@peterek93: tak, teraz nazywa się "Neostrada Plus". Polega to na tym, że w marcu miałem połączenie 6MB i zaproponowali mi 10MB. Przyjechał kurier, podpisałem nową umowę, na umowie mam 10MB, płacę za 10MB, a łącze dalej wykazuje 6MB, realnie w porywach mam 4MB. Dodam, że łącza pozwalają na 10MB w moim mieście i u sąsiada działa a u mnie nie. To jest właśnie Neostrada.
Oglądam po raz enty i za każdym razem jak on wyjeżdża z tego pit stopu to myślę, że mu te koła odpadną, bo oni je tylko założyli ale już nie przykręcili :)
@szycho1992: taa, same przykręcają ;) kolesie z pistoletami są zasłonięci przez nakładających oponę i tyle. Równocześnie z nakładaniem oni przykładają pistolet do piasty, wzium wzium i przykręcone:) Poza tym obecnie na wypadek niedokręcenia kół stosuje się specjalne zabezpieczenia, które mają uniemożliwić zsunięcie się koła z piasty, ale z tym różnie bywa.
@Fisek: Chyba od dwóch sezonów koła się same przykręcają.. Kiedyś pit stopy trwały 7 sekund z tankowaniem, wtedy przykręcali.. A jak to działa teraz? magia.. albo jakiś ekspert może się wypowiedzieć
@kupuje_bulki_w_almie: Podczas tego wyścigu (GP Japonii) rekord RBR był bity dwukrotnie. Najpierw przez Mercedesa (2.02sek) , po czym Ferrari zrobiło to jeszcze szybciej. Mercedes po wyścigu twierdził , że gdyby podnośnik zadziałał właściwie było by 1.93 (ale to gdybanie) i że na treningach osiągnęli czas 1.68 sek.... Także temat na jeszcze kilka wykopów (choć nie mam pojęcia po co?).
Informacja jest nieprawdziwa, rekord ustanowił na Suzuce Mercedes z czasem 2.02. link
Czas 1.95 na podanym filmiku wynika z tego, że Ferrari mierzy czas od momentu zatrzymania bolidu do zapalenia zielonego światła podczas gdy inne zespoły mierzą do chwili, w której samochód rusza.
Jak wynika z wklejonego przeze mnie linka, postój Mercedesa mierzony metodą Ferrari trwałby 1.93s (i to mimo problemów z opuszczeniem bolidu).
Komentarze (100)
najlepsze
No właśnie cały geniusz polega na tym, że nawet niecałe dwa :)
Zrobili to całkiem niedawn
Komentarz usunięty przez moderatora
Czas 1.95 na podanym filmiku wynika z tego, że Ferrari mierzy czas od momentu zatrzymania bolidu do zapalenia zielonego światła podczas gdy inne zespoły mierzą do chwili, w której samochód rusza.
Jak wynika z wklejonego przeze mnie linka, postój Mercedesa mierzony metodą Ferrari trwałby 1.93s (i to mimo problemów z opuszczeniem bolidu).
Tutaj pit-stop Alonso z innej perspektywy.