Wersja skrócona dla ubogich w czas ->
na dole!
Wersja pełna:
Witam drogich wykopków!
Jako, że niedawno Vectra zmieniała regulamin i można było bez konsekwencji rozwiązać umowę, postanowiłem skorzystać z tej opcji. Sprawa niby załatwiona łatwo i gładko. Po miesiącu przychodzi pismo z potwierdzeniem oraz prośba o zwrot sprzętu w dowolny sposób, także osobiście! Pada termin 14 dni i grożenie karą. W sumie nie wiem czy 14 dni powinno się liczyć od nadejścia pisma czy od czasu fizycznego odcięcia sieci.
Tak czy siak, pismo przyszło w piątek, a dzisiaj (wtorek) stawiłem się pod wskazanym adresem, aby oddać niepotrzebne zabawki (routery, dekodery etc.. drogiego urządzenia robiącego
"beep" nie było ;)).
40 min stania w kolejce...
W końcu mój numerek!
No i schody.
Panowie Kuźma Hubert oraz Krasnodeubski Adam odmawiają przyjęcia sprzętu. Zasłaniają się terminem 14 dni, który wg nich powinien być liczony od dnia przerwania świadczenia usługi. Co gorsze, odmawiają wydania jakiegokolwiek potwierdzenia/oświadczenia w tej sprawie.
Po okazaniu Panom pisma, w którym Vectra prosi o oddanie sprzętu (data wysłania pisma 24.09), Panowie stwierdzili, że termin upłynął i potrzebna jest nowa zgoda. Tak, dobrze czytacie.. Panowie doradzili mi abym napisał pismo o pozwolenie na oddanie im ich własnego sprzętu...
Litości...
Kontakt z kierownikiem biura, Panią Beatą Kobus był już oczywiście niemożliwy, bo było już po 17. Dowiedziałem, się także, że ani Pani Beatka ani nikt w placówce nie posiadają telefonu służbowego, pod który można by zadzwonić następnego dnia.
Jako że Polacy naród waleczny, toteż nie tylko bojkotuję takie zachowanie tymże wykopem, ale przede wszystkim obwieszczam kilkuminutowy strajk (na swoim krześle, przed monitorem)!
Na koniec chciałoby się zacytować
klasyka.
W skrócie:
Po rozwiązaniu umowy Vectra przysyła pismo, aby zwrócić sprzęt na wskazany adres siedziby w Warszawie.
Pod wskazanym adresem pracownicy odmawiają przyjęcia sprzętu oraz wydania jakiegokolwiek oświadczenia w tej sprawie. Doradzają napisanie pisma o zgodę na oddanie ich sprzętu.. o.O
Wniosek: Potężny ból dupy starego klienta i 1,5 godziny wyjęte z życiorysu na czekanie w kolejce (Ci, którzy pracują wiedzą, że czasu wolnego zawsze jak na lekarstwo...).
Komentarze (7)
najlepsze