Wiem że wiem...: Gdzie są moje pieniądze 1100plnów... historia z mbanku..
Nie są to gorzkie żale. Niejednego potrafiłoby zirytować postępoowanie banku, ale ja mam stalowe nerwy :) Historia przydługaśna i jeszcze nie zakończona. O traktowaniu klienta.
PiotrusPan123 z- #
- #
- #
- 10
Komentarze (10)
najlepsze
Nie doczytałem całości, ale...
Tu przecież wszystko jest napisane!
Jeśli przelałeś pieniądze na AKTYWNE konto (a Ty wiesz, że konto jest nieaktywne), to wtedy płaci się
Pozdrawiam osoby kompetentne i tych, którym zależy na rzetelnym wykonywaniu swoich obowiązków. Ja sam w swojej pracy również się staram.
Happy end...
generalnie jak w siatkówce, do 3 wygranych setów
zgodnie z regulaminem reklamacje rozpatrywane są zazwyczaj w ciągu 30 dni, jednak w wyjątkowych przypadkach wyjaśnienie sprawy może być dłuższe. W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu z mLinią.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Tak naprawdę nie chodzi o reklamacje, kryptografie, dzwonienie i niedzwonienie, tylko że bank nie zareagował odrazu na jawną awarię ich, bądź innego banku awarię. Mieli (konsultanci) to w nosie co się stało z pieniędzmi, przecież to nie ich. Ich zadaniem w pracy jest odbijanie piłeczki. Najlepiej jak klient od razu zgłosi reklamację..
Taki stan można zaobserwować również w hipermarketach.. Pani zza lady, zakupiony przed chwilą przedmiot, oddałaby
jeszcze raz przepraszamy za niedogodności jakie spotkały Cię podczas wyjaśniania opisanej sytuacji. Mamy nadzieję, że w przyszłości jakość obsługi klienta
w naszym banku będzie dla Ciebie satysfakcjonująca. Z naszej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań by tak się stało.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.