:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja tam nie mam po co narzekać na Neostradę.

    Mam ją od ok 4 lat, najpierw 512, teraz "megówkę", do tej pory połączenie zerwało mi z 10 razy, internet śmiga w dzień i w nocy jak marzenie, nie mam skoków prędkości, ani nic z tych rzeczy które słyszę w narzekaniach innych. Może to dlatego, że mieszkam nieco poza miastem, gdzie TP dopiero właśnie 4 lata temu doprowadziła NEO i jest jeszcze mało użytkowników na lokalny "serwer"? Nie wiem.

    Za to wiem, że kupel ma 2 "mega" w Netii, jak z nim gadam przez Skype to nie ma rozmowy żeby 2 razy nie zaklął (na tą !@#$%^ Netię) i nie zerwało połączenia... Z tego co sprawdzaliśmy szybciej ja ściągnę cokolwiek na 2x "wolniejszym" łączu niż on...

    Tak więc szczerze nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na Neostradę. Może część z nich ma powód, a reszta robi tak, bo "wypada" ?

    •  

      pokaż komentarz

      A nie pomyślałeś, że chodzi też o ceny? Ja aktualnie mam 5 Mbit za 80zł (kablówka we Wrocławiu) a jeśli ma się szczęście i jest się w zasięgu UPC można w tej samej cenie mieć 30 Mbit! Reklama tepsy "internet nawet dwa mega z telewizją już za 120zł miesięcznie" wypada przy tym śmiesznie..

    •  

      pokaż komentarz

      Bo to ludzie zależy od linii, chyba z 6 lat temu jak miałem neostradę (chyba 128 kbps) to rozrywało często (nawet 10 razy dziennie), jakieś 4 lata temu gdy zaczęto rozbudowywać sieć to Internet może rozłączył raz na miesiąc, a u mnie chodził średnio 12 godzin, a pingi były bardzo niskie. Odnośnie netii to pytanie czy on ma na liniach netii czy tpsa, bo znam kilka osób co mieli netię i też nie mieli żadnych problemów. A więc śmieszne jest jak to ludzie piszą często w Internecie, że neostrada jest do dupy bo to nie ona jest, a sieć, centrala i również problemy na ich komputerach itp. Też słyszałem, że kłopoty były dawniej bo za dużo ludzi było podłączanych do centrali i dopiero jak coraz więcej osób chciało mieć neo i płacili więc zaczęto inwestować w rozbudowę ale nie znam się na tym i nie wiem czy to prawda.

      Są osoby które mieszkają na zadupiach i tam jeśli linie są stare, klientów mało więc tpsa oszczędza i nie będzie prędko stawiać lepszej infrastruktury więc ci ludzie będą narzekać na neostradę, a już bardziej powinni na swoje miejsce zamieszkania.

    •  

      pokaż komentarz

      ja generalnie tez zawsze bylem zadowolony z uslug tp i jak slysze ze ktos narzeka tylko dlatego ze naczytal sie w internecie to raczej staram sie dementować.
      teraz juz jestem raczej obojetny bo ostatnio tak mnie wk$$!ila obsluga z infolinii ze zapamietam sobie na dlugo..

      no jak ktos by Wam kazal dzwonic do microsoftu bo macie problem z windowsem i dlatego sie router nie moze polaczyc z netem (macie linuksa na wszystkich kompach w domu), to co byscie zrobili? i jeszcze ten tekst sugerujacy piractwo.. "niech pan zadzwoni do microsoftu i zglosi im ten problem i oni pomoga... o ile ma pan oryginalne oprogramowanie oczywiscie.."
      jak tylko napominalem o linuksach to od razu sie zaslaniali ze oni nie supportuja czegos takiego..
      a faktu, ze lacze sie z netem przez router a nie ich liveboxa, albo wspanialy modem, nie byli w stanie kompletnie zrozumiec.

      a sytuacja skonczyla sie tak, ze w koncu trafilem kogos kto byl chyba swiadomy swojej niekompetencji i zeby sie mnie pozbyc wyslali serwis..
      na drugi dzien wszystko smigalo..

      ale to trzeba byc niezla k$$!a zeby wmawiac klientowi jego wine nie majac pojecia do konca co sie dzieje.. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @synkor:
      Masz rację, czasami musiałem do nich zadzwonić i nikt nie potrafił mnie tak poirytować jak "miłe panie z TPsa", które nie znają się nic a nic na kompach, ani tym o czym mówią, a mają tylko wyuczone regułki.
      Jasne, zdarzają się wyjątki, ale rzaaadko :)

    •  

      pokaż komentarz

      Bo to jest tak, że NEO ma kilka milionów klientów, a np. UPS kilkaset (?) tysięcy. Teraz niech 1% userów NEO i UPC ma problemy z netem ( co zdarza się u każdego dostawcy ) i już łatwo policzyć, że niezadowolonych z NEO jest duuuużo więcej. Prawda jest też taka, że jest moda na narzekanie na TP tak jak na wyśmiewanie się z Kaczyńskich ( choć sam za nimi nie przepadam ) i getry pod mini. Moda nie zawsze jest mądra, ale szarej masie łatwiej jest iść za tłumem...

    •  

      pokaż komentarz

      Jakbyś był kobietą, a na dworze było 10 stopni Celsjusza to mówiłbyś inaczej. :P

    •  

      pokaż komentarz

      Jakbym ja był kobietą, to bym wtedy nie zakładał miniówki ;]

    •  

      pokaż komentarz

      Co według mnie jest główną zaletą neostrady? Zmienne IP. Pozwala mi cały dzień pobierać z RS-a. Natomiast jako gracz uważam, że przy Livebox'ie nie ma gry, straszne lagi i potrafi wyrzucić z serwera. I niestety u mnie parę razy na miesiąc zrywa połączenie, czasami na pół dnia.

      I denerwująca sprawa: ok. 60 zł za neta + niestety 30zł za telefon(który mam od niechcenia, bo inaczej musiałbym płacić 30 zł za samo łącze - to wole w tej cenie godzine na rozmowy).

    •  

      pokaż komentarz

      Co do zrywania połączeń - też tak miałem dopóki korzystałem z modemu neostrady. Odkąd w domu zjawił się laptop i przesiadłem się na router problemów z rozłączaniem nie ma.

    •  

      pokaż komentarz

      @giaco - Getry pod mini są fajne!

    •  

      pokaż komentarz

      @Sondokan
      Poproś o to monterów a nie k$%!y.

    •  

      pokaż komentarz

      a ja dorzucę swoje 5 groszy i powiem wam jak to wyglada z 2 strony:
      dzwonią ludzie którzy mieli kiedyś dobry router i wszystko działało, był czysty windows i wszystko działało
      potem zaczynają się wycieczki po stronkach o których wszyscy wiemy a nikt nie powie mamie że tam wchodził,
      potem są telefony na 0800102102 : prosze pana bo nie działa
      co panu nie działa
      internet
      a jaki błąd ?
      nijaki bo komputer sie nie włącza

      ...
      tam gdzie ja pracuje , jest przynajmniej 10 osób które poza tp pracują jako administratorzy powaznych firm i z tego co wiem paru portali z iloscią odwiedzin powyzej 10,000 dziennie ...
      duza większość z nas znasię bardzo dobrze na komputerach
      Na miłość boską my was po ciemku prowadzimy za ręke i naprawiamy połączenie którego nie widzimy ...
      powiem wam tak : potrafimy obsługiwac linuxa
      kiedyś nawet próbowałem komus pomóc
      wygladało to mniej więcej tak :

      dobry ubuntu
      dobrze prze pana jaka wersja kernela
      yyyyy
      może inaczej .. jakie wydanie
      yyyyyyy ?
      to jak ja mam panu pomóc jak pan nie wie co pan ma ..
      bo brat powiedział ze jak nie bedziecie mi potrafili pomóc to będzie śmiesznie

      teraz najwieksza magia dlaczego internet w TP nie działa ..
      urzytkowników neo jest ogrom
      takich którzy się znają na komputerach (i tu nie trzeba pracować w tp żeby to wiedzieć)
      jest może 2%
      reszta to idioci którzy plują się ze mają pingi do serverów cs`a w stanach w okolicach 35ms

      najleprzy bajer jest z televizją ..
      było by pięknie i cudownie .. gdyby ludzie czytali instrukcję ..

      zdarzenia przytoczone w tym poscie nie mogą byc traktowane jako prawdziwe i przypisywane do konkrenych osób

    •  

      pokaż komentarz

      no dobra, nie jestem jakims pro linuksowcem, i nie uwazam sie za jakiegos wspanialego informatyka. ale studiuje ktorys rok informatyke na dobrej panstwowej uczelni i wiem, ze jesli jednego dnia cos dzialalo na roznych systemach (z reszta co ma do tego system jak mam router) a drugiego ani router ani modem sie nie laczy TO TO NIE JEST WINA WINDOWSA..
      z reszta specjalnie formatowalem lapa i wgrywalem (oryginalnego windowsa) zeby podpiac modem z tp i udowodnic ze to nie wina windowsa..
      nadal uwazam ze conajmniej srodkowy palec nalezy sie ludziom, ktorzy przez 2 godziny robili ze mnie kretyna na sluchawce probujac odeslac na infolinie ms.
      po zgloszeniu usterki na drugi dzien zadwonil do mnie automat z neostrady ze usterka naprawiona i wszystko dzialalo bez zmieniania niczego.
      fakt, ze nie mialem internetu, ktory jest mi niezbedny do pracy, przez 4 dni pozostawiam juz bez komentarza bo i tak sie niepotrzebnie rozpisuje :)
      pozdrawiam infolinie, bo gdyby nie oni, to kto by wysyłał seriws? :)

    •  

      pokaż komentarz

      Łoł za użycie słowa "kur*wy" spadłem +/- 900 miejsc w rankingu;o
      I zaś wszystko przez TP;/

    •  

      pokaż komentarz

      Rzadko się słyszy, że komuś neo działa ale też dobrze to wiedzieć. Miałem neo przez rok i w tym czasie zdarzały się takie dni (w nocy było spokojniej), że neo rozłączała się co 2 minuty. Nie jestem złośliwy, nie podążam za modą tylko naprawdę szczerze nienawidzę tp i ich neo za to, że przez rok czasu całe delegacje ich techników nie potrafiły tego naprawić. Ech, gdybym wtedy tylko wiedział o tej sztuczce z telewizją i nową umową... Teraz jestem szczęśliwym posiadaczem radiówki który mieszka w pobliżu nadajnika i nie zamieniłbym jej na neo nawet gdyby mi tp płaciła.

    •  

      pokaż komentarz

      @majes0 80zł za 5Mbit... ja na zadupiu na Mazowszu mam 5Mbit za 65zł, w tym 4 zewnętrzne IP, a transfer nocny 10Mbit. Dziękuję bardzo za oferty TPSA...

  •  

    pokaż komentarz

    - Tak, na to wygląda, ale ludzie o tym nie wiedzą. Proszę o tym nikomu nie mówić...
    oczywiście, nikt się o tym nie dowie.

  •  

    pokaż komentarz

    mi umarł dziadek (niestety), a ponieważ telefon i neostrada była na dziadka, więc chcieliśmy przenieść, okazało się, że numer owszem, ale.. neostrady się nie da. No cóż. Nie płakałem (za neostradą)..

  •  

    pokaż komentarz

    bardzo bym chciał, żeby ktoś jeszcze zrobił coś podobnego i żeby to potwierdzić jako regułę, a nie jakiś tam przypadek

    •  

      pokaż komentarz

      fakty sa takie ze do sprzedania neostrady + tv potrzebne jest zerwanie starej umowy i wypisanie nowej. Neostrada + TV nie jest opcja neostrady - to zupelnie osona "neostrada" :)

    •  

      pokaż komentarz

      Ja tak zerwałem umowę z TP. Co prawda nie celowo, bo na TP i tak jestem skazany ze względu na brak innego dostawcy internetu w mojej okolicy, ale ze względu na to, że ta telewizja mi nie odpowiadała. Umowa została zerwana bez problemu, ale podpisałem nową na rok, mając nadzieję, że do tej pory pojawi się u mnie jakaś alternatywa dla TP.

      Jak zamówisz telewizję przez telefoniczny BOK uzyskasz 10 próbnych dni. W tym czasie możesz zrezygnować i nie podpisywać aneksu do umowy (bo na tym to polega). Jednak jeśli zrezygnujesz z telewizji w ciągu tych 10 dni, TP zerwie z Tobą umowę, bo ma taki system, którego nikt nie rozumie.

    •  

      pokaż komentarz

      Potwierdzam, ostatnio moja babcia zamówiła sobie Neo + TV ale w związku z tym ze telewizja większość czasu nie odbierała to zwróciła ten szmelc i podpisała nową umowę, i zaznaczę ze jej nikt nie groził karami. :)

  •  

    pokaż komentarz

    Ja również jestem "odbiorcą" internetu od TP Neostrady, już ponad 2 lata, muszę przyznać, że jest w porządku poza obsługą klienta... Na połączenie z biurem obsługi trzeba się nieźle naczekać, do tego słuchając mało wyszukanej muzyki...:/ jak już się nam uda połączyć, rozmawiamy średnio godzinę, po czym stwierdzamy, że rozmowa do niczego nie prowadzi i z problemem musimy się sami uporać, tak przynajmniej było w moim przypadku...

  •  

    pokaż komentarz

    My też nikomu nie powiemy.

  •  

    pokaż komentarz

    do wszystkich dziwiących się narzekaniom na TP

    trzeba uczciwie przyznać że jakość usług netowych W TP jest ok - tu nie ma wątpliwości.

    Pies leży gdzie indziej pogrzebany - jak człowiek ma do wyboru - 2mb w TP za 120 pln i 15 mb/s u innego operatora za 30 pln mniej (a do tego umowę na czas nieokreślony)... to wybór jest prosty :)

    •  

      pokaż komentarz

      Pamiętaj o tym, że jeśli tp przedstawi na rynku ofertę dla klientów indywidualnych to jednocześnie musi sprzedawać usługę o tych samych parametrach hurtowo innym operatorom za około połowę ceny (nie pamiętam dokładnie ale coś koło 56%). Tak postanowiło UKE w ramach zapewnienia konkurencji. Tp nie ma po prostu interesu w tworzeniu oferty atrakcyjnej cenowo - stąd te kombinacje łączenia neo z tv itd.

  •  

    pokaż komentarz

    pffff. tez mi sposob, jest o wiele, wiele latwiekszy.
    podpisujesz umowe na neo, jak wiadomo, musisz to zrobic na linii telefonicznej. jak chcesz zerwac, to przenosisz numer tel gdzie indziej, maja obowiazek przeniesc, ale jak przeniesiesz, to automatycznie sie zrywa umowa na neo i final, nic nie trzeba robic, neo nie idzie za numerem i koniec.
    znajomy znajomego w tp pracuje, sam mi polecil neostrade, w zwiazku z tym, ze jest to swietna oferta i umowa na czas "nieokreslony". podpisujesz na 24 lub wiecej, dostajesz lepsza cene, jakis gratis, a jak cos to przenosisz numer i mozesz podpisac od nowa, dostaniesz nowy gratis, wiele oosb tak robi, dziwne, ze nikt o tym nie slyszal tutaj.
    a dziala bez zarzutu. poza tym pytalem sie jeszcze w telepunkcie dodatkowo przy zakladaniu co jak bede sie chcial przeprowadzic i przeniesc ze soba neo. laska powiedziala, ze numer mi przeniosa, ale umowe trzeba bedzie podpisac nowa, bo stara nie idzie za numerem.
    jedyne, o co bym sie chial do nich sp$#$$$!ic to to, ze nie mozna sie do nich dodzwonic inaczej niz z tp linii albo z orange.

    •  

      pokaż komentarz

      Uwaga - jest jeszcze prostsza wersja tego co napisałeś.

      Nie musisz przenosić numeru, wystarczy złożyć podanie o sprawdzenie możliwości przeniesienia numeru w nową lokalizację. To wystarczy i jest równoznaczne z zerwaniem umowy!

      Wiem, bo sam padłem tego ofiarą - złożyłem zapytanie o sprawdzenie możliwości przeniesienia numeru a po 2 dniach neostrada znikneła... W Boku powiedzieli, że "przecież to oczywiste, że jak pytam o sprawdzenie czy można przenieść numer, to automatycznie rozwiązują mi umowę z neo" - bez komentarza, niemniej można to wykorzystać.

      @below: zgadza się, mówię o przeniesieniu numeru na nowy adres, np przy przeprowadzce. Dokładnie to mi się przytrafiło, bo się przenosiliśmy do nowego domu, przeprowadzka miała być za miesiąc, ale sprawdzaliśmy "możliwości techniczne" a neo padło. Pani w BOKU powiedziała, że możemy podpisać nową umowę, ale instalacja (!) zajmie 2 tygodnie...

    •  

      pokaż komentarz

      Przenieść numer, ale na nowy ADRES, a nie do innego OPERATORA. Idziesz z TP do netii, dialogu, telekomunikacji novum, idziesz do WLRa. Telefon u nich, neo w TP. Przenosisz numer telefonu na inny adres. Rozwiązuje się umowa na neo (neo nie można przenosić), instaluje się numer na nowym adresie i możesz zamówić neo (ale nie masz obowiązku).
      błękitna linia działa też z innych sieci komórkowych wiem, że era i plus mają swoje numery (* i jakieś 5 cyfr).

  •  

    pokaż komentarz

    Ja od 2 lat posiadam DSL 4mbit dzielony na kilka osób od TP i również nie rozumiem tej nagonki...
    Wszystko chodzi w porządku, wyjątek stanowi jedynie obsługa klienta.
    A nagonka ? Moim zdaniem spowodowana dziećmi neo, którym simsy się wolno ściągają z torrentów z 1 seedem i 54958935 leecherami :)

    •  

      pokaż komentarz

      Ceny, ceny, ceny i prędkości... nie pasujące do XXI wieku...

    •  

      pokaż komentarz

      Owszem, ceny mają z kosmosu.
      Tylko zauważ, że to na tp, jako operatorze krajowym ciąży obowiązek utrzymania sieci, do której podpinanych jest coraz więcej użytkowników z netii itd.

      Wieszacie psy na tp, a jakby nie było, to większość internautów korzysta z jej szkieletu.

      Nie staję po niczyjej stronie, ale zawsze są przecież 2 strony medalu :)

    •  

      pokaż komentarz

      też mi się tak wydaje - moim zdaniem lepiej z głową z netu korzystać to i nie będzie na co narzekać :)

    •  

      pokaż komentarz

      Bo co tu dużo mówić... Wiesz jaką mam alternatywę? TP i Netia i żadnych innych alternatyw. I tak 90% społeczeństwa w Polsce, stąd ta większość, która korzysta z ich usług. Ale czy to znaczy że jakość ich usług jest dobra? No właśnie nie...

  •  

    pokaż komentarz

    Od 30kwietnia jestem wolnym człowiekiem, brak usług w tp.
    Płaciłem 66zł za 1mbit i 21,35zł za zawieszenie.

    Będę płacił w netii 59zł brutto, umowa na czas nieokreślony, 4/0,5mbit.
    http://lanet.net.pl/ i negocjowalne warunki ftw!

    I na koniec dodam:
    Tak wygląda rekompensata tp za usługę działającą jak modem w godzinach ~15:30 do punkt 22 przez równy miesiąc.
    http://i43.tinypic.com/x35m55.jpg (tak, wiem Pani - abonentem jest matka)
    Nadzwoniłem się jak frajer, byli monterzy, wiedzieli o problemi i kibel.

  •  

    pokaż komentarz

    Kto uwierzy konsultantowi, który pewnie dorabia po zajęciach?

  •  

    pokaż komentarz

    Ktoś wie, czy ta opcja jeszcze działa? Bardzo proszę o pomoc...

  •  

    pokaż komentarz

    A ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego TP nie ułatwi sobie pracy i zaoferuje ludziom modemy/routery przyzwoitej klasy? Niech ta dopłata za WiFi (która jest chora, bo za przepłacanie dla Liveboxa można sobie kupić Linksysa) wyniesie 12 zamiast 10 zł ale niech dadzą tego Linksysa na przykład.

    •  

      pokaż komentarz

      widzisz, liveobxy produkuje sagem.

      teraz mam zagadke.... ile osob widzialo liveboxa od wewnatrz ??
      pewnie nikt ^^ co jest bardzo logiczne bo nikt nie chce narazac sie na dodtkowe koszta :D ale live box to 90% plasitku 5% to lampeczki a reszta to krzemowa plytka ktora upchna bys w telefonie. koszta sa nikle do framce telekom ma tak jakby umowe z sageme, ktory prodokuje te Liveboxy ( tak Livebox to router ADSL z funkcja USB naprawde nazywa sie sagem 3202 ). Co najzabawniejsze nie supportowany w tym momencie ( nie znajdzies sterow pod USB dla visty, kto szukla ten wie :D ). byl tez mowa o tym iz obsluga techniczna nie da rady. phewww nas szkolono z obslugi ruchu TV w 4 godziny !!! po 4 godzinach juz obslugiwalem ( jezeli mozna tak to nazwac ) klientow TV, co bylo chore i w 90% przypadkow wymienialem STB ( SetTopBox tak nazywa sie dekoder ), bo nie wiedzialem OCB ale pomoc techniczna byla,a co doradca powiedzial to swietosc :P. nie wazne Livebox'a tp kazdemu klientowi sprzedaje, uwaga !!!!! 300-400% dorozej niz jest on wart. to jest dopiero biznes :D:D:D:D i jeszcze trzeba go oddac, i teraz kolejna zagadka co sie dzieje z liveboxem jak juz go oddasz ? dostaje go ktos inny ? NIE ! :D jest on utylizowany.

      teraz sam sobie odpowiedz na pytanie
      Czy mam sprzedac komus cos co bedzie sluzylo latami, czy wcisnac komus jakies gowno za ktore ktos zaplaci 3 razy jego wartosc i jeszcze nam go odda, a jak tego nie zrobi to zaplaci jeszcze 5 razy tyle. pozdrawaiam naszego kochanego monopoliste i mam nadzieje ze nikt z TP tego nie czyta bo oficjanie nie wolno mi zdradzac tajemnic firmowych. ale za to ile mi placili za to co robilem to chyba sobie na to pozwole i kiedys gdzies opisze jak naprawde wyglada tak nasza kochana NEOstrada :D

      // ODPOWIEDZ DLA PARALITYK // cos mi sie komp j%!ie , albo to wykop :D:D

    •  

      pokaż komentarz

      http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/neo_pobr?_s=681510
      Sterownik USB dla Windows Windows 98/98SE/Me/2000/XP/Vista

      za przeproszeniem co ty pie|)()|_Isz ?

      jesli mało ci było szkolenia z Vid poproś kierownika o 2 /3 aż sie nauczysz..
      tv / stb działają dobrze , lb działa dobrze , trzeba to ustawić (jak kazdy router / Dekoder)
      a to co teraz zaprezentowałeś pokazuje dlaczego ludzie mają złe zdanie o TP , bo zdarza się ze pracują tam ludzie którzy powinni łopatką w piaskownicy grzebać

  •  

    pokaż komentarz

    Bardzo podobna sytuacja jak przy likwidowaniu neo640 bez limitów, odłączyli nas i chcieli popisać nową umowę z limitami. Po tygodniu byliśmy już u konkurencja, także jeżeli zerwał z wami ktoś umowę to zwyczajnie nie musicie podpisywać nowej i tyle.

  •  

    pokaż komentarz

    masz rację, może wyraziłam się niepoprawnie, ale wiadomo o co chodzi.

  •  

    pokaż komentarz

    Potwierdzam, że dalej działa. Konsultantka na infolinii mi to potwierdziła. Jak działa to chętnie skorzystam, za 30zł więcej net 10mbit (obecnie 1mbit)

  •  

    pokaż komentarz

    Wygląda na to, że nie jest to błąd systemu komputerowego TP. Przekopałem się przez regulaminy i FAQ usług neostrady z telewizją kablową i satelitarną. W obu przypadkach najwyraźniej zgodnie z regulaminem ORAZ z PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI ZAWIERANIA UMÓW NA ODLEGŁOŚĆ LUB POZA LOKALEM (tu jest klucz do tego kruczka) można bez konsekwencji zrezygnować z neostrady zawierając NA ODLEGŁOŚĆ umowę na neostradę z telewizją. W ciągu 10 dni mamy prawo wypowiedzieć nową umowę. Przeczytajcie sobie te dwie odpowiedzi w FAQ TP:
    ( http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/677416/677418/?_faq=679562&show_faq=true )
    ( http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/677416/677418/?_faq=679561&show_faq=true )
    Działa to w ten sposób:
    Mamy umowę neostrady na czas określony. PO upływie minimum 90 dni trwania umowy na neostradę dzwonimy do TP wyrażając chęć zmiany umowy na neostradę z telewizją. TP zgodnie z regulaminem WYGASZA bez żadnych opłat karnych istniejącą umowę na neostradę i zawiera z nami umowę na neostradę z telewizją. JEDNAK ponieważ jest to umowa zawierana NA ODLEGŁOŚĆ - zgodnie z przepisami ogólnymi, mamy prawo do odstąpienia od umowy poprzez pisemne oświadczenie złożone w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia do Komórki organizacyjnej.
    OT i cały kruczek prawny :)

  •  

    pokaż komentarz

    Swego czasu dalo sie zerwac umowe robiac przeniesienie numeru (cesje) na innego lokatora mieszkania.
    Mialem tak przez pol roku w promocji neostrade 7mb za 1 zl. Po pol roku wystarczylo przerejestrowac telefon z siebie np. na rodzicow i... ;) umowa zerwana. Jednoczenie nie trzeba bylo placic przez reszte trwania umowy kolosalnych pieniedzy.

  •  

    pokaż komentarz

    Pracuje w TP i powiem wam ze tak sie nie da. To co spotkalo tego pana to tylko i wylacznie niedopilnowanie ze stary sprzedawcy. Dodam oczywiscie ze usluga neo i netia to dodkladnie to samo. Czyli te same szafki te same kable te same lacza. Jedynie ten co bierze pieniadze jest inny. Pozdrawiam

    •  

      pokaż komentarz

      To moze powiedz czego niedopilnowal sprzedawca, bo jak na razie wygladasz mi na pracownika TP ale z dzialu PR

    •  

      pokaż komentarz

      raczej wiekszosc tych hajsow wplywa do tp, nie orientuje sie w aktualnych procedurach bo z tp pozegnales sie 4 miesiace temu, ale bylo wielce prawdopodobne iz ta metoda dziala jeszcze wtedy. po zakupie pakietu NEO+TV stara umowa byla zrywana, a to musialo przygotowac lacze pod nowa usluge ( tak w neo+tv nie dzialaja stare modemy adsl'ow i trzeba uzywac ShitBoxa ) i jezeli ta usluga nie dzialala, TP zmuszalo Cie nieswiadomie do podpisania nowej umowy, co 99% abonentow robilo poniewaz chcialo miec internet, ale jak ktos nie chcial to jak. Stara umowa zostalo wypowiedziana, czyli juz nie obowiazuje. nowa umowa rowniez zostala wypowiedziana z powodu nie dzialajacej uslugi ( tak usluga musi nie dzialac aby umowa mogla zostac zerwana ). wiec mamy 2 zerwane umowy i jezeli chcemy powrocic do punktu wyjscia MUSIMY ( jezeli chcemy ) podpisac nowa umowe, n a starych warunkach ( nie doczytalem sie nigdy w zadnej procedurze ze jest to obowiazek, ale jak to TP jezeli cos mozna a abonent o tym nie wie to nie mozna tego robic )

      reasumujac:
      JEZELI CHCEMY ZERWAC UMOWE Z TP USLUGA TV NIE MOZE DZIALAC BO TYLKO TAK MOZNA ZERWAC UMOWE

      pozdrawiam i prosze o korekte jezeli popelnilem gdzies blad

    •  

      pokaż komentarz

      @dnbmaniac
      Masz racje, a co jesli zrezygnujemy z tv w czasie 10 dni testowych? Przeciez zeby miec mozliwosc przetestowac to i tak wczesniej trzeba zerwac umowe na samo neo i podpisac na test neo+tv. Mam racje?

    •  

      pokaż komentarz

      @dnbmaniac
      ale czy nie jest tak ze zamawiając usługę przez telefon bądź u przedstawiciela handlowego, czyli podpisując i odbierając cały sprzęt w domu, tak czy tak mamy 10 dni na wypowiedzenie umowy?
      Z tego co się orientuje to tak raczej jest. A o tym mówi zapis coś w stylu :
      Klient podpisujący umowę u siebie w lokalu ma 10 dni na rezygnacje z usługi.
      Co innego jak pójdziemy do salonu odbierzemy sprzęt i tam podpiszemy umowę wtedy właśnie podeprzeć można się niedziałającą usługą.

  •  

    pokaż komentarz

    Witam . Czy nie ma ktos z was przypadkiem typowego wzoru umowy o zerwanie umowy neostrady+tv ?

  •  

    pokaż komentarz

    CZY ktos wie jak zerwac z neostrada tp ,bo wyjedzam za granice a internet +tv sa na moja mame a umowe podpisala na 2lata i teraz nie wiemy co z tym zrobic .Czy ktos sie orientuje czy przepisanie numeru na innego czlonka rodziny zadziala w tej sprawie .Prosze o pomoc DZIEKUJE

  •  

    pokaż komentarz

    Dzięki za odpowiedź będę próbować Pozdrawiam

    •  

      pokaż komentarz

      Ale jeśli chcesz po prostu zerwać zadzwoń na 9393, zamów usługę Internet+TV, wybierz obojętnie jaki pakiet. Oni Ci dowiozą kurierem, instalujesz to, a po kilku dniach idziesz do salonu TP/Orange i oddajesz :) Ja właśnie tak zrobiłem ;) I daję 100% gwarancji, że to działa!

  •  

    pokaż komentarz

    Witam!Czy po zamowieniu neo+tv musisz instalowac tv,czy po prostu po podpisaniu umowy mozesz isc ze sprzetem i zrezygnowac?

  •  

    pokaż komentarz

    dlatego iz Liveboxy sa potwornie tandetne co za tym idzie tanie, zreszta jak wszystkie modele modemow ADSL ( taki zte nie kosztuje wiecej niz 3$ ). wiec po dawac ludziom cos co jest dobre i na tym nie zarobimy jak mozna dac ludziom kope ktora i tak kupia i bede zadowolenie ( powiedzmy ze zadowoleni :) ), a my na tym zarobimy

    •  

      pokaż komentarz

      Nie będą zadowoleni, nie zarobią tylko stracą bo trzeba support i tak zapewniać :/
      Afaik lb kosztuje nas ok. 150 zł powiedzmy że 50 zł zarabia tp, najtańszy linksys (wag200g) w ilościach hurtowych i po podpisaniu jakiejś umowy (paktu xD) z producentem kosztowałby te 150zł dorzucają swoje 50 i kosztuje 200 zamiast 150, tp zarabia dalej tyle samo, klienci są happy, "lb" is cool... i połowa staffu latającego za liveboxami można zwolnić w... sami wiecie gdzie ;)

    •  

      pokaż komentarz

      No i tu się nie zgodzę, poza czasem uruchomienia nie mam nic do zarzucenia temu urządzeniu.
      btw. utylizacji. trafiałem tez na to że używane livebox'y niestety były wydawane ponownie klientom nie wiem jak funkcjonalność, natomiast uszkodzenia obudowy były wyraźnie widoczne.

  •  

    pokaż komentarz

    a teraz coś z innej bajki . ZUS losuje OFE dla tych którzy sami nie dokonali wyboru . Wylosowany przez ZUS II fundusz emerytalny przysyła do klienta umowę do podpisania . A co jak jej nie podpiszesz ? Może w ten sposób można się uwolnić od OFE jak myślicie ?

  •  

    pokaż komentarz

    Witam,
    Postanowiłem skorzystać z tego "kruczka".Otrzymałem już pakiet Neo (6Mbit) +tv sat i mam oczywiście zamiar to zwrócić w przyszłym tygodniu (swoja droga ten dekoder wola o pomstę do Nieba - tragedia!). Obecnie posiadam Neo 1Mbit.
    Jednej rzeczy się boję...oczekiwania po rozwiązaniu umowy Neo+TV na możliwość podpisania nowej umowy tylko na Neo w aktualne promocji...?Czytałem, że mogą być z tym problemy (np miesiąc bez Internetu z powodu wygaszania umowy...aaaaaa).
    Na routerze widzę już przejście na ADSL2+ oraz nowy Downstram/Upstream zgodny z 6Mbit ale Internet w dalszym ciągu pracuje mi na 1Mbit (muszą pewnie zwolnić mi coś na koncie).
    Stresik trochę jest ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem...Nie wiem niestety ile wytrzymam bez Internetu do wystąpienia pierwszych objawów odstawienia...:)

    •  

      pokaż komentarz

      @Malkontent30: Drugi etap, czyli rezygnacja z usługi Neo+TV zakończony pozytywnie:)
      Szybkie Neo ruszyło szybko...:) W czwartek dojechał kurier, podpisałem umowę a w sobotę około 14:00 miałem już pełne 6mbit (transfery ponad 700kb/s:). Wszystko uruchomiłem, podłączyłem, aktywowałem telewizje wiec bzdura jest, że nie wolno tego robić jeżeli chcemy później zrezygnować z umowy...We Wtorek pojechałem do Tele Punktu z wypisanym oświadczeniem odstąpienia od umowy i całym sprzętem (dekoder+livebox). Pani była bardzo miła...:) Jest jednak jeden potencjalny ZONK. W pewnym momencie babka zadzwoniła do Warszawy czy aby nie da się tej całej sprawy odkręcić tak, żeby mi nie odłączyli NET-u. W tym momencie ciśnienie mi skoczyło bo nie tak to miało wyglądać hehehe:) Jednak okazało się, że nie da się już nic zrobić, trzeba ciąć TV i Neo:) Wygąda na to, że technicy muszą wcześniej aktywować Neo zanim pojedzie się do TP z odstąpieniem od umowy. W regulaminie jest mowa o 10 dniach na uruchomienie usługi ale u mnie zrobili to w 2 więc problemów nie miałem żadnych. Zanim pojedziecie do TP upewnijcie się, że macie już szybszy Net.
      Drugi ZONK to czas niezbędny na odłączenie wszystkiego w TP i możliwość podpisania nowej umowy - nawet do MIESIĄCA!

  •  

    pokaż komentarz

    Przyczepię się jeszcze do tytułu. "Chcesz zerwać umowę z neostradą?" Umowę można "zerwać Z TP", bądź można "zerwać umowę NA neostradę". Tak gwoli poprawnej polszczyzny.

  •  

    pokaż komentarz

    ameryki nie odkryles :D mnie dziwia ludzie ktorzy czekaja na telewizje od grudnia do lutego bo *BO w wawce urzadzilo sobie strajk za to ze ich na sluchawki wyganiali i reklamacje rozpatrywane byly z "kilkudniowym" opoznieniem :D. wogole w tej firmie to burdel na kolkach jest i wszystko co wartosciowe france telecom przenosi do orange.

  •  

    pokaż komentarz

    zrywanie umowy neo rozpracowane... a zna ktoś może cudowny sposób na erę (biznes)? ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Tylko niech się ten kuzyn nie zdziwi jak za kilka miesięcy przyjdzie mu pisemko z takiej miłej firmy windykacyjnej Kruk...

    Ale w każdym razie - jeśli was jakiś dostawca internetu wydyma brzydko mówiąc, np. nie działał wam internet kilka dni, zrywacie umowę z tego powodu, i obciążają was karą pieniężną, bo tak mówi umowa, to radzę iść do UOKiK, ze wszystkimi pismami reklamacyjnymi i odpowiedziami dostawcy na nie, z pismami od firm windykacyjnych i pisać załączając całą dokumentację do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Pomagają w takich sprawach, sam wiem ze swojego przypadku.

  •  

    pokaż komentarz

    a co jeśli mam orange freedom? na takiej samej zasadzie można zrobić czy jednak to nie to samo co z neo?.. Bo Freedom tez od Tp i zaniedlugo bedzie tylko jedna wspólna nazwa

    •  

      pokaż komentarz

      Orange i TP to dwie niezależne firmy. Każda ma swoje regulaminy dotyczące usług. Wystarczy tylko dokładnie przeczytać ów regulamin i wszystko co tu jest opisane nie jest niczym wyjątkowym, nowym, niesamowitym. Tylko kto w tych czasach czyta 7-16 stron umowy?

  •  

    pokaż komentarz

    ja jak kiedyś miałem neo to wcale nie narzekałem. Też mi się wydaje że wszyscy jadą po tp bo to modne.

  •  

    pokaż komentarz

    No i nie mam już w domu synchronizacji ale na internetowym koncie TP operacja odstąpienia od umowy jest ciągle "w realizacji" czyli dopóki tam wszystko nie zniknie, nie mogę iść po nowe NEO...Przypuszczam,że potrwa to tydzień.

  •  

    pokaż komentarz

    Byłem już w TP, zrobiłem cesję przy okazji i mam już nową umowę na Neo. Czekam aż będzie synchro. Wszystko zgodnie z planem, jestem zadowolony, trik zadziałał...

  •  

    pokaż komentarz

    Z umową na sam internet też to pyknie?:)

  •  

    pokaż komentarz

    Czyli sumując muszę przez internet wysłać zgłoszenie że zamawiam usługę neo+tv i zestaw przywozi mi kurier(czy w momencie odbioru podpisuje umowę czy nie) i co potem mam zrobić z tym zestawem oddać go do punktu tp w najbliższej miejscowości czy odesłać?????

  •  

    pokaż komentarz

    Ja miałam nieco inaczej-kiedy net był jeszcze w powijakach i pojawiła się promocja na śmieszną prędkość, podpisaliśmy umowę na dłuuugi okres. Potem dość szybko prędkość podwoili, czy coś i ciężko było się wyrwać z umowy, więc przerejstrowaliśmy tel na drugiego członka rodziny, tym samym zrywając z neo. I od razu załapaliśmy się na promocję od nowa.

  •  

    pokaż komentarz

    A czy mogę zerwać umowę jeśli mam na umowie 1mb/s a kiedy sprawdzam prędkość za każdym razem wychodzi mi że mam nie więcej niż 870Kb/s ??

    •  

      pokaż komentarz

      Spróbuj zadzwonić na 0800102102 i opisać problem. Oni umówią Cię z technikiem i on coś będzie działał...
      A co do zerwania- raczej nie ponieważ w umowie masz napisane "Do 1mb/s" :]

  •  

    pokaż komentarz

    Posiadam Neostradę sam już nie wiem ile to lat. Wcześniej miałem usługę SDI. jak do tej pory nie miałem żadnych problemów z Neostradą i nie rozumiem całej tej nagonki na tę własnie usługę. Rozumime szybkośc przesyłu danych nie jest najlepsza jednak to juz sprawy inne w Polsce jest jak jest. Netia ma te same parametry i jakoś wszyscy się cieszą tą usługą. Mam jedynie nadzieję że już niedługo będzie coraz szybszy i tańszy internet. Jedyne co mnie naprawdę wkur.. to "Błękitna linia" i podobna obsługa klienta przez telefon przez innych dostawców internetu. Wnerwiaja na maxa te typy co tam siedzą bo jeszcze nigdy nie została odrazu zrobiona poprawnie moja prośba. Ba nawet klika razy trzeba dzwonic i zgłaszać problem żeby ktos w końcu zaznaczył opcje w tajemiczym systemie. Czasami mam wrażenie gdy operator mówi że coś sprawdzi i trzeba poczekać to siedzi w tym momencie i dłubie w nosie bo doskonale wie o co chodzi tylko chce nas wk#$%.. swoimi txt i świadomościa tego że to telefon i możemu mu skoczyć.

    •  

      pokaż komentarz

      Ja tez posiadam Neostrade od dawien dawna i tez w ogole nie rozumiem tej nagonki na TP/Orange itd.
      Tak, zdarza sie, ze czasami jest problem z synchronizacja, ale po n-tym telefonie do 800102102 jakos sie poprawilo... A po drugie to mieszkam tam, gdzie drut TePsy jest zlej jakosci, wiec i na jakosc sygnalu Neostrady nie mam co liczyc zbytnio. Ale na razie jest OK.

      Co do obslugi klienta to mialem taka sytuacje, ze dzwonie do nich, i mowie w czym problem (modem sie nie chce zsynchronizowac). Koles do mnie, czy ten problem wystepuje teraz ? Na co ja odpowiadam, ze nie, bo jak sie lacze (lub ogolnie podnosze sluchawke) to modem sie synchronizuje na nastepne 10 minut po czym owa synch. traci. Facet po drugiej stronie kabla, po dluzszej pauzie: "Acha, to pan mysli, ze my tu specjalnie siedzimy i pana rozlaczamy, gdy pan do nas dzwoni?".

    •  

      pokaż komentarz

      Pracuje w jednym z help deskow dla ISP i wierz mi ze nie mamy magicznego przycisku "napraw lacze" lub "wlacz internet" - kazda sprawe trzeba sprawdzic według skryptu. Mozemy pomoc bo to idiotyzm klienta - pomagamy. Nie mozemy zrobic tego od reki - przekazujemy technikom ktorzy dzilaja w terenie. To ze zadajemy te same pytania jak dla d!%$$i stad ze kilka/nascie razy dziennie mamy informatykow co hasla zapomnieli i z morda na nas, lub paniusie ktore nie wiedza ze modem musi byc podlaczony do komputera

  •  

    pokaż komentarz

    Prawda z Neostradą jest niestety taka, że w Polsce TP jest jedynym wysokojakościowym dostawcą internetu. Wszystko śmiga jak należy, nie ma skoków transferu, pady są rzadziej niż u konkurencji itd.
    Jest tak z prostego powodu - mają najlepszą infrastrukturę, najlepszy sprzęt i najlepszych pracowników.

    Ale...

    Na warunki polskie, są za drodzy. 200 zł za przyzwoity internet przy średniej 1700 na rękę to zdecydowanie za dużo. W GB internet z BT (czyli tutejsza TP) kosztuje 12 funtów przy średniej miesięcznej 1500 funtów...

    Na pocieszenie - na Białorusi mają internet w stosunku do zarobków 10x droższy niż w Polsce.

    •  

      pokaż komentarz

      jezeli uwazasz ze tp ma najnowoczesniejszna infrastrukture to chyby nigdy nie byles na wezle i nie widziales DSLAM'u , a jak juz widziales to jakiegos Stingera/Lucenta . Infrastruktura TP nalezy do najbardziej zabytkowych strutkutr teleinformatycznych w Europie, a pracownicy TP to w 80% firmy zewnetrzne ktorzy jak wszyscy wala w ch**a. Taka ciekawostka w tym momencie w polsce najbardziej nowoczesna i najmniej wykorzystana infrastrukture teleinformatyczna posiada .... PKP :)

    •  

      pokaż komentarz

      Odpowiedziałem bardzo długo i wyczerpująco no ale niestety... nie doszło :/

  •  

    pokaż komentarz

    Ja posiadam obecnie multimo, miałem netie przez rok, a wcześniej neo przez 2 lata i muszę przyznać, że najlepsze pingi są w multimo, nie rozłącza co 24h no i szkielet gts'u nie jest tak zapchany jak w neo, więc nie wiem co z tą nagonką na netie, który rzeczywiście pogorszyła się jakościowo od czasu wdrożenia usługi BSA, ale nadal myślę, że jest lepsza niż neo. W neo za granicę to +20ms w stosunku do tego co mam teraz.

  •  

    pokaż komentarz

    nie wiem czy ktoś napisał już o tym, ale za zerwanie umowy z tp nie grożą żadne sankcje karne :) przynajmniej nie doszukałem się takich w KK. Taka mała dygresja hehe

  •  

    pokaż komentarz

    Dodam coś od siebie ale od NETII
    Umowa na 2 lata na neta(1MB, 6 miesięcy po 1 zł a potem 1,5 roku po 59 zł)
    po około 8 czy 9 miesiącach postanowiliśmy przepisać umowę z matki na mnie. Wszystko było załatwione miała przyjść oprócz nowej umowy przelew do zapłaty za przepisanie(koło 40 zł)
    Dodam że promocja na tą umowę była przez miesiąc tylko.
    Umowa przyszła przelew nie.
    Rachunki nie przychodziły... co się okazało
    Mam nową umowę znowu pół roku za darmo "na dwa lata"... tylko że te 2 lata naliczyli od czasu zawarcia pierwszej umowy.
    Podsumowując
    mam umowę na 2 lata(niedługo mi się kończy) z czego przez 12 miesięcy za 1 zł.
    Morał: "Przepisujcie umowy w neti".

  •  

    pokaż komentarz

    Coś mi się wydaję za piękne, żeby było prawdziwe, jeszcze ten tekst na infolinii, żeby nikomu nie mówił o tej sytuacji... Nie zdziwię się jak za 2-3mce przyjdzie kara za zerwanie umowy z TP.
    edit.
    Heh dokładnie to samo chciałem napisać co użytkownik post wyżej, wyprzedził mnie. :P
    Ale zgadzam w sie w 100%

    •  

      pokaż komentarz

      :) to jest właśnie bardzo możliwe, ja miałem tak że wysłali mi po jakimś pół roku, i to z firmy windykacyjnej od nich nic nie dostałem (Netia akurat to była), myślę, że robią to celowo - wtedy człowiek zazwyczaj już zgubi gdzieś umowy, zgubi wszelkie pisma z nimi, dlatego radze trzymać wszelkie pisemka w bezpiecznym miejscu, mi sięjakoś udało wybrnąć i tego życzęinnym

  •  

    pokaż komentarz

    szkoda tylko że nikt nie napisał że obowiązuje to tylko przy zamówieniach z neta....i jestem w tym momencie uj#!any na 2 lata w umowie, której wcale nie chce...ma ktoś pomysł jak zerwać tą umowę?

    •  

      pokaż komentarz

      a ja powiem tak, pojde niedlugo na wagary i obrzuce z kumplem samochod neostrady jajkami , i ich glowna siedzibe... oprocz dobrej zabawy nic konkretnego nie bede mial, ale co tam im sie nalezy za to co chue robia za moje pinieadze kury j%!*ne

  •  

    pokaż komentarz

    szkoda że dzięki temu wykopowi za kilka dni nie będzie już można z tego skorzystać.

  •  

    pokaż komentarz

    pomoze mi ktos? mam podpisana umowe z neo od 2008 do 2011 roku, mam livebox, itp. nie da sie jakos zerwac tej umowy?

  •  

    pokaż komentarz

    Ja ostatnio zmieniłem Neo z TP na Neo z Netii na linii TP - różnica ? transfer x2 za podobną cenę (taniej o kilka zł). Działa wszędzie tam gdzie działa Neo ;-)
    Z TP wielokrotnie mi dzwonili że umowa się kończy i wciskali 1 Mb za tyle za ile teraz mam 2 Mb (niestety nie było możliwości na uwolnienie pętli i 4 Mb)

  •  

    pokaż komentarz

    DOKŁADNIE TAK !! TO DZIAŁA ZROBIŁEM TAK WCZORAJ TYLKO MUSICIE ZADZWONIĆ I ZAMÓWIĆ PRZEZ TELEFON ALBO PRZEZ NETA BO W PUNKCIE NIE MA MOŻLIWOŚCI ZERWANIA UMOWY !!

  •  

    pokaż komentarz

    Neostrada- największe zło ;/
    Walczę z nią od 6miesięcy. Żeby zrezygnować z internetu (z powodu przeprowadzki), musiałam założyć telefon. Najpierw w starym miejscu zamieszkania, a później przenieść numer do nowego miejsca zamieszkania(choć wcale telefonu nie chcę) i dopiero wtedy internet byłby anulowany. Nie mogłam po prostu zerwać umowy za internet, to naliczyli by mi karę za zerwanie + wyrównanie za poprzednie miesiące które były w promocji.

    Teraz powstaje milion problemów. Każdy mówił coś innego, konsultanci w punkcie obsługi klienta są zupełnie niekompetentni, "zapominali" wprowadzać zmiany do systemu, z tego powodu jakieś śmieszne kary były naliczane. Nie mówiąc już o infolinii, gdzie każdy był niedoinformowany. Miliony problemów, nerwów, pisanie reklamacji, naliczanie abonamentu za telefon którego notabene nie założyli nam jeszcze na nowym mieszkaniu. Po prostu żenujące jest to wszystko:/ dalej czekam na rozwiązanie sprawy... Ponieważ nie mamy zgody administratora budynku na ciągnięcie kabli telefonicznych w tym budynku. I czekamy teraz, aby po prostu z winy neostrady wszystko się rozwiązało samo(umowa).
    A najlepsze jest to, że jak w końcu trafiłam na konsultanta który (mam nadzieję) jest NORMALNY to powiedział, że to, w jaki sposób sprawa zostanie rozwiązana zależy po prostu od dobrej woli człowieka ( a raczej od jego widzimisię) do którego trafi "nasza sprawa". A nie od jakiś twardych przepisów.
    Możecie pisać że neostrada jest ok, ale ja odradzam ją wszystkim!!!!!!
    Mają tam wielki burdel!!

    •  

      pokaż komentarz

      Neostrada to usługa. Neostrada nie może mieć burdelu. Nauczcie się wreszcie. Ta firma, która daje wam usługę to Telekomunikacja Polska i to oni mogą mieć burdel, to oni mogą nie chcieć zrywać umowy po 6 miesiącach mimo, że podpisało się ją na rok (dziwne, że nie chcą zerwać po pół roku!).

  •  

    pokaż komentarz

    To jak my teraz będziemy nazywać dzieci neo?

  •  

    pokaż komentarz

    No proszę a już myślałem że zerwanie umowy jest tylko przy zmianie regulaminu,co już kiedyś uczyniłem.
    No to lecę po telewizje.

    •  

      pokaż komentarz

      mi sie udalo zerwac umowe przy przeprowadzce. zmienilem miejsce zamieszkania i poinformowalem tp ze chce przenies telefon w nowe miejsce (zostajac przy starym numerze), zgloszenie zostalo przyjete, ale ze jakos nie mogli sie do mnie monterzy wybrac, powiedzialem ze dziekuje telefonu nie przenosze, problem z glowy, umowy mi zostalo jeszcze ponad rok :D bo umowe mialem na 2 lata, z czego 6 miesiecy za jakies smieszne grosze bo promocja :D

    •  

      pokaż komentarz

      Wszyscy muszą bardzo "kochać" neo skoro jest zero zakopów :)

    •  

      pokaż komentarz

      zaraz zaraz.. jak ja wypowiem przed czasem, to muszę płacić karę, jak TP zerwie umowę, to oni nie ponoszą żadnych konsekwencji?
      Jeżeli ponoszą, to jeszcze żądaj swojego za zerwanie umowy! :)

    •  

      pokaż komentarz

      Nie ma strachu, zaraz zrobią "łatkę" prawną, do kasy i urabiania ludzi są prędcy...

    •  

      pokaż komentarz

      "ale ludzie o tym nie wiedzą. Proszę o tym nikomu nie mówić..."
      Za późno ;)

    •  

      pokaż komentarz

      Dokładnie jest to neostrada+usługa TV. Okres próbny jest to 10 dni.
      Jeśli posiadasz neostradę podpiszesz umowę o nestradę+usługę TV, to umowa na neostradę jest zrywana na korzyść neo+tv. Jeśli potem zrezygnujesz z samej telewizji (czego nie da się zrobić, bo tak na prawdę rezygnujesz z całego pakietu neo+tv) nie masz nic. Ani neo, ani neo+tv. Nie można wrócić do umowy która raz została zerwana. Ot cała filozofia.

      Teraz, trzeba posiadać neostradę przez conajmniej 6 miesięcy, aby móc ją rozszerzyć o "neostrada+usługa tv". Oczywiście wychodzi to taniej niż umowa na rok czy dwa lata. Ale to taki sprytny sposób zabezpieczenia się. Klient zawsze zapłaci te 6 miesięcy za usługę.

    •  

      pokaż komentarz

      Widać, że ci z wykopu ktorzy narzekaja na neo to ludzie ktorzy nie mają odpowiednio wysokiego IQ na posiadanie internetu.
      Jeżeli macie problem z obsługa 800102102 to zgłaszajcie uszkodzenia przez formularz na stronie www.tp.pl! ja tak kilka dni temu robiłem i wystarczyło podać dane oraz opisac problem, po paru godzinach skontaktowano sie ze mną w celu weryfikacji danych a na następny dzień neostrada działała.

      Co do cen to wystarczy poczytać a dowiecie sie, że to nie to tp narzuca takie wysokie ceny a jest zmuszana ona przez urząd zwalczania monopolu (czy jakos tak) do urzymywania wysokich cen!

    •  

      pokaż komentarz

      Od razu powinien się domyśleć, przecież to oni zerwali umowę :P A do podpisania nowej go nie mogą zmusić.

    •  

      pokaż komentarz

      @Skyline
      No niestety teraz już wie cała Polska ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @ grzysztof : Jak mam zgłosić problem przez formularz skoro nie działa mi internet?