Play mnie dyma na nagrodę za polecenie znajomych
Minął ponad rok od zakończenia promocji LongPlay z PlayStation w której za polecenie znajomych i uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów Play miał przyznawać nagrody. No właśnie miał!!! Okazuje się że część klientów nadal nie otrzymało nagrody w...
Jurand33 z- #
- #
- 157
Komentarze (157)
najlepsze
Jeśli chodzi o samą sprawę, to póki co jako argumenty masz tylko regulamin promocji i swoje oświadczenie, że zdobyłeś
Rok temu była to strasznie zabugowana usługa. Niby zmieniała usługi, a ich nie zmieniała i tak skończyło się na wizycie w salonie. A ja mam do niej ograniczone zaufanie.
Kolego, walcz a nimi bo się da. Ja po kilku m-c męczarni dostałem konsolę. Telefony do BOK,
@greven:
Nalezy zaczac postepowac tak, jak regulamin nakazuje:
- reklamacja u operatora (max 30 dni na rozpatrzenie)
- w przypadku negatywnej odpowiedzi skarga do UKE
- w przypadku odmownej reakcji operatora sprawa cywilna w sadzie.
A nie bawic sie w kilka miesiecy reklamacji u operatora, bo wg idiotow pracujacych w Play, nr 790 500 500 nie nalezy
"Jurand33" przez rok dobija się o wygrane Sony PlayStation 3. Ostatecznie Play twierdzi, że po roku nie może zaoferować nagrody, bo dzwonił. Ale nie potrafi wskazać punktu regulaminu, że odebranie telefonu jest wymagane do otrzymania nagrody, ani nie potrafi udowodnić, że dzwonił w 2012 roku. Następnie zmienia zdanie i zamiast PS3 proponuje jakiś zakurzony złom (starego netbooka) z magazynu.
podsumowując: to nie #boldupy tylko przykład cebulactwa Play'a
Komentarz usunięty przez moderatora
@Jurand33 Nie licz na to, oni mają takie podejście do klienta bo im się opłaca. Jedną na 1000 takich spraw, która zostanie nagłośniona PRowo rozwiążą z przeprosinami i innymi bzdetami, a praktyki się nie zmienią. Play ma taki "standard" obsługi klienta po prostu. Rozmowa kwalifikacyjna do tego działu obsługi klienta wygląda z resztą jak casting do jakiegoś "mam talent",