Jak Orange Polska traktuje swoich klientów
Żeby naprawić awarię Neostrady, trzeba... mieć internet, bo poprzez infolinię się nie da. 72 minuty oczekiwania na połączenie z konsultantem, kosztujące 25 złotych, do niczego nie doprowadziły. Orange nie chce zwolnić z opłaty za to połączenie, bo "prawo nie zabrania im pobierania takich opłat".
alynna_tcz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 13
Komentarze (13)
najlepsze
Sprawa druga, właśnie dodzwoniłem się na 800 300 800 i po pierwszym sygnale odpowiedział mi konsultant Orange :) tak więc chyba jest szansa, może przekierują do pomocy
Nie rozumiem ludzi, ktorzy z byle p@?#!?%a ida na fanpage firmy i zala sie, zamiast kontaktowac z odpowiednim dzialem firmy. Przeciez wiadomo, ze fanpage obsluguje osoba, ktora najladniej owija w bawelne a nie osoba, ktora jest najbardziej kompetentna. A poza tym, skargi na fanpage, mozna porownac do robienia awantury w sklepie, wszyscy wtedy to
"Nie rozumiem ludzi, ktorzy z byle pie*dola ida na fanpage firmy i zala sie, zamiast kontaktowac z odpowiednim dzialem firmy'" - helloł, przecież ja chciałam się skontaktować
Tam wszystkie działy obsługują takie osoby.