Kutnowska Syrenka - jeżdżący prototyp !
Reaktywacją polskiego przemysłu motoryzacyjnego - Syrenki "Opracowania i uruchomienia produkcji podjęło się kutnowskie konsorcjum składające się z dwóch dużych i znanych w Polsce firm Polfarmex S.A. i AMZ- Kutno Sp.zo.o." - w powiązanych film z jazdy prototypem !
d.....d z- #
- #
- #
- #
- 118
Komentarze (118)
najstarsze
Samo Porsche nad modelem 918 pracowało latami, a Ty mi tu piszesz o jakiejś telenoweli, bo za kota nie mas pojęcia o budowie samochodów sportowych.
Zamilcz ''znawco'' jak najprędzej, bo się tylko wygłupiasz.
Projekt nowej warszawy jest bolesny wręcz.
Nowa Syrenka Sport też wygląda nieprzemyślanie. (Stare projekty Syrenki Sport są wspaniałe!)
Ten projekt ma naleciałości od Fiata 500 i nowego garbuska. Wygląda znośnie.
Mamy wspaniałe forum grafiki (nawet kilka), i jest tam wielu utalentowanych ludzi. Szkoda, że nie ogłoszą konkursu.
Kto widział jakikolwiek jakąkolwiek wykonaną prawidłowo ramę przestrzenną, to od razu zwróciłby uwagę na to jak te rury robiące za słupek A są do dupy wygięte (pozałamywane) przez co wytrzymałość jest żadna.
Wystarczy silnik 2.0 diesel a na to jakas ladna obudowa podobna do syreny sport...
Mamy XXI wiek nie musimy robic "mini 2.0" skoro mozna zrobic cos konkretniejszego...
Mi w tym aucie lampy sie strasznie nie podobaja jak z lat 70-tych, kto to kupi?
Syrene sport nawet ja chetnie bym kupil!
W polsce itak silniki wieksze niz 100KM nie sa potrzebne bo
Zobaczymy, jak się przyjmą w Krakowie, gdzie ma jeździć 26 takich autobusów: http://infobus.pl/text.php?from=main&id=61199
W autobusach miejskich nie ma nic oprócz przodu. Boki to płaskie powierzchnie na których żaden stylista się nie wyżyje
I nie to żebym miał coś przeciwko rodzimej motoryzacji.
Psy wieszali na Arrinerze, a ona przy tym wygląda jak cud techniki z obcej planety.
Każdy element jest nawiązaniem, nowoczesnym rozwinięciem poprzedniczki.
Czym się różni Syrenka od Rolls-Royce'a?