @Murinio: no tak, najlepiej wrzucić wszystkich do jednego wora, masz jakieś opracowania które pokazują kto ogląda jakie kanały? Nie wydaje mi się żeby kanał kulinarny interesował 13 latków, no ale ty wiesz lepiej Oh wait

    •  

      pokaż komentarz

      @sorbiq: to chyba oczywiste kto oglada te kanaly - dzieci i idioci, jesli nie wiesz kto oglada te kanaly, to wystarczy obejrzec je przez 3 minuty i juz wiadomo, bo normalny, inteligentny czlowiek nie strawi tego belkotu

    •  

      pokaż komentarz

      @Murinio: a ja ci powiem, nie mierz wszystkich swoją miarą, bo tak uogólniając to można by powiedzieć że wszyscy internauci to nerdzi bez życia poza siecią, a obaj wiemy że tak nie jest, ty możesz nie widzieć na tych kanałach (mi chodzi jedynie o "kocham Gotować") nic wartościowego, ale nie każdy musi być takiego zdania, poza tym nie liczy się treść kanału a jedynie opiniotwórczość prowadzącego (Max Kolanko i jego Mówienie jak jest na przykład).

    •  

      pokaż komentarz

      @sorbiq:

      Przeciez sa dostepne statystyki dot. wieku odbiorcow(o ile przy zakladaniu konta podaja prawdziwe dane to mozna je traktowac za wiarygodne). Akurat paei100 nigdy nie sprawdzalem, ale adbustery i inne rocki to w ~80% wychodzila gimbaza z lekka nutka mentalnych gimbusow, czyli specyficznych studenciakow.

      Tutaj nie ma co sie rozdrabniac - biznes najlepiej sie kreci na mentalnych handicapach, ergo ludzie mlodzi i ci, ktorzy z tego stanu wyjsc nie zdolali. W muzyce masz Biebera, One Direction czy Selene Gomez, a na polskim youtubie masz wiekszosc vlogaskow.

    •  

      pokaż komentarz

      @sorbiq: No bez jaj - a do jakiego widza skierowany jest film, gdzie koleś rzyga po zjedzeniu parówy?

  •  

    pokaż komentarz

    W takich momentach wszyscy jestesmy Siemankami

  •  

    pokaż komentarz

    Sokołów to same ochłapy. Nie kupujcie tego.

  •  

    pokaż komentarz

    AB w pogoni za wyświetleniami.

  •  

    pokaż komentarz

    Bedzie glowna z plomieniem

  •  

    pokaż komentarz

    Najdziwniejsze są te komentarze, w których piszecie, że dla Sokołowa liczy się tylko półka w sklepie, a internet nie. Otóż macie rację, ale tylko gdyby przeinwestowywali w dobry pijar - bo nie przyniesie zbyt dużych rezultatów. Ot nie branża do rozmów z klientami, co najwyżej do promowania produktów reklamami po sieci.
    Problem pojawia się natomiast przy złym pijarze. To, że zasięg samych tych blogerów nie jest spory, a większość oglądają ci, którzy i tak nie zajmują się zakupami. Tylko to nie umniejsza tego, że internet nie raz prowadził i będzie prowadził do tworzenia się memów, legend, które przenikają do zwykłej codzienności. Gdyby nie dobre wspominki w internecie o Frugo, to dziś wracając by przepadł bez głosu. A tu może powstać sytuacja odwrotna, bo nie ciężko mi sobie wyobrazić sytuację w której studenciaki pójdą po parówki i bułkę do sklepu i jeden drugiemu powie "no weź, tylko k@#%a nie sokołowa". Czyli jeśli już ktoś będzie się wypowiadał, to negatywnie. A tak się to drąży, przenika do szerszego grona, czasami nie wiadomo od czego się zaczęło, ale zła opinia jest przenoszona dalej.
    Oczywiście, gdyby to była jakaś malutka wojeneczka, która trwa tydzień, to by się rozeszło po kościach i za miesiąc nikt o tym nie pamiętał. Niemniej im dłużej cała sprawa się toczy, tym gorzej dla Sokołowa, bo zła opinia zaczyna się zakorzeniać i rozpleniać coraz dalej. A paradoksalnie, nawet gimbazy mogą mieć moc sprawczą, gdy będę płakać mamie, że tego kabanosa z sokołowa to on jadł nie będzie i mamusia zacznie kupować inne.

    •  

      pokaż komentarz

      @gesuil: Jeśli chodzi o studenciaków to bardziej jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację, gdzie kupują parówki z Sokołowa bo są w promocji tańszej o 5 groszy od innych - "A chuj, że z Sokołowa, bierz najtańsze i starczy jeszcze na 3 browary". A gimbazie mamusia powie, że oczywiście, że nie z Sokołowa tylko z innej firmy a i tak kupi takie, na jakie jej cienki budżet domowy starczy.

  •  

    pokaż komentarz

    Myślałem, że jakimś autotunem polecą czy innym filtrem. Ale AdBuster widzę pojechał żwirem na maksa.

  •  

    pokaż komentarz

    Nienawidzę disco-polo...

  •  

    pokaż komentarz

    czemu z powiązanych został usunięty film z liveleak zatytułowanie mniej więcej tak "jak się bawią polskie gwiazdeczki blogowe"
    Film ukazywał patologie polskich znanych blogerów, min sikanie w miejscu publicznym do kosza, picie i patolka.

    Czyżby lobby blogerskie było na tyle silnie by usuwało powiązane linki ? żeby ludzie nie zobaczyli, że to są po prostu kretyni i idioci ?

  •  

    pokaż komentarz

    Przewiduje, ze i tak sprzedaz nie spadnie, akurat ogladaja to Ci co najwiecej kupuja z tego Sokolowa :P

    •  

      pokaż komentarz

      @ricardo_kaka: co ciekawe ten cały hejt akurat nie w tą firmę co trzeba. Bo raz, że już jeden koleś udowodnił, że w cale to nie jest tak z tym tatarem, że on ma tyle chemii, a dwa, że te całe testy nie były przeprowadzane miarodajnie tylko przez kolesia co pojęcia o tym nie ma. Niektórym się wydaje, że jak umieją nie przypalić wody to są w stanie przeprowadzić test. Tak jak ktoś kto umie rozmawiać przez telefon jest w stanie przetestować telefon, a później pod takim testem aż roi się od komentarzy obnażających złą metodologię testu itp.
      Ja tam o ile nie pokażą, że robią wędliny z padliny to nic do tej firmy nie mam.

    •  

      pokaż komentarz

      @elcede: i co z tego? to była jego opinia, a teraz będzie musiał przed sądem udowadniać, że po zjedzeniu tatara się świeci?

      no nie rozśmieszaj mnie. Zaraz dojdziemy do tego, że każda opinia w internecie musi mieć 4 certyfikaty zgodności ze standardem rzetelności zatwierdzone przez komisję europejską, rozporządzenie numer 89319834194918chujciwdupe/WE/dupa

      Gość nigdy nie powiedział, że jest ekspertem od oceniania tatarów. Już nie można wstawić do netu filmiku pokazującego, że mój pies nie chce zjeść tego gówna?

      Normalna firma by to załatwiła w ten sposób, że by wypuścili własny filmik na którym pokazują, że ich mięso jest dobre i zgodne ze standardami i wcale nie ma tak dużo chemii, opatrzyliby to nutką humoru i byłoby pozamiatane a Sokołów byłby wygrany w necie. Ale do tego trzeba mieć musk.

    •  

      pokaż komentarz

      @keeveek: mogliby zrobić jego parodię z jakimś koksem, który zamiast siemanko mówi mocnym głosem i jakieś hasło na koniec, że tatar jest dla prawdziwych mężczyzn. Czy coś w ten deseń. Wówczas by pewnie na tym skorzystali, jako firma z jajem. Ale chyba najlepszą opcją było... olanie tego. Oglądałem ten filmik wcześniej, ale niespecjalnie przyswoiłem sobie to, że to akurat Sokołów. Pewnie nawet gdyby tak było, to zastanowiłbym się tylko nad samym tatarem od nich. A teraz takie gówno wokół siebie zrobili.

    •  

      pokaż komentarz

      @keeveek: to była jego opinia, że tatar ma tyle chemii, że po jego zjedzeniu można świecić w nocy? A można takie opinie wygłaszać? Ja myślałem że własna opinia to np> smak, zapach, kolor, bo coś co mi nie smakuje, może smakować innym, ale chemia jest chemią. Tylko tam tej chemii o której on mówił wcale nie było. Bo nie wystarczy trudna nazwa czy literka E i jakieś cyferki, żeby mieć pewność, że to jakaś chemia. Obejrzyj sobie program Wiem co jem i zobaczysz jak się robi takie testy. Bo nie sądzę, żeby Sokołów wygrał w sądzie sprawę jak by koleś twierdził, że dodają tam świńskie uszy i barwnik i w składzie byłoby swinskie uszy i barwnik pod postacią Ecośtam.
      Normalna firma i normalna firma. Ciągle rzucacie tym hasłem. Nie ma czegoś takiego jak normalna firma. Jedna firma nakręciła by filmik, inna by mu wysłała paczkę swoich produktów z wyjaśnieniem skąd ta "chemia", kolejna by go zaprosiła na halę produkcyjną a inna by go zmasakrowała w sądzie na duża sumę, żeby następny bloger jak zacznie rzucać oskarżeniami bez pokrycia. Nie ma czegoś takiego jak normalna firma bo jest dużo sposobów na załatwienie tej sprawy i każda firma pójdzie swoim torem. Będziesz miał firmę to sam będziesz decydował czy kolesiowi co Cie obsmarował w internecie wyślesz koszyk czekoladek czy pozew sądowy.
      A jak ktoś Ci powie: że jesteś głupi cieć to zrobisz filmik, że nie jesteś głupi?

    •  

      pokaż komentarz

      Bo raz, że już jeden koleś udowodnił, że w cale to nie jest tak z tym tatarem, że on ma tyle chemii, a dwa, że te całe testy nie były przeprowadzane miarodajnie tylko przez kolesia co pojęcia o tym nie ma.

      @elcede: Nie trzeba być masterszefem, ani nie trzeba wielkich dowodów, wystarczy etykietka z oryginalnego opakowania. 80% mięsa, a reszta to to co powszechnie nazywamy "chemią".

      Przepis na prawdziwy tatar: http://www.winiary.pl/kulipedia.aspx/lekcja/video/13/50/tatar

    •  

      pokaż komentarz

      @Twierdziciel: no i co Tobie mówi ta etykieta? Które ze składników to czysta chemia a które to naturalne składniki dodawane do mięsa, żeby wytrzymało dłużej w opakowaniu?

    •  

      pokaż komentarz

      @elcede: Ta etykieta mówi mi: zostaw to, nie zastępuj frykasów erzacem i zrób prawdziwego tatara.

      Po co mają dodawać coś "żeby dłużej wytrzymało"? Niezależnie od pochodzenia ulepszaczy tatar powinien być ze świeżego mięsa. Piotrek chciał pokazać właśnie to, że paczkowany tatar to ściema.
      Natomiast Sokołów wyrobił sobie opinię lidera na rynku, więc trafił do próby reprezentatywnej (losowy z powszechnie uznanych za najlepszych), a teraz ma pretensje do internetów że go oceniają.

    •  

      pokaż komentarz

      Po co mają dodawać coś "żeby dłużej wytrzymało"?

      @Twierdziciel: Po to, żeby mięso wytrzymało: przetwarzanie, paczkowanie, dostawę do sklepu, oczekiwanie na sprzedaż w sklepie i ewentualnie jeszcze z 1-2 dni w domu. Są ludzie, którzy mogą sobie pozwolić na zrobienie samemu takich rzeczy, a są ludzie, którzy wolą albo muszą kupić gotowe. Towar na półce też nie leży 5min.
      Ja nawet nie wiem jakiego producenta przetwory jem, bo wybieram co dobre, co ma najwięcej mięsa i co mi najbardziej smakuje i nie patrzę na producenta. A najlepiej to jak mam swoje, ale nie zawsze te swoje można zrobić.

    •  

      pokaż komentarz

      @elcede: To było pytanie retoryczne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Świetnie rozumiem, sam też często nie mam czasu przygotowywać pełnowartościowych posiłków, aczkolwiek wtedy wolę zjeść coś prostszego, niż zamiennik. Swoją drogą gdyby uczciwie nazwali to wyrobem tataropodobnym, to całej sprawy by nie było. Dziwne że to klienci obrywają za naciąganie rzeczywistości przez producentów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Twierdziciel:
      No i jutro pewnie znawco etykiet polecisz po parówki do sklepu z rana.

    •  

      pokaż komentarz

      @BeGie: Hmm, po co? Moje menu na dzisiaj to:
      kasza jaglana z cynamonem
      pasta z awokado na chlebie pełnoziarnistym
      kotleciki sojowe ze szpinakiem
      sałatka śródziemnomorska

      pokaż spoiler Wszystko doprawione do smaku herbicydem od monsanto

      Widzisz tu gdzieś miejsce dla parówek?

  •  

    pokaż komentarz

    Feat jak zwykle dał radę!

  •  

    pokaż komentarz

    Z prawnego punktu widzenia Sokołów ma prawo pozwać Ogińskiego za oczernianie ale trzeba pamiętać o marketingowej zasadzie, że klient ma zawsze rację. To była kwestia dni, góra tygodni jak ludzie by zapomnieli o tym całym tatarze. Nie wiem gdzie zarząd Sokołowa miał głowę, żeby wytaczać proces. Przecież to oczywiste, że internet rozdmucha sprawę. Ja o tym całym Kocham Gotować nie słyszałem a dowiedziałem się właśnie przez tę sprawę. Myślę że takich jak ja jest w kraju tysiące. Najczarniejszy PR Sokołowi zrobił nie Ogiński tylko sam zarząd i jak chcą być uczciwi to powinni teraz sami siebie pozwać

    •  

      pokaż komentarz

      Nie wiem gdzie zarząd Sokołowa miał głowę, żeby wytaczać proces.
      @xqwzyts: Na karku.
      Z materiału można było wywnioskować, że wyłącznie produkty Sokołowa to sama chemia - a to śmiertelne zagrożenie dla firmy która dokładnie na czymś przeciwnym wyrobiła sobie markę. Te produkty do najtańszych nie należą a oni od lat trzymają się mocno na rynku dla tego właśnie, że klient ma zaufanie do nich.
      Wygrywając proces po pierwsze potwierdzą jakość swoich produktów, na co zwracają uwagę ich klienci a nie dzieci oglądające "sfitaśne blogaski". Po drugie kilka takich procesów i mają spokój z pseudopoważnymi analizami a tych uczciwych się nie boją - zatrudniają sztab specjalistów od żywienia itp. właśnie w tym celu.

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin: Niestety nie każdy ma tak zdrowe podejście do sprawy jak ty. Internety usłyszały coś o pozwie blogera i od razu bojkoty i inne akcje. Jeżeli chodzi o PR to ten pozew to jedna wielka porażka. A najśmieszniejsze/żałośniejsze są komentarze teraz jakie to jedzenie z Sokołowa beznadziejne i nikomu nie smakuje.

  •  

    pokaż komentarz

    Musiałem podłączyć słuchawki, aby reszta domowników nie słyszała. Lepiej niech nie śpiewa. (:

  •  

    pokaż komentarz

    Czemu on robi tylko łapy?

  •  

    pokaż komentarz

    @Pawkrol: co bylo w tym filmie z powiązanych?

    •  

      pokaż komentarz

      @Koller: O usunęli :< A było jak naje... pijana grupka youtuberów, ja ich tam wszystkich nie znam, ale Rojo, jakiś Graba i jeszcze paru innych biegali o pierwszej w nocy po rynku w Krakowie. Rojo sikał do kosza, pieprzyli bez sensu, ludzi chyba zaczepiali. Nie pamiętam dokładnie bo dawno oglądałem, a wrzuciłem bo mi się przypomniało :)

  •  

    pokaż komentarz

    ch$@ mnie te parówki

  •  

    pokaż komentarz

    Sieeemanko witam w utworze o mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Idealna muza na jakąś wiejską potańcówkę ;-)

  •  

    pokaż komentarz

    Gwałćcie, palcie i mordujcie - ale k$@#a nie śpiewajcie!!!

  •  

    pokaż komentarz

    To jest tak fatalne, że po prostu muszę wykopać!

  •  

    pokaż komentarz

    Taka technologia, laptopy, syntezatory, fejsbuki, jutuby a oni dalej fałszują. Trzeba było do kompletu Zdzisławę Sośnicką zaprosić! Vide powiązania.

  •  

    pokaż komentarz

    Eeee... nawet Orange dub był lepszy. Oddajcie mój transfer.

  •  

    pokaż komentarz

    Gdzie był nagrywany ten teledysk?

  •  

    pokaż komentarz

    Kiedy ten feat śpiewa?

  •  

    pokaż komentarz

    Żenujące, wykop!
    Czego to nie zrobią atencjusze, by wejść na główną…

  •  

    pokaż komentarz

    Ale fałsz, ale LUBIĘ TO! :D

  •  

    pokaż komentarz

    Sądołów akurat zachował się dokładnie tak jak smakuje... Nie jest to mój ulubiony produkt, ale czasem coś tam się kupi tej firmy. Kazać sobie płacić 150 000 zł za powiedzenie prawdy to już jest straszne przegięcie. Jest masę innych, lepszych produktów także w ramach solidarności dużo nie stracę wybierając coś innego.

  •  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    Internet nie wybacza, ale na pewno nie w takiej formie - jaki zaprezentowali.

  •  

    pokaż komentarz

    Nie popieram działań firmy Sokołów, ale to co właśnie zobaczyłem jest również żenujące.

  •  

    pokaż komentarz

    Sokołów kasuje na swoim fEjsie nieprzychylne mu wypowiedzi:) taki tam mistrzowski PR...

  •  

    pokaż komentarz

    Ja nie mogę tego pojąć. Piszecie o bólu dupy, że w Polsce chuiowo i pracy nie ma. Możliwość zniszczenia polskiej firmy, z której i tak każdy z Was fpiertala codziennie mięcho, powoduje u Was erekcje. No po uj niszczyć sławę Solaris'a czy tak jak tutaj Sokołowa? Ad-buster fraier robi to za parę groszy za odsłonięcia a Wy mu przyklaskujecie jak dzikie małpy. Brawo, wasza Solidarność i bohaterstwo jest godna najwyższych lotów uwagi. Rozwalcie polskie firmy, tylko k mać w imię czego? Jak dzieci w okresie buntu. A i jeszcze jedno, jepcie mnie minusami, ja i tak jutro pójdę po konserwę z tej firmy. I jeśli ktoś chce mnie przekonywać e-mieszanką to niech ktoś mi poda jedną nazwę firmy, która nic do mięsa nie dodaje. Antypolskie ścierwa.

  •  

    pokaż komentarz

    fajne ale nie dałem rady do końca

  •  

    pokaż komentarz

    A teraz test na prawdziwego mężczyznę, kto zobaczył dziewczynę w tle? www.youtube.com/watch?v=C5vQVZs0jFc#t=136

  •  

    pokaż komentarz

    Podlasie i wszystko jasne, to tam jest całe zło, Sądołow, Białystok, Kononowicz, Axelio, rosja i inne dziwne rzeczy.

  •  

    pokaż komentarz

    Śmichy chichy a odwiedziny się same nie nabiją na kanale

  •  

    pokaż komentarz

    Powaznie - nie mogliscie wziac do tego kogos kto umie choc troche spiewac? Gruby jeszcze daje rade, ale przystojniak to tragedia wokalna.

  •  

    pokaż komentarz

    Ogiński wiedział co robi, zależało mu na większym rozgłosie i hajsie z jutuba więc zaczął rzygać przy tatarze z Sokołowa i parówkach z Biedronki, liczył że któraś z tych firm złapie się w pułapkę i się nie pomylił.
    Dlaczego nie rzygał przy produktach pana Wiesia spod Tarnowa? Bo z tego nie byłoby hajsu.

  •  

    pokaż komentarz

    Ehh, nie wysłuchałem do końca bo kaleczy me uszy.

  •  

    pokaż komentarz

    Żeby Sądołów stracił klienta, to ja bym musiał te śmieci na początek kupować...

  •  

    pokaż komentarz

    fajnie, że vlogerzy łączą się i mają wspólny cel. Pozytywna akcja. A co do śpiewu Marka to szacun, że się odważył. Śpiewam jeszcze gorzej:)

  •  

    pokaż komentarz

    Wykop! Wykop! Wykop! ;] WOLNOŚĆ SŁOWA!! sokołów ssie pałę

  •  

    pokaż komentarz

    Jak widze tego grubasa w okularach, to mam ochotę mu naj$@?ć, tak mnie irytuje.

  •  

    pokaż komentarz

    Bez kitu jak można tak beznadziejne śpiewać, jak ten AdBuster :D? To ja kompletnie nie umiem, a potrafię o niebo lepiej - nagrałem na szybko próbkę marnym mikrofonem na spontanie :D nic z tym nie zrobiłem prócz dodania echa.
    http://www.speedyshare.com/Nd23r/klientow-straciliscie.mp3

  •  

    pokaż komentarz

    Im więcej takich filmików, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że od tej pory mięso tylko z Sokołowa. Jako pierwsi dali sygnał do walki z tym vlogerskim badziewiem i za to będę ich szanował do pierwszego tasiemca

  •  

    pokaż komentarz

    W gruncie rzeczy, Sokolowa jebią opinie oburzonych internautów....Mogli by nawet skasowac swoje konto na FB...Kto bedzie kupowal Produkty Sokolowa to bedzie, do tanich nie nalezą a sa jedne z najlepszych.....

    Niestety ale ja nie zrezygnuje z ich kabanosów bo komus wytoczyli proces....

  •  

    pokaż komentarz

    Vlogerzy się posrali, że będą też mieć pozwy, więc walczą by móc bezkarnie pluć na kogo chcą.

    •  

      pokaż komentarz

      @p1234567890: Oh nawet nie wiesz jak wielkie koncerny marzą o ludziach takich jak Ty. Konsumuj, siedz cicho, jak coś nie pasuje to nic nie mów. Zamknijmy wszystkim mordy, ocenzurujmy internet, ku chwale dużym firmom, niech jedyną informacją będą kolorowe plakaty i reklamy.

    •  

      pokaż komentarz

      @FuckYouAndYourPointOfView: gimborewolucjonista się odezwał. Nie każda walka z dużą firmą to dobra walka. Tutaj większość jara się, że jest zadyma, że duża firma, że uda im się w internetach up!?##$$ić. A test tego gościa jest gówna wart i pluje w twarz pracownikom Sokołowa. Sokołów poczuł się dotknięty z dupy recenzją i chcą dochodzić w sądzie czy mają słuszność - co w tym złego?

    •  

      pokaż komentarz

      @p1234567890:

      Sokołów poczuł się dotknięty z dupy recenzją
      LOL. Znaczy się, że w internecie można zamieszczać tylko pozytywne recenzje tak ? :D Jeżeli komuś coś nie pasuje to nie może wyrazić swojej opinii (choćby nie wiem jak negatywnej), bo firma strzeli focha? Człowieku mam nadzieję, że się nie będziesz rozmnażał, bo jak będzie więcej ludzi jak Ty to ten świat zginie i zgnije.

    •  

      pokaż komentarz

      @FuckYouAndYourPointOfView: nie, wystarczy merytoryczna recenzja

  •  

    pokaż komentarz

    AdBuster już się przyjadł. Chłopak gwiazdorzy i tyle, ale sprawa Sokołowa irytująca.

    Na szczęście nie trzeba organizować akcji broniących KG, bo po pierwsze sprawa nie jest do sądu, po drugie Sokołów atakując znanego blogera sam sobie zaszkodził wizerunkowo. Jestem pod wrażeniem, że tak duża firma nie ma zielonego pojęcia o public relations.

    •  

      pokaż komentarz

      @Luka_Wars: Jestem pod wrażeniem, że tak duży chłopiec nie ma pojęcia o public relations :P

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin: To zarzut w moją stronę? Może jakieś argumenty?

    •  

      pokaż komentarz

      @Luka_Wars: Ponieważ użycie argumentów postawiłoby mnie po jednej ze stron konfliktu - a do obydwu mam podobny stosunek: żaden, pozwolisz, że argumentację ograniczę do tej zastosowanej przez Ciebie. Taka też znalazła się w moim wpisie.
      Pozdrawiam :)

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin: Jeżeli nie wywnioskowałeś z mojego komentarza, że pozew Sokołowa jest niczym innym jak czarnym PR to już nie mój problem. Zarzuciłeś mi, że nie mam pojęcia o PR. Jeśli już nie piszesz na temat i do tego ad personam, warto byłoby podać argumenty na obronę swojej tezy. Ciężar dowodowy jest po twojej stronie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Luka_Wars: Czas jak widzisz, weryfikuje sporo rzeczy... Dla przykładu:
      http://www.wykop.pl/link/1628896/cennik-reklamy-kocham-gotowac/
      +
      http://www.wykop.pl/link/1628806/wiarygodnosc-blogerow-a-co-to-takiego/

      A tu masz moje wytłumaczenie pisane pod tym samym wykopem - starczyło zerknąć niżej... Choć szczerze ponieważ sam argumentów nie przedstawiłeś zarzucając firmie zatrudniającej rzeszę osób nieznajomość własnego poletka biznesowego to po Twojej stronie spoczywał "ciężar dowodowy".

      http://www.wykop.pl/link/1627590/adbuster-feat-vlogmateusz-sadolow-sa/#comment-16939860

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin: Wszystko ok, ale twoje trzy linki w żaden sposób nie negują mojej wypowiedzi. Nigdzie nie napisałem o zasadności procesu wytoczonego przez Sokołów, tylko o spodziewanym efekcie w postaci burzy medialnej w Internecie. Proces słuszny czy nie - był marketingowo złą decyzją.

      Na stawiającym tezę spoczywa ciężar dowodowy. Z tym, że dowodem jest samo życie. Proces spowodował powszechną krytykę produktów Sokołowa w Internecie. Tym samym poprawnie opisałem rzeczywistość i akurat w tej sprawie uczciwość blogera niewiele ma do gadania (no chyba, że oszukałby w sprawie samego procesu).

    •  

      pokaż komentarz

      @Luka_Wars: Produkty Sokołowa jak wspomniałem do najtańszych nie należą.
      Firma zatrudnia ok. 6.500 osób z przychodem ze sprzedaży niemal 3 miliardy złotych. źródło
      To nie jest "firma" blogera z kamerką i kontem na youtubie. To ogromny interes, życie i praca wielu, wielu ludzi.
      Utrzymują się na rynku od lat głównie dzięki bardzo dobrej opinii o jakości ich produktów.
      Smak, gust itp. każdy ma różny, jakość można sprawdzić obiektywnie. Oni oceny się nie boją - w sądzie wykażą tylko swoją rację a każda matka kupująca dziecku "zdrowe" mięso tym bardziej utrzyma bądź wzmocni swoją opinię - po to zatrudniają sztab fachowców/dietetyków itp.
      Bez takiego ruchu ryzykowaliby powstanie opinii o rzekomej chemii w ich produktach.
      Teraz postaw się na miejscu zarządu, ryzykowałbyś?
      Ruch z procesem jak najbardziej słuszny, oczywisty i zrozumiały. A "większych" dział nie wytaczają i nie wytoczą bo nie ma na kogo :P

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin: Aha. Firma daje chleb 6500 rodzinom, dlatego trzeba być jej wdzięcznym? Czy ty siebie czytasz? Nic tutaj nie ma do rzeczy, czy KG wprowadza ludzi w błąd nieobiektywnym testem - internauci uwierzą mu, nie firmie zarabiającej 3 mld zł. Dlatego proces był głupotą - nawet jeśliby oznaczał wygraną. Wizerunkowo firma ucierpiała i było to do przewidzenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin: Aha. Firma daje chleb 6500 rodzinom, dlatego trzeba być jej wdzięcznym? Czy ty siebie czytasz?
      @Luka_Wars: Szczerze - zazwyczaj nie czytam - szkoda czasu. Gdzie napisałem lub na podstawie czego wysnułeś wniosek, że trzeba być im za cokolwiek wdzięcznym?

      Nic tutaj nie ma do rzeczy, czy KG wprowadza ludzi w błąd nieobiektywnym testem - internauci uwierzą mu, nie firmie zarabiającej 3 mld zł.
      @Luka_Wars: Dzieci z gimnazjum może mu uwierzą, każdy rozsądny uwierzy Sądowi i ekspertyzom niezależnych laboratoriów - o ile byłaby taka potrzeba. Gdyby poważni ludzie chcieli się bawić w wojenki z blogerami... Sokołów by go zniszczył - przeżuł - strawił i wydalił. Taka jest prawda.

      p.s.
      Wiesz, że apple nie ma nawet działu który zajmowałby się mediami społecznościowymi? Widzisz dzieci czytają różne rzeczy, później dojrzewają i troszkę więcej rozumieją. W szczególności są w stanie osądzić kto ma racje - o ile mają informację. A informacje są na wyciągnięcie reki. Pomijam fakt, że na 10.000 osób zapytanych 9.999 nie wiedziałoby nie tylko, że jest jakaś "afera" ale kto to jest ten "lubię gotować". Zresztą podobnie ja bym nie wiedział kim jest 99,9% blogerów.

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin:

      Szczerze - zazwyczaj nie czytam - szkoda czasu. Gdzie napisałem lub na podstawie czego wysnułeś wniosek, że trzeba być im za cokolwiek wdzięcznym?
      Pogrubiłeś informację o zatrudnieniu i dochodzie Sokołowa, jakby miała ona w sprawie jakieś znaczenie.

      Dzieci z gimnazjum może mu uwierzą, każdy rozsądny uwierzy Sądowi i ekspertyzom niezależnych laboratoriów - o ile byłaby taka potrzeba. Gdyby poważni ludzie chcieli się bawić w wojenki z blogerami... Sokołów by go zniszczył - przeżuł - strawił i wydalił. Taka jest prawda.
      Sokołów nie pierwszy raz się procesuje, więc z tym przeżuwaniem bym nie przesadzał. Jeśli chodzi o produkty Sokołowa - sąd ich oceniać nie będzie z kolei w ekspertyzy (zlecone domyślnie przez Sokołów) konsumenci tak mocno wierzyć nie będą. Firma ucierpiała wizerunkowo - po części na własne życzenie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Luka_Wars: Zmęczony jestem więc wybacz, że zapomniałem dopisać. Szczerze widziałem ze 2 odcinki "kocham gotować" i na prawdę gość zrobił na mnie mega pozytywne wrażenie. Jeżeli jednak rzeczywiście za kasę mówiłby to jest bee a tamto super - i o tym nie poinformował - to byłby ogromny błąd. Szczerze nie specjalnie w to wierzę, jakkolwiek nie jest on da sobie radę, bo naprawdę da się lubić :)
      To trochę tak jakby ktoś kogo lubisz wskoczył pod pociąg a od Ciebie by wymagano abyś skrytykował tenże...

      p.s.Nie wiem czy Sokołów żąda te 150.000 dla siebie, pomijając, że tyle nie dostaną jestem niemal pewny, że po czasie, jak już nie prześpi odpowiedniej ilości nocy, umorzą mu to. Dla nich to śrubki, ale... może go i innych czegoś nauczy a może nie, nie wiem :(

    •  

      pokaż komentarz

      @Luka_Wars: Nie o to mi chodziło... chodziło o tą argumentację. Ty wnosisz, że firma zatrudniająca 6.500 osób i mająca niemal 3 miliardy nowych złotych przychodu nie ma pojęcia o PR. jednak jak zastosowałem ten sam argument do Ciebie, obruszyłeś się, że ciężar dowodowy jest po mojej stronie.
      Zmęczony jestem niemiłosiernie ale tak na logikę, większe prawdopodobieństwo jest ze to jednak oni mają większe pojecie o PR od Ciebie :P

    •  

      pokaż komentarz

      @surlin: Chyba nie czytasz ze zrozumieniem moich komentarzy. Ja nie muszę udowadniać tezy, ponieważ takiej nie postawiłem, tylko skomentowałem bieżącą sprawę. Internet huczy krytyką postawioną wobec Sokołowa. To było oczywiste.