Komentarze (118)

  • Neurotok +42  

    Bryła tego samochodu wygląda strasznie, koncept Syreny Sport to cudeńko natomiast ten projekt wygląda jak brat Multipli

    pokaż komentarz
    Neurotok
  • IronHide +19  

    @Neurotok: zas miszmasz z MINI a silnik pewnie z BMW ?

    pokaż komentarz
    IronHide
  • Stefanescu -5  

    @Neurotok: Przynajmniej ładniejsza od kanadyjskiej Warszawy i lublińskiego Pasagona. Skąd oni biorą stylistów to ja nie wiem.

    pokaż komentarz
    Stefanescu
  • ortofosforan +7  

    @Neurotok: Syrena Sport to nie koncept, a próba odtworzenia samochodu w oryginalnym wyglądzie. Chyba, że mówisz o jakimś innym projekcie.

    pokaż komentarz
    ortofosforan
  • Reklamy Google

  • aksnet +8  

    @Neurotok:
    Samochód musi się sprzedawać. Biorąc się za produkcję takiego potworka firma jest już
    na wstępie skazana na klęskę. Na pewno sporo ludzi pracowało nad projektem i nikt
    nie doszedł do wniosku, że tak brzydkiego samochodu nikt nie kupi?
    Potem będą płacze i lamenty, że w Polsce nic się nie da. Może tak trzeba zacząć z sensem
    i zamiast bujać w obłokach sprawdzić co potencjalni klienci chcieliby kupić?

    pokaż komentarz
    aksnet
  • Onlinemaster +2  

    @Neurotok: bryła tego auta wygląda nijako, multipla wygląda jeszcze jakoś nowocześnie, wyjątkowo daremnego designera mają

    pokaż komentarz
    Onlinemaster
  • ubeusz via Android +7  

    @Stefanescu: LUBELSKIEGO KURDE!

    pokaż komentarz
    ubeusz
  • gorbak +9  

    @aksnet: Ale nie rozumiem czemu mialaby sie skazywac na kleske?
    Wystarczy silnik 2.0 diesel a na to jakas ladna obudowa podobna do syreny sport...
    Mamy XXI wiek nie musimy robic "mini 2.0" skoro mozna zrobic cos konkretniejszego...

    Mi w tym aucie lampy sie strasznie nie podobaja jak z lat 70-tych, kto to kupi?
    Syrene sport nawet ja chetnie bym kupil!

    W polsce itak silniki wieksze niz 100KM nie sa potrzebne bo nie mamy autostrad...
    Wiec czemu nie mogliby zrobic czegos na ksztalc konceptu syreny sport z malym silnikiem ? przeciez nawet mogliby korzystac z gotowego silnika...

    Najmniej oplacalne dla polskiego koncernu byloby stworzenie auta za 500,000 zl z silnikiem 600KM bo poprostu nikt nie kupi, moze gora kilka osob...
    Liczylem na auto "na polska kieszen" ktore wyglada jak syrena sport, a tu taki bubel ktory wyglada tak jak micra ...

    PS: gdyby mieli takie COUPE to by zawojowali europejski rynek...


    źródło: cdn1.se.smcloud.net

    pokaż komentarz
    gorbak
  • Jotgie 0  

    @Neurotok: Przeczytaj artykuł, obejrzyj filmik w powiązanych. Potem dopiero pisz komentarze. Bo według mnie bliżej mu do nowego VW Grabusa niż Multipli. Miniaturka to wersja towarowa a nie model podstawowy.

    pokaż komentarz
    Jotgie
  • elcede +1  

    @Neurotok: dla mnie bliżej mu do fiata 500 i mi się podoba. Tylko światła z tyłu mogli zrobić zamiast takich wpuszczonych w karoserię to takie zintegrowane, ewentualnie delikatnie wystające. Ale jak by weszła do seryjnej produkcji i nie była droga to może kiedyś bym ją kupił :)

    pokaż komentarz
    elcede
  • hypation +1  

    @aksnet: Ładne to to nie jest fakt. Denerwuje mnie tylko, że to jest powrót do Polskiej samochodówki. Przecież to na kilometr widać że światła mijania i do jazdy dziennej ( nie ledy) są z Fiata 500 wnętrze dziwnym sposobem również wygląda niezwykle znajomo.

    pokaż komentarz
    hypation
  • Mikios +2  

    @hypation: Mi się podoba, dużo ładniejszy niż większość samochodu na rynku, szkoda że już niektórzy wydali wyrok że to brzydki samochód i wiele osób podłapało.

    pokaż komentarz
    Mikios
  • DanielAquarius 0  

    @gorbak: To coupe powstaje pod marką Aquila.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • Ludvigus +1  

    @Neurotok: straszny, to masz gust kolego. Bryła jest piękna, lekka, elegancka. Kupiłbym z chęcią kiedyś takie auto żonie.

    pokaż komentarz
    Ludvigus
  • weremar +2  

    @aksnet: Podoba ci się fiat panda?? Brzydka a od lat sprzedaje się świetnie...Wyznacznikiem będzie cena.

    pokaż komentarz
    weremar
  • RedBaron +1  

    @aksnet: mi sie podoba

    pokaż komentarz
    RedBaron
  • kwakwakaczka +1  

    @elcede: pasowalby otwierany dach no i jakies ledowe swiatla stopu na tylnej szybie (obecne wydaja sie malo widoczne) a chyba nie chcemy zeby ktos nam wjechal w autko. Zreszta co tu krytykowac, wrzuc na wykop jakiekolwiek auto a znajda sie krytycy i ludzie w nim zakochani.

    pokaż komentarz
    kwakwakaczka
  • paprocyniok 0  

    @Neurotok: A mnie się podoba. Fajna taka zielona ta Syrenka. I nie wygląda na prototyp, tylko całkiem rozwinięty model.

    pokaż komentarz
    paprocyniok
  • tmr 0  

    @Neurotok: Ty chyba nigdy nie widziałeś Multipli

    pokaż komentarz
    tmr
  • bibek-beback 0  

    @Neurotok: chcieli cudo, a wyszedł trabant.

    pokaż komentarz
    bibek-beback
  • sciana +22  

    Lepiej (bardziej stylowo ale nadal nawiązująco linią do oryginalnej Syrenki) wyglądałby Daihatsu Copen ze owalnym grillem. (Nie można też zapomnieć o listwie z boku)


    źródło: static.blogo.it

    pokaż komentarz
    sciana
  • Akiris_Reed +21  

    @sciana: Przypomniał mi się suchar:

    Czym się różni Syrenka od Rolls-Royce'a?

    pokaż spoiler Syrenka ma z boku ozdobną listwę, a Rolls nie.

    pokaż komentarz
    Akiris_Reed
  • white_duck +17  

    O w mordę, ale paskudna. Nie wygląda wcale jak NOWA Syrena, tylko jak lifting tej starej. Jeszcze przód jest akceptowalny, ale z boku i w szczególności z tyłu jest szkaradna.

    pokaż komentarz
    white_duck
  • jerzystachowiak +10  

    @white_duck: Niektórzy piszą o autobusach z AMZ, że też są brzydkie, tylko w tym przypadku raczej przód jest oskarżany o brzydotę.

    Zobaczymy, jak się przyjmą w Krakowie, gdzie ma jeździć 26 takich autobusów: http://infobus.pl/text.php?from=main&id=61199


    źródło: infobus.pl

    pokaż komentarz
    jerzystachowiak
  • mxmilian +5  

    @jerzystachowiak: Nie ma się czym przejmować. Zaakceptowane w Krakowie, jednolite malowanie pojazdów komunikacji miejskiej sprawia, że każdy pojazd wygląda paskudnie i bezpłciowo.

    pokaż komentarz
    mxmilian
  • ZostaneMistrzem +7  

    @jerzystachowiak: tylko w tym przypadku raczej przód jest oskarżany o brzydotę.
    W autobusach miejskich nie ma nic oprócz przodu. Boki to płaskie powierzchnie na których żaden stylista się nie wyżyje

    pokaż komentarz
    ZostaneMistrzem
  • Vein 0  

    @ZostaneMistrzem: linia szyb, malowanie, to daje dużo możliwości.

    pokaż komentarz
    Vein
  • ZostaneMistrzem +1  

    @Vein: W najlepszym przypadku wybór malowania spada na MPK, nie ma producenta,
    W najgorszym mpk oklei cały bok reklamą,
    Mało miejsca jesst na design boku autobusu miejskiego

    pokaż komentarz
    ZostaneMistrzem
  • gorbak +1  

    @jerzystachowiak: Nie wiem kto powiedzial ze niby ten autobus wyglada brzydko, design swietny, brakuje troche lamp "zabudowanych" zamiast okraglych ale poza tym wszystko ladnie

    pokaż komentarz
    gorbak
  • MacTB 0  

    @ZostaneMistrzem: E tam, wszędzie można pocudować ze stylistyką:
    http://www.autoblog.com/photos/londons-new-double-decker-bus/#photo-264742/
    wprawdzie to piętrus, więc jest nieco więcej miejsca do wykorzystania, ale przy pewnej dozie fantazji nawet zwykły autobus miejski może być ładnie wystylizowany z każdej strony :)
    http://indiatransportportal.com/wp-content/uploads/2011/01/30MercedesNewUrbanBus.jpg
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/Ftr_bus_in_New_Market_Street%2C_Leeds_city_centre%2C_19012_%28YJ06_XLR%29%2C_7_August_2010.jpg

    pokaż komentarz
    MacTB
  • ZostaneMistrzem 0  

    z każdej strony :)

    @MacTB: Zgadzam się, zawsze jest pole do manewru dla projektanta, aby całokształt busa cieszył oko. Moim zdaniem wymogi stawiane współczesnym autobusom miejskim bardzo ograniczają pole manewru projektantom. Te autobusy to poprostu "pudełka". Jeżeli chodzi o linię boczną pojazdu, jest tam małe pole do popisu dla designera (Szyby koła dzrwi harmonijka) i nie wiele się tam zmienia na przestrzeni lat

    pokaż komentarz
    ZostaneMistrzem
  • kepak +22  

    C jak co ,to ten projekt ma największe szanse realizacji spośród innych polskich projektów (co i tak nie zmienia faktu ,że te szanse są niskie).

    pokaż komentarz
    kepak
  • trzeci +4  

    @kepak: Dokładnie.
    Projekt nowej warszawy jest bolesny wręcz.
    Nowa Syrenka Sport też wygląda nieprzemyślanie. (Stare projekty Syrenki Sport są wspaniałe!)

    Ten projekt ma naleciałości od Fiata 500 i nowego garbuska. Wygląda znośnie.

    Mamy wspaniałe forum grafiki (nawet kilka), i jest tam wielu utalentowanych ludzi. Szkoda, że nie ogłoszą konkursu.

    pokaż komentarz
    trzeci
  • DanielAquarius -3  

    @kepak: Największe szanse to ma Arrinera, która jest już coraz bliżej końca i w tym roku, wiosną rusza na testy już z karoserią do UK. Do tego mają wsparcie doskonałego konstruktora, halę produkcyjną, dużo potencjalnych chętnych na zakup i sprzedaż tego auta na różnych rynkach.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • budus2 +2  

    Największe szanse to ma Arrinera, która jest już coraz bliżej końca

    @DanielAquarius: śmiechłem hardo

    pokaż komentarz
    budus2
  • DanielAquarius +1  

    @budus2: Po czym się zaśmiałem pod nosem i powiedziałem: nie masz dowodów.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • budus2 -2  

    @DanielAquarius: przecież to jest już taka długa telenowela pełna żałosnych wątków, że nie wiem po co jeszcze ktokolwiek śledzi losy tego projektu.

    pokaż komentarz
    budus2
  • DanielAquarius +6  

    @budus2: Zgłęb się i poczytaj ile lat Pagani pracowało nad pierwszą Zonda, a potem Huayrą, ile lat zajęło Koenigseggowi wyprodukowanie pierwszego auta seryjnego, poszukaj ile już lat powstaje SSC Tuatara itd.
    Samo Porsche nad modelem 918 pracowało latami, a Ty mi tu piszesz o jakiejś telenoweli, bo za kota nie mas pojęcia o budowie samochodów sportowych.
    Zamilcz ''znawco'' jak najprędzej, bo się tylko wygłupiasz.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • budus2 -2  

    @DanielAquarius: "Zagłąb" się lepiej i przypomnij sobie ile razy się Veno skompromitowało. Już parę lat temu mówili, że mają jeżdżący prototyp, a nawet na prezentacji nie potrafili go uruchomić... Co chwilę coś odjebywali głupiego.
    Nie wspominając o tym, że cały projekt powstał tylko po to, żeby ktoś mógł zarobić na akcjach spółki.

    pokaż komentarz
    budus2
  • DanielAquarius -1  

    @budus2: Jeżdżący prototyp: http://www.youtube.com/watch?v=2ABet4kJVbI
    Co ''odjebywali'' głupiego?
    Od kiedy to Arrinera jest na giełdzie, skoro dopiero od jakiegoś czasu mówi się o możliwości wprowadzenia spółki na giełdę?

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • budus2 0  

    @DanielAquarius: Arrinera nie jest na giełdzie, bo to nie firma tylko samochód, będący produktem firmy Veno Automotive SA (czyli spółki giełdowej). Obecnie już firma nazywa się VENO i jest spółką inwestycyjną. Wałki odwalali różne, było o tym nie raz na wykopie, tego jestem pewien, bo tu o nich czytałem :) . Masz na rozweselenie filmik z czegoś co było poniekąd "premierą" Arrinery :) Wspaniale się wypowiada pan prezesik :)

    pokaż komentarz
    budus2
  • budus2 0  

    @DanielAquarius: ps. już samo to, że firma 3 razy zmieniała nazwę zanim jeszcze wypuściła swój pierwszy produkt mówi, że coś jest nie tak (Arrinera Automotive, Veno Automotive SA i Veno). Pod każdą nazwą kryło się coś troszkę innego, ale przyciągającego inwestorów jednym bajerem...

    pokaż komentarz
    budus2
  • DanielAquarius 0  

    @budus2: Jak, skoro po tym co piszesz, to zmieniła nazwę 2 razy?
    Veno, to nazwa spółki matki, pod którą podpada Arrinera. Natomiast dwie kolejne zmiany, to czysty zabieg marketingowy i porządkowanie.
    Co do ostatniego, to coś Ci się pomieszało.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • DanielAquarius 0  

    @budus2: Arrinera dla Twojej wiadomości to marka, a więc i firma. Prezes od Veno, a prezes od Arrinery, to dwie różne osoby, ale Ty i tak wiesz swoje i widzisz jakieś wałki:) Wałki, to mogą być po stronie Veno, a nie Arrinery, która ma kompletnie innego prezesa.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • budus2 +1  

    @DanielAquarius: Trochę się w perypetiach Arrinery gubię, to fakt, ale nie wierzę w zabiegi marketingowe i porządkowanie :P
    Jeśli prawie 80% akcji tej firmy należy do spółki inwestycyjnej, to prawie na pewno coś jest na rzeczy...
    Ja resztę wiary w Arrinerę straciłem, jak posłuchałem tego co prezesik na tym filmiku opowiada, on się chyba z dupy urwał:

    źródło: youtube.com

    pokaż komentarz
    budus2
  • DanielAquarius 0  

    @budus2: Relacje inwestorskie: http://www.arrinera.com/pl/struktura_akcjonariatu.html min. Lee Noble jest wśród udziałowców, a Veno finansuje markę i jest jej założycielem, no ale przecież spisek, bo tak.
    A co wg. Ciebie facet mówi nie tak skoro sam dokładnie nie wiedział jak to wszystko rozłoży się w czasie?

    Horacio Pagani przez kilka lat zapowiadał Zondę R, a jak już się ona pojawiła z dużym opóźnieniem, to okazała się autem torowym czyli wg. Twojego stylu myślenia pewnie był spisek i przewał. Pewnie jakbyś miał z nim okazję porozmawiać, to też nazwałbyś go ''prezesikiem'' i że jest z dupy, bo to strasznie gadatliwy i żartobliwy facet. Skończ już tę gorycz, bo nawet nie wiesz kto jest kto w danej spółce, ale już pierwszy wiesz, że jest wałek, przewał i kij wie co jeszcze.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • budus2 0  

    @DanielAquarius: jak z dwa lata temu oglądałem ich stronę, to nie było tam żadnych informacji, dobrze wiedzieć, że się ogarneli po tym, jak cały internet drwił. A prezes mógłby łaskawie odpowiadać na pytania zamiast się wydurniać, to od razu wyglądałoby to wszystko sensowniej...

    pokaż komentarz
    budus2
  • DanielAquarius +1  

    @budus2: Tylko jak Ci się ten facet wydurnia? Mówi co mu ślina na język przyniesie, bo stresuje się przed kamerą, ot norma.
    Internet dał się zrobić w konia przez film Jacka Balkana, który nie trzymał się kompletnie kupy. Pan Jacek jak dobrze pamiętam nie pojawił się jak dotąd w sądzie, a Arrinera ma kilkadziesiąt stron dowodów przeciw jego głupiej publikacji.
    Firma ma już od dawna silnik, skrzynię biegów, hamulce i wiele wiele innych podzespołów, które są obecnie dopracowywane i strojone, podobnie wnętrze, do tego auto będzie się nieco różniło stylistycznie, bo dołożono kilka trików aerodynamicznych. Wiosną ruszają już z autem z karoserią do Wielkiej Brytanii na specjalistyczny tor testowy. Do tego mają papiery na znaki handlowe w wielu krajach, gotową halę produkcyjną, mnóstwo zamówień od osób prywatnych i firm chętnych sprzedawać samochód.
    Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to już mają w planach wersję o mocy minimum 700 KM, która może powstać przy dobrym popycie.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • SolarWarden +14  

    Minivan z miniatury wygląda dobrze, ale samochód z filmu jest po prostu brzydki - tak jak i pierwowzór (chociaż ilu ludzi, tyle opinii).

    I nie to żebym miał coś przeciwko rodzimej motoryzacji.

    Psy wieszali na Arrinerze, a ona przy tym wygląda jak cud techniki z obcej planety.

    pokaż komentarz
    SolarWarden
  • white_duck +5  

    @SolarWarden: Pomijając zupełnie wszystko co mówi się o Arrinera Automotive S.A. i skupiając się tylko na samym samochodzie, obecna Arrinera Hussarya wygląda dobrze na renderach. Gdyby zaczęli ją produkować na solidnej mechanice, myślę, że nie mielibyśmy się czego wstydzić na arenie supersamochodów. Np. Rosja ma swoją Marussię B2, ale wygląda ona dużo gorzej od Hussaryi. Tylko jest o tyle lepsza, że Marussia istnieje naprawdę :D

    pokaż komentarz
    white_duck
  • SolarWarden 0  

    @white_duck: Dobrze mówisz.

    Marussia wygląda słabo. Silniki też szału nie robią. Taki jej plus, że istnieje. Ale wiadomo, chodzi o kasę na rozwój. Bez tego ani rusz. Widocznie tam mieli. ;-)

    Arrinera teoretycznie ma posiadać słuszne V8 LS9 z Chevy. :-)

    pokaż komentarz
    SolarWarden
  • req -2  

    @white_duck: Od czegoś trzeba zaczac i mimo tego ze pierwsza Arrinera mi sie nie podobala to kibicuje im bo to Polska firma :)

    Takie foto wnetrza ;D troche wiejskim tuningiem zalatuje :)


    źródło: autopult.hu

    pokaż komentarz
    req
  • s....r +1  

    @req: Fatalnie wygląda. Deska jest jak wielka bryła z na siłę wsadzonymi elementami jak ten wyświetlacz, nadmuch. Tanio strasznie. Nie jest warte tych 0.5 mln zł.

    pokaż komentarz
    s....r
  • smok_pospolity +1  

    @req: Bo to jest Corsa obita pomarańczową skórą. http://moto.pl/Motodziennik/10,114402,11731138,Motodziennik__Arrinera__czyli_sciema_po_polsku__.html

    pokaż komentarz
    smok_pospolity
  • DanielAquarius 0  

    @white_duck: Tyle, że Marussia, to całkiem ładne auto, polecam odwiedzić dilerstwo w Monako;) Do tego 500 sztuk B2 wyprzedano kilka dni po ogłoszeniu sprzedaży.
    Arrinera na pewno powstanie, firma już jest coraz bliżej końca. Wiosną tego roku auto już odziane w karoserię rusza na testy do UK.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • DanielAquarius +2  

    @req: To był prototyp. Proponuje przypatrzyć się wnętrzom pierwszych prototypów Koenigsegga i Pagani.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • Fjuczer -1  

    @req:
    @snicer:

    beka z takich jak wy, to tylko był prototyp, wersja produkcyjna nie bedzie miała nic wspólnego ze zdjęciem które dał req

    pokaż komentarz
    Fjuczer
  • req 0  

    @Fjuczer: no wiadomo ze prototyp i sie duzo zmienia. Napisałem ze to wersja finalna? Widze pan wykopowy ekspert od wszystkiego. Chodzili mi tylko ze wyglda jak wiejski tuning bo taki jest, lepiej bylo by w prototypie zstosowac surowe wnetrze tak jak to zrobiono w Koenigseggu. Jednak roznice w poziomie produkcji arinery a koenigsegga widac wszedzie...

    pokaż komentarz
    req
  • DanielAquarius 0  

    @req: Tak wyglądał pierwszy prototyp Koenigsegga robiony 4 lata: http://www.conceptcarz.com/vehicle/z539/Koenigsegg-CC.aspx
    Znaczniej późniejsza seria CCX miała jeszcze obrotomierz ze sklepu tuningowego, wyświetlacz kwarcowy i radio za kilka stów: http://www.conceptcarz.com/view/photo/132494,11111/2006-Koenigsegg-CCX_photo.aspx
    Jak widzisz zbieranie doświadczenia nie ominęło nawet Koenigsegga, który produkuje maksymalnie 12 samochodów rocznie i dopiero szykuje się zwiększenia produkcji do ponad 20. aut na rok

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • req 0  

    @DanielAquarius: wiem jak wygladal koenigsegg ;) jak dla mnie o niebo lepiej wyglada, po prostu to co ma byc. Nic na sile, jakies pseudo luksusowe materialy typu skora na desce...

    pokaż komentarz
    req
  • DanielAquarius 0  

    @req: Tyle, że wygląd to kwestia gustu. Już przemilczę zachwycanie się elementami ze sklepów tuningowych. Arrinera AH1 (prototyp), a Hussarya mają kompletnie inne wnętrza.

    pokaż komentarz
    DanielAquarius
  • dziczku 0  

    @smok_pospolity: O właśnie tego szukałem, co do Arrinery, czy jak to się za kilka lat będzie nazywać;)

    pokaż komentarz
    dziczku
  • kacperzed +1  

    Nie jest źle, trochę jeszcze projekt doszlifować i będzie git. Felgi jakoś mi nie pasują do całokształtu.

    pokaż komentarz
    kacperzed
  • smarkyy via Windows Phone +13  

    @kacperzed: bo to kołpaki z tesco ;_;

    pokaż komentarz
    smarkyy
  • doker0 +5  

    Przód genialny. Podziwiałbym, podziwiał!

    pokaż komentarz
    doker0
  • Tremade +4  

    @doker0: popieram, nie ogarniam malkontentów

    pokaż komentarz
    Tremade
  • kml90 +1  

    @doker0: dokładnie, wypokowe kuce chciałyby żeby ten model wyglądał jak corvette i kosztował tyle co nowy fiat :D Pięknie, że w Polsce coś rusza, że są jakieś plany jakaś namiastka tego, że może powstać u nas coś fajnego konkurencyjnego tak jak np. mieliśmy super produkty zelmera (chyba zelmera już sprzedali) no ale i tak na targach europejskich nasz produkt wyglądał świetnie

    pokaż komentarz
    kml90
  • toffik21 +1  

    @doker0: A mnie się tył podoba, fajnie nawiązuje do oryginału!

    pokaż komentarz
    toffik21
  • dziorki via Android +6  

    Tył trochę dziwny ;) ale ogólnie ładnie się prezentuje. Minicooper też nie każdemu się podoba. Sukces będzie zależeć według mnie od tego czy będzie wszystkich stać na niego. Arrinera to maszynka do robienia pieniążków. Może chłopaki mieli inny zamysł ale wyszło jak wyszło. Co do syrenki były tez inne pomysły (wielkie bryki dla bogaczy) ale należy podkreślic i przypomnieć że syrenka to typowy samochód którym jeździli wszyscy. Także trzymam kciuki.

    pokaż komentarz
    dziorki
  • njoyblue via iOS +1  

    Uwazam, ze to sie niestety nie uda.

    pokaż komentarz
    njoyblue
  • TheMan 0  

    @njoyblue: Zależy co to będzie miało pod maską, ile będzie paliło, ile będzie kosztować. Jeśli wszystko dobrze będzie wyważone to może być pierwszym samochodem młodych ludzi zamiast seicento, starych golfów, uno, etc.

    pokaż komentarz
    TheMan
  • czupakabra0987 via Windows Phone +1  

    @TheMan: Wybiorą auto za 30k zamiast za 2k? To może być raczej konkurencja dla TATA albo Dacia, ewentualnie tanich Fiatów, ale nowych a nie starych śmieci.

    pokaż komentarz
    czupakabra0987
  • Vein +4  

    @TheMan: nie będzie. Zrobili jedną sztukę, która nie jest na dobrą sprawę pełnoprawnym prototypem a słabo (pod względem konstrukcyjnym) wykonanym kit-carem. Mogli by sprzedawać same laminaty, bo bryła ciekawa.
    Kto widział jakikolwiek jakąkolwiek wykonaną prawidłowo ramę przestrzenną, to od razu zwróciłby uwagę na to jak te rury robiące za słupek A są do dupy wygięte (pozałamywane) przez co wytrzymałość jest żadna.

    pokaż komentarz
    Vein
  • h4nter +6  

    Co to za poczwara? Z takim potworkiem to na Kubę!
    Temu panu wyszło to milion razy lepiej, a spawał blachy Ad Hoc, bez pomocy 3d modellingu i CADa:
    Syrena V8

    pokaż komentarz
    h4nter
  • jdef90 +6  

    Czy ktoś naprawdę mając do wyboru choćby używanego MINI kupiłby coś takiego? To będzie coś jak z RELAXami, niby pomysł z reaktywacją fajny, a jakoś na ulicach nie widać... szkoda czasu. Jeśli chcieliby zabłysnąć, to auto elektryczne o ciekawym wyglądzie, funkcjonalności i akceptowalnej cenie powinni robić, a nie żyć historią, która w gruncie rzeczy, oprócz warstwy sentymentalnej nie ma w sobie żadnej wartości...

    pokaż komentarz
    jdef90
  • Lysy_z_Oporowa +5  

    Już mogli temu jeżdżącemu prototypowi założyć jakąś aluminiową felgę, a nie najtańszy kołpak, który w osiedlowym sklepie kupiłem do poprzedniego samochodu na zimę za 25zł/komplet... Z takim budżetem ciężko to widzę...

    pokaż komentarz
    Lysy_z_Oporowa
  • Tichy +6  

    chcę taki, jakby miał silnik 100 koni, automat, to idealny samochód do miasta, mi się podoba Coś jak skrzyżowanie syreny 50% z mini 25% i audi tt 25%

    pokaż komentarz
    Tichy
  • Xamil -1  

    @Tichy: sporych rozmiarów sedan (długa maska, długi tył) ze stosunkowo niewielkim udziałem szyb w całkowitej powierzchni to idealne auto do miasta?

    pokaż komentarz
    Xamil
  • DRN +5  

    Szkoda. Zapowiadało się coś ciekawego, a wyszedł jakiś potworek byle tanim kosztem. Oni naprawdę nie są świadomi, że tworzą paskudę, której nikt nie zechce? Ech, jak zwykle bez pomyślunku i gówno z tego będzie.

    pokaż komentarz
    DRN
  • gsmphone +4  

    Wygląda jak by MINI z FIATEM 500 się złączyło

    pokaż komentarz
    gsmphone
  • kml90 +3  

    dla mnie wygląda zajebiście, świetny minimalizm a jednocześnie nawiązuje do klasyki. Wymiotować się już chce od tych peugeotów citroenów, czy hond z powykrzywianymi lampami i z dupy wziętymi kształtami. Poza tym to będzie nowy trend w designie aut taki powrót do korzeni bo to co jest teraz powoli się przejadło, analogicznie zachowuje się design telefonów komórkowych gdzie kiedyś im coś było bardziej obłe opływowe to ładniejsze a teraz powraca się do ostrych kantów przypominających pierwsze popularne modele jak np. sony erricson czy motorola (tylko płaskie :D)

    pokaż komentarz
    kml90
  • slawekwykop 0  

    @kml90: popieram , nie ma co narzekać . Starają się . Dla mnie to bomba.

    pokaż komentarz
    slawekwykop
  • dzikireks +2  

    jakby troche dopracowali ksztalt, i bardziej poszli w strone miksa Lexusa sc, Mini i Daihatsu copen, z okraglymi lampami z przodu i zdejomwanym/odsuwanym dachem, to nawet byloby fajne.
    W obecnym stanie to taka czworka z minusem, choc duzo zalezaloby od parametrow i ceny.


    źródło: upload.wikimedia.org

    pokaż komentarz
    dzikireks
  • sciana +2  

    Tylko kto to kupi? Na Zachodzie nie znają oryginału, w przeciwieństwie do Fiata 500 czy VW Beetle. W Polsce młodzi ludzie (20 lat) już za specjalnie nie kojarzą. Czyli potencjalnymi odbiorcami mają być chyba przeciętni #januszebiznesu, którzy dorobili się swojej pierwszej "Skarpety", handlując w latach 80-tych dewizami pod Peweksami.

    pokaż komentarz
    sciana
  • robert5502 +2  

    Tylko dlaczego reaktywacja Polskiego przemysłu motoryzacyjnego i ich pierwszy produkt w nazwie nawiązuje do totalnego gniota jakim była Syrena ( skarpeta ) ? Przecież to auto było obiektem drwin , symbolem tandety i partactwa

    pokaż komentarz
    robert5502
  • the_qwert +2  

    Mam nadzieję, że się uda.

    pokaż komentarz
    the_qwert
  • s....r +2  

    Prezentacja też tania jak diabli. Kręcone telefonem, montowane nie powiem w czym. Nic nie jest spasowane, muzyczka przerywa i zmienia się nagle, pseudostabilizacja. Nie rozumiem, jak ktoś się bierze za poważny projekt, to trzeba podejść poważnie. Majątku to nie kosztuje, ale taką tandetą ściągnie się tylko Janusza.

    pokaż komentarz
    s....r
  • m3rcu 0  

    @snicer: Dlatego według mnie to nie wypali. Nikt nie będzie zainteresowany. Filmik i zdjęcia na poziomie kolesia z autokomisu. To ma mnie zachęcić do kupienia? Dobre sobie...

    EDIT: W USA to z rozmachem książki potrafią reklamować : http://www.youtube.com/watch?v=YfkNEq1XioE

    pokaż komentarz
    m3rcu
  • hind +1  

    Ponieważ bardzo podoba mi się mini, tak i ten nie jest wg mnie zły. Gdybym miał kupić dla siebie to poczekałbym na wersje kombi ;)
    A sam samochód ma potencjał do jazdy miejskiej (nawet gdyby cały był z plexi czy innych tworzyw sztucznych), no i dużo zależy od ceny

    pokaż komentarz
    hind
  • grooc +2  

    Fantastyczna, tak wyobrażałem sobie prawdziwą reinkarnację Syrenki, poprawiony pierwowzór, nie jakieś wydumki.
    Każdy element jest nawiązaniem, nowoczesnym rozwinięciem poprzedniczki.

    pokaż komentarz
    grooc
  • Mikios -1  

    @grooc: Ładny jest, oryginalny wygląd.

    pokaż komentarz
    Mikios
  • maniac +1  

    Projekt nadwozia trochę dziadowski - tak projektowano parę lat temu. Da się lepiej nawiązać do syrenki, rzeczywiście już bardziej podoba mi się pójście w kierunku Daihatsu Copen. Szczególnie mam zastrzeżenia do tyłu samochodu. Ale cieszę się, że powstała taka inicjatywa, przynajmniej jest jakakolwiek, a od czegoś trzeba zacząć - może następne modele będę konkretniejsze. Choć ja na pewno bym tego prototypu nie kupił, nie dałbym rady w czymś takim jeździć;)

    pokaż komentarz
    maniac
  • Heninger +1  

    Z całego serca życzę im powodzenia (chodź wiem ,że teraz gdy przemysł motoryzacyjny jest zdominowany przez duże koncerny ciężko będzie im znaleźć dla siebie niszę).

    pokaż komentarz
    Heninger
  • dzikiknur +1  

    Nie ma co marudzić:

    Konsorcjum posiada demonstrator technologii w poziome VI

    http://en.wikipedia.org/wiki/Technology_readiness_level

    Poziom 6 to demonstrator- wymóg zdobycia finansowania. Do ostatecznego samochodu jest jeszcze bardzo daleka droga.
    Tylko ten filmik mogliby zrobić bardziej profesjonalnie, bo siarą jedzie. Pewnych rzeczy się nie pokazuje.

    AMZ to producent min. pojazdów wojskowych, więc coś niecoś wiedzą o temacie.

    pokaż komentarz
    dzikiknur
  • scream_no1 via iOS 0  

    Mi sie podoba, szkoda ze pewnie nic z tego nie wyjdzie albo załatwia ich tak jak w "układzie zamkniętym"

    pokaż komentarz
    scream_no1
  • hirohitto 0  

    Niestety nie robi to zbyt dużego wrażenia. Taki sobie ten samochodzik. Rozumiem, że to tylko prototyp ale mogliby przed kręceniem filmu sprawdzić czy wszystkie światła działają bo lewy halogen nie świeci.

    pokaż komentarz
    hirohitto
  • alan11 0  

    Ma być wielowahaczowe zawieszenie z przodu i z tyłu, jak przeczytałem w jakimś innym artykule. Gdyby jeszcze był tylny napęd, to sam bym chętnie kupił ten samochód. Z wyglądu moim zdaniem nie jest tragicznie - ani to specjalnie piękne, ani brzydkie za bardzo.

    pokaż komentarz
    alan11
  • javaman 0  

    Przecież to Fiat 500 Sedan jest :)

    pokaż komentarz
    javaman
  • Bartek2016 0  

    A to z miniaturki to co ?

    pokaż komentarz
    Bartek2016
  • highlander 0  

    mi się podoba, blacha slabo wyklepana i kolor to nie perlowy bialy ale jest niezle

    pokaż komentarz
    highlander
  • Lukki 0  

    @highlander: pomalować na czarno i będzie urywać tyłek ;)

    pokaż komentarz
    Lukki
  • typowymirekakrobata 0  

    Świetny prototyp - na kołpakach. Od razu widać docelowy rynek zbytu xD

    pokaż komentarz
    typowymirekakrobata
  • Fodere via Android 0  

    Polska motoryzacja powstaje jak Feniks z popiołów. Będziemy wielcy i potężni.

    pokaż komentarz
    Fodere
  • ZostaneMistrzem 0  

    Mam nadzieje że nieprzepierniczają na to państwowych pieniędzy tylko,
    Swoją drogą brzydkie to - połączenie MINI z fiatem 500, stylistyka już mocno nieaktualna

    pokaż komentarz
    ZostaneMistrzem
  • cocolino_ 0  

    Trochę dziwne proporcje mam nadzieje ,że to nie jest ostateczna wersja i ją poprawią.

    pokaż komentarz
    cocolino_
  • inver 0  

    ciekawy projekt, ale parę rzeczy bym zmienił: ciut większe światła z przodu, z tyłu światła bardziej na zewnątrz, diodowe, ale wypukłe.. z kloszem czerwonym jednak. Mniejszy słupek z tyłu, szyby klejone. Maska, drzwi i tylna klapa są zbyt toporne, tylnia linia drzwi mogła by być pod skosem, może jednak delikatna zmiana przetłoczeń i kształtu... i autko jest ciut małe, mysle ze należało by dodać po parę centymetrów, do tego boczne sciany zaginają sie do środka zbyt mocno na górze, ograniczajac przestrzeń wewnątrz.

    pokaż komentarz
    inver
  • wlochaty88 0  

    Dlaczego robią film z próbnej jazdy i okazuje się na nim, że nie świeci prawa pozycja? Moim zdaniem to straszne niedopatrzenie. Ciekawe jak będzie w praktyce z awaryjnością...

    pokaż komentarz
    wlochaty88
  • hampel -1  

    Zbudowanie prototypu, a produkcja seryjna to dwie rozne sprawy. Koszta produkcji nawet maloseryjnej sa zbyt duze by mialo to sens. Zreszta kto to kupi? Juz na zdjeciach wyglada tandetnie, a na filmie... No coz, takie homemade ulep.
    Porazka na calej linii.

    pokaż komentarz
    hampel
  • Shinzin -1  

    gęba jak z fiata 500 szeroka i taka niezbyt , dupa ciutkę za krótka albo za mało w ukos . No i te szyby chyba zplexi bo jak trzasła drzwiami aż się zakołysało .

    pokaż komentarz
    Shinzin
  • kacperzed 0  

    @Shinzin: nie zapominaj że to prototyp, pewnie jeszcze go dopieszą przynajmniej mam taką nadzieje :)

    pokaż komentarz
    kacperzed
  • mpmp-pmpm -1  

    Niestety nie powala urodą. Oryginał miał "to coś".

    pokaż komentarz
    mpmp-pmpm
  • adadis -1  

    albo studenci ASP siłą zostali do tego projektu zapędzeni i im się nie chciało albo po prostu są na maxa słabi. Cebulaki przemysłowe z zerową wrażliwością artystyczna i typową dla przemysłowców delikatnością wzięli się za projekt na którym w ogóle się nie znają i chyba nie maja pomysłu jak się za to zabrać. Filmik "promujący" chyba po znajomości ktoś im zrobił za friko. Żenada. Lepiej by zrobili zlecając przynajmniej etap designu Pininfarinie. Albo jakiemuś znanemu projektantowi. A tak to amatorszczyzna po całości.

    pokaż komentarz
    adadis
  • lagrande -2  

    Z samego już logo chyba można sobie wyrobić zdanie o tej firmie i czy odniesie sukces...

    pokaż komentarz
    lagrande
  • inver 0  

    @lagrande: każda duża firma była kiedyś mała i każdy duży projekt zaczyna się od małych rzeczy. Aczkolwiek AMZ renomy narazie nie ma. Moze jakby zmienili nazwę i logo na bardziej "światowe", mnie akurat się kojarzą z karetkami.

    Ale robienie zabudowy na gotowym solidnym aucie to jedno, a produkcja i sprzedaż całego samochodu to zupełnie co innego. to tak jakby jeden Szewc chciał produkować masowo buty dla koszykarzy NBA.
    Mimo to naprawdę szczerze życzę powodzenia, zwłaszcza ze powinniśmy w końcu mocno wspierać to co polskie.
    Będę miło zaskoczony jeśli to się uda.

    pokaż komentarz
    inver
  • Gej -2  

    Jaki jest sens reaktywować jeden z najgorszych, najbardziej awaryjnych i najbrzydszych samochodów na świecie?

    pokaż komentarz
    Gej
  • Obcy1111 -5  

    Kopia Fiata Doblo


    źródło: lewy-bok-10.jpg

    pokaż komentarz
    Obcy1111
  • Dekapitator -5  

    Masywna gęba pasowała by do terenówki lub transportera.

    pokaż komentarz
    Dekapitator
  • TheMan -3  

    @Dekapitator: Przód bardzo podobno do Mini Coopera, ale to tylko na plus dla tego samochodu.

    pokaż komentarz
    TheMan
Otomoto.pl